Inderdaad, de infrastructuur in Enschede is over het algemeen erg bagger. Hopen dat ze dat nu opgelost hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:19 schreef kokos het volgende:
Zodat het beter wordt. Nouja, met uitzondering van de drempels dan.
ja want zo kom je overal veeeeeeeeel snellerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:19 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, de infrastructuur in Enschede is over het algemeen erg bagger. Hopen dat ze dat nu opgelost hebben.
Inderdaad, slaat nergens op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:06 schreef kokos het volgende:
Hmm, vandaag rondje enschede gedaan en zie steeds meer drempels uit de grond schieten in het buiten gebied. ERG JAMMER
Ja, daardoor moet mijn bus over zo'n verbaggerde route met teveel hobbels.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:13 schreef -AnneX- het volgende:
Enschede oléalleen, waarom moet nou ineens weer overal de weg open? zit net allemaal weer dicht
Ja echt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:35 schreef rakotto het volgende:
Ik vraag me af hoe leuker Enschede zou zijn als er meer uitgaansgelegenheden waren. =o
ik had me daar vermaakt hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja echt.Dit weekend weer uitgeweest, maar het viel tegen.
![]()
Owh aan het begin van de MM straat hebben ze volgens mij allemaal nieuwe appartementen gemaakt e.d. Maar relaxed.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken geen nieuwe woningen aan de Minkmaatstraat![]()
Nee, we wonen in een jaren-30-twee-onder-1-kapper
ha verre achterbuurman.quote:Op zondag 16 december 2007 09:31 schreef daanski82 het volgende:
lipperkerkstraat hier nog net voor de singel van af de stad gezien, en het is als ik het goed heb koopzondag in de stad.
is ook de gamma los ?
in welke straat staat jou huis dan ?quote:
je zult je gewoon aan moeten melden bij Domijn en "de Woonplaats" en dan hopen dat je snel iets vind van jouw gaarde..quote:Op donderdag 20 december 2007 09:20 schreef Lod het volgende:
Is het moeilijk om aan een goede woning te komen in Enschede? In eerste instantie huur. Over een paar maanden begin ik met een nieuwe baan in Enschede en op en neer pendelen tussen Utrecht en Enschede vind ik niet zo geslaagd.
En hoezo is het uitgaansleven zo slecht? Ik dacht dat er toch wel wat leuke kroegen waren in mijn jeugd. Maar ja, toen woonde ik in Oldenzaal en dan lijkt alles bruisend.
Mwa, ik al lang geleden dat ik in Enschede ben geweest. Te lang.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Kokos!![]()
Hey Q, ben je nou nog steeds niet hier weg te slaan?
Ik vind het uitgaansleven in Enschede een stuk beter dan dat in Utrecht hoor.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:20 schreef Lod het volgende:
Is het moeilijk om aan een goede woning te komen in Enschede? In eerste instantie huur. Over een paar maanden begin ik met een nieuwe baan in Enschede en op en neer pendelen tussen Utrecht en Enschede vind ik niet zo geslaagd.
En hoezo is het uitgaansleven zo slecht? Ik dacht dat er toch wel wat leuke kroegen waren in mijn jeugd. Maar ja, toen woonde ik in Oldenzaal en dan lijkt alles bruisend.
Ik heb al een huis.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh ships, ik heb nog een huis te koop!!!
Zou zeggen dat de buren het zelf ook wel zouden willen weten dat iemand op hun land zit te azenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:23 schreef kokos het volgende:
Gemeentehuis.
Nopequote:Op woensdag 30 januari 2008 22:35 schreef Q. het volgende:
Ik prefereer een iets groter tweevoetig vriendinnetje. Die heb je zeker niet in de aanbieding?
Ziet er goed uit, bedankt!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
DJKrizz: http://www.fitforfree.nl/ zoiets?
scheelt dat er dan niet veel te verliezen valt..quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:44 schreef MeneerMuis het volgende:
Was me achtertuin al 1 grote leegte, vliegt er gisteren ook nog een huis in de fik aan de overkant van me tuin
Ergens in de zomermaanden had ik gelezen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:54 schreef WarPuppy het volgende:
Wanneer gaat de 3 gezusters open?
Er moet nog een hoop gebeuren aan het oude pand "Le Monde" op de oude markt. De Drie hopen open te zijn eind-terrasseizoen. Ik denk niet dat het ze gaat lukken, we zullen het zien.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:54 schreef WarPuppy het volgende:
Wanneer gaat de 3 gezusters open?
Rond 21:00 uur gisteren was er gewoon geen enkel tafeltje meer vrij op de oude markt, ik heb een compleet rondje gelopen om de kerkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:59 schreef Mastertje het volgende:
O dit weekend is er jazz festival op de oude markt of niet? Ik heb er gister de hele avond kunnen chillen echt supergezellige sfeer!Daarnaast naar rutbeek geweest, ook mooi daar.
Ik kan juist niet tegen stilte en daarom woon ik nu in de Randstad.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:40 schreef Lod het volgende:
Daarvoor ben ik de Randstad ontvlucht en naar Enschede verhuist: ik hou van stilte
Klopt, ik had ff bij de geus wat mensen moeten wegschoppen 't was wel ernstigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Rond 21:00 uur gisteren was er gewoon geen enkel tafeltje meer vrij op de oude markt, ik heb een compleet rondje gelopen om de kerk
Maar het was wel sfeervol gisteren
Dit stond eerder in [ONZ]...quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
waarom zitten jullie eigelijk niet in het ONZ-enschede topic?
er staat nog steeds een enschede-topic in ONZ. met #345quote:
nope gelukkig niet, de achterhoek ligt tussen haaksbergen en nijmegen wij wonen in het mooie "TWENTE"quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:03 schreef Q. het volgende:
Enschede? Dat is toch een dorp in de achterhoek?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:08 schreef Q. het volgende:
Ah, Arnhem ligt dus wel in de achterhoek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |