Neen! Ik hoop echt dat hij een plak gaat halenquote:Op donderdag 1 november 2007 19:09 schreef IJsVogel het volgende:
Hij sluit vast af met een mooie schuiver in Vancouver
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:09 schreef IJsVogel het volgende:
Hij sluit vast af met een mooie schuiver in Vancouver
AD Schaatsmasterquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie regelt de schaatsprono? Potverdrie!
Een subforum gaat wat ver. Misschien wel een filter.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:52 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij had ik dit topic nog niet gezien.
Komt er trouwens een schaatssubforum?
Dat bedoelde ik ook eigenlijk, was alleen effe vergeten hoe dat heette.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Een subforum gaat wat ver. Misschien wel een filter.
Natuurlijk niet 80 euroquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:02 schreef Tommeke het volgende:
Kaartjes voor het WK sprint zijn 80 euro voor 1 dag... Ik ga denk ik binnenkort ff bij een worldcup kijken
quote:10/31/07:
Since Shani does not train in a U.S. program and USS requires Shani to pay his own travel expenses to world cup events, I informed USS of Shani's withdrawal from the Salt Lake City World Cup.
ik denk dat 't WK sprint wel iets minder snel gaat Mirri. Nederland is daar toch wat minder sterk op, dus is 't minder populair.... Ga jij wel? Ik ga alleen naar de WC finale straksquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:41 schreef Mirri het volgende:
Zijn er nog mensen van plan om naar het WK sprint te gaan?
Zou het mogelijk zijn om echt kaartjes te kopen 8 november, of gebeurt hetzelfde als bij het wk allround?
volgens mij hebben we bij de mannen gewoon toppers en bij de dames zelfs een topfavorietquote:Op maandag 5 november 2007 11:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat 't WK sprint wel iets minder snel gaat Mirri. Nederland is daar toch wat minder sterk op, dus is 't minder populair.... Ga jij wel? Ik ga alleen naar de WC finale straks
Jawel, maar ik denk toch dat er een Koreaan wint ofzo. Bij de vrouwen ben ik benieuwd of Jenny Wolf nog steeds in vorm is.quote:Op maandag 5 november 2007 13:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij hebben we bij de mannen gewoon toppers en bij de dames zelfs een topfavoriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |