Geef je enkel eens rust danquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
M'n enkel doet nog steeds zeer. EN ik ga nu douchen
Kan nog niet douchen, huisgenoot is momenteel aan het douchenquote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Meer in het dorp, ong. 2.5x groter, wordt nu vernieuwd met laminaat, HRketel, eigen keukentje () en douche enzo
Echt zo leuk
Ze?quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
Hoor dat ze klaar is, ik ga nu ook ff douchen
Dat kan je pas beslissen als je zijn huisgenote gezien hebtquote:
Vet johquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Meer in het dorp, ong. 2.5x groter, wordt nu vernieuwd met laminaat, HRketel, eigen keukentje () en douche enzo
Echt zo leuk
Hoiquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:57 schreef Ynske het volgende:
soooow
spulletjes bijeenrapen, en aan de opdrachten gaan werken
Das waar...quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan je pas beslissen als je zijn huisgenote gezien hebt
quote:
quote:
Binnenkort even overleggen dus en dat ding makenquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Binnenkort even overleggen dus en dat ding maken
Doe ik wel als het af isquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das waar...
Sjow! Foto's!
ohja, en:
[..]
Ik bedoelde meer foto's van je huisgenotequote:Op zondag 14 oktober 2007 13:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doe ik wel als het af is. Het is nu echt nog niet af (iig, de verbouwing
)
Ow dat wist ik niet, dat je al elke dag terug thuis was.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik slaap nu al weer iedere avond thuis, dus dat stuk is al afgebouwd ja
En de laatste 2 weken volg ik minder therapie, omdat ik die 1 voor 1 stop. dan op vrijdag afscheid nemen, dan 2 weekjes niks! () en daarna kijken voor een reīntegratietraject
Dus af, maar ook meteen weer opbouwen
Proficiatquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Echt zo leuk
Dan snap jij het een stuk beter dan hijquote:
tot nu toe wel jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet, dat je al elke dag terug thuis was.
Dat reīntegratietraject klinkt alleszins heel positief. Zo val je niet direct in een zwart gaat. Ben je zelf tevreden over het verloop tot nu toe?
Hoi qutie.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer foto's van je huisgenote
Bengels!![]()
![]()
Hoi fles.quote:
Tss.quote:
Mwa, zit erg met mijn rug.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer foto's van je huisgenote
Bengels!![]()
![]()
helpt het niet om helemaal plat te liggen? Ik heb zelfs nog op de grond gelegen met erge rugpijn omdat dat de enige plek was waar ik helemaal plat lag.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, zit erg met mijn rug.![]()
verder wel alles redelijk.
En bij jou? Huis schiet al uit de grond?
Laat dan maar zittenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die wil je niet zien. Echt een vaag wijf is 't
.
Laat vuilniszakken 3 dagen in de hal staan enzo
Hier blijven ze gewoon in de keuken staan tot iemand zich geroepen voelt om ze weg te brengenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:03 schreef Sjowhan het volgende:
Laat vuilniszakken 3 dagen in de hal staan enzo
Nee, helaas niet, kan al jaren niet plat liggen. Al helemaal niet op mijn buik, en op mijn rugquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
helpt het niet om helemaal plat te liggen? Ik heb zelfs nog op de grond gelegen met erge rugpijn omdat dat de enige plek was waar ik helemaal plat lag.
Veel ijzer is toch al een goed begin.quote:Er moet eerst nog 2 meter hoog gemetst worden vooraleer ze uit de grond zullen komenMaar we hebben al veel ijzer
Maandag de funderingen en dan de weer erop de eerste steenlegging denk ik (de buitenmuur van de kelder zal de eerste 50cm ook in beton gegoten worden tegen het water).
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, kan al jaren niet plat liggen. Al helemaal niet op mijn buik, en op mijn rug
is ook van korte duur.
Inderdaadquote:[..]
Veel ijzer is toch al een goed begin.
Ze zijn iig bezig met je huis.
Ze zeggen dat mijn bovenbeen spieren te kort zijn en daardoor mijn rug hol trekt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:32 schreef leonieke het volgende:
[..]Maar bij erge rugpijn moest ik wel op mijn rug liggen. Mijn buik was idd ook geen goed idee. Weet je waar die rugpijn vandaan komt?
Hoelang gaat het duren als ze zo doorwerken.quote:InderdaadIk vind het nog steeds zo onwerkelijk eigenlijk
Nu kunnen we écht beginnen aftellen
Neem de autoquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
10 december gaat een druk dagje worden zo te zien
moet EN naar Oosthuizen en Purmerend Weidevenne
EN naar Heerlen-De Kissel
soort spagaat door het land zeg maar
En is daar niets aan te doen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat mijn bovenbeen spieren te kort zijn en daardoor mijn rug hol trekt.
Daardoor ga ik verkeerd staan en krijg ik dus die rugklachten.![]()
We hebben twee weken terug een discussie gehad over de termijn. Eerst wilden we er rond nieuwjaar in, dit uitgesteld naar paasvakantie en toen uitgesteld naar grote vakantie (juli dus). Opeens kwamen ze hier af met: "ah, nog 1 jaar en je kunt verhuizen"quote:[..]
Hoelang gaat het duren als ze zo doorwerken.
Kan ik je wel een foto van sturen hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
10 december gaat een druk dagje worden zo te zien
moet EN naar Oosthuizen en Purmerend Weidevenne
EN naar Heerlen-De Kissel
soort spagaat door het land zeg maar
Daar zijn " we" dus mee bezig. mijn beenspieren oprekken en mijn rug losmaken.quote:
Poot stijf houden dan, en blijf die lui achterna zitten.quote:We hebben twee weken terug een discussie gehad over de termijn. Eerst wilden we er rond nieuwjaar in, dit uitgesteld naar paasvakantie en toen uitgesteld naar grote vakantie (juli dus). Opeens kwamen ze hier af met: "ah, nog 1 jaar en je kunt verhuizen"![]()
![]()
![]()
We hebben toen heel duidelijk gesteld dat we echt in het begin van juli willen verhuizen en als het eventjes kan zelfs voor mijn verjaardag zodat ik daar mijn verjaardag kan vieren. Of ze het gaan halen, weten we niet, maar het zou moeten haalbaar zijn als het weer wat meezit. Ik hoor van mensen dat hun huis op 6 maand gebouwd werd, dus dan moet 8.5 maand maar voldoende zijn. 1 jaar is voor mij echt geen optie![]()
Open kan? Wat wil je open?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelf doen
Wel lief though
Enig idee of het daar 10-12 idd open kan?
Dat achterna zitten zou wel gemakkelijk gaan aangezien we bij de aannemer wonenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar zijn " we" dus mee bezig. mijn beenspieren oprekken en mijn rug losmaken.
Zodat dat holle gedeelte weer een "recht" gedeelte wordt.![]()
[..]
Poot stijf houden dan, en blijf die lui achterna zitten.Als je even niet oplet zijn ze gelijk weer laks
en zit je toch nog een jaar thuis.![]()
Of de bouw al voldoende opschiet om serieus aan te nemen dat dat station per 10 december daadwerkelijk in de dienstregeling opgenomen kan en zal gaan wordenquote:
Moet ik maar eens gaan kijken, tot nu toe is het wel de bedoeling dat op zondag 9-12 de eerste trein daar stopt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of de bouw al voldoende opschiet om serieus aan te nemen dat dat station per 10 december daadwerkelijk in de dienstregeling opgenomen kan en zal gaan worden
Jij bent ECHT slimquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Grote kans dat het dat dan dit jaar niet is
quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet op dansles zie ik wel
[ afbeelding ]
Jij ook alquote:Op maandag 15 oktober 2007 07:56 schreef leonieke het volgende:
'morgen
Ik voel me ziekEn vandaag twee vergaderingen waar ik moet bij zijn. Alleen jammer dat ze waarschijnlijk op hetzelfde moment zullen doorgaan
Ah, ik zit al aan mijn bureau op het werk hoor. Maar ik vrees toch dat ik één vergadering ga moeten meevolgen, anders heb ik voor de tweede geen excuusquote:Op maandag 15 oktober 2007 07:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook al
Dan ga je toch niet, mis je er eigenlijk maar 1
quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, ik zit al aan mijn bureau op het werk hoor. Maar ik vrees toch dat ik één vergadering ga moeten meevolgen, anders heb ik voor de tweede geen excuus
Ik begin om 8u te werken he, dus moet ik wel tegen 8u mijn pc opgestart hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das vroeg wel
Als je er dan toch bent kun je dat wel doen ja
Ik blijf thuis. Ga weer 50 keer op de wc zitten vandaag
Deze maand neem ik elke woensdag normaalgezien verlof. Of er zou moeten een vergadering tussenkomen, maar dan blijf ik enkel voor de vergadering. Ik moet en zal mijn overuren opnemenquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:09 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel handig dan ja, als je dat om 8u gedaan hebt
Een dagje verlof, je kan het dus wel
DAT zou pas leuk zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:15 schreef marcb1974 het volgende:
Kan je deze maand niet elke wo, do en vr verlof nemen dan ?
.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
DAT zou pas leuk zijnQua uren zou het wel gaan, alleen jammer dat mijn werk dan helemaal niet vooruit zou gaan.
Vorige week was ik woensdag thuisgebleven. Kom ik donderdag op het werk: 19 nieuwe mails. Als ik een paar dagen thuis blijf mag je dit echt maal het aantal dagen doen qua aantal mails. En tegen dat ik die dan allemaal beantwoord heb![]()
Ah, dat wegklikken had nog vlugger hoor bij mij: select all en mark as readquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
19 mails valt wel mee toch
3 minuten heb je ze allemaal weggeklikt
En moet het vooruit op het werk dan
Pff jahquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:21 schreef leonieke het volgende:
Hey SjowIs het ook wat te vroeg voor jou?
Ah, je bent nog rommel aan het ruimen. Altijd leukquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, dat wegklikken had nog vlugger hoor bij mij: select all en mark as read![]()
Maar het moet af en toe toch wel eens vooruit gaan hierBinnenkort wat minder als de grootste administratieve rommel opgeruimd is
Straks even een dutje doen dan op je werkquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pff jah. Beetje slecht geslapen, aantal keren wakker geworden om niets
En daar zie je tenminste direct resultaat vanquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je bent nog rommel aan het ruimen. Altijd leuk
Ah, symptoom bestrijdingquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
En daar zie je tenminste direct resultaat vanIdeaal op een minder goede dag
quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Straks even een dutje doen dan op je werk
JIJ moet het dan ook nuttig vinden hequote:Op maandag 15 oktober 2007 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat leuk gaan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |