abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54298122
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:41 schreef dutchie het volgende:
Beter zo?
[ afbeelding ]
Het jochie is nu weg. Prima.
Persoonlijk zou ik de foto wat croppen. De witte bovenkant weg tot aan het geboomte en het wit aan de linkerkant weg. Ik heb dat hier ff uitgeprobeerd. Ik heb namelijk de neiging steeds links langs de muur te willen kijken. Het tafereel wordt dan ook wat beslotener. Nu kun je zien dat die muur los staat. Door aan de linkerkant het wit weg te halen, blijft er nog wat te raden over.
  donderdag 1 november 2007 @ 11:43:53 #152
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54298752
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:47 schreef The_Frog het volgende:

[..]

Zo, da's een loffelijk streven. Daar in de buurt te gaan wonen. Ook op een kasteeltje?
Ja maar dan wel eentje met een deur.
Het makkelijke van de Ardennen is, het is niet heel ver maar het is wel echt echt buitenland. Dit soort taferelen kom je in Nederland bijna niet tegen. (ik zeg bijna, want ik heb het gevoel gigantisch gecorrigeerd te worden zometeen )

Noli, dat viel mij bij het opnieuw ernaar kijken ook op. Het gras is nu veel te donker en de klimop ook voor mijn gevoel. Ik wil juist graag de details behouden. Net als met de bovenkant van de boom, die vervaagt zo ook.

Ik ga zeker nog met de nieuwe tips aan de slag. Kijken of ik het dan zelf nog mooi vind. Persoonlijk vind ik nl. dat juist die kille lucht grilligheid toevoegt aan de foto. Maar het is zeker de moeite waard om te proberen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:16:22 #153
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54309342
*kuch*

?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:13:31 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54311991
Noli, ik vind je bewerkte 'panfoto' wel echt cool, eigenlijk. Misschien is hij inderdaad helemaal niet scherp genoeg, ik vind hem wel tof.

1 en 2 doen me niet zoveel, ik zou 2 veel verder gecropt hebben, denk ik. En 1 is voor een abstracte foto (wilde je dat?) nog wel herkenbaar als trap en niet zo spannend eigenlijk. Vind ik dan.

3 vind ik mooi, vooral vanwege de DOF en de kleuren.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:59:28 #155
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54313056
Mag ik jullie commentaar vragen op deze twee foto's?

1.

2.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54313624
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:59 schreef Sugar het volgende:
Mag ik jullie commentaar vragen op deze twee foto's?

1.
[ afbeelding ]

2.
[ afbeelding ]
Probeer duidelijker in beeld te brengen wat je wilt laten zien. De eerste foto heeft imho geen duidelijk onderwerp, niets waar je aandacht naar toe getrokken wordt (hooguit het plastic over het voorste zadel, maar dat staat niet genoeg in beeld om het onderwerp te zijn).
Verder vind ik de eerste foto niet scherp genoeg.
De tweede is een leuk idee, maar ik zou een stuk van het gezicht meenemen in de foto, zodat duidelijk is dat het om de vrouw met de hoofddoek gaat en dat ze ergens naar kijkt. Nu is het een groot oranje doek, wat een beetje saai is om zo naar te kijken. Als het onderwerp buiten ligt (iets of iemand die voorbij komt bijvoorbeeld) zou ik meer raam op de foto zetten.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:35:23 #157
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54313883
Eigenlijk helemaal mee eens, Elefes. Ik vind het ook eigenlijk net niet allebei, omdat het niet duidelijk genoeg is qua keuze. Waren erg snelle foto's, maar ik vind het dus juist ook wel goed te horen dat jouw idee hetzelfde is erover. Klopt mijn gevoel dus.
Dankjewel voor je reactie.
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:44:47 #158
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54314115
Mijn eerste is dus dit 'heeghout'
De tweede heb ik geprobeerd te croppen maar dan werd ie alleen maar minder mooi (vond ik).

Van jouw foto's vind ik vooral de tweede erg mooi. De eerste vind ik ook mooi gezien maar op één of andere manier iets te wazig/bewogen. Of lijkt dat juist weer zo door de bewerking?

(en HOE doen jullie dat toch? Een deel zwart/wit en een ander deel weer in kleur. twee lagen?)
Maxi, Midi & Mini
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 november 2007 @ 12:54:13 #159
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54314328
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:44 schreef Noli. het volgende:
Mijn eerste is dus dit 'heeghout'
De tweede heb ik geprobeerd te croppen maar dan werd ie alleen maar minder mooi (vond ik).

Van jouw foto's vind ik vooral de tweede erg mooi. De eerste vind ik ook mooi gezien maar op één of andere manier iets te wazig/bewogen. Of lijkt dat juist weer zo door de bewerking?

(en HOE doen jullie dat toch? Een deel zwart/wit en een ander deel weer in kleur. twee lagen?)
in photoshop idd twee lagen aanmaken, die zwart/ wit maken. onderste laag in kleur houden. en verwijderen van de bovenste laag wat je in kleur wilt hebben. of op deze manier http://www.cybersoek.nl/tutorials_photoshop/tutorial1.html
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:55:45 #160
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54314356
Ik doe dat heel ordinair in paint, met twee versies.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:14:46 #161
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54327152
In PS doe ik toverstafje (ja nl-versie ) of magische lasso, selecteer dat gebied wat ik in kleur wil, keer de selectie om, haal de verzadiging weg of welke manier je ook de kleur weg wilt halen en voila. Geen lagen dus.
Brengt mij gelijk bij de vraag: Waarom kun je dit beter in lagen doen dan?
Ik zie vast iets over het hoofd.

Noli, ik was er nog niet aan toegekomen om op jouw panfoto's te reageren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Goede poging. Je kunt toch ook niet gelijk verwachten dat je direct DE panfoto maakt toch? Ik vind 'm voor een beginner best aardig.
(dit klinkt volgens mij heel onaardig, terwijl ik het alleen opbouwend bedoel )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 november 2007 @ 22:16:44 #162
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54327206
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:14 schreef dutchie het volgende:
In PS doe ik toverstafje (ja nl-versie ) of magische lasso, selecteer dat gebied wat ik in kleur wil, keer de selectie om, haal de verzadiging weg of welke manier je ook de kleur weg wilt halen en voila. Geen lagen dus.
Brengt mij gelijk bij de vraag: Waarom kun je dit beter in lagen doen dan?
Ik zie vast iets over het hoofd.
ik werk graag met lagen zodat ik altijd ervoor kan zorgen dat ik de originele laag behoud.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:19:26 #163
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54327298
Ik ben nog wat onhandig met die lagen, daarom vroeg ik het ook.
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:54:41 #164
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54335479
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:14 schreef dutchie het volgende:

Noli, ik was er nog niet aan toegekomen om op jouw panfoto's te reageren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Goede poging. Je kunt toch ook niet gelijk verwachten dat je direct DE panfoto maakt toch? Ik vind 'm voor een beginner best aardig.
(dit klinkt volgens mij heel onaardig, terwijl ik het alleen opbouwend bedoel )

In het pan-topic staan nog een paar probeersels van mij waarvan ik vind dat het pan-gebeuren wel aardig gelukt is Oké, dat zijn ook geen technische hoogstandjes maar het idee van pannen zit er in!
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 3 november 2007 @ 22:30:29 #165
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54347897
Ik vind het leuk dat je hiervoor gewoon gaat. Gewoon iets uitproberen. Als ik naar je vorige foto's kijk heb ik het idee dat je dit wel ligt.

Misschien raar dat ik het zeg:
Maar je ziet in dit topic duidelijk dat mensen hun eigen stijl hebben/ontwikkelen. Sugar die de straat/het leven fotografeert, Noli die oog heeft voor bijzondere taferelen.
(jullie zijn de meest frequente posters hier, dus vandaar dat dat me opviel)
Ikzelf, sja geen idee. Ik creëer gewoon mijn eigen mooie wereld.
  maandag 5 november 2007 @ 09:28:19 #166
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54373819

Ik zou ook dolgraag het straatleven willen fotograferen! Ik vind Sug's foto's echt super!
Alleen weten ze hier in dit prutsdurrep in de kop van Fryslân volgens mij niet echt wat dat nou is.. Straatleven..

* Noli. binnenkort maar eens de bus naar de grote stad (L'warden) moet pakken....

Ik heb gister voor fotograafje gespeeld tijdens een familiedag en vooral heel veel portretjes gemaakt. Een oom gaat een plakboek maken en zei dat ie waarschijnlijk alleen mijn foto's wil gaan gebruiken, hij vond die van mij mooier dan wat ie zelf geschoten had.
*toch wel een beetje trots is*

Oja, en ehm.. Ja, ik ben gek van auto's! (genetisch bepaald en ook met de paplepel ingegoten )
Dus daarvan zullen jullie er vast ook wel meer van mijn hand zien.
Maxi, Midi & Mini
pi_54377371
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 20:12 schreef Sugar het volgende:
En Vliegvrager en Dutchie, bedankt nog voor de reacties op mijn foto's van Maria. Ik ben het eens met jullie over nummer 1, vond 'm zelf ook niet mislukt. Wat jij beschreef vond ik ook, dutchie, dat het onscherpe je naar het scherpe stuurt.
En bedankt voor de complimenten.

Ik had deze vanochtend gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik zou het contrast nog wat opschroeven aangezien dat onderste gedeelte nu half/half (Half licht half donker) is, aka net niet. Dus gewoon zo bewerken dat het helemaal zwart is. (Zonder dat de lucht er kunstmatig uit komt te zien natuurlijk )
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 5 november 2007 @ 14:47:54 #168
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54380736
Ja, Roi, is helemaal waar. Ik dacht dat dat niet oké was, het helemaal zwart maken.

Ik heb er nog drie waar ik heel graag commentaar op wil:

[ Bericht 11% gewijzigd door Sugar op 05-11-2007 18:25:41 ]
  maandag 5 november 2007 @ 17:56:42 #169
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_54384906
Wat een interessant topic dit! Ik zal binnenkort mijn fotocollectie eens uitpluizen, ik kan ook nog wel wat tips gebruiken
pi_54387120
Die tweede sugar Grote scherptediepte is hier superfunctioneel en het strijklicht accenteert mooi het relief. jammer dat je net de onderkant van die W mist.

Die eerste vind ik interessant. Technisch is die onscherpte niet okay, maar ergens intrigeert het me ook wel weer, en passen ook die ruis en contrastarme grijs er bij. Ms kun je m recht iets meer afsnijden, zodat de diagonaal van het hele vlak bepaald wordt door het profiel.

De derde boeit me minder. Nogal alledaags beeld, en nogal grauw. Compo en scherpte zijn ok, maar het grauwe maakt m toch saai.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  maandag 5 november 2007 @ 20:53:48 #171
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54389022
Sugar 2!
Kleine minpuntjes, maar zo interessant gekozen onderwerp. Hulde!
  maandag 5 november 2007 @ 21:40:28 #172
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54390327
Bedankt voor jullie feedback, Vliegvrager en Dutchie.
Ik heb de w er wel helemaal op, maar dan heb ik op de achtergrond ook een stukje van de blindenstreep die ernaast ligt. Ik zal even showen.

En deze moet ik ook even neerzetten.
  maandag 5 november 2007 @ 23:07:09 #173
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_54393064
Kuikentjes!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:59:12 #174
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54398952
Piep piep
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:29:55 #175
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54405120
Zielig, he?

Ik vind deze twee wel mooi gelukt.

dinsdag 6 november 2007 @ 16:17:10 #176
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54407452
GMTA

Ik heb hier zo'n aparaat in de achtertuin staan (niet zo'n grote als die) en bedacht me vanmorgen dat ik daar door dit aparte weer misschien ook wel wat leuks kon schieten.
Ik heb het alleen niet gedaan want het begon hier al te regenen. Verder een storende achtergrond (kerk en achterkanten van huizen) aan de ene kant en bomen die in de weg staan aan de andere kant. Het kreng staat hier in een bouwput op een terp (met dus hoogteverschillen van rond de tien meter)
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:20:33 #177
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54407515
Ik vind ze gaaf!
De tweede 'pakt' me meer dan de eerste trouwens.

Ik denk zelf dat dat komt omdat bij de eerste het onderwerp toch best wel in het midden staat. Bij de tweede is het wel jammer dat de achtekant (het contragewicht) er niet helemaal opstaat.

Ik vind het geweldig die zon zo op de kraan en dan die donkere lucht erachter!
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 7 november 2007 @ 14:09:16 #178
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54428839
-2e poging, verbinding ging plat -

Sugar, mwoah.
Ik weet niet, die hijskraanfoto's pakken mij niet. Ik weet niet zo goed waar ik naar moet kijken. Wat wil je laten zien?
Ik mis iets, maar ik kan niet zo goed omschrijven wat. Detail misschien? VV of iemand anders kan het vast beter omschrijven.
Kan je hier iets mee?

heb de foto van Maria met knuffel uit OUD gezien en die vond ik echt . Zo mooi gefocussed en aandoenelijk. Mooi moment.
  woensdag 7 november 2007 @ 15:00:04 #179
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54430145
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 7 november 2007 @ 17:33:41 #180
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54433887
Sanger, mooier kan een foto toch niet?
Gefeliciteerd.
  woensdag 7 november 2007 @ 17:50:58 #181
65960 sanger
pi_54434311
Dank je

Oerigens neem ik aan dat ik de foto toch nog wel ergen siets kan verbeteren
  woensdag 7 november 2007 @ 20:03:46 #182
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54437737
Maar het onderwerp is goed in elk geval!

Rondje stad gedaan:
1.

2.

3.

4.
  donderdag 8 november 2007 @ 09:13:36 #183
65960 sanger
pi_54449166
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:03 schreef Sugar het volgende:
Dat zeker!

2. Jammer van de beweging in de trompet. Kortere sluitertijd misschien?
pi_54461385
Deze heb ik vanmiddag gemaakt:

Ik vind het persoonlijk een leuke foto, alleen het boompje wat net over het gezichtje van Amber gaat, vind ik wat storend
  donderdag 8 november 2007 @ 21:15:30 #185
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54465903
Ja, jammer van dat boompje, inderdaad! Daar ligt nu ook de focus, toch?
Wel mooi die twee meisjes daar zo bij elkaar. Lekker ongedwongen foto.
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:38:54 #186
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54476352
Iemand die een reactie op onderstaande foto's wil geven? Bedankt alvast!

1.

2.

3.

4.
pi_54476562
quote:
Op woensdag 7 november 2007 15:00 schreef sanger het volgende:
[ afbeelding ]
Als eerste: gefeliciteerd!

Ik zou de ruimte aan de boven- en linkerkant wat krapper maken, zodat het kindje centraler in beeld staat. Nu is er wat veel restruimte wat de aandacht van het mooie onderwerp weg kan halen
pi_54482494
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:38 schreef Sugar het volgende:
Iemand die een reactie op onderstaande foto's wil geven? Bedankt alvast!
Het valt me op dat je ze allemaal 'gescalpeerd' hebt (topje van hoofd ontbreekt). Dat kan best mooi zijn in een portret als daardoor het gezicht benadrukt wordt, zoals in het kinderportretje dat je in een ander topic had gepost (was trouwens erg mooi, maar een beetje onheldere groenige tint), maar daar is hier niet echt sprake van. Als je mensen meer als 'stadsbewoner' dan als individu portretteert, vraag ik me af of het niet beter is om wat meer van de omgeving te laten zien. Dus een ruimere uitsnede en wat meer scherptediepte. Verder zou je na het verkleinen van je foto's voorzichtig wat 'unsharp mask' kunnen toepassen om de scherpte weer op peil te brengen.
  vrijdag 9 november 2007 @ 15:00:09 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54482806
Ja, ik zie het ook! En dat groenige van het kinderportretje ook. Grrr, witbalans enzo.
Bedankt voor je tips! Ik vind de hoofden eraf nooit erg, ik merk dat ik wat dat betreft de regel: "alles moet erop" (oor helemaal, haar helemaal, stukje elleboog enzo) ook niet zo belangrijk vind.

Maar je argument van stadsbewoners snap ik wel. Ik denk niet dat ik ervan hou om zomaar meer omgeving te laten zien (scherp en meer) als er niet iets erg moois/bijzonders/leuks is aan die omgeving. Dan hou ik toch te veel van 'gewoon mensen, gezichten, hoofden' om alleen in die situaties met echte straatachtergrond die wat toevoegt foto's te maken van ze. Snap je wat ik bedoel?
  maandag 12 november 2007 @ 11:51:47 #190
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54547272
Wat vinden jullie van deze?
  maandag 12 november 2007 @ 12:04:23 #191
65960 sanger
pi_54547557
Aparte pose van het beestje

Ik vind hem wel leuk
  maandag 12 november 2007 @ 12:09:34 #192
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54547697
Ja, hij komt net overeind. Daarvoor lag ie zo:
  maandag 12 november 2007 @ 23:14:24 #193
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_54563275
wow wat gaat iedereen hier met sprongen vooruit!!
Durf nu bijna niet meer maar heb er dan ook nog een paar voor kritische blikken

1.

Normaal zou ik het licht storend vinden zo, maar eigenlijk vind ik dit, zeker met het kerkonderwerp wel wat hebben.wat vinden jullie?

2.

3.

en twee oudjes (vorig jaar) die ik tegen kwam en eigenlijk wel erg leuk vind maar fotograferen in de sneeuw kan best lastig zijn dus toch meningen/tips graag voor een volgende keer

4.

5.

[ Bericht 3% gewijzigd door QueenR op 13-11-2007 17:55:08 ]
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:29:27 #194
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54576952
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:03 schreef Sugar het volgende:

Rondje stad gedaan:
1.
[ afbeelding ]

2.
[ afbeelding ]

3.
[ afbeelding ]

4.
[ afbeelding ]
Dat is een rondje Eindhoven geweest dan .

Nummer 3 is mooi, alleen zitten er wat witte vlekken op de fontein. Die trekken aardig wat aandacht van je onderwerp af.

Nummer 4 had ik denk ik mooier gevonden als de vrouw het beeld was uitgelopen.. de snelheid die er nu inzit komt niet overeen met haar plek in de foto.

Verder, tof .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 13 november 2007 @ 16:00:02 #195
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54577757
LadyS, nog even over jouw foto. (bijna spuit elf-reactie )
Dees dus:

Ik vind het echt jammer van dat boompje en de grafsteen.
Boompje omdat Amber nu 'afgekapt' wordt (begrijp me niet verkeerd!)

Je had beter een ander standpunt kunnen nemen, zodat de grafsteen en het boompje niet in beeld kwamen. Dan had je op de achtergrond bijv. die andere grafstenen zichtbaar gehad, waardoor je nog wel duidelijk de locatie kon zien. Dan had de focus ook op je meisjes gelegen, nu zijn ze onscherp. Je meisjes staan er leuk op, maar er zijn nu teveel storende factoren.
Ben ik zo een beetje duidelijk, kan je hier iets mee?

[ Bericht 7% gewijzigd door dutchie op 13-11-2007 19:43:42 ]
  dinsdag 13 november 2007 @ 16:34:40 #196
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_54578631
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:00 schreef dutchie het volgende:
LadyS, nog even over jouw foto. (bijna spuit elf-reactie )
Ik vind het echt jammer van dat boompje en de grafsteen.
Boompje omdat Amber nu 'afgekapt' wordt (begrijp me niet verkeerd!)

Je had beter een ander standpunt kunnen nemen, zodat de grafsteen en het boompje niet in beeld kwamen. Dan had je op de achtergrond bijv. die andere grafstenen zichtbaar gehad, waardoor je nog wel duidelijk de locatie kon zien. Dan had de focus ook op je meisjes gelegen, nu zijn ze onscherp. Je meisjes staan er leuk op, maar er zijn nu teveel storende factoren.
Ben ik zo een beetje duidelijk, kan je hier iets mee?
helemaal mee eens. Natuurlijk vind jij het een leuke foto omdat je meiskes leuk zijn. Maar de foto is, rommelig en onduidelijk onderwerp. (Het graf? Het boompje? De Kinderen?) door de scherpte zou je zeggen.. het boompje is onderwerp. Niet boeiend, sorry.
  dinsdag 13 november 2007 @ 16:37:15 #197
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_54578709
Rondje Eindhoven Sugar , de kleine minpuntjes die ik dan ook zie zijn al vernoemd. Verder gewoon een journalist waardige portrettering. Klasse!
Bij de andere portretten dezelfde opmerking als al gezegd; waarom is iedereen net een stukje hoofd kwijt? Misschien dat het zo opvalt omdat het bij elke foto zo is, maar denk dat het mooier geweest zou zijn als ze wel hun scalpje hadden gehouden.
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:11:00 #198
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54579465
Bedankt voor jullie feedback, Debsterr en QueenR!

Ik vind het lastig om dingen over je foto's te zeggen, QueenR. De eerste is wel erg klein ook.
Maar ik vind die 2e mooi, zou een klein stukje van bovenkant weghalen.

Ik vind nummer 4 en 5 gewoon erg leuk!

Mijne:
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:56:44 #199
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_54580618
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:11 schreef Sugar het volgende:
Bedankt voor jullie feedback, Debsterr en QueenR!

Ik vind het lastig om dingen over je foto's te zeggen, QueenR. De eerste is wel erg klein ook.
Maar ik vind die 2e mooi, zou een klein stukje van bovenkant weghalen.

Ik vind nummer 4 en 5 gewoon erg leuk!

Mijne:
[ afbeelding ]
grootte van de foto gefixed
bedankt voor je commentaar.

jou foto, hmm nou kan het zijn omdat ik een pesthekel heb aan duiven. Maar ik zie gewoon duiven op een dak. Geen pakkende compositie of onderwerp. Niet het niveau van die geweldige serie die je eerder postte.
pi_54587497
Hallo! In voorbereiding op de meet van zondag..

Ik ben 3 weken in China geweest.. hier wat resultaten. Alle commentaar is welkom!!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Laat maar horen wat jullie ervan vinden!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')