Nee, ik ben eindelijk eens wat nieuwe muziek op de pc aan het sorteren en zoquote:
Haha heerlijk tochquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben eindelijk eens wat nieuwe muziek op de pc aan het sorteren en zo.
Daar word ik ook wel stil van... en schor van het meezingen.
ja als je er 1 gehad hebt...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik geniet van de chocolade pepernoten waar ik last van heb.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:58 schreef covie het volgende:
[..]
Haha heerlijk tochik zit altijd tegen die dingen aan te hikken, en dan opeens heb je zoiets vandaag ga ik alles eens sorteren. En dan is het hardstikke leuk om te doen
![]()
![]()
Ja, niet te houden.quote:
Je hebt me op een idee gebrachtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..].
Van de week al mijn nieuwe digitale foto's gesorteerd... ruimt weer lekker op op de computer.
Af en toe ben ik best inspirerend!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:26 schreef covie het volgende:
[..]
Je hebt me op een idee gebrachtIk zit nu ook de vakantiefoto's te sorteren
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
als het kan elke dag, alleen dat zit er vaak niet in ivm huiswerk, projecten etc. doe zaalvoetbal, hardlopen en zwemmenen fitness op school
en jij?
moah, zo gek is het niet en met af en toe een biertje is het helemaal topquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:55 schreef Sander170 het volgende:
Boffen hoor, daar kan ik echt van genieten, dat temperatuurtje goh je maakt me gek man.
ja, slaap zequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:57 schreef Sander170 het volgende:
Maar ik ga bijna slapen nu!
Goede openingquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:58 schreef Kuukske het volgende:
Pomtidom..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |