abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 november 2007 @ 10:18:53 #205
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54297600
Ik snap wat je bedoelt Rhapsody, maar ik denk dat iedere verdediging op scherp stond (binnen de mogelijkheden) bij Alves.
pi_54297678
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:18 schreef Stpan het volgende:
Ik snap wat je bedoelt Rhapsody, maar ik denk dat iedere verdediging op scherp stond (binnen de mogelijkheden) bij Alves.
Inderdaad. En als je gaat zeggen dat het aan de verdediging van de tegenpartijen ligt, dat Alves zoveel scoort, dan doe je Alves tekort.
pi_54297724
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:04 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.
Elke wedstrijd is anders.

Als je nu Heracles neemt. Die speelden eigenlijk zonder verdediging. De wedstrijd daarna speelt, laten we zeggen PSV, tegen Heracles en dan biedt de verdediging wel meer weerstand (ze spelen beter)
Dan is de tegenstand toch niet meer hetzelfde?

Ik geef toe, het is lastig uit te leggen. Ik weet ook niet goed hoe ik het moet zeggen, maar zo zie ik het zeg maar.
Jouw geliefde AFCA won met 1-8 bij De Graafschap, wat daarna nauwelijks meer een doelpunt tegen kreeg. Moet nog zien of Alves dezelfde kansen tegen de Superboeren krijgt. Na 34 wedstrijden is het gemiddelde met makkelijke en moeilijke wedstrijden voor elke spits gelijk.
pi_54298136
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:25 schreef massan het volgende:

[..]

Inderdaad. En als je gaat zeggen dat het aan de verdediging van de tegenpartijen ligt, dat Alves zoveel scoort, dan doe je Alves tekort.
Ik wil wel ff opmerken dat het niet enkel maar de waardeloze verdediging was.
Alves is en blijft een goede spits. (in de eredivisie, ik wilhem wel eens zien in een zwaardere competitie)
  donderdag 1 november 2007 @ 11:31:50 #209
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54298580
Jammer dat ie weggaat. Als ie nog een paar keer 7x scoort wordt ie misschien nog topscoorder.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_54298848
sc-heerenveen.nl:
quote:
Yme Kuiper: ‘We reageren niet op geruchten’
01 november 2007
Diverse media wisten vanochtend te melden dat Afonso Alves in de winterstop Heerenveen verruilt voor Manchester City. De Engelse club zou bereid zijn twintig miljoen euro voor de topschutter van Heerenveen te betalen. Ook zou oud-speler Georgios Samaras in de deal betrokken worden.

Heerenveen-directeur Yme Kuiper wenst niet te reageren op de berichtgeving rondom Alves. ,,Kennelijk is de geruchtenmachine over Alves weer op gang gekomen. Ons beleid is dat we niet op geruchten reageren en dat blijft zo,’’ aldus Kuiper.
Nou, is dat ook weer duidelijk.
  donderdag 1 november 2007 @ 12:09:25 #211
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54299076
De site gaat tegenwoordig wel wat meer op het nieuws in dan de oude opzet
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_54299502
Voor 20 miljoen direct doen. Dan heb je dikke winst gepakt en loop je geen risico meer. Betaal je 20 miljoen, dan is je opwaartse potentieel een stuk beperkter en zijn de risico's een stuk groter.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_54321335
Binnen enkele uren is zijn transfer naar City bevestigd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54321400
Het gaat overigens om 20 miljoen dollar, ongeveer 14 miljoen euro.

Waarschijnlijk nog wat opties maar daar zijn ze nog over bezig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:15:15 #215
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54321541
Hmm, weet je zeker dat het niet GBP is ? Fucking kut dollars, op voorhand al een slechte deal. Ik hoop op heeeele goeie opties
pi_54321603
Het worden Dollars, ongeveer rond de 14 miljoen euro.

Opties zal wel zoiets worden als 1 miljoen extra voor UEFA Cup deelame en 2 miljoen voor CL

CL wordt gewoon mogelijk denk ik met Alves erbij
pi_54321629
Eerst maar eens die dollarkoers omlaag dan . Waarom zou Heerenveen genoeg nemen met 14 miljoen, AZ bood meer toch?
pi_54321739
Volgens mij bood AZ rond de 13 en wilde Heerenveen 15 hebben.

Als Heerenveen slim is betrekken ze Samaras in de deal en laten ze City de helft van het salaris betalen, maar daar lijkt het niet op
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:27:32 #219
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54321782
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

CL wordt gewoon mogelijk denk ik met Alves erbij
Mag ik hieruit opmaken dat jij Alves een goeie speler vind?
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:28:26 #220
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54321792
Denk niet dat Samaras terug wil, die speelde net weer es tegen chelsea ...
pi_54321829
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij bood AZ rond de 13 en wilde Heerenveen 15 hebben.

Als Heerenveen slim is betrekken ze Samaras in de deal en laten ze City de helft van het salaris betalen, maar daar lijkt het niet op
De helft van het salaris van Samaras is nog steeds 2x zoveel als het hoogste salarisniveau bij heerenveen. Gaat dus niet gebeuren.

Ben benieuwd naar je bron DAM
pi_54322079
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:27 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Mag ik hieruit opmaken dat jij Alves een goeie speler vind?

En City een goede ploeg ook
pi_54322134
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:31 schreef MaxPower het volgende:

[..]

De helft van het salaris van Samaras is nog steeds 2x zoveel als het hoogste salarisniveau bij heerenveen. Gaat dus niet gebeuren.

Ben benieuwd naar je bron DAM
Wat verdient ie bruto nu bij City?

Bron is iemand uit Brazilie, maar ik vertel eigenlijk weinig nieuws. De deal komt toch rond. Staat ook al in de pers en zo
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:47:18 #224
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54322137
PS, dan kan SCH in de winter ook es lekker gaan shoppen
pi_54322306
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat verdient ie bruto nu bij City?

Bron is iemand uit Brazilie, maar ik vertel eigenlijk weinig nieuws. De deal komt toch rond. Staat ook al in de pers en zo
Hij verdient 1,5 miljoen netto.

Verder ben ik benieuwd waarom je denkt dat het binnen enkele uren rond komt. De berichten in de pers lees ik ook wel maar volgens mij is er niet zoveel haast om het nog dit weekend rond te maken. Als het al doorgaat.
pi_54322452
Kan best dat het maandag bekend gemaakt wordt om het over het weekend te tillen

Maar dat het rond komt is eigenlijk wel bijna zeker
pi_54342082
Alves zou 2,2 miljoen euro bij AZ kunnen verdienen.
Waar halen die dat geld vandaan?! (Ja Scheringa, maar dan nog)
pi_54349831
Das het zelfde als anderhalf miljoen netto voor een Nederlander
pi_54350023
Alves was vorig jaar veruit de beste spits in Nederland, maar denkt dat Huntelaar in het buitenland wel een betere spits zal worden. Alves is al best oud en Huntelaar is nog jong en kan doorgroeien
AFC AJAX
pi_54350545
Huntelaar is ook gewoon 24 en heeft net 100 competitiewedstrijden op het hoogste niveau gespeeld
pi_54350947
Wel meer dan bijvoorbeeld een Van Nistelrooij op zijn 24e .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54351008
Van Nistelrooy blonk uit in de CL
pi_54364280
Wijsneus DAM(n) is er weer.

Gaat natuurlijk nergens over. We weten niks en het is allemaal luchtfietserij.

Ik zou MCity niet zo'n geweldige keuze vinden. Het is niet echt een geweldige ploeg, vooral een rijke ploeg.
pi_54364345
Wacht nu maar af
pi_54364392
Doe jij dat maar in plaats van zonder bronnen wat voor je uit te tikken.
pi_54364451
Ik heb bronnen, maar die geef ik niet

Je zal vanzelf wel zien of het klopt
pi_54364479
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:30 schreef SCH het volgende:

Ik zou MCity niet zo'n geweldige keuze vinden. Het is niet echt een geweldige ploeg, vooral een rijke ploeg.
Dit jaar is het juist een geweldige ploeg en ze spelen zeer mooi voetbal.
pi_54364480
Ja zo lust ik er nog wel een paar
pi_54364512
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tot nu toe inderdaad maar het is toch niet echt een ploeg met historie en een enorme staat van dienst.
Ik denk zelf ook dat hij bij zo'n Engelse ploeg niet zo tot zijn recht zal komen. Hij is meer een Italiaanse voetballer.

Maar ik moet nog zien of ie in de winterstop weggaat. Dat Mcity-verhaal is tot nu toe nergens bevestigd en een stille dood gestorven.
pi_54364540
Ja het is inderdaad kut dat jij niks weet
pi_54364569
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Tot nu toe inderdaad maar het is toch niet echt een ploeg met historie en een enorme staat van dienst.
Ik denk zelf ook dat hij bij zo'n Engelse ploeg niet zo tot zijn recht zal komen. Hij is meer een Italiaanse voetballer.
Dat was Chelsea ook niet.
pi_54364797
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja het is inderdaad kut dat jij niks weet
Nee hoor, dat is prima.

Jij weet niks meer dan ik - behalve wat vage geruchten op basis van 'bronnen'.
Denk je nou echt dat je serieus genomen wordt op die manier?
pi_54364910
SCH, DAM wordt al lang niet meer serieus genomen..

Ik vind Man City ook geen geweldige club.
  maandag 5 november 2007 @ 13:45:25 #244
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54379219
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Inderdaad. City zou een prima club zijn voor Afonso. Met een speler als Elano in zijn rug kan Afonso doen wat hij het beste doet: goals maken.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54379574
Hier zet elke club nu 2-3 man op 'm... profiteert Heerenveen alsnog van, maar veel doelpunten verwacht ik niet meer van 'm... en ik vind 'm ook lang niet zo goed als vorig seizoen
  maandag 5 november 2007 @ 14:28:13 #246
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_54380273
Afonso Alves is ook nog lang niet in de vorm van vorig seizoen heb ik het idee. Desondanks was 'ie tegen PSV en ook woensdag tegen Ajax een paar keer heel dichtbij en was er veel dreiging. Als er straks weer tegen wat mindere defensies wordt gespeeld, dan zal het allemaal wel weer wat gemakkelijker gaan en dan vliegen ze er achter elkaar wel weer in. Je ziet aan de wedstrijd vorige week tegen VVV wel hoe gemakkelijk hij ze af maakt wanneer er de ruimte is en hij goed aangespeeld wordt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_54383932
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hier zet elke club nu 2-3 man op 'm... profiteert Heerenveen alsnog van, maar veel doelpunten verwacht ik niet meer van 'm... en ik vind 'm ook lang niet zo goed als vorig seizoen
Bij VVV of Excelsior kunnen ze net zo goed 6 man op hem zetten dan scoort ie nog. Tegen Ajax en PSV gaat dat lastiger maar hij houdt evengoed 2 man bezig. Tegen PSV zeer duidelijk van geprofiteerd.

Verdere voetbalde hij vorig seizoen ook lang niet altijd goed, heb juist het idee dat hij nu veel meer beweegt. Tegen PSV regelmatig langs de zijlijn te vinden om ruimte te maken, dat zag ik hem vorig seizoen nauwelijks doen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 november 2007 @ 16:19:52 #248
862 Arcee
Look closer
pi_54528735
Alves, wat doe je?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_54528807
quote:
Op zondag 11 november 2007 16:19 schreef Arcee het volgende:
Alves, wat doe je?
"Ik wilde Heerenveen laten zien dat ze best met 10 man kunnen winnen."
pi_54535119
Sloeg echt nergens op, eerder in de wedstrijd maakte ie al een slaande beweging, en nu 2 achter elkaar... terwijl ie helemaal niet hard aangepakt was ofzo...
pi_54535177
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sloeg echt nergens op
behalve op het gezicht van vd Schaaf dan
pi_54535934
Was moeilijk te zien op de beelden - blijft altijd een beetje raar dat iemand blijkbaar wel een trap mag uitdelen...
pi_54537022
Lekker lange vakantie voor Afonso in Brazilie zo.
  zondag 11 november 2007 @ 21:59:37 #254
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54537322
Wat een gigantische hondenlul blijft die alves ook zeg. Met een beetje geluk heeft ie z'n laatste wedstrijd van het seizoen voor Heerenveen al gespeeld. Zou mooi zijn, dan kan hij Heerenveen via de achterdeur verlaten. Wel voor een flinke zak centen overigens uiteraard.
pi_54547338
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:08 schreef SCH het volgende:
Was moeilijk te zien op de beelden - blijft altijd een beetje raar dat iemand blijkbaar wel een trap mag uitdelen...
Slecht te zien?

Ongelooflijk zeg, gewoon iemand met twee ellebogen neertikken. VdSchaaf doet ook wel eens smerige dingen, maar dit gaat echt te ver. Geef die lul maar een flinke schorsing.
Don't think twice, it's all right.
pi_54547436
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:53 schreef JH87 het volgende:

[..]

Slecht te zien?

Ongelooflijk zeg, gewoon iemand met twee ellebogen neertikken. VdSchaaf doet ook wel eens smerige dingen, maar dit gaat echt te ver. Geef die lul maar een flinke schorsing.
Okay, misschien heb jij andere beelden gezien. Ik heb alleen De Wedstrijden gezien gisteravond, daar was het moeilijk te zien, slechte beelden vanaf een afstand.
pi_54547644
In de omloop in het stadion schijnt het gisteren goed te zien geweest te zijn op tvschermen, aldus medesupporters. Dan geloof ik dat, aangezien die over het algemeen niet objectief zijn. Heb zelf nog helegaar geen beelden van de wedstrijd gezien
pi_54548748
Mn voetbalmanager, wat doe je ! Lul!

[ Bericht 34% gewijzigd door Rumille op 12-11-2007 13:03:16 ]
  maandag 12 november 2007 @ 13:08:00 #259
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54548911
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay, misschien heb jij andere beelden gezien. Ik heb alleen De Wedstrijden gezien gisteravond, daar was het moeilijk te zien, slechte beelden vanaf een afstand.
Wat een onzin, ook daar was het meer dan duidelijk te zien. dit is minstens 4 duels waard. Denk dat we hem niet meer op de Nederlandse velden zullen zien spelen.
pi_54548946
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik stond op Zuid maar heb ik de overtreding gemist. In eerste instantie dachten we dat VdSchaaf aan het faken was om zo een kaart voor Alves uit te lokken, maar het vingertje richting Alves toen VdSchaaf weer overeind kwam was duidelijk genoeg.

Daarentegen vond ik de beelden bij de Wedstrijden wel duidelijk, je zag Alves gewoon twee flinke tikken uitdelen. Lijkt me sterk dat-ie een andere verklaring kan verzinnen voor zulk gedrag.
pi_54549068
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:09 schreef JH87 het volgende:

[..]

Ik stond op Zuid maar heb ik de overtreding gemist. In eerste instantie dachten we dat VdSchaaf aan het faken was om zo een kaart voor Alves uit te lokken, maar het vingertje richting Alves toen VdSchaaf weer overeind kwam was duidelijk genoeg.

Daarentegen vond ik de beelden bij de Wedstrijden wel duidelijk, je zag Alves gewoon twee flinke tikken uitdelen. Lijkt me sterk dat-ie een andere verklaring kan verzinnen voor zulk gedrag.
Ik hoorde van SCH supporters dat het op beelden in het stadion wel te zien was. Maar je kan het bij de Wedstrijden nooit goed gezien hebben, dat jok je
pi_54549289
Misschien heb ik gewoon wat scherpere ogen. Ik heb de beelden op m'n pc staan, als ik deze week tijd heb gooi ik ze nog wel even op YouTube. Kunnen we het nog eens herzien.

Want: Nobody fucks with VdSchaaf.
pi_54550321
quote:
Alves: "Ik was me van geen kwaad bewust"

Na Vitesse-Heerenveen was Afonso Alves opnieuw veelbesproken. De aanvaller kwam dit keer echter niet in het nieuws vanwege zijn productiviteit, maar door zijn rode kaart.
De spits laat aan Sportweek weten dat het irritante gedrag van de Vitesse-spelers geen invloed had op hem: "Ik werd 45 minuten lang geschopt, maar hun verdedigers kregen geen aandacht van mij. Ik blijf namelijk altijd rustig en bewaar alle energie voor het doelpunt. Ik spaar me en houd me dus bezig met randzaken."

Volgens Alves raakte hij Remco van der Schaaf niet in zijn gezicht: "Die verdedigers hoopten echter wel dat ik me zou laten verleiden. Omdat dat niet lukte, sloeg bij één van hen kennelijk de wanhoop toe. Ik draaide me om, raakte per ongeluk met mijn arm zijn buik en hij greep naar zijn gezicht. Ik was me van geen kwaad bewust."

Videobeelden zouden volgens Alves duidelijk maken dat juist twee Vitesse-spelers het veld hadden moeten verlaten met rood: "Ik denk dat als er de hele eerste helft camera's op mij hadden gestaan, zeker twee van hun spelers een rode kaart hadden gekregen."
Lef heeft-ie wel. Of hij is gewoon ontzettend naief.
pi_54550531
Ik geloof Alves wel.
pi_54550784
Hij zal best getrapt zijn ja. Maar dat van die elleboog in Schaafs buik is natuurlijk de grootste flauwekul.
pi_54550811
Dat was niet te zien bij De Wedstrijden, dat kan jij ook niet gezien hebben, je jokt.
pi_54551145
Ik jok niet, we hebben een meningsverschil. Ik vind dat het duidelijk te zien was dat de ellebogen Schaafs hoofd raakten. Steve_I. was het hierboven ook met mij eens. Verder lijkt het me verstandig dat we er nu maar over ophouden en wachten tot de beelden te zien zijn op YouTube of wat dan ook.
pi_54551374
Hier kun je de samenvatting nog eens terugkijken. Doe dat maar eens, SCH.

Edit:
quote:
Forse strafeis tegen Alves
ZEIST - SC Heerenveen kan voorlopig waarschijnlijk niet beschikken over Afonso Alves. De tuchtcommissie van de KNVB deed de Braziliaanse spits maandag een schikkingsvoorstel van vijf duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk.

Alves gaf zondag in de met 0-1 gewonnen competitiewedstrijd tegen Vitesse middenvelder Remco van der Schaaf een elleboogstoot. de speler en Heerenveen hebben tot maandagmiddag 16.30 uur de tijd om te laten weten of ze het schikkingsvoorstel accepteren.

[ Bericht 68% gewijzigd door JH87 op 12-11-2007 14:58:50 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2007 @ 15:27:43 #269
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54552391
aanpakken die handel
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_54552432
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:27 schreef borisz het volgende:
aanpakken die handel
pi_54553220
quote:
Op maandag 12 november 2007 14:50 schreef JH87 het volgende:
Hier kun je de samenvatting nog eens terugkijken. Doe dat maar eens, SCH.

Edit:
[..]
Haha, hoe verbeek Hans Visser beetpakt in de rust, wat een mannetje is het ook.

En 5 wedstrijden, dat betekend dus dat ie voor de transferperiode nog 2 wedstrijden kan spelen ofzo

Sukkeltje, daarmee boort ie Heerenveen punten door de neus, want ook als hij niet scoort profiteren ze van zijn aanwezigheid.
pi_54553282
Ik zeg je dat deze elleboogstoot bewust was uitgevoerd door Mister Alves.
Deze jongen heeft er totaal geen zin meer in om voor Heerenveen te spelen.
Gewoon walchelijk die gozer.
pi_54554994
quote:
Alves aanvaardt lange schorsing

SC Heerenveen kan voorlopig niet beschikken over Afonso Alves. De tuchtcommissie van de KNVB heeft de Braziliaanse spits maandag een schorsing opgelegd van vijf duels, waarvan één voorwaardelijk.

Alves gaf zondag in de met 0-1 gewonnen competitiewedstrijd tegen Vitesse middenvelder Remco van der Schaaf een elleboogstoot. Hij accepteerde maandag de zware strafeis van de aanklager betaald voetbal.
pi_54555168

volgens mij raakt ie hem niet eens ... weer 4 wedstrijden kwijt

vergelijk dat ns met die rechtse directe van Nedved laatst, kreeg ie maar 2 voor
Maar hier in Nederland zijn we nu eenmaal roomser dan de paus
pi_54555177
pi_54555310
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:35 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
kostte me een half uur om een gifje te maken
pi_54555706
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:41 schreef Kreupeldicht het volgende:

[..]

En dan nog zie je niet wat er gebeurd

www.pearl.nl of www.samsung.com voor een nieuwe monitor

pi_54557574
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:41 schreef Kreupeldicht het volgende:

[..]

Ik zag jouw post niet, anders had ik 'm niet geplaatst . Twee minuten later..
pi_54557763
ff wat anders :
quote:
Alves: "Blijven? Ben je gek?"
Afonso Alves wil weg bij sc Heerenveen. En nog liever vandaag dan morgen. Dat verklaarde de Braziliaanse topschutter aan Sportweek tijdens een interview dat dinsdag verschijnt.

De Braziliaanse spits werd gevraagd of hij een verlengd verblijf in Friesland ziet zitten. Zijn antwoord was zeer kort, maar duidelijk: "Blijven? Haha, ben je gek?"

Alves wil zich elders verder ontwikkelen. "Iedere speler ter wereld, iedere speler bij Heerenveen, wil omhoog. We willen allemaal naar een grotere club, dus ik ook. Dat vind ik normaal."

Ook komt Alves in het interview terug op zijn mislukte transfer naar AZ. "Ik ben niet naar AZ gegaan en dat ligt aan hun voorzitter. Als ze me zo graag wilden hebben, moesten ze maar betalen wat Heerenveen vroeg."
pi_54558298
Ik heb de beelden vanavond op Omrop Fryslan gezien. Die eerste met rechts raakte hem lang niet, de tweede schampte misschien net zijn hand bij zijn gezicht langs. Die verdediger hield hem met twee handen van achteren vast, zodat Alves geen kant meer op kon.

Een schorsing zou zeker terecht zijn, maar voor slaande beweging, niet omdat hij die gast twee ellebogen op zijn hoofd gaf.

In de LC stond volgens mij zelfs dat vd Schaaf zei dat hij iets voelde (wat dan imo die hand van de linkerarm was) en maar ging liggen. Dat is wel even heel wat anders dan twee ellebogen vol in je gezicht.

Wil niks goedpraten en een straf is terecht, het was gewoon een domme actie, maar het word nu wel wat overdreven.
pi_54558675
Leek anders dat VdSchaaf een erg mooie blauwe plek had van die tweede elleboog. Maar idd, het zal ook altijd om de intentie gaan. Sansoni heeft Beerens niet eens geraakt met die happende beweging vorig jaar, maar kreeg wel zes wedstrijden schorsing.
pi_54561594
Ach we hebben al een goeie team op been met Beerens, Bradley, Bak Nielsen, Roorda(jammer, geblesseerd ), Pranjic(idem), Sulejmani, Matusiak, Sibon en Zuiverloon! Dus ik zou niet klagen als Alves weg zou gaan...
pi_54564835
Sibon kreeg een 8 in de Telegraaf

Vandenbussche ook trouwens.
pi_54564935
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 00:02 schreef SCH het volgende:

Vandenbussche ook trouwens.
Wat een held inderdaad. Hij is weer op zijn oude geweldige niveau
pi_54565060
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 00:06 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Wat een held inderdaad. Hij is weer op zijn oude geweldige niveau
Hij is bijna zo goed als Waterman

Maar ben het niet met je eens hoor. Hij maakt bijna iedere wedstrijd nog 1 of 2 vrij fatale en dramatische fouten die niet zelden (doel) punten kosten.
pi_54565208
5 wedstrijden, 1 doelpunt tegen. Afgelopen zondag foutloos, 2 cruciale reddingen = 3 punten gepakt.
pi_54565346
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 00:17 schreef MaxPower het volgende:
5 wedstrijden, 1 doelpunt tegen.
Dat doelpunt was wel meteen zijn schuld

Zijn er nog maar 5 wedstrijden gespeeld dit seizoen dan?

We gaan MaxPower nog eens uitzetten naar Vlaanderen
pi_54566306
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:03 schreef sjimz het volgende:

[..]
Ach, hij zal er vast niet wakker van liggen
pi_54567361
Ga eens naar het centrale Heerenenveen topic, SCH en MaxPower .
pi_54572467
quote:
HEERENVEEN - Afonso Alves speelt niet met Brazilie tegen Peru en Uruguay. De spits van Heerenveen hield zondag aan het partijtje schoppen en slaan met Vitesse-speler Remco van der Schaaf een blessure aan een achillespees over, die er toe leidde dat hij zich bij bondscoach Dunga afmeldde voor de komende twee interlands. Alves is niettemin wel naar zijn geboorteland afgereisd.

Trainer Gertjan Verbeek en het bestuur zijn stomverbaasd. ,,Dêr ha wy noch neat fan heard'', aldus Heerenveen-directeur Yme Kuiper. ,,As hy echt net spylje kin, hie hy better hjir bliuwe kind om behannele te wurden.''

Door zijn schorsing van vier duels mist de topschutter de wedstrijden tegen De Graafschap, NEC, Groningen en NAC. Omdat de kans groot is dat Alves in de winterstop zijn gedroomde transfer krijgt, resten hem in december nog drie duels in het shirt van Heerenveen: tegen Twente, Roda en Feyenoord.
Die zien we nooit meer...

dinsdag 13 november 2007 @ 13:27:02 #291
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54573966
Ach, dan heb je wel lef. Om het Braziliaans elftal af te zeggen voor een paar schrammen..
pi_54574052
Typisch....
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_54578775
quote:
Afonso Alves wil weg bij sc Heerenveen. En nog liever vandaag dan morgen. Dat verklaarde de Braziliaanse topschutter aan Sportweek tijdens een interview dat dinsdag verschijnt.

De Braziliaanse spits werd gevraagd of hij een verlengd verblijf in Friesland ziet zitten. Zijn antwoord was zeer kort, maar duidelijk: "Blijven? Haha, ben je gek?"

Alves wil zich elders verder ontwikkelen. "Iedere speler ter wereld, iedere speler bij Heerenveen, wil omhoog. We willen allemaal naar een grotere club, dus ik ook. Dat vind ik normaal."

Alves vertelde in het interview het volgende over zijn mislukte transfer naar AZ: "Ik ben niet naar AZ gegaan en dat ligt aan hun voorzitter. Als ze me zo graag wilden hebben, moesten ze maar betalen wat Heerenveen vroeg."
Lekker respectvol naar Heerenveeen toe
pi_54579936
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Lekker respectvol naar Heerenveeen toe
En lees nu eens Sportweek en de context waarbinnen deze uitspraak wordt gedaan...
quote:
Je hebt rust nodig om te presteren. Je voelt je in Heerenveen thuis en de bondscoach selecteert je toch wel, ook al speel je bij een kleine club Nederland. Dan kun je toch net zo goed hier blijven?
Blijven? Haha, ben je gek?

Hoe groot is de kans dat jij hier na de winterstop nog bent?
Vraag dat maar aan de voorzitter.

Die heeft Heerenveen niet meer.
Aan de directie dan.

Heb je dat niet zelf al gedaan?
Heerenveen houdt me aan mijn contract. Het is dus niet zo dat ik de clubs voor het uitkiezen heb.

Je kon toch naar AZ?
Ik ben daar niet naar toe gegaan en dat ligt aan hun voorzitter. Als ze me zo graag wilden hebben, hadden ze moeten betalen wat Heerenveen vroeg. Wat heb ik aan een club die zegt: ik ben geïnteresseerd? Er zijn zoveel clubs geïnteresseerd. Voor interesse koop ik niks. Interesse alleen is niet genoeg, want dan blijft het bij praten.

En daar houd jij niet zo van hè?
Nee, van te veel praten krijg je dorst.

Eigenlijk ongelooflijk dat je hier nog speelt.
Ach ja, maar dat is in het verleden vaker gebeurd. Er zijn meer grote spelers die een tijdje bij Heerenveen hebben gespeeld voordat ze naar een grotere club konden.

Is het frustrerend dat er maar geen club komt die het bedrag betaalt dat Heerenveen wil hebben?

Natuurlijk. Maar er zal toch wel een keer iemand komen die het gewenste bedrag voor me betaalt?
Je kunt er weinig meer, maar echt een zinnig woord is er nog niet veel uit Alves gekomen. Meestal laat 'ie z'n voeten spreken, maar ook die mogelijkheid heeft 'ie zichzelf zondag dus ontnomen..

Just wondering, mag Afonso nu wel/niet in wedstrijden van het 2e elftal uitkomen?? M'n verstand zegt van niet, maar iemand die de KNVB-reglementen paraat heeft?

... and the soap continues..
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:33:08 #295
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54584677
verdomd, moet ie er nou net tegen Feyenoord nog wel weer bij zijn, als z'n afscheidswedstrijd nog wel liefst
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:55:56 #296
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54585268
Mooie gemotiveerde antwoorden van Afonso!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54586546
Wat een kutinterview van sportweek zeg. Alsof hij dat zo letterlijk gezegd heeft.

Alves is overigens gewoon in Brazilie inderdaad, en denkt wellicht de 2e wedstrijd nog mee te kunnen doen. Hij had zoveel haast om naar het vliegveld te gaan dat hij vlak voor vertrek via zijn vriendin nog even zijn schorsing te horen kreeg. "PS: je bent voor 4 wedstrijden geschorst, xxx Lottie"
pi_54586957
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:33 schreef Steve_I. het volgende:
verdomd, moet ie er nou net tegen Feyenoord nog wel weer bij zijn, als z'n afscheidswedstrijd nog wel liefst
Heeft ie goede ervaringen mee...tegen Feyenoord.
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:57:28 #299
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54586958
Afonso weet zijn tijd wel vol te maken tot de winterstop.
pi_54587283
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:57 schreef Trancelocator het volgende:
Afonso weet zijn tijd wel vol te maken tot de winterstop.
Ja, zo kun je ook wel zeggen... Ik ben nu heel erg benieuwd welke clubs hem allemaal wil inlijven na afgelopen halve seizoen...
pi_54587303
quote:
Elano bevestigt interesse City in Alves

Datum: 13-nov-2007 21:10

De Braziliaanse middenvelder Elano heeft dinsdag voor de Braziliaanse TV bevestigd dat Manchester City interesse heeft in Afonso Alves. "Ik heb met trainer Sven-Göran Eriksson over hem gepraat. Alves schijnt een probleem met zijn paspoort te hebben, maar ik hoop dat hij naar Engeland komt", aldus de middenvelder van Man City.

Op 1 november berichtte De Telegraaf dat de Engelsen een principe-akkoord hadden bereikt over de spits. Alves zou naar verluidt twintig miljoen euro moeten kosten.
Doe dan ook maar voor 20 miljoen naar City, zijn we ook van dat gedoe af..

Afonso Alves topic #10 Haha, ben je gek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')