Solly, moest dat ding gebruiken, hijs te leuk namelijkquote:
dat van mij?quote:
Verdomme, kom jij eens naar Hilversum, ben ik weer eens wegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow tof.
Euhm, morgen een feestje in Hilversum en zondag lekker luiwammessen thuis.
Ohw, ja sorry.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:36 schreef qu63 het volgende:
Verdomme, kom jij eens naar Hilversum, ben ik weer eens weg
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
Thuis
Wie is die mevrouw hier boven op de foto's
wrom niet blij>quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuis dus
2 bordjes
300+ km
57 euro uitgespaard
en toch niet echt blij
haddenquote:
ben je gevallen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hadden
3 bordjes
550 km
114 euri kunnen zijn
en m'n enkel doet zeer. Flink zeer.
Ik ga geen voetbal kijken, ik ben naar een Musicalquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:25 schreef Ynske het volgende:
Enneh die voetbalwedstrijd is niet voor ons
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga geen voetbal kijken, ik ben naar een MusicalCabaretvoorstelling
We hebben nog geen kerst itemsquote:
check, veel lol om niets eigenlijk....quote:
Niet gezien nee. Maar wel jammer dat jij het niet wasquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
check, veel lol om niets eigenlijk....
net toevallig 1 op gehad? iets met zwart na een promo koefnoen?
Weidevennequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was heul dicht bij je vandaag
Helloquote:
Nee, Oosthuizen zelfs. Maar dat zit tegenwoordig achter een op zaterdag gesloten kaasboerenhekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef es70 het volgende:
Weidevenne. Goed dat je niet bent langsgekomen, ik was in een k*thumeur
.
Ah joh, ik wist niet eens dat Oosthuizen een station heeft/had...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Oosthuizen zelfs. Maar dat zit tegenwoordig achter een op zaterdag gesloten kaasboerenhek
10-12 zijn de bladeren gevallen, dan flyer ik m wel ff, moet daar dan toch zijn (weidevenne idd).
Oh en bus 114 van 9:50 was *zomaar* uitgevallen.
Ik draai een dikke drol op Arriva Waterland. die anderhalve keer dat ik ermee reis, is er altijd meteen DIKKE poep aan de knikker![]()
Jawel hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
Ah joh, ik wist niet eens dat Oosthuizen een station heeft/had...
Zoals je ziet staat er nogal wat geboomte voor. En aangezien je er te voet alleen tijdens kantooruren en na afspraak kunt komen, scheelt het dus stukken als je vanuit de trein een schot waagt, en de blaadjes zijn dan wegquote:Wat hebben de blaadjes ermee te maken.
Mja, wat doe je? Blijven klagen? EN dan?quote:Arriva is waardeloos, 112 van A'dam naar hier komt ook regelmatig niet opdagen.
Oh, da's diequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor
Avenhorn ook nog zelfs, maar daar zijn geen bordjes meer.
[..]
Zoals je ziet staat er nogal wat geboomte voor. En aangezien je er te voet alleen tijdens kantooruren en na afspraak kunt komen, scheelt het dus stukken als je vanuit de trein een schot waagt, en de blaadjes zijn dan weg
[..]
Mja, wat doe je? Blijven klagen? EN dan?
Veel plezier Buzzerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:13 schreef buzzer het volgende:
Hoi,
even gedag zeggen, ik heb net Fahrenheit 9/11 in de DVD speler gedaan
Morgen vertrek ik naar Ameland... tot woensdag
tnx, dat ga ik zeer zeker doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:15 schreef Ynske het volgende:
Veel plezier Buzz
en geniet van je kids
tnxquote:
Ja, heb het gelezen. Lekker slim wel om daar te gaan schuilen ookquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Marc
http://www.nu.nl/news/127(...)_in_Thaise_grot.html gezien?
Mja, ik ken die grot niet. Maar goed, ze waren gewaarschuwd om er niet in te gaan..quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, heb het gelezen. Lekker slim wel om daar te gaan schuilen ook
Oh ja heel december mag mij standaard gestolen worden eigenlijk...quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:13 schreef Ynske het volgende:
pfff zie op tegen jaarwisseling en kerst
Ik ook... Verschrikkelijk zelfs. Ons eerste plan was namelijk om met nieuwjaar in ons eigen huis te zitten en om vanaf 1 januari écht voor kinderen te gaan...quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:13 schreef Ynske het volgende:
Daarom juist, dan is het wel slim om dat ook niet te doenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik ken die grot niet. Maar goed, ze waren gewaarschuwd om er niet in te gaan..
kunnen jullie er niet een caravan neerzetten en het dan lekker samen vieren?quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ook... Verschrikkelijk zelfs. Ons eerste plan was namelijk om met nieuwjaar in ons eigen huis te zitten en om op 1 januari écht voor kinderen te gaan...
Ik hoop dat te gaan snowboardenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:13 schreef Ynske het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kunnen jullie er niet een caravan neerzetten en het dan lekker samen vieren?
Wordt dit echt van dag op dag gestopt, qu, of wordt dit afgebouwd?quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoop dat te gaan snowboarden
Of dat gaat pas in februari gebeuren, dan is het wat goedkoper
Maar ik ben dan iig weg bij de Zwaluw! *o*
Dan lekker samen op vakantie gaan. Kerst in je hangmat onder een palmboomquote:
Dit zal ook geen optie zijn vrees ik, maar dit wordt dan een financieel iets. Ik weet niet wat we gaan doen, maar ik zie er alleszins tegenop om weer hier te zitten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan lekker samen op vakantie gaan. Kerst in je hangmat onder een palmboom
Dat moet je zeker doenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit zal ook geen optie zijn vrees ik, maar dit wordt dan een financieel iets. Ik weet niet wat we gaan doen, maar ik zie er alleszins tegenop om weer hier te zitten.
Ik ga het er nog eens over hebben met phille denk ik.
Ik slaap nu al weer iedere avond thuis, dus dat stuk is al afgebouwd jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wordt dit echt van dag op dag gestopt, qu, of wordt dit afgebouwd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |