Waar haal jij dat vandaan? Forex is gestopt op 20:59..quote:
Bekijk het artikel dan, het is geen eens lang.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:48 schreef gronk het volgende:
Man, tief op met je paranoide gezwets.
1) Jij reageert achterlijk: je post een totaal offtopic paranoide bullshitbericht in een serieus topic.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:53 schreef mindflick07 het volgende:
Bekijk het artikel dan, het is geen eens lang.
Je hoeft niet zo achterlijk te reageren.
Forum -> discussie, weet je wel?
quote:"Het is moeilijk te zien waarom de situatie niet slechter zou worden. Het is zeker mogelijk dat het aantal leegstaande huizen stijgt naar drie miljoen, of zelfs vier miljoen".
Het houd je wel bezig he?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:39 schreef pberends het volgende:
Te koop: twee miljoen lege huizen
[..]
Dat wil niet zeggen dat alle 8000 het echt gelezen hebben of geintresseerd zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:45 schreef pberends het volgende:
Het heeft nu al meer dan 8000 views, dus houden jullie aub je teringwaffel even.
Volgens mij zit nolius zich nu ont-zet-tend te verbijtenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:45 schreef pberends het volgende:
Het heeft nu al meer dan 8000 views, dus houden jullie aub je teringwaffel even.
Gaan we bijdehand doen? 8000 views nu al zegt genoeg. Mensen vinden het interessant.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef Slasher het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat alle 8000 het echt gelezen hebben of geintresseerd zijn![]()
Want?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:50 schreef gronk het volgende:
[..]
Volgens mij zit nolius zich nu ont-zet-tend te verbijten
Wat heeft dat laatste ermee te makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:53 schreef Slasher het volgende:
[..]
Want?
pberends trekt altijd wel altijd een blik met amerika berichten open, en dan vooral icm met huizenprijzen en economische crisis enzo, maar hij schijnt te vergeten dat het hier echt anders aan toe gaan.
In zijn stukje werd er in de nova uitzending gesproken over een postbode die 4 tot 5 huizen kocht voor 450k dollar per stuk. Pberends: zie je dat hier gebeuren???
Goodbye dollar, hello inflationquote:
Of fokkers zijn in een verveelde bui en gaan alle artikelen lezen. Ik lees ook FP stukken van paris hilton en britney maar dat wil niet zeggen dat ik er in geintresseerd benquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Gaan we bijdehand doen? 8000 views nu al zegt genoeg. Mensen vinden het interessant.
Alsof ook maar iemand in deze wereld geinteresseerd is in jouw onzinnige meningen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:55 schreef Slasher het volgende:
[..]
Of fokkers zijn in een verveelde bui en gaan alle artikelen lezen. Ik lees ook FP stukken van paris hilton en britney maar dat wil niet zeggen dat ik er in geintresseerd ben
Thanksquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Goodbye dollar, hello inflation
"The dollar is no longer the world's reserve currency."
Is ook een mooie linkdump.
Jah. Leuke quote indirect daarvandaan: 'Mishkin Says Inflation Minus Food, Energy Is a `Better Guide' 'quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Argh ik zeg toch ook niet dat er een complot is? Ik vertel alleen maar wat over een artikel dat toegevoegde waarde heeft aangezien het over de zwakke Dollar gaat...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:59 schreef gronk het volgende:
[..]
1) Jij reageert achterlijk: je post een totaal offtopic paranoide bullshitbericht in een serieus topic.
2) het is een stukje etiquette dat je eerst kijkt waar een topic over gaat, voor je er dingen in post. Ja, er bestaat een club die de bijnaam heeft 'plunge protection team', maar dat wil niet zeggen dat er een 'complot' is.
3) Linkdumps. 'nuff said.
No longer the world's reserve currency ? Volgens mij nog altijd 65% van de reserves wereldwijd zijn in Dollars.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook gaan doen, en de euro heeft daar het meeste voordeel van. Sinds die bestaat is het aandeel van de euro wereldwijd (t.o.v. de oude valuta) toegenomen van 17 naar 25%. Dat is een enorme verschuiving. Maar de dollar zit desondanks nog rond de 65%. Dat is dus meer dan de nummers 2 t/m laatste bij elkaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:27 schreef gronk het volgende:
Ik heb anders al in twee mainstream media-bladen (intermediair en NRC) gelezen dat steeds meer landen beetje bij beetje gaan diversificeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |