1. Waar beweer ik dat;quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ga jij nou echt beweren dat je niet meer had gewild van/met die mooie vrouw??![]()
Maar twas wel een mooie zondag! En morgen is het ook mooiquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:10 schreef roque79 het volgende:
Het weekend is alweer bijna voorbij.
Waarom lijken de zaterdagen en de zondagen zo snel voorbij te gaan in tegenstelling tot die vervelende maandag
Bron: NU.nlquote:Opstootjes in Haagse Schilderswijk
Uitgegeven: 14 oktober 2007 20:02
Laatst gewijzigd: 14 oktober 2007 20:05
DEN HAAG - In de Haagse Schilderswijk zijn zondagavond opstootjes ontstaan tegen het eind van het multiculturele evenement Kaschba. Dat heeft een politiewoordvoerder gezegd.
Rond het Oranjeplein en de Koningstraat zijn jongeren aan het rellen geslagen. Ze hebben onder andere de politie bekogeld. Een van de podia waarop optredens waren, is inmiddels gesloten.
Mobiele eenheid
Volgens de politiewoordvoerder was het de hele dag gezellig, maar sloeg tegen het eind van de dag toch nog de vlam in de pan. De politie was al preventief aanwezig. Een peloton van de mobiele eenheid moet de jongeren in bedwang houden.
(c) ANP
Lange weekendenquote:
Das heeeeeeeeel ver bij mij vandaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:43 schreef jna het volgende:
[..]
Kan je beter bij het stuyvesantplein wonen he![]()
Dit weekend voorlopig mijn laatste lange weekend gehad, helaasquote:
Ik zal het nooit mee maken, dus kan er niet over mee pratenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:50 schreef roque79 het volgende:
ik werk maar drie dagen in de week , maar ik heb het gevoel dat mijn zogenaamde lange weekenden sneller voorbij zijn dan vroeger toen ik nog geen mama was en fulltime werkte... het leven van een moeder gaat niet over rozen
Hey!quote:
Waarmee het punt van RATMEN nog maar eens wordt bevestigd...quote:
Het beest moet me toch al nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:05 schreef AirwiN het volgende:
Precies, het is notabene jouw petekat die ze zou laten verhongeren dan...![]()
volgens mij wonen admiraal_anaal en teigetjuh bij mij om de hoekquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:29 schreef RATMEN het volgende:
link | [url=http://xs114.xs.to/xs114/07162/Plattegrond4.jpg]
quote:Ongeval met politiemotor bij achtervolging scooters in Den Haag
DEN HAAG - In de Naarderstraat in Den Haag is een politiemotorrijder gecrasht tijdens het achtervolgen van scooterrijders. De scooterrijders zijn ontkomen. Een traumahelicopter uit Rotterdam heeft medische assistentie verleend.
Hij is wat uitgesproken in zijn voorkeuren qua mensen. Konijn heeft toch wel bewezen dat 'ie niet tegen iedereen zo doet, toch?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het beest moet me toch al niet![]()
Konijn!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef AirwiN het volgende:
Hij is wat uitgesproken in zijn voorkeuren qua mensen. Konijn heeft toch wel bewezen dat 'ie niet tegen iedereen zo doet, toch?
Dat ze op de rug gaan liggen met de benen wijd?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Konijn!![]()
En ja, die heeft dat effect op meer levende wezens
Die had ik kunnen zien aankomen natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef AirwiN het volgende:
Dat ze op de rug gaan liggen met de benen wijd?
Dat doet Japie nl. wel als 'ie zich op z'n gemak voelt...
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die had ik kunnen zien aankomen natuurlijk![]()
Stupid me![]()
![]()
mja, 5 uur opstaan is niet helemaal mijn ding na een bierfeestquote:
Ah, was dat afgelopen weekend. Hoe was het? Nog veel introducees meegenomen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, 5 uur opstaan is niet helemaal mijn ding na een bierfeest![]()
Vanavond weer fijn naar DH![]()
Nope, jullie hollanders lieten het mooi afwetenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:17 schreef AirwiN het volgende:
Ah, was dat afgelopen weekend. Hoe was het? Nog veel introducees meegenomen?
Cultuur is inderdaad niet aan ons besteed...quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nope, jullie hollanders lieten het mooi afwetenMaar boertjes kunnen een heel mooi feestje bouwen hoor! Heb me bijzonder goed vermaakt!
Absoluut, daarom adoreert hij mij ook...quote:
quote:
The Godfather van Japie!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
en wie mag jij dan wel wezen?
mmz al net zo kieskeurig als zijn petekatquote:
Mijn lieftallige vriendin was erg over hem te spreken anders...quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmz al net zo kieskeurig als zijn petekat![]()
gheghe, toch een link tussen katten en baasjes? Ik denk nu even aan het gevlekte gevaartequote:Op maandag 15 oktober 2007 13:32 schreef AirwiN het volgende:
Mijn lieftallige vriendin was erg over hem te spreken anders...![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:41 schreef nectarientje het volgende:
gheghe, toch een link tussen katten en baasjes? Ik denk nu even aan het gevlekte gevaarte![]()
Absoluut, de superlatieven zijn niet aan te slepen om dat te kunnen omschrijven!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:41 schreef nectarientje het volgende:
ah en je lieftallige heeft natuurlijk een fantastische smaak wat betreft mannen![]()
Volgens mij hebben we nog meer overeenkomstenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:27 schreef nectarientje het volgende:
mmz al net zo kieskeurig als zijn petekat![]()
Jij hebt ook nog maar twee tanden in je mond?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij hebben we nog meer overeenkomsten
als je mij uitgenodigt had, was ik mee gegaan. Ik ben altijd klaar voor een feestje. Geen puntquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nope, jullie hollanders lieten het mooi afwetenMaar boertjes kunnen een heel mooi feestje bouwen hoor! Heb me bijzonder goed vermaakt!
Alsof die daar zelf voor gekozen heeft! Maar het heeft er zijdelings mee te maken denk ik ... dus, wat schaften we morgenquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:52 schreef AirwiN het volgende:
Jij hebt ook nog maar twee tanden in je mond?![]()
je hebt het toch niet tegen mij?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:08 schreef ook_gek het volgende:
arma waar blijft die meeting dan. Jij ging regelen toch
Wat heb je vanavond te doen dan. Hebben we vanavond een meetquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:10 schreef nectarientje het volgende:
ik ben voor een DH-meet natuurlijk![]()
gheghe, ik kan nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:25 schreef ook_gek het volgende:
Wat heb je vanavond te doen dan. Hebben we vanavond een meet![]()
gheghe geef dan maar al vast je msn adres. Dan hebben we dat al gehad en kunnen we snel een afspraak maken voor een meetquote:
oei pijnlijk moment.. ik sta al in je lijst oenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:38 schreef ook_gek het volgende:
gheghe geef dan maar al vast je msn adres. Dan hebben we dat al gehad en kunnen we snel een afspraak maken voor een meet
Waar heb je trek in? Hollandse pot? Macaroni? Rijstgerecht? Afhaalbende? Magnetronvoedsel?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Alsof die daar zelf voor gekozen heeft! Maar het heeft er zijdelings mee te maken denk ik ... dus, wat schaften we morgen
Hij wel...quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oei pijnlijk moment.. ik sta al in je lijst oen![]()
och jee! Je hebt mijn adres liefjequote:
Ik ben dan wel weer zo arrogant dat ik mij alleen maar laat toevoegen op MSN natuurlijk...quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
och jee! Je hebt mijn adres liefje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |