1. Waar beweer ik dat;quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ga jij nou echt beweren dat je niet meer had gewild van/met die mooie vrouw??![]()
Maar twas wel een mooie zondag! En morgen is het ook mooiquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:10 schreef roque79 het volgende:
Het weekend is alweer bijna voorbij.
Waarom lijken de zaterdagen en de zondagen zo snel voorbij te gaan in tegenstelling tot die vervelende maandag
Bron: NU.nlquote:Opstootjes in Haagse Schilderswijk
Uitgegeven: 14 oktober 2007 20:02
Laatst gewijzigd: 14 oktober 2007 20:05
DEN HAAG - In de Haagse Schilderswijk zijn zondagavond opstootjes ontstaan tegen het eind van het multiculturele evenement Kaschba. Dat heeft een politiewoordvoerder gezegd.
Rond het Oranjeplein en de Koningstraat zijn jongeren aan het rellen geslagen. Ze hebben onder andere de politie bekogeld. Een van de podia waarop optredens waren, is inmiddels gesloten.
Mobiele eenheid
Volgens de politiewoordvoerder was het de hele dag gezellig, maar sloeg tegen het eind van de dag toch nog de vlam in de pan. De politie was al preventief aanwezig. Een peloton van de mobiele eenheid moet de jongeren in bedwang houden.
(c) ANP
Lange weekendenquote:
Das heeeeeeeeel ver bij mij vandaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:43 schreef jna het volgende:
[..]
Kan je beter bij het stuyvesantplein wonen he![]()
Dit weekend voorlopig mijn laatste lange weekend gehad, helaasquote:
Ik zal het nooit mee maken, dus kan er niet over mee pratenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:50 schreef roque79 het volgende:
ik werk maar drie dagen in de week , maar ik heb het gevoel dat mijn zogenaamde lange weekenden sneller voorbij zijn dan vroeger toen ik nog geen mama was en fulltime werkte... het leven van een moeder gaat niet over rozen
Hey!quote:
Waarmee het punt van RATMEN nog maar eens wordt bevestigd...quote:
Het beest moet me toch al nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:05 schreef AirwiN het volgende:
Precies, het is notabene jouw petekat die ze zou laten verhongeren dan...![]()
volgens mij wonen admiraal_anaal en teigetjuh bij mij om de hoekquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:29 schreef RATMEN het volgende:
link | [url=http://xs114.xs.to/xs114/07162/Plattegrond4.jpg]
quote:Ongeval met politiemotor bij achtervolging scooters in Den Haag
DEN HAAG - In de Naarderstraat in Den Haag is een politiemotorrijder gecrasht tijdens het achtervolgen van scooterrijders. De scooterrijders zijn ontkomen. Een traumahelicopter uit Rotterdam heeft medische assistentie verleend.
Hij is wat uitgesproken in zijn voorkeuren qua mensen. Konijn heeft toch wel bewezen dat 'ie niet tegen iedereen zo doet, toch?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het beest moet me toch al niet![]()
Konijn!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef AirwiN het volgende:
Hij is wat uitgesproken in zijn voorkeuren qua mensen. Konijn heeft toch wel bewezen dat 'ie niet tegen iedereen zo doet, toch?
Dat ze op de rug gaan liggen met de benen wijd?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Konijn!![]()
En ja, die heeft dat effect op meer levende wezens
Die had ik kunnen zien aankomen natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef AirwiN het volgende:
Dat ze op de rug gaan liggen met de benen wijd?
Dat doet Japie nl. wel als 'ie zich op z'n gemak voelt...
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die had ik kunnen zien aankomen natuurlijk![]()
Stupid me![]()
![]()
mja, 5 uur opstaan is niet helemaal mijn ding na een bierfeestquote:
Ah, was dat afgelopen weekend. Hoe was het? Nog veel introducees meegenomen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, 5 uur opstaan is niet helemaal mijn ding na een bierfeest![]()
Vanavond weer fijn naar DH![]()
Nope, jullie hollanders lieten het mooi afwetenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:17 schreef AirwiN het volgende:
Ah, was dat afgelopen weekend. Hoe was het? Nog veel introducees meegenomen?
Cultuur is inderdaad niet aan ons besteed...quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nope, jullie hollanders lieten het mooi afwetenMaar boertjes kunnen een heel mooi feestje bouwen hoor! Heb me bijzonder goed vermaakt!
Absoluut, daarom adoreert hij mij ook...quote:
quote:
The Godfather van Japie!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
en wie mag jij dan wel wezen?
mmz al net zo kieskeurig als zijn petekatquote:
Mijn lieftallige vriendin was erg over hem te spreken anders...quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmz al net zo kieskeurig als zijn petekat![]()
gheghe, toch een link tussen katten en baasjes? Ik denk nu even aan het gevlekte gevaartequote:Op maandag 15 oktober 2007 13:32 schreef AirwiN het volgende:
Mijn lieftallige vriendin was erg over hem te spreken anders...![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:41 schreef nectarientje het volgende:
gheghe, toch een link tussen katten en baasjes? Ik denk nu even aan het gevlekte gevaarte![]()
Absoluut, de superlatieven zijn niet aan te slepen om dat te kunnen omschrijven!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:41 schreef nectarientje het volgende:
ah en je lieftallige heeft natuurlijk een fantastische smaak wat betreft mannen![]()
Volgens mij hebben we nog meer overeenkomstenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:27 schreef nectarientje het volgende:
mmz al net zo kieskeurig als zijn petekat![]()
Jij hebt ook nog maar twee tanden in je mond?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij hebben we nog meer overeenkomsten
als je mij uitgenodigt had, was ik mee gegaan. Ik ben altijd klaar voor een feestje. Geen puntquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nope, jullie hollanders lieten het mooi afwetenMaar boertjes kunnen een heel mooi feestje bouwen hoor! Heb me bijzonder goed vermaakt!
Alsof die daar zelf voor gekozen heeft! Maar het heeft er zijdelings mee te maken denk ik ... dus, wat schaften we morgenquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:52 schreef AirwiN het volgende:
Jij hebt ook nog maar twee tanden in je mond?![]()
je hebt het toch niet tegen mij?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:08 schreef ook_gek het volgende:
arma waar blijft die meeting dan. Jij ging regelen toch
Wat heb je vanavond te doen dan. Hebben we vanavond een meetquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:10 schreef nectarientje het volgende:
ik ben voor een DH-meet natuurlijk![]()
gheghe, ik kan nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:25 schreef ook_gek het volgende:
Wat heb je vanavond te doen dan. Hebben we vanavond een meet![]()
gheghe geef dan maar al vast je msn adres. Dan hebben we dat al gehad en kunnen we snel een afspraak maken voor een meetquote:
oei pijnlijk moment.. ik sta al in je lijst oenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:38 schreef ook_gek het volgende:
gheghe geef dan maar al vast je msn adres. Dan hebben we dat al gehad en kunnen we snel een afspraak maken voor een meet
Waar heb je trek in? Hollandse pot? Macaroni? Rijstgerecht? Afhaalbende? Magnetronvoedsel?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Alsof die daar zelf voor gekozen heeft! Maar het heeft er zijdelings mee te maken denk ik ... dus, wat schaften we morgen
Hij wel...quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oei pijnlijk moment.. ik sta al in je lijst oen![]()
och jee! Je hebt mijn adres liefjequote:
Ik ben dan wel weer zo arrogant dat ik mij alleen maar laat toevoegen op MSN natuurlijk...quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
och jee! Je hebt mijn adres liefje![]()
dikke pech voor jou dan schatquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:01 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben dan wel weer zo arrogant dat ik mij alleen maar laat toevoegen op MSN natuurlijk...![]()
Stom wijf...quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
dikke pech voor jou dan schat![]()
quote:
Ik zeg niks, maar ik ontken ook niks...quote:
Nee, MSN heb ik niet bij deze klant...quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:12 schreef Atreidez het volgende:
Jij zit trouwens nooit online overdag
quote:
huh wie ben jij danquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oei pijnlijk moment.. ik sta al in je lijst oen![]()
jij staat inmiddels niet meer in mijn lijstquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:23 schreef ook_gek het volgende:
huh wie ben jij dan
lul eens tegen me dan.
Dat pik ik niet hoor, en ja, je zag me net offline gaan, ik heb jou ook maar verwijderd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
jij staat inmiddels niet meer in mijn lijst![]()
oei pijnlijk moment.. je staat geen eens in mijn lijstquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat pik ik niet hoor, en ja, je zag me net offline gaan, ik heb jou ook maar verwijderd.
Ik heb liever dat die struikrovers zich om een fietsrek heenvouwen.quote:
ik heb werkelijk waar geen idee wie jij bentquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
jij staat inmiddels niet meer in mijn lijst![]()
En dat een Surinaamse vrouw in paniek dan haar auto in z'n achteruit zetquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:11 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik heb liever dat die struikrovers zich om een fietsrek heenvouwen.
Zie je PM en ik heb blijkbaar ontzettend veel indruk gemaaktquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:30 schreef ook_gek het volgende:
ik heb werkelijk waar geen idee wie jij bent![]()
Hoeft niet perse een Surinaamse te zijn, zelfs niet per se vrouw.. Een blanke bejaarde is ook al goedquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:33 schreef MissMSX het volgende:
En dat een Surinaamse vrouw in paniek dan haar auto in z'n achteruit zet
Nah ja, ik refereerde natuurlijk naar dat incident in Amsterdamquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoeft niet perse een Surinaamse te zijn, zelfs niet per se vrouw.. Een blanke bejaarde is ook al goed
snap ik muppetquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:44 schreef MissMSX het volgende:
Nah ja, ik refereerde natuurlijk naar dat incident in Amsterdam
En jij was ook niet al te goed in achteruit rijden begreep ik?
Gaan we schelden troel?quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
snap ik muppet
En ik heb geen enkel probleem met mijn achteruitrijkunsten![]()
![]()
Nah! De dader staat gewoon toe te kijken op de achtergrond met zijn helm opquote:
Iets waar rooie wijn bij kanquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:48 schreef AirwiN het volgende:
Waar heb je trek in? Hollandse pot? Macaroni? Rijstgerecht? Afhaalbende? Magnetronvoedsel?
Hoezo, heeft er iemand tegen je auto aangezeten bij het achteruit inparkeren?quote:
Dat sprak al voor zich natuurlijk...quote:
Ik verslikte me in m'n broodjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:05 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoezo, heeft er iemand tegen je auto aangezeten bij het achteruit inparkeren?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik verslikte me in m'n broodje![]()
Wees blij, er wordt tenminste een beetje lekker gepostquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben ik even 2 dagen uit de roulatie kan ik meteen 3 pagina's gaan doorlezen
Heb je nu geen schattige staartjes meerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Maar ik moet al zoveel lezen op een dag![]()
Net terug van Circus Renz trouwens, was al niet meer naar het circus geweest sinds ik een klein meisje met schattige staartjes was. Was wel leuk...duurde alleen een btje te lang en de stoelen waren niet echt super comfi.
Tussen de terroristen zit je het veiligst. die gooien geen bommen in hun eigen woonwijk!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:40 schreef Elegy het volgende:
*meldt*
Sinds augustus woon ik ook in Den Haag. Midden tussen de terroristen in Laakkwartier. Maar bij de Ohra waren ze er blij mee, mijn premie ging meteen omhoog
En hoe mijn woning er uit ziet, zie sig
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:40 schreef Elegy het volgende:
*meldt*
Sinds augustus woon ik ook in Den Haag. Midden tussen de terroristen in Laakkwartier. Maar bij de Ohra waren ze er blij mee, mijn premie ging meteen omhoog
Da's waar, het grootste probleem tot nu toe is het vinden van een parkeerplek na zeven uur 's avondsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tussen de terroristen zit je het veiligst. die gooien geen bommen in hun eigen woonwijk!
Maarre, ziet er netjes uit... Veel CD's, briljant douchegordijn, je moet haast wel een geschikte kerel zijn!![]()
Wijkgenoot!quote:
Nee, want die heb ik niet, dan word ik jaloers, dus daal je alleen maar in mijn achting...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:03 schreef Elegy het volgende:
Als ik zeg dat ik een beamer heb, ben ik dan een gecertificeerde geschikte kerel?
Maar jij hebt thuis wel internet, en ik nog niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik niet, dan word ik jaloers, dus daal je alleen maar in mijn achting...![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's waar, het grootste probleem tot nu toe is het vinden van een parkeerplek na zeven uur 's avonds
Als ik zeg dat ik een beamer heb, ben ik dan een gecertificeerde geschikte kerel?
[..]
Wijkgenoot!
Gaat tram 1 nou nog rijden vanaf Lorentzplein of ben ik aangewezen op tig keer overstappen? Ik kan maar nergens een beetje duidelijke info vinden, een boekje ofzo
Damn, dus moet ik tot die tijd als ik even de stad in wil dat met de fiets doen, of tig keer overstappen en wachten of met de autoquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tram 1 gaat waarschijnlijk vanaf half/eind december weer de normale route volgenIk moet nu steeds naar Lorentplein opstappen voor lijn 15
Dankje!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:12 schreef Atreidez het volgende:
Leuk huis Elegy! Jaloers op je speakers![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Damn, dus moet ik tot die tijd als ik even de stad in wil dat met de fiets doen, of tig keer overstappen en wachten of met de autoNaja, dan maar met de fiets
[..]
Dankje!
Jamo 606, bij de Mediamarkt gehaald
Nopes, als je het lief vraagt wil ik best wel twee staartjes in doen hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:01 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Heb je nu geen schattige staartjes meer.
laak represent nigga!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:40 schreef Elegy het volgende:
*meldt*
17 rijdt maar tot HS toch? Tenminste, dat zag ik geloof ik staan op zo'n sandwichtbord bij de halte.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Of tram 17 pakkengaat via den haag holland spoor, den haag cs naar de binnenstad (lees sting, bonetterie)
Gewoon een excuus om de boel te slopen, voor hetzelfde geld was het een mishandelde groentenboer of iemand die ging muiten nadat hij een wielklem kreeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:32 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Kan iemand me trouwens uitleggen dat wanneer een psycho marokaan, twee agenten neersteekt en dan zelf wordt doorgeschoten...een duidelijk gevalletje van zelfverdediging lijkt me. Waarom moeten er dan rellen uitbreken, auto's met stenen bekogeld worden en zelfs in brand gestoken? Btje ongeoorloofd rellen.![]()
![]()
nou, wat een eindquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tram 1 gaat waarschijnlijk vanaf half/eind december weer de normale route volgenIk moet nu steeds naar Lorentplein opstappen voor lijn 15
Aardig wat fokkers in de buurtquote:
Zie ook poll op de fp. Je bent niet de enige die er zo over denktquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen dat wanneer een psycho marokaan, twee agenten neersteekt en dan zelf wordt doorgeschoten...een duidelijk gevalletje van zelfverdediging lijkt me. Waarom moeten er dan rellen uitbreken, auto's met stenen bekogeld worden en zelfs in brand gestoken? Btje ongeoorloofd rellen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |