Aflevering? Cat house: seizoen 5, aflevering 18.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:28 schreef Treveo het volgende:
Welke was het?
Ah, tnxquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:40 schreef YPrue het volgende:
[..]
Aflevering? Cat house: seizoen 5, aflevering 18.![]()
Of dl-en =)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:04 schreef Houniet het volgende:
ik kan het donderdag niet ziendat wordt opnemen
Dat dus. Sowieso kan Peter alle krachten absorberen en onthouden van degenen die nabij hem zijn. Sylar moet eerst nog even de hersenen bestuderen, Peter kan ze absorberen. Dus alles wat Sylar kan, kan Peter in feite ook, plus de krachten van de Heroes die hij heeft geabsorbeerd, zoals bijvoorbeeld het manipuleren van de tijd zoals Hiro kan. Dat kan Sylar weer niet.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:27 schreef Markeerstift het volgende:
Aan de andere kant als Sylar wel haar kracht heeft zijn ze vrijwel even sterk![]()
Dat zeg ik!quote:[b]Op donderdag 1 november 2007 22:27 schreef
(En hoe sexy is toekomst-Peter wel niet...)
Nee.. dat was Nathan...quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:16 schreef Radobe het volgende:
Maar Sylar schilderde vorige week zich zelf in the White house, toch? Nadat ie Isaac heeft vermoord.
Nucleaire handen? Hij had gewoon freeze, dat kwam van de vader van Mollyquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:16 schreef Nr.G het volgende:
Aangezien Sylar kan vliegen, door muren kan lopen, zichzelf voordoet als Nathan en nucleaire handen heeft moet hij dus Nathan, DL, Candice en Ted hebben vermoord.
Nee... Molly is dat meisje uit de aflevering 2 dacht ik... Matt "hoorde" haar fluiteren en redde haar... als je goed had gekeken, zag je dat haar ouders ook vermoord zijn... haar vader zat bevriest op een stoel, waarschijnlijk probeerde hij zijn gave nog te gebruiken (freeze) maar faalde...quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:25 schreef Nr.G het volgende:
Volgens mij vergeet Treveo spoiler tags te gebruiken. Ik denk dat hij het over iets uit season 2 heeft.
Jep hij tekende zichzelf in het Witte Huis. Een mooie verwijzing naar Five Years Gone, wat er gebeurt als de bom New York doet wegvagen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:16 schreef Radobe het volgende:
Maar Sylar schilderde vorige week zich zelf in the White house, toch? Nadat ie Isaac heeft vermoord.
heb vanmiddag zitten kijkenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:36 schreef Treveo het volgende:
Houniet, weet je dus waar mijn avatar vandaan kwam?
maar die kon toch geen vuur maken met z'n handenquote:Op zondag 4 november 2007 13:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is het niet van die gozer met z'n radioactieve handen?
Het was toch wel een soort vuurbal wat hij steeds aan het maken.quote:Op zondag 4 november 2007 13:10 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
maar die kon toch geen vuur maken met z'n handen![]()
Ook meen ik ergens gelezen te hebben dat seizoen 2 door dezelfde staking maar uit 11 aflevering bestaat.quote:Slecht nieuws in het Heroes universum, TV-guide heeft bekend gemaakt dat de tussenserie waarin nieuwe heroes bekend gemaakt zouden worden niet door gaat.
NBC heeft de stekker uit het Heroes:Origins project getrokken, ze hebben zelf geen commentaar gegeven maar bronnen zeggen dat het wat te maken heeft met een mogelijke staking bij de “Writers Guild of America”. Dit zou kunnen gebeuren als de contracten verlopen komende donderdag rond middernacht (USA tijd).
Heroes:Origins zou in 6 afleveringen in april nieuwe heroes laten zien en de fans zouden kunnen beslissen welke van deze nieuwe heroes ze in de serie willen zien. Jammer dat dit niet doorgaat, ik keek er wel naar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |