Als Jol ten koste van Davids zou gaan, dan maar geen Jol.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kun je uit opmaken dat Davids nog een jaar blijft.
Jol zie ik ook liever niet komen eigenlijk.
40 miljoen mogen ze 'm hebben.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:36 schreef Longmen het volgende:
Oke KJH volgend jaar naar Chelsea, dit was wel heel veelzeggend....
quote:Ajax: 'Het wordt Van Basten of Adriaanse'
De nieuwe trainer van Ajax zal Marco van Basten of Co Adriaanse worden. Met beide trainers is een inmiddels een verkennend gesprek gevoerd. De voorkeur van Ajax gaat uit naar Marco van Basten, Co Adriaanse zou echter ook nog steeds in de race zijn.
Dan maar Co, met de leegloop is dat wenselijker. (KJH, Maduro, Heitinga, Stam, Davids, Gabri...)quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:38 schreef Nashje het volgende:
Van onze WijsNeus met z'n anonieme bronnetjes:
[..]
Wat was er dan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:36 schreef Longmen het volgende:
Ach de snor zei nogal tussen neus en lippen door dat Henk KJH volgend jaar naar Chelsea zou halen en Henk zn mond viel nog net niet open. T bleef lang stil, ik vond het veelzeggend iig.quote:
Misschien, maar de vraag is meer: wie wil er nog naar Ajax denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:43 schreef Nashje het volgende:
Met Van Basten (in vergelijking met Co) kun je wel grotere namen binnenhalen denk ik.
En dat terwijl Henk z'n mond altijd open staatquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ach de snor zei nogal tussen neus en lippen door dat Henk KJH volgend jaar naar Chelsea zou halen en Henk zn mond viel nog net niet open. T bleef lang stil, ik vond het veelzeggend iig.![]()
Sorry ik dacht stiekem aan Clarencequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Misschien, maar de vraag is meer: wie wil er nog naar Ajax denk ik.Maar als t om een spits gaat heb je wel gelijk denk ik...
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:45 schreef jna het volgende:
[..]
En dat terwijl Henk z'n mond altijd open staat![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry ik dacht stiekem aan Clarence.
Hij bedoelt denk ik van Bommelquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar denk dat Clarence diep in zn hart nioet zo blij is met Marco...
![]()
KJH gaat sowieso weg... ik gun hem een mooiere club dan Chelsea maar die hebben iig wel veel poenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:36 schreef Longmen het volgende:
Omdat Van Geel zichzelf niet meer is?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:54 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom zou van Geel niet Co Adriaanse als trainer bij Ajax willen hebben nadat ze eerder erg succesvol hebben samengewerkt?
Misschien niet helemaal goed uit elkaar gegaan maar vreemd is het wel. Ik geloof het pas als van Geel het zelf zegt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:54 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom zou van Geel niet Co Adriaanse als trainer bij Ajax willen hebben nadat ze eerder erg succesvol hebben samengewerkt?
Ik denk eerder om chaos te vermijden, als van Geel zegt dat hij Adriaanse wel als trainer wil hebben en Jaakke niet dan krijg je nog wat meer oorlog in de tent.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Omdat Van Geel zichzelf niet meer is?
Omdat het misschien alleen maar tegen kan vallen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:54 schreef Wooldoor het volgende:
Die heeft het vanavond zelf tegen Jack gezegd.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal goed uit elkaar gegaan maar vreemd is het wel. Ik geloof het pas als van Geel het zelf zegt.
Johan wil eindelijk trainer wordenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:59 schreef Silenus het volgende:
Morgenvroeg komt er trouwens nog ander groot nieuws! (Inside info)
En het heeft NIET met Jaakke te maken.
Slaap lekker!
Onervaren coaches hebben Ajax alle successen gebracht.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:55 schreef Nashje het volgende:
Weg lijkt vrij voor Van Basten. Onervaren coach nummer zoveel. Bestuur leert ook nergens van he.
Dit Ajax is nog lang en lang niet gezond.
Ten Cate komt terug??quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:59 schreef Silenus het volgende:
Slaap lekker!
Geloof jij Jack altijd?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:59 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Die heeft het vanavond zelf tegen Jack gezegd.
Laat dat maar eens gebeuren dan. Ik kan niet geloven dat Van Geel om voetbalgerelateerde redenen niet voor Adriaanse zou kiezen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:59 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik denk eerder om chaos te vermijden, als van Geel zegt dat hij Adriaanse wel als trainer wil hebben en Jaakke niet dan krijg je nog wat meer oorlog in de tent.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:59 schreef Silenus het volgende:
Slaap lekker!
Ja. Jack is zeer goed geinformeerd binnen Ajax. Daarnaast zegt hij zelf dat hij Martin heeft gebeld en die heeft hem zelf medegedeeld dat Co niet komt.quote:
Kan ik niet vertellen.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:12 schreef Nashje het volgende:
Denk dat het over een versterking gaat. Aissati of Seedorf in de winterstop ofzo.
als dat zo zou zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:13 schreef venomsnake het volgende:
Arena wordt uitgebreid, gracht verdwijnt en eindelijk alleen nog maar rode stoeltjes met wit Ajax logo..![]()
Tja, als je zegt dat dit het is:quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan ik niet vertellen.![]()
Houd het nieuws maar in de gaten morgenvroeg, het heeft in ieder geval niks met een coach of voorzitter te maken. En als er geen nieuws is, dan ga ik m'n bronnen in elkaar slaan.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tja, als je zegt dat dit het is:
[ afbeelding ]
... dan zal niemand van ons goed slapen. Wel vriendelijk van je dat je er een nacht mee wacht.
Ik denk niet dat Silenus zo diep z'n insiders heeftquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:32 schreef JohnnyH het volgende:
Een rijke Rus?
Dank u dus we lopen eigenlijk al in Rotterdamse rommel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
AMRO is een samenvoegsel van Amsterdamsche Bank en Rotterdamsche bank.
Fusie enzo.
Denk dat het dan eerder over uitbreiding van de ArenA gaat, maar dat door onbekende redenen onmogelijk is en Ajax plannen heeft om een eigen stadion te bouwen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:34 schreef twi het volgende:
Silenus gaat toch over kaartjes en seizoenskaarthouders? Zullen de halve seizoenskaarten alweer aangeboden gaan worden, of is dat wat te vroeg?
Ben benieuwd lijpoquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan ik niet vertellen.![]()
Houd het nieuws maar in de gaten morgenvroeg, het heeft in ieder geval niks met een coach of voorzitter te maken. En als er geen nieuws is, dan ga ik m'n bronnen in elkaar slaan.![]()
Flauw inderdaad, om 'm verantwoordelijk te houden voor de periode 1997-2003.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:07 schreef pfaf het volgende:! Inderdaad. Spannend zeg! Wie gaat er mee de hele nacht opblijven en dit topic in de gaten houden?...
Oh ja: En laat het bestuur eens gewoon zitten. Jaake de schuld geven van het feit dat het al meer dan 10 jaar rommelt bij Ajax en alles mislukt is zooo flauw.
Er is bij Ajax al veel langer iets structureel mis. En een nieuwe voorzitter van de RvC ( of all people_O- ) gaat daar echt niets aan veranderen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
Flauw inderdaad, om 'm verantwoordelijk te houden voor de periode 1997-2003.
Qua werkwijze misschien een goed idee, maar zelfs het state-of-the-art Milanello kon niet voorkomen dat vorig seizoen een halve selectie geblesseerd was.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er is bij Ajax al veel langer iets structureel mis. En een nieuwe voorzitter van de RvC ( of all people_O- ) gaat daar echt niets aan veranderen.
Het zinnigste punt wat ik gelezen heb is dat Ajax haar medische staf eens door moet lichten. Of ze een tijdje in Italie stage laten lopen..
Sneijder zou ook niet vertrekken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:53 schreef El-Salvador het volgende:
Co komt niet naar Ajax, aldus van Geel.
Meld Jack net op Ned1.
Waarom niet? Hij is goed met de jeugd, No-Nonsense, laat leuk voetbal zien en heeft er gewoon verstand van en een hart voor voetbalquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:05 schreef pfaf het volgende:
ps: niet dat ik pleit voor Foppe bij Ajax, hell no...
quote:Van Basten
Ajax gaat Marco van Basten en John van 't Schip aantrekken als nieuw trainersduo. Dat zei Jack van Gelder zondagavond in hetzelfde programma. Johan Cruyff zou achter de schermen bezig zijn met het aantrekken van het duo, dat nu nog het Nederlands Elftal onder zijn hoede heeft.
De presentator zei ook dat de positie van John Jaakke, voorzitter van de Amsterdamse club, minder wankel is dan verondersteld wordt. Dinsdag heeft de club een extra ledenvergadering, volgens Van Gelder wordt dan duidelijk gemaakt dat het vertrouwen in Jaakke er nog steeds is.
http://www.voetbalreport.(...)_op_shirts_Ajax.htmlquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tja, als je zegt dat dit het is:
[ afbeelding ]
... dan zal niemand van ons goed slapen. Wel vriendelijk van je dat je er een nacht mee wacht.
quote:'Jaakke hoeft niet te vrezen voor zijn positie dinsdag'
15-10-07
Jack van Gelder meldde zondagavond in het tv-programma Studio Voetbal dat John Jaakke nog niet hoeft te vrezen voor zijn positie als voorzitter van Ajax. Komende dinsdag vindt er een extra ledenvergadering plaats, maar de bijeenkomst zal vermoedelijk niet tot het vertrek van Jaakke leiden. Volgens Van Gelder is er onder de leden van Ajax veel berusting over de huidige situatie en is de kans groot dat alle onrust 'in de doofpot wordt gestopt'
feliquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Jarig!![]()
Nu nog even goed nieuw wat betreft trainer/coach en bestuur, dan is mijn dag goed!![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Jarig!![]()
Nu nog even goed nieuw wat betreft trainer/coach en bestuur, dan is mijn dag goed!![]()
Serieus, jij wil dus Fontein en Jaakke er uit.. Waarom?quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Jarig!![]()
Omdat ze een zondebok zoeken en verder totaal geen idee hebben van hoe de bedrijfsstructuur in elkaar steekt, natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Serieus, jij wil dus Fontein en Jaakke er uit.. Waarom?
Jeetje het lijkt me duidelijk waarom...quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Serieus, jij wil dus Fontein en Jaakke er uit.. Waarom?
Dan moet Ajax eerst van de beurs af.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Omdat ik liver terugga naar de tijd dat we een club/vereniging waren en geen bedrijf, dus met Ajacieden aan de top en geen hockeyende/korfballende ijsjesverkopers.
Klopt, maar ik kijk liever naar de resultaten en die zijn de laatste tien jaar Ajax-onwaardig.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan moet Ajax eerst van de beurs af.
Zolang ze dat niet doen, zitten mensen als Fonteijn en Jaakke prima op hun plaats... Kijk maar eens naar de cijfers. Sad, but true.
Aaah, dus Ajax moet van het geld van Sneijder etc maar alle aandelen terug kopen, een paar commisarissen de laan uit sturen die verder niets met het voetbal te maken hebben, en plotseling geraakt Ajax wel in de Champions League?quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Omdat ik liver terugga naar de tijd dat we een club/vereniging waren en geen bedrijf, dus met Ajacieden aan de top en geen hockeyende/korfballende ijsjesverkopers.
Neuh, ik wil mensen aan het bewind die besluiten het geld van Wesley Sneijder te investeren in plaats van financieel het gemis van de CL af te dekken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aaah, dus Ajax moet van het geld van Sneijder etc maar alle aandelen terug kopen, een paar Commisarissen de laan ut sturen die verder niets met het voetbal te maken hebben, en plotseling geraakt Ajax wel in de Champions League?
Ja, dat kan dus niet als je met aandeelhouders in je nek zit.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neuh, ik wil mensen aan het bewind die besluiten het geld van Wesley Sneijder te investeren in plaats van financieel het gemis van de CL af te dekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |