Absoluut. Goed topic hequote:
Ik wil elke dag wel zo'n topicquote:
Vanavond Bokbieravondquote:
Zijn die eetbaar, flapdrollen?quote:
Dan moeten we dat managenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil elke dag wel zo'n topic![]()
kenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:12 schreef Kuukske het volgende:
Neu
Goeie instellingquote:
goed hequote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
squash is ook intensiefmaar wel leuk. ik probeer zoveel mogelijk te sporten alleen de tijd wil vaak niet meewerken
te druk met werk en school etc
quote:
Hiquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:29 schreef Nitros het volgende:
Hallo allemaal
quote:
Als je de baggerlayout kiest zie je mijn echte naam.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:33 schreef Nitros het volgende:
hallo lid Papierversnipperaa...
als het kan elke dag, alleen dat zit er vaak niet in ivm huiswerk, projecten etc. doe zaalvoetbal, hardlopen en zwemmenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt.Hoevaak sport je dan per week?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je de baggerlayout kiest zie je mijn echte naam.![]()
Weekend hequote:
Mooie!quote:
je moet nog even zeggen dat ik zielig ben omdat ik ziek ben.quote:
Je bent zielig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
je moet nog even zeggen dat ik zielig ben omdat ik ziek ben.
Ben je daar niet een weekje te laat mee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:16 schreef MPG het volgende:
Tijd om naar de stad te gaan... eerst ff hobbyen, dan bokbieravond [afbeelding]
daaaaaaaaag![]()
Zeg je ook even dat ik zulk lekker draadjesvlees aan het braden ben?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent zielig.
Dus we gaan niet uiit dit weekend?![]()
Nee, ik heb alles afgezegd, ballet vanavond, shoppen morgenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent zielig.
Dus we gaan niet uiit dit weekend?![]()
wat ben jij lekker draadjesvlees aan het braden, ik zou er bijna spontaan trek in krijgen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:25 schreef covie het volgende:
[..]
Zeg je ook even dat ik zulk lekker draadjesvlees aan het braden ben?
Ja voor de mensen die het niet zo goed geregeld hebbena ls mij is het inderdaad nu pas weekend jaquote:
Draadjesvleesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:25 schreef covie het volgende:
[..]
Zeg je ook even dat ik zulk lekker draadjesvlees aan het braden ben?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat ben jij lekker draadjesvlees aan het braden, ik zou er bijna spontaan trek in krijgen!
En uit mijn mond zegt het heel wat, aangezien ik geen rundvlees eetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:30 schreef covie het volgende:
[..]
Thnx
![]()
Shoppen afzeggenik denkdat ik jou ook best zielig vind
beterschap
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Draadjesvlees![]()
.
Ik ben dus niet de enige die dat zo noemt... laatst werd ik door alle collega's heel raar aangekeken omdat ze er nog nooit van gehoord hadden.
wat goed, gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:35 schreef crossover het volgende:
* crossover heeft een kamer in Tilburg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |