Sneijder zou ook niet vertrekken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:53 schreef El-Salvador het volgende:
Co komt niet naar Ajax, aldus van Geel.
Meld Jack net op Ned1.
Waarom niet? Hij is goed met de jeugd, No-Nonsense, laat leuk voetbal zien en heeft er gewoon verstand van en een hart voor voetbalquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:05 schreef pfaf het volgende:
ps: niet dat ik pleit voor Foppe bij Ajax, hell no...
quote:Van Basten
Ajax gaat Marco van Basten en John van 't Schip aantrekken als nieuw trainersduo. Dat zei Jack van Gelder zondagavond in hetzelfde programma. Johan Cruyff zou achter de schermen bezig zijn met het aantrekken van het duo, dat nu nog het Nederlands Elftal onder zijn hoede heeft.
De presentator zei ook dat de positie van John Jaakke, voorzitter van de Amsterdamse club, minder wankel is dan verondersteld wordt. Dinsdag heeft de club een extra ledenvergadering, volgens Van Gelder wordt dan duidelijk gemaakt dat het vertrouwen in Jaakke er nog steeds is.
http://www.voetbalreport.(...)_op_shirts_Ajax.htmlquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tja, als je zegt dat dit het is:
[ afbeelding ]
... dan zal niemand van ons goed slapen. Wel vriendelijk van je dat je er een nacht mee wacht.
quote:'Jaakke hoeft niet te vrezen voor zijn positie dinsdag'
15-10-07
Jack van Gelder meldde zondagavond in het tv-programma Studio Voetbal dat John Jaakke nog niet hoeft te vrezen voor zijn positie als voorzitter van Ajax. Komende dinsdag vindt er een extra ledenvergadering plaats, maar de bijeenkomst zal vermoedelijk niet tot het vertrek van Jaakke leiden. Volgens Van Gelder is er onder de leden van Ajax veel berusting over de huidige situatie en is de kans groot dat alle onrust 'in de doofpot wordt gestopt'
feliquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Jarig!![]()
Nu nog even goed nieuw wat betreft trainer/coach en bestuur, dan is mijn dag goed!![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Jarig!![]()
Nu nog even goed nieuw wat betreft trainer/coach en bestuur, dan is mijn dag goed!![]()
Serieus, jij wil dus Fontein en Jaakke er uit.. Waarom?quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Jarig!![]()
Omdat ze een zondebok zoeken en verder totaal geen idee hebben van hoe de bedrijfsstructuur in elkaar steekt, natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Serieus, jij wil dus Fontein en Jaakke er uit.. Waarom?
Jeetje het lijkt me duidelijk waarom...quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Serieus, jij wil dus Fontein en Jaakke er uit.. Waarom?
Dan moet Ajax eerst van de beurs af.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Omdat ik liver terugga naar de tijd dat we een club/vereniging waren en geen bedrijf, dus met Ajacieden aan de top en geen hockeyende/korfballende ijsjesverkopers.
Klopt, maar ik kijk liever naar de resultaten en die zijn de laatste tien jaar Ajax-onwaardig.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan moet Ajax eerst van de beurs af.
Zolang ze dat niet doen, zitten mensen als Fonteijn en Jaakke prima op hun plaats... Kijk maar eens naar de cijfers. Sad, but true.
Aaah, dus Ajax moet van het geld van Sneijder etc maar alle aandelen terug kopen, een paar commisarissen de laan uit sturen die verder niets met het voetbal te maken hebben, en plotseling geraakt Ajax wel in de Champions League?quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Omdat ik liver terugga naar de tijd dat we een club/vereniging waren en geen bedrijf, dus met Ajacieden aan de top en geen hockeyende/korfballende ijsjesverkopers.
Neuh, ik wil mensen aan het bewind die besluiten het geld van Wesley Sneijder te investeren in plaats van financieel het gemis van de CL af te dekken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aaah, dus Ajax moet van het geld van Sneijder etc maar alle aandelen terug kopen, een paar Commisarissen de laan ut sturen die verder niets met het voetbal te maken hebben, en plotseling geraakt Ajax wel in de Champions League?
Ja, dat kan dus niet als je met aandeelhouders in je nek zit.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neuh, ik wil mensen aan het bewind die besluiten het geld van Wesley Sneijder te investeren in plaats van financieel het gemis van de CL af te dekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |