Mja is alweer gezakt. De penne viel een beetje zwaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:18 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi.Flinke pillen voor de rug, fysio en uit de naad werken.
![]()
![]()
En met jou? Je bent misselijk ?
Saai vooral. En jij, genoten van je vrije middag?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Een enerverende dag achter de rug marc?
Is daarna altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:22 schreef Kuukske het volgende:
Ja heerlijk. Een beetje het huis aan kant gemaakt enzo.
Ja, morgen nog even de stofzuiger er doorheen jagen. En dan is het weer schoon.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, morgen nog even de stofzuiger er doorheen jagen. En dan is het weer schoon.
Jesh. Zometeen ga ik lekker thee zetten en de snoepzak die ik vanmiddag heb gescoord leeg etenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:24 schreef marcb1974 het volgende:Dan kan je weer genieten van je schone huisje
Morgen een fotomeet in Blijdorp (als die doorgaat want niemand schijnt een tijd te willen noemenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:26 schreef Kuukske het volgende:
Ga je nog wat doen van het weekend trouwens Marc?
Kan dat niet meteen met de verbouwing mee?quote:
Ow tof.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen een fotomeet in Blijdorp (als die doorgaat want niemand schijnt een tijd te willen noemen)
Zondag studieboeken in of naar het strand.
En jij?
zeg prutserquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen een fotomeet in Blijdorp (als die doorgaat want niemand schijnt een tijd te willen noemen)
Zondag studieboeken in of naar het strand.
En jij?
nope, zitten in t midden van het gebouw, dus lichtkoepels kunnen niet, en kantoorruimtes komen aan de buitenkant met de ramenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan dat niet meteen met de verbouwing mee?
Feestjes zijn leuk, alleen hilversum hequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow tof.
Euhm, morgen een feestje in Hilversum en zondag lekker luiwammessen thuis.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:32 schreef Ynske het volgende:
zeg prutser
11 uur bij de ingang van het oceanium, als we daar zijn, bel ik P op.
Vaak in een kantoorruimte gaan zitten is niet mogelijk zeker?quote:nope, zitten in t midden van het gebouw, dus lichtkoepels kunnen niet, en kantoorruimtes komen aan de buitenkant met de ramen
Nee beeb. Ik ben alcohol afquote:
Helemaal?quote:
Nee. Gewoon. Het is beter voor me. Ik krijg na één biertje al hoofdpijn. En het zet zo aan op mijn heupenquote:
Aan de wodka dan maarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Gewoon. Het is beter voor me. Ik krijg na één biertje al hoofdpijn. En het zet zo aan op mijn heupen.
Misschien op een kerstbiertje wijntje na.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Helemaal?Voor goed en voor altijd en zo?
Is dat lekker?quote:
Goed punt hmm.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Gewoon. Het is beter voor me. Ik krijg na één biertje al hoofdpijn. En het zet zo aan op mijn heupen.
kweet niet, iig staat er niets over in de caoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Is daglicht niet verplicht volgens de ARBO wet?
mooi zo, is goed voor jequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Oke, ik loop het hele ding wel weer door
Maar 11 uur lukt
nope, aparatuur die we gebruiken staan in de andere ruimtesquote:[..]
Vaak in een kantoorruimte gaan zitten is niet mogelijk zeker?
Daar kan je vanalles doorgooienquote:
Zegt zijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
mooi zo, is goed voor je
[..]
nope, aparatuur die we gebruiken staan in de andere ruimtes
Nou. Er mee naar je baas. Enzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:39 schreef Ynske het volgende:
kweet niet, iig staat er niets over in de cao
op de site van de arbo staat":
Daglicht, kunstverlichting
Een goede hoeveelheid licht op de werkplek maakt het werken prettiger. Uit onderzoek is gebleken dat voldoende daglicht op de werkplek zorgt voor productievere werknemers. Daglicht zorgt er bovendien ook voor dat uw werknemers zich goed voelen. Creëer daarom een goede lichtsituatie op de werkplek.
Wat moet?
In het arbobesluit is opgenomen dat er voldoende daglicht binnen moet komen op de werkplek. Naast daglicht moeten er in uw bedrijf ook voldoende voorzieningen zijn voor kunstlicht. Let er wel op dat het aanwezig dag- en kunstlicht geen gevaar op levert voor de veiligheid en gezondheid van uw werknemers. Zorg er voor dat uw werknemers invallend zonlicht kunnen weren. En dat kleur van het kunstlicht dat u aanbrengt geen invloed heeft op de waarneming van veiligheids- en gezondheidssignaleringen.
quote:
niet echt hequote:En die gaan ze vast niet voor je verplaatsen
Jaja, denk je dat je dit keer er om 11 uur kunt zijn?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg prutser
11 uur bij de ingang van het oceanium, als we daar zijn, bel ik P op.
tuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jaja, denk je dat je dit keer er om 11 uur kunt zijn?
Ja, dat is geen kunst ook. En dan nog het sleuteltje eruit hmmquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:49 schreef Ynske het volgende:
blijdorp is alsmaar rechtdoor, links, rechts, parkeren
das de enige dierentuin (behalve gaia) waar ik wel zo naar toe kan rijden
Ik zeker welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jaja, denk je dat je dit keer er om 11 uur kunt zijn?
Gaia is dan ook heel goed aangegeven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk
blijdorp is alsmaar rechtdoor, links, rechts, parkeren
das de enige dierentuin (behalve gaia) waar ik wel zo naar toe kan rijden
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is geen kunst ook. En dan nog het sleuteltje eruit hmm
Leuk toch op schoolquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:00 schreef Kuukske het volgende:
http://www.nu.nl/news/127(...)ldirecteur_neer.html
Dat gaat weer lekker.
Als je de auto parkeert en zo hmm, en je wil uitstappen....quote:
Onbegrijpelijk hoe het er tegenwoordig aan toe gaat in de wereld.quote:
Nou, zo erg was het ook weer niet, maar ik ben er in sep04 een keer geweest (met de FOTkliek ja) enneh.. Ik heb tot 2020 ook wel weer ff genoeg dierentuin gehadquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben ooit 1 keer in Blijdorp geweest. Ik word er nu liever niet aan herinnerd.
Het valt nog mee als ik de berichten uit Amerika zo hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk hoe het er tegenwoordig aan toe gaat in de wereld.
Dat vinden de dieren helemaal niet erg hoor, die kunnen nu ook bijkomenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zo erg was het ook weer niet, maar ik ben er in sep04 een keer geweest (met de FOTkliek ja) enneh.. Ik heb tot 2020 ook wel weer ff genoeg dierentuin gehad
Zij die het overleefd hebben, kunnen wel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vinden de dieren helemaal niet erg hoor, die kunnen nu ook bijkomen
iets met mijn auto en contactslot kapot enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaia is dan ook heel goed aangegeven.
[..]
Sleuteltje eruit?
Ik besta al hoor.quote:
Klaarmaken hoef ik je ook niet, ikweett. Vandaar even wat uitleg hmm.quote:
Das toch logisch??quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je de auto parkeert en zo hmm, en je wil uitstappen....
O oke, nu is het me duidelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
iets met mijn auto en contactslot kapot enzo
Er zijn ook wel eens mensen die willen blijven zittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
Das toch logisch??
Maar dan is het eruithalen van de sleutel ook niet nodig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er zijn ook wel eens mensen die willen blijven zitten.
+1 scherp.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
Maar dan is het eruithalen van de sleutel ook niet nodig.![]()
Je moest eens weten.quote:
Mijn man kookt super.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
vrouwen en auto's, ik hoor het al
Ik ka koken
Ja, ja, "mannen en koken, bla bla"![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
Je moest eens weten.![]()
Lig bijna te slapen in mijn stoel. Morgen nog een hele dag werken, dan heb ik deze week 38
gewerkt. Wat ben ik toch blij met mijn 24 uur contractje.![]()
Oké. Dan ga ik nog even door.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
Blijf even zo kroelen en ik slaap als een roos.
Dit lees ik nu pas.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moest bellen, want die spamster had geen zin om zelf een nieuw topic te maken
Je wil me stil hebben he.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oké. Dan ga ik nog even door.
[ afbeelding ]
Lekker optijd, het topic is al weer bijna half volquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pas.Waarom moest jij bellen en wat heeft dat te maken met een topic plaatsen?
Hey deze meid is moei, wees vriendelijk ende lief voor haar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker optijd, het topic is al weer bijna half vol
Nee hoorquote:
Zullen we de vering van je bed eens gaan testen danquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey deze meid is moei, wees vriendelijk ende lief voor haar.![]()
Je maakt me in de war, wat wil je nu, dat ik slaap of niet.quote:
Waarom zou ik op mijn bed willen springen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zullen we de vering van je bed eens gaan testen dan![]()
Dat moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
Je maakt me in de war, wat wil je nu, dat ik slaap of niet.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuuks: Meet-idee voor je BeF-vriendjes
Roel Driesvink is er ook, wat wil een mens nog meer?quote:
Lekker weekend dus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:45 schreef leonieke het volgende:
Ook weekend hierEn dat met een verjaardagsfeestje
Een verkleedding, maar ik ga als mezelf... in rode uitvoering wat mijn haar betreft
Oja!quote:
Trustequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker weekend dus.Veel plezier alvast.
Ik ga naar bed.Trusten.
![]()
Als je uitgespeeld bent met Marc, ik wil niet te gretig overkomen hmmquote:
Ik wacht rustigquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:53 schreef Kuukske het volgende:
Drukke boel in dat bed van Bengel.
Jij kijkt toe hm?quote:
Slaapwel Bengeltjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker weekend dus.Veel plezier alvast.
Ik ga naar bed.Trusten.
![]()
Hmm neuh. Ik bedenk liever zelf van allesquote:
Okéquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm neuh. Ik bedenk liever zelf van alles
Solly, moest dat ding gebruiken, hijs te leuk namelijkquote:
dat van mij?quote:
Verdomme, kom jij eens naar Hilversum, ben ik weer eens wegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow tof.
Euhm, morgen een feestje in Hilversum en zondag lekker luiwammessen thuis.
Ohw, ja sorry.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:36 schreef qu63 het volgende:
Verdomme, kom jij eens naar Hilversum, ben ik weer eens weg
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
Thuis
Wie is die mevrouw hier boven op de foto's
wrom niet blij>quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuis dus
2 bordjes
300+ km
57 euro uitgespaard
en toch niet echt blij
haddenquote:
ben je gevallen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hadden
3 bordjes
550 km
114 euri kunnen zijn
en m'n enkel doet zeer. Flink zeer.
Ik ga geen voetbal kijken, ik ben naar een Musicalquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:25 schreef Ynske het volgende:
Enneh die voetbalwedstrijd is niet voor ons
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga geen voetbal kijken, ik ben naar een MusicalCabaretvoorstelling
We hebben nog geen kerst itemsquote:
check, veel lol om niets eigenlijk....quote:
Niet gezien nee. Maar wel jammer dat jij het niet wasquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
check, veel lol om niets eigenlijk....
net toevallig 1 op gehad? iets met zwart na een promo koefnoen?
Weidevennequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was heul dicht bij je vandaag
Helloquote:
Nee, Oosthuizen zelfs. Maar dat zit tegenwoordig achter een op zaterdag gesloten kaasboerenhekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef es70 het volgende:
Weidevenne. Goed dat je niet bent langsgekomen, ik was in een k*thumeur
.
Ah joh, ik wist niet eens dat Oosthuizen een station heeft/had...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Oosthuizen zelfs. Maar dat zit tegenwoordig achter een op zaterdag gesloten kaasboerenhek
10-12 zijn de bladeren gevallen, dan flyer ik m wel ff, moet daar dan toch zijn (weidevenne idd).
Oh en bus 114 van 9:50 was *zomaar* uitgevallen.
Ik draai een dikke drol op Arriva Waterland. die anderhalve keer dat ik ermee reis, is er altijd meteen DIKKE poep aan de knikker![]()
Jawel hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
Ah joh, ik wist niet eens dat Oosthuizen een station heeft/had...
Zoals je ziet staat er nogal wat geboomte voor. En aangezien je er te voet alleen tijdens kantooruren en na afspraak kunt komen, scheelt het dus stukken als je vanuit de trein een schot waagt, en de blaadjes zijn dan wegquote:Wat hebben de blaadjes ermee te maken.
Mja, wat doe je? Blijven klagen? EN dan?quote:Arriva is waardeloos, 112 van A'dam naar hier komt ook regelmatig niet opdagen.
Oh, da's diequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor
Avenhorn ook nog zelfs, maar daar zijn geen bordjes meer.
[..]
Zoals je ziet staat er nogal wat geboomte voor. En aangezien je er te voet alleen tijdens kantooruren en na afspraak kunt komen, scheelt het dus stukken als je vanuit de trein een schot waagt, en de blaadjes zijn dan weg
[..]
Mja, wat doe je? Blijven klagen? EN dan?
Veel plezier Buzzerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:13 schreef buzzer het volgende:
Hoi,
even gedag zeggen, ik heb net Fahrenheit 9/11 in de DVD speler gedaan
Morgen vertrek ik naar Ameland... tot woensdag
tnx, dat ga ik zeer zeker doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:15 schreef Ynske het volgende:
Veel plezier Buzz
en geniet van je kids
tnxquote:
Ja, heb het gelezen. Lekker slim wel om daar te gaan schuilen ookquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Marc
http://www.nu.nl/news/127(...)_in_Thaise_grot.html gezien?
Mja, ik ken die grot niet. Maar goed, ze waren gewaarschuwd om er niet in te gaan..quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, heb het gelezen. Lekker slim wel om daar te gaan schuilen ook
Oh ja heel december mag mij standaard gestolen worden eigenlijk...quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:13 schreef Ynske het volgende:
pfff zie op tegen jaarwisseling en kerst
Ik ook... Verschrikkelijk zelfs. Ons eerste plan was namelijk om met nieuwjaar in ons eigen huis te zitten en om vanaf 1 januari écht voor kinderen te gaan...quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:13 schreef Ynske het volgende:
Daarom juist, dan is het wel slim om dat ook niet te doenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik ken die grot niet. Maar goed, ze waren gewaarschuwd om er niet in te gaan..
kunnen jullie er niet een caravan neerzetten en het dan lekker samen vieren?quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ook... Verschrikkelijk zelfs. Ons eerste plan was namelijk om met nieuwjaar in ons eigen huis te zitten en om op 1 januari écht voor kinderen te gaan...
Ik hoop dat te gaan snowboardenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:13 schreef Ynske het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kunnen jullie er niet een caravan neerzetten en het dan lekker samen vieren?
Wordt dit echt van dag op dag gestopt, qu, of wordt dit afgebouwd?quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoop dat te gaan snowboarden
Of dat gaat pas in februari gebeuren, dan is het wat goedkoper
Maar ik ben dan iig weg bij de Zwaluw! *o*
Dan lekker samen op vakantie gaan. Kerst in je hangmat onder een palmboomquote:
Dit zal ook geen optie zijn vrees ik, maar dit wordt dan een financieel iets. Ik weet niet wat we gaan doen, maar ik zie er alleszins tegenop om weer hier te zitten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan lekker samen op vakantie gaan. Kerst in je hangmat onder een palmboom
Dat moet je zeker doenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit zal ook geen optie zijn vrees ik, maar dit wordt dan een financieel iets. Ik weet niet wat we gaan doen, maar ik zie er alleszins tegenop om weer hier te zitten.
Ik ga het er nog eens over hebben met phille denk ik.
Ik slaap nu al weer iedere avond thuis, dus dat stuk is al afgebouwd jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wordt dit echt van dag op dag gestopt, qu, of wordt dit afgebouwd?
Geef je enkel eens rust danquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
M'n enkel doet nog steeds zeer. EN ik ga nu douchen
Kan nog niet douchen, huisgenoot is momenteel aan het douchenquote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Meer in het dorp, ong. 2.5x groter, wordt nu vernieuwd met laminaat, HRketel, eigen keukentje () en douche enzo
Echt zo leuk
Ze?quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
Hoor dat ze klaar is, ik ga nu ook ff douchen
Dat kan je pas beslissen als je zijn huisgenote gezien hebtquote:
Vet johquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Meer in het dorp, ong. 2.5x groter, wordt nu vernieuwd met laminaat, HRketel, eigen keukentje () en douche enzo
Echt zo leuk
Hoiquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:57 schreef Ynske het volgende:
soooow
spulletjes bijeenrapen, en aan de opdrachten gaan werken
Das waar...quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan je pas beslissen als je zijn huisgenote gezien hebt
quote:
quote:
Binnenkort even overleggen dus en dat ding makenquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Binnenkort even overleggen dus en dat ding maken
Doe ik wel als het af isquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das waar...
Sjow! Foto's!
ohja, en:
[..]
Ik bedoelde meer foto's van je huisgenotequote:Op zondag 14 oktober 2007 13:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doe ik wel als het af is. Het is nu echt nog niet af (iig, de verbouwing
)
Ow dat wist ik niet, dat je al elke dag terug thuis was.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik slaap nu al weer iedere avond thuis, dus dat stuk is al afgebouwd ja
En de laatste 2 weken volg ik minder therapie, omdat ik die 1 voor 1 stop. dan op vrijdag afscheid nemen, dan 2 weekjes niks! () en daarna kijken voor een reīntegratietraject
Dus af, maar ook meteen weer opbouwen
Proficiatquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Echt zo leuk
Dan snap jij het een stuk beter dan hijquote:
tot nu toe wel jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet, dat je al elke dag terug thuis was.
Dat reīntegratietraject klinkt alleszins heel positief. Zo val je niet direct in een zwart gaat. Ben je zelf tevreden over het verloop tot nu toe?
Hoi qutie.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer foto's van je huisgenote
Bengels!![]()
![]()
Hoi fles.quote:
Tss.quote:
Mwa, zit erg met mijn rug.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer foto's van je huisgenote
Bengels!![]()
![]()
helpt het niet om helemaal plat te liggen? Ik heb zelfs nog op de grond gelegen met erge rugpijn omdat dat de enige plek was waar ik helemaal plat lag.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, zit erg met mijn rug.![]()
verder wel alles redelijk.
En bij jou? Huis schiet al uit de grond?
Laat dan maar zittenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die wil je niet zien. Echt een vaag wijf is 't
.
Laat vuilniszakken 3 dagen in de hal staan enzo
Hier blijven ze gewoon in de keuken staan tot iemand zich geroepen voelt om ze weg te brengenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:03 schreef Sjowhan het volgende:
Laat vuilniszakken 3 dagen in de hal staan enzo
Nee, helaas niet, kan al jaren niet plat liggen. Al helemaal niet op mijn buik, en op mijn rugquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
helpt het niet om helemaal plat te liggen? Ik heb zelfs nog op de grond gelegen met erge rugpijn omdat dat de enige plek was waar ik helemaal plat lag.
Veel ijzer is toch al een goed begin.quote:Er moet eerst nog 2 meter hoog gemetst worden vooraleer ze uit de grond zullen komenMaar we hebben al veel ijzer
Maandag de funderingen en dan de weer erop de eerste steenlegging denk ik (de buitenmuur van de kelder zal de eerste 50cm ook in beton gegoten worden tegen het water).
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, kan al jaren niet plat liggen. Al helemaal niet op mijn buik, en op mijn rug
is ook van korte duur.
Inderdaadquote:[..]
Veel ijzer is toch al een goed begin.
Ze zijn iig bezig met je huis.
Ze zeggen dat mijn bovenbeen spieren te kort zijn en daardoor mijn rug hol trekt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:32 schreef leonieke het volgende:
[..]Maar bij erge rugpijn moest ik wel op mijn rug liggen. Mijn buik was idd ook geen goed idee. Weet je waar die rugpijn vandaan komt?
Hoelang gaat het duren als ze zo doorwerken.quote:InderdaadIk vind het nog steeds zo onwerkelijk eigenlijk
Nu kunnen we écht beginnen aftellen
Neem de autoquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
10 december gaat een druk dagje worden zo te zien
moet EN naar Oosthuizen en Purmerend Weidevenne
EN naar Heerlen-De Kissel
soort spagaat door het land zeg maar
En is daar niets aan te doen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat mijn bovenbeen spieren te kort zijn en daardoor mijn rug hol trekt.
Daardoor ga ik verkeerd staan en krijg ik dus die rugklachten.![]()
We hebben twee weken terug een discussie gehad over de termijn. Eerst wilden we er rond nieuwjaar in, dit uitgesteld naar paasvakantie en toen uitgesteld naar grote vakantie (juli dus). Opeens kwamen ze hier af met: "ah, nog 1 jaar en je kunt verhuizen"quote:[..]
Hoelang gaat het duren als ze zo doorwerken.
Kan ik je wel een foto van sturen hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
10 december gaat een druk dagje worden zo te zien
moet EN naar Oosthuizen en Purmerend Weidevenne
EN naar Heerlen-De Kissel
soort spagaat door het land zeg maar
Daar zijn " we" dus mee bezig. mijn beenspieren oprekken en mijn rug losmaken.quote:
Poot stijf houden dan, en blijf die lui achterna zitten.quote:We hebben twee weken terug een discussie gehad over de termijn. Eerst wilden we er rond nieuwjaar in, dit uitgesteld naar paasvakantie en toen uitgesteld naar grote vakantie (juli dus). Opeens kwamen ze hier af met: "ah, nog 1 jaar en je kunt verhuizen"![]()
![]()
![]()
We hebben toen heel duidelijk gesteld dat we echt in het begin van juli willen verhuizen en als het eventjes kan zelfs voor mijn verjaardag zodat ik daar mijn verjaardag kan vieren. Of ze het gaan halen, weten we niet, maar het zou moeten haalbaar zijn als het weer wat meezit. Ik hoor van mensen dat hun huis op 6 maand gebouwd werd, dus dan moet 8.5 maand maar voldoende zijn. 1 jaar is voor mij echt geen optie![]()
Open kan? Wat wil je open?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelf doen
Wel lief though
Enig idee of het daar 10-12 idd open kan?
Dat achterna zitten zou wel gemakkelijk gaan aangezien we bij de aannemer wonenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar zijn " we" dus mee bezig. mijn beenspieren oprekken en mijn rug losmaken.
Zodat dat holle gedeelte weer een "recht" gedeelte wordt.![]()
[..]
Poot stijf houden dan, en blijf die lui achterna zitten.Als je even niet oplet zijn ze gelijk weer laks
en zit je toch nog een jaar thuis.![]()
Of de bouw al voldoende opschiet om serieus aan te nemen dat dat station per 10 december daadwerkelijk in de dienstregeling opgenomen kan en zal gaan wordenquote:
Moet ik maar eens gaan kijken, tot nu toe is het wel de bedoeling dat op zondag 9-12 de eerste trein daar stopt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of de bouw al voldoende opschiet om serieus aan te nemen dat dat station per 10 december daadwerkelijk in de dienstregeling opgenomen kan en zal gaan worden
Jij bent ECHT slimquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Grote kans dat het dat dan dit jaar niet is
quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet op dansles zie ik wel
[ afbeelding ]
Jij ook alquote:Op maandag 15 oktober 2007 07:56 schreef leonieke het volgende:
'morgen
Ik voel me ziekEn vandaag twee vergaderingen waar ik moet bij zijn. Alleen jammer dat ze waarschijnlijk op hetzelfde moment zullen doorgaan
Ah, ik zit al aan mijn bureau op het werk hoor. Maar ik vrees toch dat ik één vergadering ga moeten meevolgen, anders heb ik voor de tweede geen excuusquote:Op maandag 15 oktober 2007 07:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook al
Dan ga je toch niet, mis je er eigenlijk maar 1
quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, ik zit al aan mijn bureau op het werk hoor. Maar ik vrees toch dat ik één vergadering ga moeten meevolgen, anders heb ik voor de tweede geen excuus
Ik begin om 8u te werken he, dus moet ik wel tegen 8u mijn pc opgestart hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das vroeg wel
Als je er dan toch bent kun je dat wel doen ja
Ik blijf thuis. Ga weer 50 keer op de wc zitten vandaag
Deze maand neem ik elke woensdag normaalgezien verlof. Of er zou moeten een vergadering tussenkomen, maar dan blijf ik enkel voor de vergadering. Ik moet en zal mijn overuren opnemenquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:09 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel handig dan ja, als je dat om 8u gedaan hebt
Een dagje verlof, je kan het dus wel
DAT zou pas leuk zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:15 schreef marcb1974 het volgende:
Kan je deze maand niet elke wo, do en vr verlof nemen dan ?
.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
DAT zou pas leuk zijnQua uren zou het wel gaan, alleen jammer dat mijn werk dan helemaal niet vooruit zou gaan.
Vorige week was ik woensdag thuisgebleven. Kom ik donderdag op het werk: 19 nieuwe mails. Als ik een paar dagen thuis blijf mag je dit echt maal het aantal dagen doen qua aantal mails. En tegen dat ik die dan allemaal beantwoord heb![]()
Ah, dat wegklikken had nog vlugger hoor bij mij: select all en mark as readquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
19 mails valt wel mee toch
3 minuten heb je ze allemaal weggeklikt
En moet het vooruit op het werk dan
Pff jahquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:21 schreef leonieke het volgende:
Hey SjowIs het ook wat te vroeg voor jou?
Ah, je bent nog rommel aan het ruimen. Altijd leukquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, dat wegklikken had nog vlugger hoor bij mij: select all en mark as read![]()
Maar het moet af en toe toch wel eens vooruit gaan hierBinnenkort wat minder als de grootste administratieve rommel opgeruimd is
Straks even een dutje doen dan op je werkquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pff jah. Beetje slecht geslapen, aantal keren wakker geworden om niets
En daar zie je tenminste direct resultaat vanquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je bent nog rommel aan het ruimen. Altijd leuk
Ah, symptoom bestrijdingquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
En daar zie je tenminste direct resultaat vanIdeaal op een minder goede dag
quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Straks even een dutje doen dan op je werk
JIJ moet het dan ook nuttig vinden hequote:Op maandag 15 oktober 2007 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat leuk gaan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |