Rond 21:00 uur gisteren was er gewoon geen enkel tafeltje meer vrij op de oude markt, ik heb een compleet rondje gelopen om de kerkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:59 schreef Mastertje het volgende:
O dit weekend is er jazz festival op de oude markt of niet? Ik heb er gister de hele avond kunnen chillen echt supergezellige sfeer!Daarnaast naar rutbeek geweest, ook mooi daar.
Ik kan juist niet tegen stilte en daarom woon ik nu in de Randstad.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:40 schreef Lod het volgende:
Daarvoor ben ik de Randstad ontvlucht en naar Enschede verhuist: ik hou van stilte
Klopt, ik had ff bij de geus wat mensen moeten wegschoppen 't was wel ernstigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Rond 21:00 uur gisteren was er gewoon geen enkel tafeltje meer vrij op de oude markt, ik heb een compleet rondje gelopen om de kerk
Maar het was wel sfeervol gisteren
Dit stond eerder in [ONZ]...quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
waarom zitten jullie eigelijk niet in het ONZ-enschede topic?
er staat nog steeds een enschede-topic in ONZ. met #345quote:
nope gelukkig niet, de achterhoek ligt tussen haaksbergen en nijmegen wij wonen in het mooie "TWENTE"quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:03 schreef Q. het volgende:
Enschede? Dat is toch een dorp in de achterhoek?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:08 schreef Q. het volgende:
Ah, Arnhem ligt dus wel in de achterhoek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |