moah, zo gek is het niet en met af en toe een biertje is het helemaal topquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:55 schreef Sander170 het volgende:
Boffen hoor, daar kan ik echt van genieten, dat temperatuurtje goh je maakt me gek man.
ja, slaap zequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:57 schreef Sander170 het volgende:
Maar ik ga bijna slapen nu!
Goede openingquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:58 schreef Kuukske het volgende:
Pomtidom..
Hij vond het niet zo'n goed ideequote:
Ja denk het ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:13 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Nou dan moet je denk ik.
Leger des heilsquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:26 schreef covie het volgende:
ik ben het onmogeljike aan het doen...
Ik ben mijn kledingkast aan het opruimen en heb al 2 vuilniszakken vol met kleding wat naar de zolder gaat [ afbeelding ]
Zijn dit kleren waar je niet meer inpast dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:49 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
De zolder is voor nu ver genoeg....
Misschien pas ik er ooit nog in![]()
Van alles wat eigenlijk..oude kleren, maar ook een aantal leuke dingen waar ik inderdaad niet meer in pas. Eerder was ik heel dun en kon ik vreten wat ik wilde. En vooral het laatste jaar ben ik wel wat kilo's aangekomen. Dus is het toch niet zo leuk als je dingen niet meer past. Al ben ik nu toch meer tevreden met mijn lijfquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zijn dit kleren waar je niet meer inpast dan?
Ik tief ouwe kleren altijd gewoon weg, hoewel ik altijd wel wat kledingstukken heb die ik liever niet weggooi
Daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:58 schreef covie het volgende:
[..]
Van alles wat eigenlijk..oude kleren, maar ook een aantal leuke dingen waar ik inderdaad niet meer in pas. Eerder was ik heel dun en kon ik vreten wat ik wilde. En vooral het laatste jaar ben ik wel wat kilo's aangekomen. Dus is het toch niet zo leuk als je dingen niet meer past. Al ben ik nu toch meer tevreden met mijn lijfDat uitzoeken wat echt weg mag en wat niet dat komt wel weer een andere keer.
Maargoed kleren weggooien is gewoon niet leuk![]()
Ja ik moet dat ook en doe het lang niet altijd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.
Ik kon vroeger ook altijd eten wat ik wilde, maar dat zit er nu ook niet meer in.
Ik moet nu wel echt opletten wat ik eet, al doe ik dat lang niet altijd
Is goed, succes ermeequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:20 schreef covie het volgende:
[..]
Ja ik moet dat ook en doe het lang niet altijd.![]()
Ik heb ook geen idee wat ik weeg. Ik heb geen weegschaal thuis en weiger er 1 te kopen. [ afbeelding ]
Zolang ik nog geen klachten krijg van de wederhelft en nog tevreden ben als ik in de spiegel kijk vind ik het goed.![]()
Maargoed ik ga maar weer verder... want ik wil mss straks nog snel ff nieuwe schoenen kopen![]()
Netjes, ja, dat moet je ook bijhouden natuurlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:21 schreef covie het volgende:
zo de klerenkast is leegopgeruimd.
Beneden is verder alles ook schoon.
De vloer ligt te drogen.
Dus moet ik verplicht maar even computeren. [ afbeelding ]
edit: ik lees jou antwoord helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Netjes, ja, dat moet je ook bijhouden natuurlijk
Voetbal kijkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:29 schreef covie het volgende:
dus wat zijn de plannen voor vanavond..?
Ja, ik wilde er al aan toe gaan voegen dat ik ook weer gigantisch ingemaakt ga worden met Fifa 2008, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:33 schreef covie het volgende:
[..]
Oh toch nog iemand die reageert.![]()
die vorige post was dus nioet voor jou bedoelt haha
Nederland - Roemenië of Roemenië - Nederland. Een van de tweequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:35 schreef covie het volgende:
Is er een bijzondere wedstrijd op dan?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nederland - Roemenië of Roemenië - Nederland. Een van de twee.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik wilde er al aan toe gaan voegen dat ik ook weer gigantisch ingemaakt ga worden met Fifa 2008, waarschijnlijk [afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:41 schreef eer-ik het volgende:
hier ook nog even spammen:
[afbeelding]
Ik ga gelukkig niet zelf voetballenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:39 schreef covie het volgende:
[..]
doe eens niet zo sportief man ik krijg er al spierpijn van.... Voetballen kijken, voetballen op de computer
![]()
Oh... nou dat duurt nog ff.quote:
Gelukkig maar zeg .. straks wordt je nog moequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga gelukkig niet zelf voetballen.
Als ik er een nodig heb, roep ik welquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:51 schreef covie het volgende:
[..]
Oh... nou dat duurt nog ff.
[..]
Gelukkig maar zeg .. straks wordt je nog moe![]()
![]()
ga weg met dat stomme beestquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:41 schreef eer-ik het volgende:
hier ook nog even spammen:
[ afbeelding ]
Nee, als ik ga voetballen kunnen ze na 10 minuten de wedstrijd staken, omdat het halve team van de tegenstander geblesseerd het veld heeft moeten verlatenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:51 schreef covie het volgende:
Gelukkig maar zeg .. straks wordt je nog moe![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ga weg met dat stomme beest![]()
je katdíé is tof
![]()
![]()
wétogquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:59 schreef masmax het volgende:
Zeeeeeeeeeeer gezellig met zn allen
had je maar niet met die toffe kat aan moeten komenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks tegen m'n hond ja
nog al zo'n vrolijk figuurquote:
hooooiiiii!!! Waarom is je stoofpottopic op slot?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:35 schreef Muck het volgende:
[..]
nog al zo'n vrolijk figuur
hooooi brand![]()
![]()
*Met Muckie eens isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ga weg met dat stomme beest![]()
je katdíé is tof
![]()
![]()
omdat het een hoofdstuk is voor het kookboek (under construsction overigens), users kunnen daar niet zelf recepten aan toevoegen, vandaar dat ie op slot is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
hooooiiiii!!! Waarom is je stoofpottopic op slot?
tof!quote:En ja ben zeker happy!!
John heeft gisteren gezegd dat hij volgend jaar kampleider gaat zijn in Molveno, en vroeg of ik zijn side-kick wilde zijn daar!vier maanden daar lekker beetje mountainbiken, hiken, bergklimmen, kanoën, bierdrinken, feesten, bbq-en Maori-stylo, gratis eten bij La Botte, chillen op het basekamp, de cima tosa beklimmen, pedrotti onveilig maken, en vooral als belangrijkste zorg van de dag hebben..... "Hoeveel bier zullen we voor vanavond halen, John? En ga jij het halen of ik?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar wanneer zijn wij het nou níét met elkaar eens?quote:
dag schatquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:49 schreef Muck het volgende:
[..]
maar wanneer zijn wij het nou níét met elkaar eens?
ha lieverdquote:[..]
dag schat![]()
tuurlijk, maar jequote:
later als ik groot ben neem ik ook een katquote:
Kuukquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 12 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 333 Kuukske
019. 084 Houniet
021. 080 Papierversnipperaar
027. 075 DaMart
029. 073 MPG
044. 058 Muck
066. 047 Sjowhan
117. 031 covie
135. 028 vrolijke-frits
143. 027 Aarti
151. 026 eer-ik
173. 024 crossover
173. 024 indahnesia.com
209. 022 Memento-Mori
229. 021 buzzer
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
WEzquote:
Dat is goed hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:56 schreef Muck het volgende:
[..]
later als ik groot ben neem ik ook een kat
dat je het even weet
Ja, maar je kat is tofferquote:
ooit, OOIT haal ik je in Mquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:56 schreef MPG het volgende:
Even wat achterstallig werk doen:
[..]
Kuuk!!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:54 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk, maar jekat
en nog een zwarte erbij ook
Ah! helder. Heb al een aantal errug lekkere gezienquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:48 schreef Muck het volgende:
[..]
omdat het een hoofdstuk is voor het kookboek (under construsction overigens), users kunnen daar niet zelf recepten aan toevoegen, vandaar dat ie op slot is.
[..]
John is een Maori uit Nieuw Zeeland die ik van de zomer op vakantie in molveno heb leren kennen. Hij was daar 2e kampleider en berggids. Hij is de afgelopen vier weken in NL geweest, en gaat woensdag naar Ierland. Inmiddels zijn we errug goede vrienden geworden (nee, niet meerquote:tof!
wie is john?![]()
omgquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:56 schreef MPG het volgende:
Even wat achterstallig werk doen:
[..]
Kuuk!!
BXquote:
kom maar opquote:
Natuurlijk, lieverdquote:
ik geef wel een gil als ie helemaal af isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah! helder. Heb al een aantal errug lekkere gezien![]()
ah leukquote:[..]
John is een Maori uit Nieuw Zeeland die ik van de zomer op vakantie in molveno heb leren kennen. Hij was daar 2e kampleider en berggids. Hij is de afgelopen vier weken in NL geweest, en gaat woensdag naar Ierland. Inmiddels zijn we errug goede vrienden geworden (nee, niet meer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |