Deeltje 2 alweer.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:24 schreef Kaj_A het volgende:
Enschede is met circa 150.000 inwoners de grootste stad in Oost-Nederland. Gezellige oude markt, veel terrasjes en cafe's, alleen weinig leuke uitgaansgelegenheden. :'(
Jazeker! Stond eerst in het midden vanaf het begin. Toen ff biertje gepakt in het cafe, en rond 10 uur weer teruggelopen, was het veel rustiger en konde we naar een aantal kameraden die vooraan stonden. Toch vond ik de eerdere feesten gezellig zoals die toen met de introductie van saxionquote:Op woensdag 8 november 2006 15:08 schreef WarPuppy het volgende:
Iemand gister nog na het feest op de oude markt geweest?
Jups, wist ik ook wel.. Kom btw uit Wierdenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:39 schreef twetwe het volgende:
Was toch al bekend dat lunatic maar weer voor eventjes open ging?
En jij gaat wel eens naar lunatic? Men, in omgeving wierden heb je toch veel betere clubs en disco'squote:Op vrijdag 10 november 2006 16:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jups, wist ik ook wel.. Kom btw uit Wierden!
Hij ging weer open in afwachting van de volgende rechterlijke uitspraak. Die is nu dus geweest, oftewel, Lunatic gaat definitief dicht onder deze eigenaar.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:39 schreef twetwe het volgende:
Was toch al bekend dat lunatic maar weer voor eventjes open ging?
Zeg ik dat?! Ben dr één keer geweest op een zaterdagavond toen we met het voetbalteam zijn wezen stappen, verder geen één keer en ben/was t ook niet van plan...quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:22 schreef twetwe het volgende:
[..]
En jij gaat wel eens naar lunatic? Men, in omgeving wierden heb je toch veel betere clubs en disco's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |