walgelijk die films zeg!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:58 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ga je met haar naar Saw 4 lachu joh![]()
worden speciaal gemaakt voor mensen die niet tegen diepgang kunnen in een film.quote:
ik vind die maker echt sick!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
worden speciaal gemaakt voor mensen die niet tegen diepgang kunnen in een film.
Verdammt, ik kan mijzelf gewoon niet voorstellen dat jij het sterkte was van al die miljoen die vrijgelaten werden tijdens het hoogtepunt op een achterbank.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En van wel meer. Jongetjes *zucht*
Maar goed, Paultjuhh trekt het gemiddelde aantal chromosomen zodanig omlaag dat ik m'n bed maar 's op ga zoeken. Avé, allen.
quote:
sorry paquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:10 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Verdammt, ik kan mijzelf gewoon niet voorstellen dat jij het sterkte was van al die miljoen die vrijgelaten werden tijdens het hoogtepunt op een achterbank.
hoekelepoepeliewurMpiequote:
*datdebliksemjemogeraketzt*quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:36 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Het is de schuld van je moeke.
quote:
Geweldiggggggggquote:
Ja jullie 2.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Geweldigggggggg![]()
Kijk wij kunnen hierom lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Ja toen de titel nog begon met Zhe-devilll. Nu is het een verlepte piskut topic.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Is dit em?
Bespeur ik daar jaloezie??quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja toen de titel nog begon met Zhe-devilll. Nu is het een verlepte piskut topic.
Op mijn eigen topic. eeh okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |