GGMM | vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Amerikaanse releasedate: 10 Februari 2008 Europese releasedate: onbekend Genre: Action/Fighting Players: 1-4 Trailers/Videos: E3 2007 Nintendo Press Conference Presentation Nintendo World 2006 Trailer E3 2K6 Trailer Snake joins Brawl! Sonic Joins Brawl! Nintendo Fall Press Conference 07 Trailer Sonic Vs. Link Mario Vs.Samus 4 Player Screenshots: (click to enlarge) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vorige topics: 1|2| [ Bericht 1% gewijzigd door Maisnon op 25-10-2007 18:40:26 ] | |
torn_Machina | vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:00 |
Nu maar hopen dat we niet te lang na de Amerikaanse release moeten wachten. Ik houd het op dit moment op de tweede week van maart 2008 voor een Europese release. ![]() | |
PastoorPeter | vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:18 |
tvp. goty. | |
Jesse_ | vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:50 |
![]() | |
Rejected | vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:39 |
GGMM is onze update held! Ik las dat een prijsverlaging van de wii er niet aan zat te komen. ![]() Vind ik wel jammer aangezien ik nog geen wii heb en hoopte dat er een prijsdaling was als dit spel uit was. ![]() | |
Canisfire | vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:51 |
ik wil een Wii winnen. om dit spel. | |
Ruzbeh | vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:21 |
quote:Smash Brothers stond sowieso gepland voor 2008 in Europa hoor. ![]() | |
Cudles | vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:08 |
quote:ja ik wil opeens ook een wii, kijken of ik em ergens 2e hands kan krijgen. SuperMario Galaxy lijkt me ook tof. | |
GGMM | vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:51 |
Vet trouwens dat de characters weer op het veld komen zoals in het orgineel. mario b.v. door die buis. | |
Canisfire | vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:58 |
Wie is dat Mokkel met dat groene haar in dit filmpje ? http://www.gametrailers.com/player/26203.html Komt uit Fire Emblem zo te zien. Assist tropie ? | |
torn_Machina | vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:03 |
quote:Lynn, uit Fire Emblem 7. De eerste die hier in Europa werd gereleased. Assist trophy ja. ![]() | |
Ruzbeh | zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:27 |
Wel balen dat ze alleen een assist trophy is. ![]() | |
GGMM | zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:19 |
Nog een video: http://gamevideos.com/video/id/15422 Ook een 4 player video, hierin zie je DK met een alternative outfit. en zie je het winnaarsscherm. | |
Noorseviking | zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:52 |
Ik vraag me af hoe het nu met Roy en Marth zit ![]() | |
GGMM | zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:04 |
quote:Van mij mogen ze erin zitten, maar ik heb liever nog meer characters van de laatste Fire Emblem, zoals Boyd ![]() Roy en Marth waren tof, omdat zij in de laatste Fire Emblem zaten toen melee uitkwam, maar elke Fire Emblem heeft nieuwe personages, ik denk persoonlijk dat naast Ike, er een character van Fire Emblem DS in zal zitten. Die vorige week is aangekondigd. | |
Noorseviking | zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:07 |
quote:En de speculaties van Ridley,Bowser jr? | |
GGMM | zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:11 |
quote:Die waren fake ![]() In diezelfde speculaties stond vermeld dat Ice Climbers niet meer terug zouden komen. | |
PastoorPeter | zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:37 |
quote:Fire Emblem DS is een remake van de eerste Fire Emblem, en daar was Marth de protagonist. Marth zit alleen in Fire Emblem 1 en 3. Volgens Wiki. En ik hoop dat Marth weer terugkomt want Marth is relaxt ![]() | |
Noorseviking | zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:37 |
Dus je denkt dat Sonic de laatste nieuwe toevoeging is ? | |
torn_Machina | zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:23 |
quote:Zullen er nog wel een aantal meer worden aangekondigd. Ze hebben alleen Sonic laten zien om zo hun reden voor de verlate Amerikaanse release date te geven. ![]() Ik gok dat we zeker nog 2 nieuwe chars kunnen verwachten. Natuurlijk ook nog: Luigi, Jigglypuff, Sheik (waarschijnlijk 2e vorm Zelda), Gannondorf, Captain Falcon. Ik zelf hoop ook nog op Falco met zijn eigen move set. ![]() | |
GGMM | zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:30 |
quote:Dat heb ik niet gezegd, ik weet zeker van niet zelfs. Hier, de theorie van de logo nummers: Updated series icon list: 1. Smash Brothers 2. Donkey Kong 3. StarFox 4. Kirby 5. F-Zero 6. Metroid 7. Ness 8. Pokemon 9. Zelda 10. Mario 11. Yoshi * * * * * * * * * * * * 12. Fire Emblem 13. 14. Ice Climbers * * * * * * * * * * * * 15. Animal Crossing 16. Wario 17. Metal Gear 18. Kid Icarus 19. 20. Sonic Melee series still missing: Game and Watch Seems what I suspected is right. That means: Game and Watch = 14 for those that don't see the pattern yet: all original 64 series in 1-11 all introduced in Melee series in 12-14 and all introduced in brawl 1st party series in 15-18 Brawl numbers will go past 18, could include another Nintendo franchise or two Oftewel: We krijgen, hoogstwaarschijnlijk, Game & Watch van Melee nog, en we krijgen nog een hele nieuwe game (logo nummer 19) Daarnaast is het logo van Animal Crossing al bekend, vanwege het level en een item, maar kan het nog zo zijn dat daar een character bij hoort... Net zoals we wel het logo van F-Zero weten, maar het character Captain Falcon nog niet bekend is en van de earthbound series Ness nog kan komen... | |
Canisfire | zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:38 |
Luigie JigglyPuff Captain Falcon en Ness Horen gewoon denk ik.. Zijn toch de 4 unlockables uit het origineel he dat hoort gewoon. Verder zou ik het weg laten van Mewto ook betreuren. | |
sk888er | maandag 15 oktober 2007 @ 09:24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Ruzbeh | maandag 15 oktober 2007 @ 09:40 |
Ik heb het nu wel gehad met die fucking updates. IK WIL SPELEN!!!!!!!!!!!!! ![]() | |
torn_Machina | maandag 15 oktober 2007 @ 10:20 |
quote:Dat wil iedereen natuurlijk. ![]() Ik heb liever 5 dagen in de week een kleine update, dan dat we tot de release niets te zien krijgen. Op een paar trailers na dan. Nog ongeveer 75 updates te gaan tot de Japanse release. ![]() | |
GGMM | dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:45 |
STADIUM: Home-Run Contest What is the Home-Run Contest? It’s a competition to see who can hit Sandbag the farthest in just ten seconds! ![]() You see Sandbag and a character on the platform. At the start, it’s just you and Sandbag. Then you just beat Sandbag silly, filling up his damage meter. ![]() There’s only a 10-second time limit! Before time runs out, grab the Home-Run Bat on the ground and do a smash attack with it! ![]() PWANG! You launch him! ![]() Fly! Flyyy! ![]() Flight distances are recorded for each character. Go! Break the record! Set your own!! But this time... there are four differences! 1: The stadium platform is protected by a shield. ![]() Whoa! This nice feature keeps you from falling. If you don’t put some force into it, you won’t break through the shield, so you can pummel Sandbag to your heart’s content. Surely this will allow you to string together new combos. 2: Two players can play together. ![]() As a tag team, you can challenge yourselves to set even greater records. You’ll have to work perfectly together, though. 3: Two-player alternating play. ![]() Compete for distance in two matches! Ah, competition—that’s what the Stadium is all about. Players compete to see who can hit the farthest. 4: Online competitions. ![]() You can’t tell from this shot, but this is an online match. This option can be found under With Friends. And it supports both the two-player cooperative and two-player alternating modes. This is some rather rich functionality. You’ll be able to play just this mode quite a bit. Amazing, isn’t it? | |
Rejected | dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:47 |
quote: ![]() Coole update! ![]() Herinnert me aan dat filmpje waarin iemand die zak echt meters ver slaat met Ganondorf! ![]() Ik snap die online match niet helemaal.. | |
torn_Machina | dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:00 |
quote:Met Ganondorf heb ik ook mijn persoonlijke record gevestigd in Melee met die Sandbag slaan. Ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Zal het eens een keer nakijken. ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door torn_Machina op 16-10-2007 19:17:50 ] | |
pinocchioh | dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:32 |
Dit spel wordt met de dag (update) leuker. | |
sk888er | woensdag 17 oktober 2007 @ 12:20 |
Pokeball!![]() ![]() ![]() ![]() | |
sk888er | woensdag 17 oktober 2007 @ 12:23 |
On October 18 at the E for All (Entertainment For All Expo) in Los Angeles, people will be able to play Brawl. And (perhaps boldly), it will be available for play with the Wii Remote. Is that really going to be OK? | |
Thormodo | woensdag 17 oktober 2007 @ 17:49 |
tvp | |
GGMM | donderdag 18 oktober 2007 @ 22:06 |
Little Mac![]() Once there was a legendary man. He knocked heavyweight boxers many times his own size to the mat en route to a W.V.B.A. title. Little Mac appears from Punch Out! ![]() I can do it! I’m the one! ![]() ... But isn’t he a little small? Don’t take him too lightly just because he’s small. There’s an authentic fighter in him. ![]() A fierce dash! ![]() One! Two! Powerful jabs! ![]() And his special move is his uppercut! Resurrecting this legend for the current generation is something we can all enjoy just a bit. He is an Assist Trophy. | |
Canisfire | vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:01 |
ja jammer twee niet erg boeinde updates achter elkaar. Zou er binnekort dan weer iets heel cools komen ? Cell shaded link ofzo | |
Rejected | vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:28 |
Ow het is maar een assist trophy ![]() | |
torn_Machina | vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:31 |
Op Gametrailers staan nu een aantal video's met gameplay van de singleplayer mode. Kirby en Peach Pit en Mario DK en Diddy De update van vandaag is Peach Final Smash: Peach Blossom. ![]() She’s got the Smash Ball and she’s ready! ![]() Wh-what is this? This screen frame?! ![]() Peach dances. Mario suddenly gets sleepy. ![]() At the end, a plethora of peaches! The closer you are to Peach, the deeper you sleep. And all around you is a mountain of peaches that replenish your health when you eat them. ![]() Are you just going to eat peaches?! ![]() Or are you going to launch your foes?! | |
torn_Machina | zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:50 |
Hier nog een compilatie van Final Smashes van de characters die speelbaar waren tijdens het E for all Event. De enige FS die er niet bij zit is die van Diddy, maar die hebben we toch al een keer langs zien komen in vorige gameplay video's. FS Compilatie | |
Maisnon | maandag 22 oktober 2007 @ 10:16 |
op youtube staan nu ook veel filmpjes van de demo, en dat level van vandaag, Pictochat, is ook heel cool gevonden ![]() | |
sk888er | maandag 22 oktober 2007 @ 10:51 |
quote:Post de pics dan :/ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Noorseviking | maandag 22 oktober 2007 @ 13:05 |
Dat nieuwe pictochat level is vet ![]() | |
PastoorPeter | maandag 22 oktober 2007 @ 13:08 |
Toffe muziek ![]() | |
Canisfire | maandag 22 oktober 2007 @ 18:07 |
Pico chat ? waar is dat van ? | |
Jesse_ | maandag 22 oktober 2007 @ 18:27 |
quote:Van de DS | |
GGMM | dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:40 |
Donkey Kong Makes His Stand Vast quantities of his precious bananas have been stolen! And by a very familiar hand... It’s time to rise up against this blatant provocation! Prepare yourselves, minions of Bowser! ![]() | |
Canisfire | dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:57 |
Wat is dit nou ? krijgen we nu dat elke personage een reden heeft om te vechten ? Krijgen we dingen met verhaalijnen alla Street fighter en tekken etc? Eerst snake en pit nu donkey wel cool. | |
The-Brahma-Bull | woensdag 24 oktober 2007 @ 18:57 |
Leuk filmpje wel ![]() | |
I.R.Baboon | donderdag 25 oktober 2007 @ 10:10 |
Geen idee in welke theorie dit past, maar King Dedede is aangekondigd als nieuw karakter. Op deze manier komen we toch wel iig rond de 30 speelbare karakters uit. | |
torn_Machina | donderdag 25 oktober 2007 @ 10:57 |
Zal ik de plaatjes dan maar even toevoegen. ![]() Veel mensen wilden King Dedede in Brawl hebben en kennelijk hebben ze geluisterd. ![]() The self-proclaimed king of Dream Land formally joins the brawl! Mechanizing his wooden mallet, he delivers a mighty, earth-shaking blow! He joins as a member of the heavyweight class alongside Bowser and Donkey Kong. Can he defeat Kirby?! ![]() ![]() ![]() ![]() | |
GGMM | donderdag 25 oktober 2007 @ 11:24 |
![]() ![]() Voor in de op: ![]() quote:Er zijn er nu 23 aangekondigd, ik denk dat we wel rond de 50 uit zullen komen eigenlijk. We missen nog een hoop van Melee. | |
Canisfire | donderdag 25 oktober 2007 @ 11:28 |
Cool king dede die had ik inderdaad net als Diddy ook op mijn lijstje staan. nu alleen nog de return van Mewtwo, Luigi , Ness en Jiggly en young link als cell shaded link en ik ben tevreden. | |
GGMM | donderdag 25 oktober 2007 @ 11:29 |
Enige nieuwe character wat nog op mijn lijstje staat is King K. Rool of Dixie Kong. | |
torn_Machina | donderdag 25 oktober 2007 @ 11:45 |
quote:Mij maakt het verder niet uit welke nieuwe characters er nog in komen. Als ik toch moet kiezen tussen King K. Rool of Dixie, doe dan K. Rool maar. Apen hebben we nu al genoeg. ![]() | |
Jesse_ | donderdag 25 oktober 2007 @ 12:45 |
Nah, ze moeten Toad er in stoppen! | |
GGMM | donderdag 25 oktober 2007 @ 14:03 |
Die zit er al in ![]() ![]() | |
I.R.Baboon | donderdag 25 oktober 2007 @ 15:49 |
Ja, Toad vind ik (net als Luigi) nog wel een must. En ik verwacht dat er iig nog wel één of twee pokemon bijkomen, dan is Jigglypuff wel voor de hand liggend (en Mewtwo ook wel). En het zou me ook heel erg verbazen als Captain Falcon eruit is gehaald. Er moet toch wel een F-Zero personage in. | |
Marble | donderdag 25 oktober 2007 @ 18:06 |
![]() ![]() | |
Maisnon | donderdag 25 oktober 2007 @ 18:41 |
Hier zat ik echt heel erg op te wachten ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Maisnon | donderdag 25 oktober 2007 @ 18:42 |
quote:Ik verwacht van wel dat ie terug komt. Samurai Goroh is nu ook al een Assist Trophy geworden, en tussen de normale trophies zitten ook die F-Zero autos enzo. Ik geloof dat in een of ander interview over 40 of 50 characters werd gesproken, en ook in dat interview op dat E for all Event ofzoiets zei die Nintendo man van dat ze nog zo veel hadden om te laten zien | |
GGMM | vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:26 |
King Dedede: Special Moves <Up Special Move: Super Dedede Jump> ![]() Look! That’s a serious jump! ![]() And he lands HARD! King Dedede’s great jump is his specialty! But he doesn’t have much freedom while jumping, and his vulnerability when he lands is pretty significant. That said, if things look bad, just tap down on the Control Stick. ![]() You can flip over and cancel it in midair. However, if you try to cancel just before landing, you’ll make a fool of yourself, and you’ll be vulnerable for even longer, so watch out. <Side Special Move: Waddle Dee Toss> ![]() Just toss them out there. He pulls out Waddle Dees from who knows where and throws them. The Waddle Dees then waddle around afterward. ![]() Occasionally a Waddle Doo appears... ![]() And Gordo, too. <Down Special Move: Jet Hammer> This time, King Dedede’s hammer is actually mechanized. The head’s rotation is powered by a motor. And it can do this. ![]() Whoa! What is this?!? If you hold down the Control Stick and the special-move button simultaneously, you can charge up his hammer. And you can unleash it in one blow! ![]() The power of the jet multiplies the destructive force! You can even walk around with it charged up, but you can’t save the charge by pressing the shield button. Also, if you charge it up too much, it will increase your own damage, so be careful. | |
GGMM | vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:02 |
//edit, ik heb het al gevonden, sorry [ Bericht 88% gewijzigd door GGMM op 26-10-2007 20:04:20 (ik heb het al gevonden.) ] | |
GGMM | dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:48 |
Update van gisteren: Stage Builder You can create your own stages this time?! No way. REALLY?! With a feature like that, won’t I be able to play this game forever?! ![]() Apparently it’s true...!!! Those who enjoy a little effort may be able to enjoy this stage builder for the rest of their lives. ![]() First, start from the initialize setting. You start by choosing the size of the stage, the background pattern, and the music that will play. Oops! Sorry. For music, you’ll only be able to choose from the songs you have available. ![]() This is the edit screen! Basically, you choose parts from the palette on the side and place them in the field. The controls vary by controller, but each one can do the following: Flip parts left to right Enlarge or shrink parts Zoom in or out on the screen Swap palettes Erase ...Among other things. ![]() Just place terrain however you like. Chuckity-chuckity-CHUCK! Then try it out! Modify it and try it... Repeat as necessary. Make your own ideal stage! ![]() Mmm... That’s amazing. ![]() And you can save a name and a comment for the stage. You can change the music on the save screen. Choose something that matches the mood of your stage. And I’m happy that this is compatible with SD cards. You don’t have to worry about size, so make as many stages as you like. Also, if you’ve finished registering someone as both a Wii Friend and a Smash friend, you’ll be able to send custom stages to each other. Now, for those who hate putting effort into such things, we’ve also prepared something you can enjoy as well. ![]() Submit" ...? That’s right! You can use your Wi-Fi connection to send stages you’ve made to Nintendo! (However, you can’t submit repeatedly. Maybe just once per day?) And a stage selected from the entire daily collection will be sent from Nintendo to your Wii. A stage made by someone else will come to you over the Internet once per day! DUN DUN DUNNNNNN! That’s the shocking truth. This means you’ll be able to experience a new stage every day—the flavor of the day, if you will. However, the plan is for that stage to vanish once one day has passed. It’s a once-in-a-lifetime encounter. You can submit in both the Snapshots mode and the Stage Builder mode, allowing everyone to enjoy the creations of others. The fun of sharing is one of the ways that I wanted to take advantage of Wi-Fi for something other than pure battling. ![]() Today’s stage has lots of traps... This is our ideal current plan. We still don’t know the exact service period. And future tuning may result in changes to the spec. But for now, please look forward to it! | |
GGMM | dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:16 |
This is the classic single-player mode—hence the name, Classic. In this mode, you try to clear each stage as you go. ![]() Choose your favorite character and a difficulty level, then start the match! ![]() Fight whoever appears! The world you fight in is pretty much determined based on stage number. Stage 1 is based on The Legend of Zelda. Stage 3 is based on Pokémon. And each time, the characters are chosen randomly. You’ll also find the status of enemies and rules of the match vary slightly to include things like Giant matches, Metal matches, and Team battles. ![]() Heart icons indicate your allies. ![]() You cleared the stage! So... You just keep playing until you reach the end. Easy to understand, right? Huh? You’re wondering what the coins on the Stage Clear screen are for? Um, you think they’re there to make it look more lively? No, no. You earn and save these up little by little as you play. And supposedly you can use them somewhere. But no—you don’t use them to shop. | |
GGMM | donderdag 1 november 2007 @ 20:22 |
The Summit The summit? The summit of what? If you must know, I suppose it’s the summit of Icicle Mountain. And I guess there are vegetables there after all. ![]() In other words, it’s an Ice Climber stage. At first glance, it appears to be a normal glacial peak. But after you fight for a while... ![]() A pop! A crack! It’s breaking?! ![]() Th-the terrain is sliding downhill! ![]() It’s finally arrived at the sea. And with a splash, too! Hmm. Talk about hectic. And rumor has it, you can’t get careless once you’ve reached the sea. ![]() The polar bear is pushing the iceberg deeper! ![]() A fish leaps out of the water! I feel like I’ve seen that fish before somewhere... Where could it have been? | |
GGMM | donderdag 1 november 2007 @ 20:25 |
Meta Knight: Final Smash <Galaxia Darkness> Heh heh heh. I got it. Meta Knight has gotten the Smash Ball. Behold! ![]() Take this! ![]() ... He swirls his cape out in a wide sweep, but if he swings and misses, nothing happens. It’s a waste of the Smash Ball. Be sure to hit with that swing of the cape. ![]() This time, behold! ![]() The field is gradually engulfed in darkness. ![]() Toh! The field is swallowed by darkness, and Meta Knight slices strongly through it. Enemies get launched helplessly. Talk about cool. But there is even more coolness to this move. ![]() If there are others besides the enemy you hit with the cape... ![]() They get cut in the darkness, too! So, while this move’s initial attack range is relatively narrow, if you hit with it, most everyone suffers. Aim well and sally forth. | |
Canisfire | zaterdag 3 november 2007 @ 21:17 |
Opvallend hoe alle vier unlockables uit deel 1 nog niet genoemt zijn. Ik gok op een gezamelijke intro . | |
sk888er | zondag 4 november 2007 @ 12:16 |
quote:Het is nog een hele poos voor het spel uitkomt dus tijd genoeg om die te introduceren ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 7 november 2007 @ 16:58 |
Cyborg Ninja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
GGMM | vrijdag 9 november 2007 @ 15:31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
GGMM | vrijdag 9 november 2007 @ 15:43 |
Nofair Norfair is the location in Metroid where the enemy boss Ridley was. There was a lot of lava, and it seemed like a rather hot area. ![]() Whoa! That looks hot. As you can imagine, the lava level will indeed rise and cover the platforms. It’s dangerous to touch it. That dangerous-to-the-touch lava comes flowing from a number of places, so be careful. ![]() Hot! Hot-hot-hot-hot-hot-HOT! ![]() EEEEEEEEEEK! It’s a lava wave! The tension rises. Yes. When the lava wave appears, a single safe area will also appear. If you can get in, you’ll be safe...but surely there will be quite a battle for that spot. Yet another bit of back and forth. ![]() "Let me in!" "I’m not letting YOU in!" ![]() It even has hatches that close in emergencies. Ahh. You can barely dodge the massive lava wave with a great jump, but it’s a little difficult. Besides, you KNOW you want to win the battle for that safe area. | |
Canisfire | vrijdag 23 november 2007 @ 11:28 |
<PK Starstorm> Lucas’s Final Smash is PK Starstorm! It’s a move in which he unleashes a rapid barrage of meteorlike PSI power. After a fierce battle, he gets the Smash Ball! P...K.... STARRRRRRRRSTORRRRRRRRRM! As the star storm continues, the tension increases. They all rain down at once. ![]() Can you possibly escape it?! It may be that it’s less advantageous on larger stages and more advantageous on smaller ones. There are a variety of moves like this that have clear advantages and disadvantages depending on the terrain | |
GGMM | donderdag 29 november 2007 @ 16:26 |
Events It’s the return of Events! This is a single-player mode in which you battle through predetermined situations. ![]() This is the Events selection screen. Oh! The pictures make it easy to understand. ![]() And it has different difficulty settings! For these, a harder setting is probably more exciting, but you can go ahead and set it however you like. For example, you’ll find these kinds of situations: Two Trouble Kings ![]() Character: Mario Bowser and King Dedede battle as a team! And Mario stands alone against them. Pink Ball Repulsion ![]() Character: Meta Knight Kirby must not be allowed on the Battleship Halberd! Blast Kirby off before the platform lands on the Halberd! Cleaning House in Skyworld ![]() Character: Pit Destroy all the terrain in Skyworld! Wario both gets in the way and helps out? Sleeping in the Eggs ![]() Character: Yoshi Using Yoshi’s Egg Lay standard special move, put both enemies inside eggs simultaneously! Dark Link Duel ![]() Character: Link It’s a fated battle with your own shadow. This is a stamina based match. High scores are recorded for each challenge at each difficulty level. You don’t just clear these challenges—competing for time will magnify the fun. Enjoy Smash’s chance meetings between a variety of characters! | |
Deceit | woensdag 5 december 2007 @ 12:59 |
Wanneer is de release date nou?! | |
Chulaa | woensdag 5 december 2007 @ 14:14 |
omgosch ![]() ![]() ![]() | |
neggix | donderdag 6 december 2007 @ 19:51 |
No Super Smash Bros. Brawl for Europe until at least June 2008 Nintendo's updated released schedule seemes to be missing Super Smash Bros. Brawl, however Nintendo has confirmed that this was not a mistake and the title won't show up in Europe until at least June 2008 (most lilkely beyond). A Nintendo spokesperson has confirmed that the title won't be out until after the second quarter in EU despite it set for a February release in North America and late January in Japan. | |
BlackSheep | donderdag 6 december 2007 @ 23:09 |
Echt hoe durven ze dat te flikken en hoe kan het in hemelsnaam zo lang duren? | |
Sinner85 | vrijdag 7 december 2007 @ 09:39 |
allemaal leuk en aardig.. maaaar waar blijft de onoverwinnelijke Falco ![]() | |
FJD | vrijdag 7 december 2007 @ 09:41 |
en maar klagen dat mensen hun console ombouwen en import of backups spelen ![]() | |
Nerzhul | vrijdag 7 december 2007 @ 15:42 |
ja inderdaad, MAAR opzich wel goed dat het spel uitgesteld word. Wat ze ook konden doen is het spel, terwijl het niet klaar was uitbrengen en dus veel mensen over de zeik helpen omdat het vol bugs zat. Nu kunnen zij mooi deze tijd spenderen aan het perfectioneren van BRAWL! | |
FJD | vrijdag 7 december 2007 @ 15:56 |
quote:Het spel komt in Februari uit op de Amerikaanse markt en in het Wii topic stond al een plaatje van iemand die m gekocht had in Canada, nu kan dat een hoax zijn natuurlijk maar dat neemt niet weg dat het belachelijk is dat Europa vier maanden langer moet wachten op een spel. Op zo'n manier werk je modchips enorm in de hand, zeker in dit internettijdperk waarin iedereen precies weet wat voor spellen er waar uit komen en wat de mogelijkheden zijn om dat te omzeilen. | |
Nerzhul | vrijdag 7 december 2007 @ 16:11 |
Ja oke dat moet ik inderdaad als vaag omschrijven, maar is niet vaak niet zo dat wij als europeanen gewoon genaaid worden door de game maatschappij. | |
neggix | vrijdag 7 december 2007 @ 19:43 |
Omg ![]() ![]() quote:Verkloten ze het EN met de release date, nu dus ook met het online ![]() Laat iig ff weten of je nog tegen een echt iemand speelt ![]() | |
Marble | vrijdag 7 december 2007 @ 20:37 |
![]() Beginning lineup? | |
I.R.Baboon | vrijdag 7 december 2007 @ 20:46 |
quote:Zou kunnen, maar het lijkt me wel raar dat er dan twee apen inzitten en geen luigi. Geen Kirby om mee te beginnen isook wel apart. | |
Marble | vrijdag 7 december 2007 @ 20:48 |
quote:Luigi is altijd al een hidden character geweest, dat is traditie. quote:Maar Meta Knight is er wel, dus de franchise wordt wel gerepresenteerd. | |
torn_Machina | vrijdag 7 december 2007 @ 20:55 |
quote:Dit is nog de lineup van de demo die je kon spelen tijdens het E for All Event in oktober. Dit lijkt mij dus verre van compleet. Kennelijk schijnt er op 15 december in Japan een game magazine uit te komen dit het Starting Roster gaat onthullen, dus ik ga die datum in de gaten houden. Als dit waar is ben ik er wel benieuwd naar. | |
Marble | vrijdag 7 december 2007 @ 20:56 |
quote:Ah, dat verklaart een hoop. Thx! | |
Marble | donderdag 20 december 2007 @ 19:09 |
![]() ![]() ![]() Verdacht trouwens dat Zelda-Kirby uit Ocarina of Time komt en Brawl-Zelda zelf uit Twilight Princess... | |
Canisfire | vrijdag 21 december 2007 @ 17:48 |
Niet echt boeiende updates meer he de laatste tijd. Ik wil items. Personages dat soort dingen zien. grappig filmpje dat wel al hoop ik dat die single player mode niet te groot word. | |
Maisnon | zondag 23 december 2007 @ 16:36 |
Wat een poepupdates de laatste tijd, bah. | |
Noorseviking | zondag 23 december 2007 @ 16:56 |
quote:Opbokken muts , dit is een topic over het spel van 2008 | |
King_of_cubes | zondag 23 december 2007 @ 18:16 |
quote:Dat is wel heel erg matig ja. ![]() | |
Canisfire | zondag 23 december 2007 @ 19:03 |
Op de website van een mooie dame genaamd Alesia Glidewell staat dat zij de voice acting zal doen voor Krystal in Super Smash Bros. Brawl. Dat is natuurlijk erg vreemd aangezien Nintendo het Star Fox personage Krystal nog niet eens heeft aangekondigd voor haar aankomende Super Smash Bros. game. Alesia Glidewell heeft trouwens al meegewerkt aan verschillende videogames. Ze deed verschillende voice overs voor The Matrix Online, ze presenteerde een korte Xbox XNA demo voor developers en ze werkte als model voor het character Chell in Portal. Of ze nu dus ook de stem mag inspreken van Krystal in deze Wii game valt nog af te wachten. | |
Marble | vrijdag 28 december 2007 @ 10:53 |
![]() ![]() | |
Canisfire | vrijdag 28 december 2007 @ 12:26 |
Haha @ plaatje. Als het spel in amerika al in feb uitkomt hoe gaan ze dat dan doen met oud gedienden ? Ik denk nog steeds dat Ness Falcon Jigglypuff en Luigi samen gepresenteerd worden. Die vier horen er gewoon in als unlockables en daar moeten ze niet mee fucken dat is al zo zinds deel 1 en dat zou zo moeten zijn tot aan deel 80 punt. Gewoon puur omdat het nu al een soort van nostalgie dingetje is . En ik het zeer kwalijk en jammer zou vinden als ze dit zouden verbreken. | |
disjfa | vrijdag 28 december 2007 @ 12:45 |
quote:Idd. Ze moeten gewoon de n64 versie uitbrengen en daar nooit wat aan veranderen. Dat is iets nostalgisch ![]() Dat ze een nieuwe versie van dit spel durven uitbrengen ![]() | |
Canisfire | zaterdag 29 december 2007 @ 13:19 |
quote:Niet zo dom en sarcastisch semi interresant lullen je weet best wel wat ik bedoel. ![]() | |
I.R.Baboon | zaterdag 29 december 2007 @ 13:31 |
quote:Het lijkt me een beetje raar dat ze alle unlockables al vantevoren zouden aankondigen, dan is de lol er ook wel een beetje af. | |
PastoorPeter | zaterdag 29 december 2007 @ 13:45 |
quote:Deden ze bij Melee ook. Toch? | |
Canisfire | zaterdag 29 december 2007 @ 14:18 |
Het lijkt me toch niet dat iedereen die nu al bekend is gelijk speelbaar is. Dan krijg je wel een erg groot begin roster. | |
GGMM | zondag 6 januari 2008 @ 16:39 |
3 japanse trailers: http://wii.com/jp/movies/wii-cm-soft83/ http://wii.com/jp/movies/wii-cm-soft81/ http://wii.com/jp/movies/wii-cm-soft82/ | |
depax | zondag 6 januari 2008 @ 17:43 |
hier ook maar even Leon in Brawl volgens imdb wel heb nog een foto er van gemaakt voor dat het verwijderd zal worden ![]() | |
GGMM | zondag 6 januari 2008 @ 18:18 |
Kazuya Mishima staat er ook tussen ![]() ![]() Ook maar ff een screen voordat ze het verwijderen: [ Bericht 39% gewijzigd door GGMM op 06-01-2008 18:27:52 ] | |
GGMM | maandag 7 januari 2008 @ 15:01 |
There was already an entry detailing how we’ve brought back some of the stages from Super Smash Bros. Melee... So here are some more stages that can also be played in Super Smash Bros. Brawl! Yoshi’s Island ![]() The steep slopes on either side are its defining characteristic. ![]() hat central platform screams "accident!" Corneria ![]() Battle atop the Great Fox! ![]() Of course, Arwings come flying in, too. Onett ![]() The offensive and defensive struggles on the buildings of Onett return! ![]() Whoa, whoa, whoa! Watch out for cars. Brinstar ![]() It’s the dreaded, legendary ocean of acid! ![]() The rising and falling ocean of acid changes the field of play greatly. Rainbow Ride ![]() Tour the course in this forced scrolling stage. ![]() The boat sinks mid-trip and you embark on a roundabout tour! This is amazing! Is this a lavish feast or what? I can tell you that for everyone working on this game, the amount of content has been surprising to say the least. | |
King_of_cubes | maandag 7 januari 2008 @ 17:59 |
Ik ben echt blij dat Corneria er weer in zit, dat is toch de allerbeste smash map imo. ![]() | |
GGMM | maandag 7 januari 2008 @ 20:21 |
Klopt, ook mijn lievelingslevel. Was al zo op de N64 ![]() | |
GGMM | maandag 7 januari 2008 @ 20:38 |
![]() | |
Jesse_ | maandag 7 januari 2008 @ 20:46 |
Hyrule Castle is toch echt het meest briljante level ![]() Er zit toch echt wel veel meer detail in de characters in brawl als je vergelijkt ![]() | |
PastoorPeter | maandag 7 januari 2008 @ 21:24 |
Corneria is het leukste level voor 4 spelers ![]() Vind het wel jammer dat Hyrule Castle niet in Melee zat, hopelijk zit die wel in Brawl ![]() | |
Jesse_ | maandag 7 januari 2008 @ 21:56 |
eh die bedoelde ik niet ![]() bedoel deze: ![]() ben bagger met die namen | |
PastoorPeter | maandag 7 januari 2008 @ 22:05 |
Die is juist stom ![]() | |
King_of_cubes | maandag 7 januari 2008 @ 22:15 |
quote:Hier ook. ![]() quote:Wow, complimenten aan Nintendo voor de graphics. Het ziet er heel goed uit. | |
GGMM | dinsdag 8 januari 2008 @ 14:09 |
Dive into a ruthless battle with an army of enemy pawns: the Multi-Man Brawl! Multi-Man Brawl hosts a wealth of different brawls, including the widely recognized 100-man Brawl. ![]() This is the Multi-Man Brawl menu. Speaking of the Multi-Man Brawl, what could the enemy team of fighters be this time around? It’s the Fighting Alloy Team! ![]() Red Alloy! He’s not the leader or anything! ![]() Blue Alloy! For some reason she seems kind of gentle. ![]() Yellow Alloy! Those horns are scintillating! ![]() Green Alloy! It may look like Kirby, but it’s not him! If it’s a 100-Man Brawl, then you continue fighting until you’ve beaten 100 of them. Destroying so many really cleanses the spirit ![]() Just keep launching them! This time, we’ve added a much desired mode... Two-player Multi-Man Brawls! ![]() Amazing! Co-op play?! With two of you watching each other’s backs, it’s that much more fun. But that’s not all! There’s a mode for playing with a friend over Nintendo WFC! We’ve included online Team Multi-Man Brawl! ![]() This is the With Friends menu. Don’t you want to cooperate sometimes instead of just fight? That’s what this is for. | |
torn_Machina | woensdag 9 januari 2008 @ 09:13 |
![]() ![]() Goodness! Captain Olimar joins the fray with five colors of Pikmin in tow! He plucks Pikmin from the ground and they fight as his allies. Without Pikmin, Olimar can’t even do a Smash Attack. And the short-lived Pikmin tend to scatter. Theirs is a fated symbiotic relationship. ![]() ![]() ![]() ![]() | |
GGMM | woensdag 9 januari 2008 @ 15:46 |
Appart character ![]() | |
GGMM | woensdag 9 januari 2008 @ 17:57 |
Updated series icon list: 1. Smash Brothers 2. Donkey Kong 3. StarFox 4. Kirby 5. F-Zero 6. Metroid 7. Ness 8. Pokemon 9. Zelda 10. Mario 11. Yoshi * * * * * * * * * * * * 12. Fire Emblem 13. 14. Ice Climbers * * * * * * * * * * * * 15. Animal Crossing 16. Wario 17. Metal Gear 18. Kid Icarus 19. ??? 20. Sonic 21. PictoChat 22. Pikmin Melee series still missing: Game and Watch Seems what I suspected is right. That means: Game and Watch = 14 for those that don't see the pattern yet: all original 64 series in 1-11 all introduced in Melee series in 12-14 and all introduced in brawl 1st party series in 15-18 Brawl numbers will go past 18, could include another Nintendo franchise or two Oftewel: We krijgen, hoogstwaarschijnlijk, Game & Watch van Melee nog (logo nr. 13) We krijgen nog een hele nieuwe game (logo nummer 19) Daarnaast is het logo van Animal Crossing al bekend, vanwege het level en een item, maar kan het nog zo zijn dat daar een character bij hoort, is niet helemaal zeker natuurlijk, het logo nr. 21 = pictochat, daar hoort geen character bij mag ik hopen. ![]() | |
GGMM | donderdag 10 januari 2008 @ 16:51 |
Super Smash Bros Brawl komt pas in maart in Amerika' Door Jurian Ubachs, donderdag 10 januari 2008 12:26, views: 5.297 De Amerikaanse releasedatum voor de Wii-game Super Smash Bros. Brawl lijkt een maand te worden verschoven. Diverse winkelketens verwachten het spel niet in februari, maar pas in maart te kunnen leveren. Hoewel Nintendo zelf er nog niets over heeft gezegd, weet Nintendo World Report dat de game een release in februari hoogstwaarschijnlijk niet meer gaat halen. De site baseert zich op gegevens van verschillende winkelketens, die de releasedatum van het vechtspel in maart verwachten. Gamecrazy gaat bijvoorbeeld uit van 31 maart, wat overigens niet meer zou betekenen dan dat de game in maart verschijnt. Andere winkels, waaronder het gamesverhuurbedrijf GameFly, gaan uit van een release begin maart. Nintendo World Report claimt verder te beschikken over een anonieme bron binnen Wal-Mart, die zou hebben bevestigd dat Super Smash Bros Brawl ook in de database van die keten een datum in maart heeft gekregen. De verwachte vertraging voor de Amerikaanse release zal waarschijnlijk tot gevolg hebben dat ook de release in Europa wordt verschoven. Dat zal echter weinig beroering veroorzaken, omdat er nog geen officiële Europese verschijningsdatum is aangekondigd. De lijst van personages die in het spel verwerkt zijn, is inmiddels compleet. Nintendo meldt op de officiële website van het spel dat Captain Olimar en de Pikmin, bekend van de populaire Nintendo-franchise Pikmin, in de langverwachte Wii-game hun opwachting zullen maken. Eerder werden onder meer Solid Snake, Sonic, Wario en Diddy Kong al aan het spel toegevoegd. | |
GGMM | donderdag 10 januari 2008 @ 18:28 |
Final Smash van Zelda is vandaag bekend geworden:![]() //edit: haar B-down move is ook bevestigd: Twilight transform. ///edit2: ////edit3: Een lijst van characters die gekozen zijn door mensen voordat alles over smash bekend werd gemaakt. Poll: Dedede Olimar Lucas Diddy Wario Geno Ridley Tom Nook 3rd Party poll: Sonic Sora Megaman Knuckles Alleen Geno ![]() Ridley ![]() Tom Nook ![]() Megaman ![]() Missen nog ![]() (en Knuckles, maar lijkt me nogal sterk aangezien sonic er al inzit.) [ Bericht 33% gewijzigd door GGMM op 10-01-2008 19:34:48 ] | |
GGMM | donderdag 10 januari 2008 @ 20:47 |
Supergaaf filmpje van Brawl: http://www.newgrounds.com/portal/view/413257# | |
Canisfire | vrijdag 11 januari 2008 @ 10:13 |
Olimarth ![]() | |
GGMM | vrijdag 11 januari 2008 @ 17:47 |
Captain Olimar is among the most specialized characters within the cast of Smash Brothers Brawl. In order to really unleash Olimar’s full potential, you’ve got to have a good knowledge of his helpful cohorts, the Pikmin! <Standard Special Move: Pikmin Pluck> ![]() Pluck, pluck, pluck up Pikmin. First uproot a few Pikmin from the ground. You can have up to six Pikmin at one time. As long as there is ground beneath your feet, you can reach down and pull up a Pikmin, but be aware that certain Pikmin are more likely to appear in specific types of flooring. There are 5 types of Pikmin to use! - Red Pikmin - ![]() High attack power Attacks imbued with incendiary properties Immune to fire - Yellow Pikmin - ![]() Range of attack slightly larger than usual; easy to hit enemies with Travel in slight arcs when thrown Attacks imbued with electrical properties - Blue Pikmin - ![]() Strong when thrown Slightly more durable than average - Purple Pikmin - ![]() Doesn’t fly far when thrown Slow High attack power Slams into enemies instead of latching on when thrown - White Pikmin - ![]() Quick and light When latched onto opponent, poison does additional damage You can figure out which Pikmin you will attack with next by looking at the order they are lined up in. ![]() You’ll use a Red Pikmin in your next attack. In order to perform a Smash Attack, certain midair attacks, and even throws, you’re going to need Pikmin! Anyhow, just do your best to not kill off your platoon. Olimar doesn’t stand much of a chance by himself. ![]() Pikmin don’t have graves, you know. <Side Special Move: Pikmin Throw> Throw Pikmin that latch on to your opponent! ![]() They’ll cause an enemy’s damage percentage to slowly rise! <Up Special Move: Pikmin Chain> If you think you’re about to plunge to your doom, this right here is your best chance for survival. The recovery distance for this technique is dependent upon the number of Pikmin currently in your troop! ![]() Just imagine what would’ve happened if you had had one less Pikmin! <Down Special Move: Pikmin Order> Call back Pikmin who have managed to separate from you. You can also use this technique to shift a new Pikmin to the front of the line. ![]() Tweeet! Line up, everyone! So there you have it. I bet you’re a little confused by his eccentric play style. But don’t fret! It’s easier than it looks. Spend some time playing around with him. That’s key. ![]() Whoa, the battlefield sure is crowded today. | |
MikeyMo | maandag 14 januari 2008 @ 08:43 |
quote:ik hoop ook dat Hyrule Temple terug komt | |
Wriggles | maandag 14 januari 2008 @ 08:59 |
quote:http://www.smashbros.com/en_uk/stages/stage18.html ![]() | |
Noorseviking | maandag 14 januari 2008 @ 11:42 |
Ik wil Marth of Roy terug ![]() | |
Canisfire | maandag 14 januari 2008 @ 13:02 |
De lijst is compleet ? Dus ook geen captain Falcon ? Geen Ness ? No Louigi ? | |
I.R.Baboon | maandag 14 januari 2008 @ 13:09 |
quote:Nee, de lijst is niet compleet. En ik twijfel er eigenlijk niet aan dat Luigi erin zal zitten. | |
MikeyMo | maandag 14 januari 2008 @ 13:52 |
luigi zal wel bij de ulockables zitten denk | |
GGMM | maandag 14 januari 2008 @ 16:47 |
Hoewel Nintendo trouw updates geeft van Super Smash Bros. Brawl lijkt nog lang niet alles verteld te zijn over de game, kijk dus snel mee naar een hele lange lijst geruchten. Ene Rapscouter had voor de release van Pokémon Diamond & Pearl ook al veel geruchten gepost, vele hiervan bleken later ook uit te komen, het is dus ook interessant om te zien wat hij over Super Smash Bros. Brawl te vertellen heeft. Opvallend is dat hij per categorie zelf aangeeft dat er drie een leugen zijn, waarom dit is blijft onbekend. - Super Smash Bros. zal op 4 februari op Virtual Console uitgebracht worden. - Blastoise, Zapdos, Luxray, Combusken en Grovyle zullen Pokéball Pokémon zijn. - De game is helemaal afgerond en zal (in Amerika - Red.) op 10 februari verschijnen. De reden dat de game eerder werd uitgesteld was om deze niet tegelijkertijd met Super Mario Galaxy uit te brengen. - The Dojo zal deze week een nieuw third-party karakter bekend maken. - Metal Gear Solid zal drie AT's kennen, te weten Cyber Ninja, Revolver Ocelot en iemand anders die een lach op onze gezichten zal brengen. Revolver Ocelot zal aan de zijkant van een level staan en en het vuur openen op degene die een AT wegwerkt (waarschijnlijk is dit een verwijzing naar Raiden). - Ditto zal een zeer krachtige Pokéball Pokémon zijn. - Sothe, Trace, Professor Oak en Kiddy Kong zijn Assist Trophies. - Luigi's Mansion, Gorons Mountain en Kaptain K. Rools schip zijn levels in de game. - Het third-party karakterlevel is van dezelfde serie, maar niet van dezelfde game als hem. - De helft van de Super Smash Bros. levels en één derde van de Super Smash Bros. Melee levels zitten in Brawl verwerkt, maar dan wel met betere graphics. - Er komt een vierde third-party karakter die ons heel blij zal maken, wie dat is blijft nog onbekend. ------------ - Door zijn populariteit zal Falco wederom terugkeren. - Wii Bowling, Wii Shop en Big Bosss Blue's zijn allemaal muziek in de game, eerder was Wii Shop Music al aangekondigd. - Poké Floats 2, alsmede een level die gebaseerd is op Bowser's luchtschip, zitten in het spel verwerkt. - Later zullen er nieuwe levels, items, AT's en karakters te downloaden zijn. - Er is nog steeds twijfel of de Ditto Pokéball nu wel of niet bestaat, toch geeft hij meer informatie. Wanneer de bal gebruikt is kopieert het de karakter waar de bal naar gegooid is en laat zijn Final Smash los, waardoor deze als zeer krachtig gezien moet worden. - Rawk Hawk, Tricky, Twinrova en de Kremlins zijn allemaal Assist Trophies. - De baasgevechten van The Legend of Zelda in de Subspace Emissary zullen groots en episch worden. - Tails, Knuckles en Dr. Eggman zullen allemaal assist trophies worden van Sonic. - Ongeveer 65 procent van de verborgen karakters zullen te unlocken zijn in de Subspace Emissary. - Er is een level die Through Time and Space genaamd is. - Luigi kan hoger springen en sneller rennen, en net als in Super Mario Galaxy kan hij een stuk door glijden. ------------ - The Frozen Flower, Bomb-Omb en de Red Shell zijn allemaal items in het spel. -Salamence, Hitmochan, Hitmonlee en Staryu zijn Pokéball Pokémon in de game. - Saffron City, Sector Z, Hyrule Castle, Mushroom Kingdom en Dreal Land keren allemaal terug, maar dan wel met verbeterde graphics. - De soundtrack van de game zal episch zijn, zo zijn er meer dan tweehonder nummers verwerkt die lopen van de Super Mario Bros. theme tot de liedjes uit Metal Gear Solid. - In Subspace Emissary zal een gastkarakter zijn die je helpt, maar niet als speelbaar karakter in de game zit. - Tauroneo, Impa en Boo zijn allemaal assist trophies. - Het spel kent muziek uit Fire Emblem, waaronder het Fire Emblem Theme, The Strong en Ascent. - Ganondorf zal terugkeren in zijn Twilight Princess vorm en vecht met een zwaard, hij is echter wel heel langzaam in zijn bewegingen. - Green Hill Zone en Good Egg Galaxy uit Super Mario Galaxy zijn levels in de game. - Een item dat Rare Candy heet zal je tijdelijk sterker maken. - Roy en Marth zitten niet langer in het spel, zij zijn vervangen door karakters uit Path of Radiance en Radiant Dawn. ------------ - Fire Rods en Ice Rods zijn items in het spel. - Rundas, Daisy, Chain Chomp en Agahnim zijn AT's. - Gateway Galaxy en Choco Ruins zijn als levels in het spel verwerkt. - Ridley is aanwezig in Subspace Emissary. - Final Destination is terug. - Metal Gear Solid krijgt een speciaal item, namelijk een Magazine. Wanneer je deze op de grond gooit en de vijand loopt er overheen, dan zal deze afgeleid zijn. - Regirock, Registeel en Regice zijn Pokéball Pokémon. - Subspace Emissary zal uit te spelen zijn in twee tot vijf uur, afhankelijk van je skills en hoeveel werelden je wilt verslaan. - Ness is terug en speelbaar, hij is dus niet verwijderd. - Captain Falcon is terug, inclusief nieuwe bewegingen. - Er zullen rond de 65 à 75 levels in het spel zitten. ------------ - Er zal nog een Fire Emblem level aanwezig izjn. - Mewtwo keert terug. - Leafeon, Vaporeon en Jolteon zijn Pokéball Pokémon. - Er zit geen rivaliserende P.T. in de game. - Rayquaza zal niet de enige Pokémon baas zijn in Subspace Emissary. - Het nieuwe third-party karakter is van Capcom. - Er is een level in de game dat SNES graphics heeft. - Wanneer je alle CD's verzameld hebt krijg je de mogelijkheid om eigen muziek te uploaden via de memory stick. - Twilight Fossil-Stallord en Twilight Igniter-Fyrus zijn bazen in Subspace Emissary. - Monty Mole en Professor E. Gadd zijn assist trophies. - Big Goron's zwaard en Poison Mushroom zijn items. ------------ Tijdens Halloween 2007 maakte ene ChaosZero een post met Dragoon Parts, het leuke was dat deze Dragoon Parts pas later bevestigd werden. Het ging om het volgende: quote: -Character: Sheik (Interview w/ Eiji Aonuma; reason for why Zelda's special moves have not been mentioned on DOJO or CoroCoro cards; Disagrees with Vatro Xu) -Character: Lucario (Many prophets have said this, including Vatro Xu) -Character: Ness (Vatro Xu disagrees) -Character: Wolf O' Donnel (Agrees with ChaoticImplosion & Vatro Xu) -Character: Falco Lombardi (Disagrees with ChaoticImplosion) -Character: Ganondorf (See almightgoat for more details) -Character: Captain Falcon (Agrees with Vatro Xu) -Subspace Emissary Detail: Mewtwo (implied, if Mewtwo is not returning) -Stage: Final Destination (Many prophets have said this) -Item: Dragoon (10/30/2007) (Dragoon Parts update occurred 12/28/2007...) ------------ We sluiten af met een lijst bevestigde en onbevestigde Assist Trophies: quote: -Assist Trophy: Samurai Goroh (F-Zero) (1/8/2008) -Assist Trophy: Dr. Wright (SimCity) (1/8/2008) -Assist Trophy: Hammer Bro (Mario series) (1/8/2008) -Assist Trophy: Nintendogs (1/8/2008) -Assist Trophy: Devil (Devil World) (1/8/2008) -Assist Trophy: Knuckle Joe (Kirby) (1/8/2008) -Assist Trophy: Stafy (1/8/2008) -Assist Trophy: Jill (Drill Dozer) (1/8/2008) (Confirmed at E for All) -Assist Trophy: Waluigi (Mario series) (1/8/2008) -Assist Trophy: Lyn (Fire Emblem) (1/8/2008) -Assist Trophy: Mr. Resetti (Animal Crossing) (1/8/2008) -Assist Trophy: Saki Amamiya (Sin & Punishment) (1/8/2008) -Assist Trophy: Little Mac (Punch Out!) (1/8/2008) -Assist Trophy: Excitebike (1/8/2008) -Assist Trophy: Gray Fox (Metal Gear Solid) (1/8/2008) -Assist Trophy: Metroid (1/8/2008) (Confirmed at E for All) -Assist Trophy: Lakitu (Mario series) (1/8/2008) -Assist Trophy: Bullet Bills (Mario series) -Assist Trophy: Chain Chomp (Mario series) (rapscouter says this, as does jhonnyturbotti) -Assist Trophy: Tatanga (Super Mario Land) -Assist Trophy: Birdo (Mario series) (Agrees with thealmightygoat) -Assist Trophy: Mouser (Super Mario Bros. 2) -Assist Trophy: Re-Dead (Zelda series) -Assist Trophy: Tingle (Wind Waker) (agrees with thealmightygoat) -Assist Trophy: Stalfos (Zelda series) -Assist Trophy: Kracko (Kirby series) -Assist Trophy: Sir Kibble AKA Enemy Kirby gets Cutter From (Kirby series) -Assist Trophy: ZERO-ONE w/ Snap (Pokémon Snap) (ChaoticImplosion said this) -Assist Trophy: Professor Oak (Pokémon series) (rapscouter mentions him) -Assist Trophy: Kumatora (MOTHER 3) (refers to a pink haired girl with a blue & white dress from the MOTHER series) -Assist Trophy: Duster (MOTHER 3) (refers to a character with a large nose and the snake from Lucas' tether recovery) -Assist Trophy: Pig Mask Soldier (MOTHER 3) -Assist Trophy: Claus (MOTHER 3) -Assist Trophy: Arwings (StarFox) -Assist Trophy: F-Zero Machines -Assist Trophy: Advance Wars Infantry and Tanks (Confirmed at E for All) -Assist Trophy: Sothe (Fire Emblem) (Report from JumpFesta; rapscouter mentions him) -Assist Trophy: Tails (Sonic series) (ChaoticImplosion & rapscouter said this) -Assist Trophy: Fiery Blowhog (Pikmin series) -Assist Trophy: Windy Blowhog (Pikmin series) -Assist Trophy: Pak E. Derm (Yoshi's Story) -Assist Trophy: Chibi-Robo (Chibi-Robo for GCN) -Assist Trophy: Raiden (Metal Gear Solid series) (mentioned by ChaoticImplosion; referred to by rapscouter) -Assist Trophy: Doshin the Giant (GCN) -Assist Trophy: Spire (Metroid Prime Hunters) (referred to as a boulder creature w/ spikes from MPH) -Assist Trophy: Trace (Metroid Prime Hunters) (referred to as a weird red hunter; rapscouter mentions Trace) -Assist Trophy: Baby Mario Bros. (Mario series; Yoshi series) -Assist Trophy: Eggplant Wizard (Kid Icarus) -Assist Trophy: Magikoopa (Mario series; Yoshi series) -Assist Trophy: Thwomp (Mario series) | |
GGMM | dinsdag 15 januari 2008 @ 16:51 |
Due to delays in the completion of Super Smash Bros. Brawl, we’ve had to change the release date of the game to Sunday, March 9th. I deeply apologize to the people who have looked forward to playing the game for so long and ask that you hold on just a little longer. Thank you for your patience. ![]() | |
GGMM | dinsdag 15 januari 2008 @ 16:53 |
Pikmin’s protagonist, Captain Olimar, was forced to make an emergency landing on this unexplored planet. Let’s just call it the Distant Planet for now, shall we? ![]() The flooring in the middle of the stage is made of vines and is very bouncy. As you play, you’ll see numbered Pellets fall from the Pellet Posies around the stage. Grab one of these and throw it into a nearby Onion to get items. ![]() Here’s a Pellet and an Onion. Also, this planet experiences frequent torrential downpours. When things get wet, you’ll want to stay away from the hill on the left, as it gets pretty treacherous. ![]() Whoa, that’s some fierce rain right there! Oh yeah—there are some fierce creatures prowling the area, so watch your step. ![]() You sure it’s safe to stand there? ... ... What am I saying. Of course it’s not safe. Anyhow, take care that you don’t get gobbled up. ![]() Chomp! | |
Pritt | dinsdag 15 januari 2008 @ 17:38 |
toch even een tvptje plaatsen, kijk al lang naar uit om het te spelen. Natuurlijk al fan sinds SSB op de N64. | |
ASSpirine | dinsdag 15 januari 2008 @ 22:31 |
een must buy, alleen vraag ik me af hoe ik dat het beste kan spelen. Met de wii-moten en nunchuk of met de cube controller... Uitzoeken denk ik | |
GGMM | woensdag 16 januari 2008 @ 11:39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Canisfire | woensdag 16 januari 2008 @ 12:37 |
Nog niets over Jigglypuff. | |
gamefreek | woensdag 16 januari 2008 @ 12:59 |
Er wordt gezegd dat Famitsu de game 40/40 heeft gegeven, dus net als OoT en Nintendogs. Dat belooft veel goeds ![]() | |
Noorseviking | woensdag 16 januari 2008 @ 14:16 |
quote: ![]() Sheik ftw. ![]() | |
GGMM | woensdag 16 januari 2008 @ 14:41 |
16 famitsu scans. http://www.brawlcentral.com/famitsu_scans.php | |
Marble | woensdag 16 januari 2008 @ 20:15 |
![]() Zusjes ![]() | |
Evertjan | donderdag 17 januari 2008 @ 21:43 |
quote:zat aan iets heel anders te denken maar dat is te weird ![]() | |
Maisnon | donderdag 17 januari 2008 @ 22:12 |
Megaman moet er gewoon in zitten, Lucario lijkt me ook wel cool. Ik was wel blij dat Olimar & Pikmin werden aangekondigd, eindelijk weer een keer iets cools ![]() | |
GGMM | vrijdag 18 januari 2008 @ 04:56 |
![]() | |
Marble | vrijdag 18 januari 2008 @ 08:28 |
quote:Wat zeurt iedereen toch over die duffe Mega Man, wat boeit dat personage nou. Dat Mewtwo en Jigglypuff (mijn verpersoonlijking in een videogame) terugkomen is veel belangrijker. Al twijfel ik er niet aan dat Puff erin zit, om M2 maak ik me wel een beetje zorgen. | |
if-then-else | vrijdag 18 januari 2008 @ 14:56 |
quote:Please niet nog meer van die mislukte knaagdieren erin ![]() ![]() Dikke Ownage ![]() | |
Marble | maandag 21 januari 2008 @ 06:46 |
Breaking news!![]() ![]() | |
GGMM | maandag 21 januari 2008 @ 11:35 |
Waar is dat bevestigd? //edit: gezien, cool ![]() [ Bericht 70% gewijzigd door GGMM op 21-01-2008 11:59:10 ] | |
Maisnon | maandag 21 januari 2008 @ 15:58 |
Ja, das leuk, maar dan ziet de rest het nog niet ![]() Waar heb je dat gezien? | |
Maisnon | maandag 21 januari 2008 @ 16:18 |
quote:Dit dus, van Smashboards.com Die voorspeller met de Dragoon onderdelen was dus bijna zeker niet aan het neppen. Even kijken wat er nog meer voor gaafs in het lijstje stond ![]() | |
GGMM | maandag 21 januari 2008 @ 17:34 |
quote:Kan best eens gebeuren. ![]() Als er een sticker geselecteerd staat zie je rechtsonder de characters die hem kunnen gebruiken, bij deze Fire Emblem sticker staan geen characters, dus het zou kunnen dat dit er uit geëdit is omdat er nog FE characters inzitten die niet bekend gemaakt zijn. | |
Thormodo | maandag 21 januari 2008 @ 17:59 |
Of hij is geldig voor alle characters, hoewel slash meer klinkt naar zwaarden en dergelijke. Bij die bananensticker staan ook (nog) geen characters, dus dat zou dan betekenen dat er nog een aap o.i.d. bij komt of dat die wel geldig is voor alle characters. Aangezien die banaan launch resistance geeft, wat handig is voor iedereen. [ Bericht 100% gewijzigd door Thormodo op 21-01-2008 18:08:28 ] | |
GGMM | maandag 21 januari 2008 @ 18:00 |
quote:Aha. Hier nog die lijst van die voorspeller trouwens: Sheik speelbaar Ness speelbaar Captain Falcon speelbaar Falco speelbaar Wolf zit in de game (niet bekend of die speelbaar is) Ganondorf speelbaar Lucario vervangt Mewtwo Final Destination is een stage De Dragoon is een item en heel de beschrijving erbij. | |
Noorseviking | maandag 21 januari 2008 @ 18:01 |
quote:Dus de kans bestaat dat Waluigi er ook in gaat zitten? | |
GGMM | maandag 21 januari 2008 @ 18:05 |
quote:Uh.. Nee. Rechtsonderin staan de speelbare characters, niet alle stickers zijn speelbaar. Voorbeeld: ![]() Kirby sticker geselecteerd, en rechtsonderin zie je de speelbare characters die met die sticker overweg kunnen: Bij de FE sticker: ![]() Staan rechtsonderin helemaal geen characters, dus het zou kunnen dat dit gedaan is omdat er mensen (FE characters) met die sticker overweg kunnen die nog niet bekend gemaakt zijn. | |
Marble | maandag 21 januari 2008 @ 18:09 |
quote:Dixie ![]() | |
GGMM | maandag 21 januari 2008 @ 18:36 |
quote:Denk dat hij geldig is voor alle (de meeste) characters, aangezien Kirby hem ook kan gebruiken, dat betekend iig dat hij niet alleen voor apen is. | |
Marble | maandag 21 januari 2008 @ 20:05 |
Steeds sterkere geruchten dat Wolf uit Star Fox ook playable is:![]() ![]() | |
Maisnon | maandag 21 januari 2008 @ 20:22 |
Ik hoop dan wel op echt verschillende moves met Fox en Falco. Want als er 3.. klonen inzitten.. ik vond Dr Mario, Luigi, en Mario nog net kunnen ![]() | |
Noorseviking | maandag 21 januari 2008 @ 20:35 |
quote:Vrouwen & gamen. ![]() | |
Maisnon | maandag 21 januari 2008 @ 20:36 |
quote: ![]() Wacht maar tot het uit is! | |
King_of_cubes | maandag 21 januari 2008 @ 20:36 |
quote:Roy gaarne. | |
Noorseviking | maandag 21 januari 2008 @ 20:45 |
quote:Bij Lylat wars 64 zag hij er veel anders uit , nu is het gewoon een Fox kloon. ![]() | |
iamthezenmaster | dinsdag 22 januari 2008 @ 09:28 |
ik wil die game...ik wil em ik wil em ik wil em!!! | |
Maisnon | dinsdag 22 januari 2008 @ 09:44 |
quote:Ik vond die aap daar altijd leuk ![]() "Andross' enemy is MY ENEMY" "My emperor, I faiiiiiiiiiiled youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu" | |
Wriggles | dinsdag 22 januari 2008 @ 10:07 |
quote:Dat zou wel cool zijn, maar.. quote:Dat dus. ![]() | |
Canisfire | dinsdag 22 januari 2008 @ 11:45 |
quote:Of Wolf of dat meisje niet alle twee. | |
GGMM | dinsdag 22 januari 2008 @ 14:56 |
![]() It’s Manaphy! This Pokémon also appeared in a movie. This Manaphy is quite different from the other Pokémon that appear in this game. So much so that you’ll think, is this even possible?! Or words to that effect. ![]() It appears from the Poké Ball! ![]() Heart Swaaaaaaaaap! ![]() ......... Nothing happened...? No. That is not so. Why, Zelda and DK have switched bodies! Wait... You mean, I’m her, and she’s me?! ![]() AAAUUUGGGHHH! You have to fight as your opponent for a while! They say it’s good to know your enemy. But you haven’t really swapped places, so if you jump off the edge, it counts as a self-destruct for you. And your damage meter remains as it was. ![]() After a certain amount of time, you go back to normal. Phew. Good. Things always seem to end well in this game, don’t they? | |
Canisfire | dinsdag 22 januari 2008 @ 15:16 |
Who the fuck is Lucario die er in zou zitten ?> | |
Wriggles | dinsdag 22 januari 2008 @ 15:19 |
![]() Pokemon. ![]() | |
Jesse_ | dinsdag 22 januari 2008 @ 15:21 |
quote:Een steel/vecht Pokémon uit Pokémon diamond/pearl ![]() | |
Jesse_ | dinsdag 22 januari 2008 @ 15:21 |
quote:Goed plaatje ![]() | |
Wriggles | dinsdag 22 januari 2008 @ 15:27 |
quote: ![]() ![]() | |
Marble | dinsdag 22 januari 2008 @ 16:28 |
Volledige lineup:SPOILER | |
GGMM | dinsdag 22 januari 2008 @ 16:50 |
Fake. //edit: er is vandaag ook een pic gepost van de cd en de starting characters, schijnt wel echt te zijn: ![]() ![]() | |
Marble | dinsdag 22 januari 2008 @ 16:53 |
Duh. Maar inhoudelijk klopt het denk ik wel. Denk wel dat dat de definitieve lineup is. | |
GGMM | dinsdag 22 januari 2008 @ 16:57 |
Dat is puur speculatie. Ik denk niet dat het klopt. Zijn minder characters aanwezig dan ik denk dat er zullen zijn. | |
Marble | dinsdag 22 januari 2008 @ 16:59 |
Alleen Ridley mist van degenen die er echt in hadden moeten zitten. Voor de rest zit iedereen die je mag verwachten er wel in. | |
GGMM | dinsdag 22 januari 2008 @ 17:03 |
Young Link en R.O.B. hoeven van mij niet zo, doe me dan maar Krystal en King K. Rool. Ik hoop ook nog stiekem een beetje op Megaman. | |
Marble | dinsdag 22 januari 2008 @ 17:05 |
Krystal is afschuwelijk en wordt universeel gehaat. Wind Waker Link is juist erg vet, met zijn Deku Leaf en zo kun je daar ook erg interessante movesets voor bedenken. Ik hoop dat Ganondorf er ook in zijn Wind Waker outfit in zit: ![]() | |
torn_Machina | dinsdag 22 januari 2008 @ 17:14 |
quote:Die lineup zijn ook alleen nog maar geruchten. Ik wacht rustig tot volgende week donderdag. Dan weten we tenminste 100% zeker wie er allemaal wel of niet in zitten. Edit: Ik zie net dat GGMM al het zelfde gepost had. Ik had mijn pagina nog niet vernieuwd toen ik dit aan het typen was. ![]() | |
GGMM | dinsdag 22 januari 2008 @ 17:32 |
http://img141.imageshack.us/my.php?image=rosterjz7.swf hier kun je zelf je lineup maken ![]() | |
GGMM | dinsdag 22 januari 2008 @ 18:20 |
http://www.youtube.com/watch?v=_VxrQiCz4_o Brawl gelekt? | |
Noorseviking | dinsdag 22 januari 2008 @ 19:43 |
quote: Nee, die Kameleon. ![]() Annoying bird, I am the great Leon! | |
IkWasHier | dinsdag 22 januari 2008 @ 19:45 |
Nog 9 daagjes en dan download ik mooi de japanse versie ![]() ![]() | |
GGMM | dinsdag 22 januari 2008 @ 20:14 |
http://www.youtube.com/watch?v=85iZsxNF8z4&feature=related | |
lordteddybeer | woensdag 23 januari 2008 @ 09:16 |
quote: ![]() ![]() bron: http://gameonnintendo.com(...)er-smash-bros-brawl/ | |
torn_Machina | woensdag 23 januari 2008 @ 11:22 |
Fake lijkt mij. Er zitten een aantal characters in die veel mensen graag speelbaar zouden zien. Niemand zou anders commentaar leveren op zo'n tof rooster. ![]() | |
Canisfire | woensdag 23 januari 2008 @ 11:30 |
Je hebt gelijk de personages die iedereen wil zitten er ook echt allemaal in het sluit wel compleet aan met de geruchten wie zijn alleen die meisjes naast Wario en Ike ? | |
Thealexfiles | woensdag 23 januari 2008 @ 11:30 |
Nee te fake is die ![]() | |
torn_Machina | woensdag 23 januari 2008 @ 11:48 |
quote:Naast Wario is Ashley, zij komt uit de Wario Ware serie en naast Ike is Micaiah. Ike ontmoet haar in de nieuwste Fire Emblem game genaamd Radiant Dawn. Zij en Ike zijn de main characters in dat deel als ik het goed heb. [ Bericht 4% gewijzigd door torn_Machina op 23-01-2008 11:58:54 ] | |
GGMM | woensdag 23 januari 2008 @ 12:58 |
quote:Nope, fake. | |
GGMM | donderdag 24 januari 2008 @ 16:35 |
Final Destenation is vandaag bevestigd op brawlcentral.com ![]() | |
diamondvoodoo | donderdag 24 januari 2008 @ 21:47 |
Een 5 minuten durende gameplay video!! http://www.gametrailers.com/player/29932.html ![]() ![]() Verder vind je op de site meerdere ssb brawl videos | |
GGMM | vrijdag 25 januari 2008 @ 17:09 |
Nog wat info: Final Destination is now 100% completely confirmed. The ordering for character weight that was shown a few days ago lists the percentages that it takes to KO that character with Mario's Side Smash from the center of Final Destination. The best three attacks listed for each character tell which attacks have the most knockback, and what percentage they can KO Mario from the center of Final Destination. Wall Clinging is confirmed. All of the smashes listed are uncharged. Mario can be KO'd at 17% by a fully charged side smash from King Dedede. So from the characters we know, Dedede's fully charged Side Smash is the most powerful move in the game. The Pokemon Trainer's pokemon all get fatigued at about 2 minutes, even if you dont move them. They all show visible signs of fatigue: Charizard lowers his head and wings. Squirtle drops his front hands to the ground. Ivysaur's bulb withers. The Fanmitsu magazine confirms the starting roster is the 23 characters on the Dojo. (minus Snake and Sonic, and including Zero Suit Samus and Sheik) Once fatigued, a Pokemon becomes much slower. If you do an aerial block the precise moment before you are hit by an opponent, it will reverse the attack. The game allows you to access the rules menu directly from the character select screen. When Sheik attacks with certain items such as the Star Rod and Beam Sword, she swings upward twice with a single motion. The damage percentages were determined in training mode against a dummy CP and do not take DI in to account. Wario's bite can swallow and destroy items and projectiles thrown at him. Everytime he does this, he takes 6% damage. The magazine makes no mention of being able to start as Zero Suit Samus at the start of a match | |
GGMM | vrijdag 25 januari 2008 @ 17:16 |
Wat ook wel interresant is, bij de update van vandaag staan wat demo game's die je kan gaan spelen in brawl, bij de japanse update staat Fire Emblem 3 (met Marth) dus de kans is groot dat Marth terug komt. ![]() | |
Kriegel | vrijdag 25 januari 2008 @ 23:52 |
quote:Bull. Ooit van furries gehoord? ![]() | |
Irving | zaterdag 26 januari 2008 @ 01:29 |
quote:Ik had het geloofd als je linksonder de 3D-character van player 1 ziet (dus linksonder dat rode vak), maar nu lijkt het op een faker die teveel tijd heeft en zich nu kapot aan t lachen is | |
GGMM | zaterdag 26 januari 2008 @ 16:34 |
Sinds vandaag is er een demo te spelen in de japanse winkels, deze gast heeft heel wat gameplay video's gepost. ![]() | |
Young_David | zaterdag 26 januari 2008 @ 16:59 |
quote:Er staat mii tussen. Dat zou best wel gaaf zijn, net zoals bij Mario & Sonic dat je met je eigen mii kan spelen ... hoe vet. | |
King_of_cubes | zaterdag 26 januari 2008 @ 18:47 |
quote:Die Snake VS Link is echt tof. | |
GGMM | zaterdag 26 januari 2008 @ 19:00 |
Op de officiële Wii website kun je regelmatig interviews lezen in de rubrieke 'Iwata Asks'. Ditmaal had Iwata weer een interview met Sakurai, de man achter Super Smash Bros. Brawl. In het interview gaat het ditmaal over de verhaalmode van Brawl, 'The Subspace Emissary'. Sakurai verteld hierin dat hij voor het verhaal hulp vroeg aan Kazushige Nojima, de man die ook het verhaal voor Kingdom Hearts en verschillende Final Fantasy delen schreef. Het eerste verhaal waar Nojima mee aan kwam zetten, was echter niet helemaal naar het idee van Sakurai. Het ging over de Smash Bros. karakters die samen in de bus zaten op weg naar het toernooi. quote: Right. It wasn’t bad at all and had its own appeal, but it was a bit different than what I had envisioned it would be. It went something like this…"Some of the characters are on a bus on the way to the stadium. Samus is there. Donkey Kong is there and Snake is watching the bus from afar." Daarna besloten Saskurai en Nojima de handen ineen te slaan en een verhaal te schrijven met een iets serieuzere toon. | |
Marble | zondag 27 januari 2008 @ 21:26 |
Damn, wat speelt Ivysaur vet! ![]() | |
GGMM | maandag 28 januari 2008 @ 17:06 |
Je kunt je starting pokémon veranderen bij het character select screen | |
Maisnon | dinsdag 29 januari 2008 @ 09:38 |
SPOILER [ Bericht 26% gewijzigd door RaymanNL op 29-01-2008 20:11:37 (spoilers) ] | |
Canisfire | dinsdag 29 januari 2008 @ 09:49 |
Waar zijn die screens dan ? | |
Maisnon | dinsdag 29 januari 2008 @ 09:56 |
ehm, het meeste staat op brawlcentral.com, maar die is telkens half offline omdat iedereen daarnaartoe gaat, en ze blijven updaten ![]() Oh en eh, SPOILER [ Bericht 11% gewijzigd door RaymanNL op 29-01-2008 20:12:06 (spoiler) ] | |
Canisfire | dinsdag 29 januari 2008 @ 10:03 |
http://www.gametrailers.com/player/30051.html Idd SPOILERis heel duidelijk hier aanwezig ! [ Bericht 15% gewijzigd door RaymanNL op 29-01-2008 20:12:35 (spoilers) ] | |
sk888er | dinsdag 29 januari 2008 @ 10:10 |
quote:LIZARDMAN ![]() | |
Canisfire | dinsdag 29 januari 2008 @ 11:54 |
Geniaal het word maar beter en beter. Alleen jammer dat elk spoor van Mewtwo onbreekt, | |
GGMM | dinsdag 29 januari 2008 @ 12:04 |
SPOILERhttp://s259.photobucket.com/albums/hh286/KazeSSBB/ | |
King_of_cubes | dinsdag 29 januari 2008 @ 12:19 |
Ik zieSPOILERvoorbij komen in die openingtrailer, jammergenoeg geen Roy. ![]() [ Bericht 31% gewijzigd door RaymanNL op 29-01-2008 20:13:31 (spoilers) ] | |
GGMM | dinsdag 29 januari 2008 @ 12:35 |
Weer een character bekend gemaakt: http://s259.photobucket.com/albums/hh286/KazeSSBB/?action=view¤t=up253939.jpg | |
GGMM | dinsdag 29 januari 2008 @ 12:53 |
Final Smash van SPOILERhttp://i39.photobucket.co(...)87/1201606927591.jpg http://s259.photobucket.com/albums/hh286/KazeSSBB/?action=view¤t=1201606715340.jpg Character screen incl. de unlockte characters: http://up2.viploader.net/upphp/src/vlphp130224.jpg [ Bericht 17% gewijzigd door GGMM op 29-01-2008 13:00:48 ] | |
ASSpirine | dinsdag 29 januari 2008 @ 13:34 |
dit wordt echt een uitgebreidt spel, maar hoogstwaarschijnlijk moet je de helft van de totaal aantal speelbare characters vrijspelen ![]() | |
GGMM | dinsdag 29 januari 2008 @ 15:27 |
Nieuw character: http://ranobe.com/up/src/up253968.jpg | |
Xrenity | dinsdag 29 januari 2008 @ 18:21 |
http://i30.tinypic.com/1zxs7k6.jpg Wind Waker Link. Wel vage pic, maarja. | |
Sony_Nintendo | dinsdag 29 januari 2008 @ 18:24 |
Misschien moet er in de titel gezet worden dat er spoilers in dit topic staan. | |
Xrenity | dinsdag 29 januari 2008 @ 18:45 |
http://up2.viploader.net/pic/src/viploader570850.jpg Wind Waker Link ![]() http://i11.photobucket.com/albums/a198/redcancel/up254056.jpg [ Bericht 26% gewijzigd door Xrenity op 29-01-2008 19:04:07 ] | |
GGMM | dinsdag 29 januari 2008 @ 19:06 |
quote:Alles wat ik geplaatst heb staat tussen spoilers Xrenity moet z'n posts ff aanpassen... Er wordt trouwens nog één character bekend gemaakt, dan is SPOILER | |
torn_Machina | dinsdag 29 januari 2008 @ 19:08 |
Mijn god en we hebben nog steeds klonen er in zitten. SPOILER. De komende dagen maar even volgen wat het definitieve rooster wordt. ![]() Voor de liefhebbers nog een linkje naar de Japanse Opening Movie van Brawl. klik [ Bericht 4% gewijzigd door RaymanNL op 29-01-2008 20:14:23 (spoilers) ] | |
RaymanNL | dinsdag 29 januari 2008 @ 20:16 |
Jongens, gebruik spoilertags als je het over hidden characters hebt! trouwens, heel veel spoilers in dit topic ![]() | |
torn_Machina | dinsdag 29 januari 2008 @ 20:22 |
quote:Ach, net of niemand de bovenstaande characters niet had verwacht. ![]() Goed, ik zal wel spoilertags gebruiken in mijn volgende posts. | |
GGMM | dinsdag 29 januari 2008 @ 20:36 |
Beetje jammer dat ik dit allemaal vanmiddag al gesubmit heb op games.fok en er nog steeds niks opstaat. Games.fok ![]() | |
King_of_cubes | dinsdag 29 januari 2008 @ 20:51 |
quote:Tja games.fok is niet een van de snelsten nee. ![]() | |
diamondvoodoo | dinsdag 29 januari 2008 @ 21:25 |
Spoilers voor hidden characters ![]() Zit Waluigi er ook in?? http://www.gametrailers.com/player/30015.html 17 sec. Zal wel logisch en tof zijn! | |
diamondvoodoo | dinsdag 29 januari 2008 @ 21:31 |
Hmm zal wel niet zo zijn.. een slag met een tennisracket en hij verdwijnt weer.. zo lijkt het dan. | |
Wriggles | dinsdag 29 januari 2008 @ 21:42 |
Waluigi is een AT (Assist Trophy) ! | |
Young_David | woensdag 30 januari 2008 @ 00:01 |
quote:Dat is helemaal geen ramp. Een kloon speelt meestal toch net iets anders dan het origineel en vult lekker. Er zitten echt ruim voldoende originele characters in dus zoveel hebben we niet te klagen. | |
diamondvoodoo | woensdag 30 januari 2008 @ 06:40 |
Vind het jammer dat er mindere characters inzitten.. Waluigi en Daisy hadden er best in gekunt (mario tennis, mario voetbal, mario party etc) | |
Canisfire | woensdag 30 januari 2008 @ 13:54 |
quote:Rot een eind op Waluigi en Daisy hebben nog niet eens in een normale game gezeten alleen maar in party games, En horen gewoon niet bij de Nintendo elite terwijl alle andere personages het wel verdient hebben, btw sonic avatar door jou link zie ik nu ook SPOILERthanks. | |
Canisfire | woensdag 30 januari 2008 @ 13:59 |
![]() | |
GGMM | woensdag 30 januari 2008 @ 15:46 |
quote:Ehm.. is dit negatief bedoeld? Want dan had je niet moeten klikken natuurlijk. Alle characters zijn nu iig bekend ![]() SPOILER | |
Wriggles | woensdag 30 januari 2008 @ 17:27 |
Link ofzo naar alle characters? ![]() (In spoilertag natuurlijk ![]() | |
GGMM | woensdag 30 januari 2008 @ 17:43 |
De characters die nog niet op de site staan maar wel in het spel zitten zijn:SPOILER SPOILER | |
GGMM | woensdag 30 januari 2008 @ 17:45 |
HIer is een link naar het character select screen met alle characters (spoilers dus uiteraard.) http://i259.photobucket.com/albums/hh286/KazeSSBB/up254176.jpg | |
Wriggles | woensdag 30 januari 2008 @ 18:05 |
Thanks! ![]() Character screen plaatje is down. ![]() | |
GGMM | woensdag 30 januari 2008 @ 18:21 |
Boss Battle met Diddy Kong: http://kotaku.com/350566/super-smash-bros-brawl-pokeboss-battle | |
torn_Machina | woensdag 30 januari 2008 @ 19:28 |
Met betrekking tot Fox:SPOILERHet blijft alleen wel jammer dat Sakurai niet even de moeite heeft genomen om toch elke character een unieke moveset te geven. Maar laten we maar niet verder klagen. Dit spel komt mijn Wii niet meer uit als ik hem eenmaal in mijn bezit heb. Nu is het wachten op de Europese release. Zal mij benieuwen of we dat met een paar weken te horen krijgen. | |
diamondvoodoo | woensdag 30 januari 2008 @ 19:32 |
Wat zal ik die brug veel spelen! Zelda muziek ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 30 januari 2008 @ 19:38 |
quote:Laadt m gewoon in IE. | |
Marble | woensdag 30 januari 2008 @ 20:46 |
SPOILER | |
Wriggles | woensdag 30 januari 2008 @ 21:16 |
quote:Ah, gedaan, maar plaatje had ik dus al gezien zo te zien. ![]() Thanks anyways! ![]() | |
Canisfire | woensdag 30 januari 2008 @ 23:00 |
De story mode lijkt me ook erg tof personages die elkaar totaal niet kennen die samen de strijd aan gaan | |
PastoorPeter | woensdag 30 januari 2008 @ 23:35 |
SPOILER | |
Slein83 | donderdag 31 januari 2008 @ 07:39 |
quote: | |
ASSpirine | donderdag 31 januari 2008 @ 10:15 |
pffft, zou wel belachelijk lang duren dan... | |
GGMM | donderdag 31 januari 2008 @ 12:16 |
quote:Dit is dus niet waar ![]() SPOILER | |
MikeyMo | donderdag 31 januari 2008 @ 12:32 |
ik wil dit fucking spel hebben ![]() Kun je er eig'k online mee gamen? | |
Kriegel | donderdag 31 januari 2008 @ 12:50 |
Ja. | |
Marble | donderdag 31 januari 2008 @ 17:25 |
quote:Ik vind het alsnog klonen. En suf. En lui. Mijn mening. | |
disjfa | donderdag 31 januari 2008 @ 17:28 |
quote:Het spel blijft helemaal suf. Een beetje buttonmashen. Een knop ![]() | |
Marble | donderdag 31 januari 2008 @ 17:31 |
Nee de rest van het spel is juist briljant, en je ziet dat er veel werk is ingestopt. Daarom vallen luie designbeslissingen zoals dit juist extra op. | |
GGMM | donderdag 31 januari 2008 @ 18:21 |
quote:Hij heeft een totaal andere moveset, maar je vindt het nog steeds een kloon? ![]() | |
Kriegel | donderdag 31 januari 2008 @ 20:03 |
quote:Dude, wat lul je in godsnaam, als er één fighter is waarbij buttonmashen ervoor zorgt dat je door iedere ervaren speler totaal vernedert wordt is het SSB wel. En één knop gebruiken is ook niet echt tactisch. ![]() [ Bericht 15% gewijzigd door Kriegel op 31-01-2008 20:08:46 ] | |
GGMM | donderdag 31 januari 2008 @ 21:17 |
De launch in Japan:![]() ![]() | |
MikeyMo | donderdag 31 januari 2008 @ 22:17 |
ja, daar wel | |
diamondvoodoo | vrijdag 1 februari 2008 @ 09:30 |
quote:ja | |
Sony_Nintendo | vrijdag 1 februari 2008 @ 09:32 |
SPOILERS: filmpje van de nieuwe characters in actie http://youtube.com/watch?v=0owk3ujI__0 | |
Canisfire | vrijdag 1 februari 2008 @ 09:42 |
quote:Lame sukkel ![]() | |
Sony_Nintendo | vrijdag 1 februari 2008 @ 10:01 |
Er staat boven dat het spoilers bevat, moet je achteraf niet gaan zeuren. | |
diamondvoodoo | vrijdag 1 februari 2008 @ 10:06 |
quote: ![]() | |
MikeyMo | vrijdag 1 februari 2008 @ 10:21 |
![]() | |
Young_David | vrijdag 1 februari 2008 @ 10:21 |
quote:mja ... had er meer van verwacht. | |
Canisfire | vrijdag 1 februari 2008 @ 10:43 |
quote:Stom kut muziekje ![]() | |
Qwea | vrijdag 1 februari 2008 @ 11:50 |
dit lijkt me dus geen leuke game he. Melee ben ik ook vanaf ![]() ![]() | |
Jesse_ | vrijdag 1 februari 2008 @ 15:07 |
quote:Ga je mond spoelen ![]() | |
depax | vrijdag 1 februari 2008 @ 15:50 |
volgens first day sales zijn er 500000 stuks verkocht op de eerste dag. Tweede levering is al binnen en wordt verwacht dat 1 miljoen eerst week! | |
IM_Barney | vrijdag 1 februari 2008 @ 17:07 |
Geen idee of dit al gemeld is, maar bij Play.com kun je hem pre-orderen Release date: 30/05/2008 | |
GGMM | vrijdag 1 februari 2008 @ 17:45 |
quote: ![]() ![]() //edit: Alle final smashes: (Spoilers) http://www.youtube.com/watch?v=2HU_AJbx10Q [ Bericht 13% gewijzigd door GGMM op 01-02-2008 18:05:12 ] | |
Rejected | vrijdag 1 februari 2008 @ 22:49 |
quote:Characters met zwaarden zijn toch het coolst! ![]() | |
Young_David | vrijdag 1 februari 2008 @ 23:36 |
Nu nog een video met alle assisttrophy's en pokeballs :p | |
Canisfire | vrijdag 1 februari 2008 @ 23:40 |
quote:Mwah die van Peach slaat nergens op en die van Diddy Yoshi en Sonic lijkt me nog fucking moeilijk te besturen en volgens mij ben je dan zeker in het begin zelf ook vaak dood. | |
Sony_Nintendo | zondag 3 februari 2008 @ 09:40 |
Zo ik speel nu de 'demo', het is echt vet ![]() ![]() | |
Noorseviking | zondag 3 februari 2008 @ 10:31 |
quote:Eens, van Link en die Roy kloon zijn toch wel het tofste. Maar die van Marth ![]() | |
Xrenity | zondag 3 februari 2008 @ 11:57 |
quote: ![]() | |
King_of_cubes | zondag 3 februari 2008 @ 12:03 |
quote:En nu proberen te doen alsof je m nog zou kopen als de engelstalige 'demo' er is ook. ![]() | |
GGMM | zondag 3 februari 2008 @ 16:37 |
Eerste verkoopcijfers Brawl Door Mike Dobbe - 2008-02-02 - Nieuws Eigenlijk wilde ik niks meer over Super Smash Bros. Brawl posten, maar je kan eigenlijk gewoon niet om de eerste verkoopcijfers heen... Super Smash Bros. Brawl is misschien wel het meest gehypte spel van de afgelopen maanden. De Japanners kunnen er sinds enkele dagen mee aan de slag en dat doen ze dan ook massaal! Er waren bij de launch in Japan iets meer dan 625.000 exemplaren beschikbaar en daarvan zijn er 500.000 verkocht in de eerste 24 uur. Dat komt dus neer op ongeveer 80%. Nintendo mag hier heel blij mee zijn, want bijvoorbeeld Wii Fit en vooral Super Mario Galaxy deden het lang niet zo goed bij de launch. De exacte verkoopcijfers zien we volgende week in de Japanse charts, die donderdag worden vrijgegeven! Nintendo heeft reden om een feestje te geven, maar eh... hopelijk betekent dat niet nog een nieuwe Mario Party... | |
Rejected | zondag 3 februari 2008 @ 21:24 |
quote:Dit zijn hopelijk toch niet jouw woorden hè? ![]() | |
Canisfire | zondag 3 februari 2008 @ 21:26 |
Toch jammer dat niet alle super smashes eerlijk zijn, Sommige hebben echt veel meer effect dan anderen lijkt het wel. | |
BMH | zondag 3 februari 2008 @ 22:12 |
De soundtrack van Brawl bestaat uit.... 314 liedjes... dat is 1 gigabyte aan MP3's @ 160kbits/s. ... 314 liedjes ![]() | |
MMaRsu | maandag 4 februari 2008 @ 16:48 |
Hell yeah en de soundtrack is nog fucking vet ook. Tetris Type B FTW!!!! Anyway ik speel woensdag de multiplayer...hell yeah ![]() | |
GGMM | maandag 4 februari 2008 @ 17:39 |
quote:Nee. | |
ASSpirine | maandag 4 februari 2008 @ 18:15 |
super smash van Peach slaat echt nergens op... ![]() | |
GGMM | maandag 4 februari 2008 @ 18:37 |
quote:Een van de slechste idd, ligt eraan tegen hoeveel spelers je speelt en hoeveel damage ze al hebben. Als er niemand is die zoveel damge heeft dat je hem eraf kan gooien heb je er geen reet aan idd. | |
GGMM | maandag 4 februari 2008 @ 19:57 |
![]() | |
torn_Machina | maandag 4 februari 2008 @ 20:21 |
quote:De FS voor Peach is ook meer bedoeld voor Team Battles vind ik zelf. Die van Luigi valt hier ook voor een deel onder. | |
Dutch_Nelson | maandag 4 februari 2008 @ 22:52 |
http://youtube.com/watch?v=DsIkd74Nwvo Ik vindt hem vet ![]() | |
GGMM | dinsdag 5 februari 2008 @ 16:54 |
quote:"This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request." Vandaag bekend gemaakt: Final Destination: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Dutch_Nelson | dinsdag 5 februari 2008 @ 21:23 |
quote:Jah kut hij is alleen voor me youtube friends, mwa in 't filmpie zag je mij die shit spelen zeg maar ![]() | |
BMH | dinsdag 5 februari 2008 @ 23:30 |
Vandaag met 12 mensen op school een toernooitje gespeeld Leuk ![]() | |
Pichu | dinsdag 5 februari 2008 @ 23:37 |
Dit spel is eigenlijk waardeloos nu ik er niet meer in zit | |
BMH | dinsdag 5 februari 2008 @ 23:42 |
quote:Assist Trophy. | |
Ridley | woensdag 6 februari 2008 @ 00:22 |
quote:Same here. | |
SmashBro | woensdag 6 februari 2008 @ 05:40 |
Gelukkig zit ik er altijd hoe dan ook in, no matter what. | |
Noorseviking | woensdag 6 februari 2008 @ 09:15 |
quote:Pichu was gewoon kut. ![]() Overbodige rat. | |
EvilMarc | woensdag 6 februari 2008 @ 11:06 |
quote:Wel een beetje nerds hoor.. ![]() Ik zit altijd te roepen en te schreeuwen als ik ssb doe ![]() ![]() | |
Noorseviking | woensdag 6 februari 2008 @ 11:36 |
quote:Idd ![]() ![]() Maar andere inmaken met een random character is nog beter. ![]() | |
Maisnon | woensdag 6 februari 2008 @ 15:10 |
Ik speel ook bijna altijd random ![]() | |
Marble | woensdag 6 februari 2008 @ 15:13 |
quote:De zoetste overwinning is altijd met Jigglypuff ![]() Een suikergebakje dat stoere ridders als Marth en evil wizards als Ganondorf de ass kickt ![]() | |
Noorseviking | woensdag 6 februari 2008 @ 15:23 |
quote:De eigenlijk overpowerd b beneden move ![]() ![]() | |
Noorseviking | woensdag 6 februari 2008 @ 15:32 |
quote:En Marth in Het wit was altijd vet om mee te spelen. ![]() Maar ik kijk het meeste uit naar Wario vanwege zijn orginele pak etc plus eventuele bashmoves vanuit de gameboy spellen. Zijn orginele beukattack zou wel vet zijn. | |
Dutch_Nelson | woensdag 6 februari 2008 @ 15:38 |
Die heeft ie niet in Brawl, wel een motor move ![]() | |
Marble | woensdag 6 februari 2008 @ 15:40 |
Ik vind dit eigenlijk nogal een gewelddadig spel. Kunnen ze niet eens een editie van Super Smash Bros maken waarin je thee zet en koekjes bakt met verschillende Nintendopersonages in plaats van dat ze elkaar de hersens inbeuken? | |
EvilMarc | woensdag 6 februari 2008 @ 15:51 |
quote:Je bent de ![]() |