SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door RaymanNL op 29-01-2008 20:11:37 (spoilers) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door RaymanNL op 29-01-2008 20:12:06 (spoiler) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is heel duidelijk hier aanwezig !
[ Bericht 15% gewijzigd door RaymanNL op 29-01-2008 20:12:35 (spoilers) ]Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
LIZARDMANquote:Op maandag 28 januari 2008 17:06 schreef GGMM het volgende:
Je kunt je starting pokémon veranderen bij het character select screen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://s259.photobucket.com/albums/hh286/KazeSSBB/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voorbij komen in die openingtrailer, jammergenoeg geen Roy.
[ Bericht 31% gewijzigd door RaymanNL op 29-01-2008 20:13:31 (spoilers) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i39.photobucket.co(...)87/1201606927591.jpg
http://s259.photobucket.com/albums/hh286/KazeSSBB/?action=view¤t=1201606715340.jpg
Character screen incl. de unlockte characters:
http://up2.viploader.net/upphp/src/vlphp130224.jpg
[ Bericht 17% gewijzigd door GGMM op 29-01-2008 13:00:48 ]
Alles wat ik geplaatst heb staat tussen spoilersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:24 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Misschien moet er in de titel gezet worden dat er spoilers in dit topic staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De komende dagen maar even volgen wat het definitieve rooster wordt.
Voor de liefhebbers nog een linkje naar de Japanse Opening Movie van Brawl.
klik
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymanNL op 29-01-2008 20:14:23 (spoilers) ]
Ach, net of niemand de bovenstaande characters niet had verwacht.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
Jongens, gebruik spoilertags als je het over hidden characters hebt!
trouwens, heel veel spoilers in dit topic: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=233454
Tja games.fok is niet een van de snelsten nee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:36 schreef GGMM het volgende:
Beetje jammer dat ik dit allemaal vanmiddag al gesubmit heb op games.fok en er nog steeds niks opstaat.
Games.fok
Dat is helemaal geen ramp. Een kloon speelt meestal toch net iets anders dan het origineel en vult lekker. Er zitten echt ruim voldoende originele characters in dus zoveel hebben we niet te klagen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:08 schreef torn_Machina het volgende:
Mijn god en we hebben nog steeds klonen er in zitten.
Rot een eind op Waluigi en Daisy hebben nog niet eens in een normale game gezeten alleen maar in party games,quote:Op woensdag 30 januari 2008 06:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vind het jammer dat er mindere characters inzitten..
Waluigi en Daisy hadden er best in gekunt (mario tennis, mario voetbal, mario party etc)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. thanks.Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
btw sonic avatar door jou link zie ik nu ookEhm.. is dit negatief bedoeld? Want dan had je niet moeten klikken natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. thanks.
Alle characters zijn nu iig bekendleuk roster, het enige wat me tegenvalt is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft alleen wel jammer dat Sakurai niet even de moeite heeft genomen om toch elke character een unieke moveset te geven.
Maar laten we maar niet verder klagen.
Dit spel komt mijn Wii niet meer uit als ik hem eenmaal in mijn bezit heb.
Nu is het wachten op de Europese release.
Zal mij benieuwen of we dat met een paar weken te horen krijgen.
Laadt m gewoon in IE.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:05 schreef Wriggles het volgende:
Thanks!
Character screen plaatje is down.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Ah, gedaan, maar plaatje had ik dus al gezien zo te zien.quote:
quote:UPDATE] PAL-datum op Nintendo-site!
Op de Nederlandse Nintendo-site is een releasedatum verschenen voor Super Smash Bros. Brawl! [UPDATE] Nintendo heeft het weggehaald!
Na de commotie van gisteren, is er nu een releasedatum verschenen op de Nederlandse Nintendo-website bij Super Smash Bros. Brawl! Zie hieronder het bewijs:
Volgens de site zal de game dus releasen op 1 juni 2008. Dit valt op een zaterdag; zou het waar zijn?
*UPDATE*
Nintendo heeft de datum op dezelfde pagina aangepast en veranderd in "2008". Betekent dit dat hij vroeger komt dan 1 juni of juist later? Of klopte de datum toch, maar mochten we het nog niet weten?
Bron: Nintendo
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:46 schreef Marble het volgende:Dit is dus niet waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is dus niet waarIk vind het alsnog klonen. En suf. En lui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn mening.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Het spel blijft helemaal suf. Een beetje buttonmashen. Een knopquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind het alsnog klonen. En suf. En lui.
Mijn mening.
Hij heeft een totaal andere moveset, maar je vindt het nog steeds een kloon?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind het alsnog klonen. En suf. En lui.
Mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |