abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53874618
Jank topic
pi_53874823
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
omg die band aan het eind v/d mouw ...
Kloon van BonJovi?
Om elke post even spammen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_53874930
Kloon ik kloon wel kinderen met Yolanthe ofzo
AFC AJAX
  donderdag 11 oktober 2007 @ 23:12:11 #129
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53875128
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:28 schreef devv05 het volgende:
Chivu

Zijn gevoel voor Ajax: "it's love forever"

Oud filmpje (jaar terug) maar kende 'm nog niet
ik ook niet thnx
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 11 oktober 2007 @ 23:33:23 #130
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53875708
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 23:02 schreef Pritt het volgende:

[..]

Kloon van BonJovi?
Om elke post even spammen.
Ja.
><(({°>
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:58:38 #131
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53877560
quote:
Stam heeft vertrouwen in verloop huidige seizoen

Als we Jaap Stam mogen geloven hoeft Ajax niet te vrezen voor een terugval. De aanvoerder van de Amsterdammers geeft er na dit seizoen de brui aan, maar wil per se het huidige seizoen goed afsluiten. Dat dit onder intirim-trainer Adrie Koster moet mag niks uitmaken volgens de robuuste mandekker.

De voormalig international van Oranje geeft aan vertrouwen te hebben in Koster. "Lijkt me een goede trainer", aldus Stam in het AD. "Hij heeft in het begin van het seizoen nog voor de groep gestaan, het lijkt me een goede vent. Maar uiteindelijk moeten de spelers het zelf doen, welke trainer er ook voor de groep staat. Het is heel simpel: we moeten klaar zijn voor het duel met NEC. In de tussentijd moet er hard worden gewerkt, door iedereen."

De aanwezigheid van Frank de Boer bij de selectie van Ajax heeft positieve invloed op het verdere verloop van het seizoen, althans dat meent de verdediger. "Hij heeft veel kennis, kent de club bovendien goed en is een goede gozer. Ik ken hem al jaren en hij ligt goed in de groep", spreekt Stam.

Tot slot wil de routinier aangeven dat het vertrek van Henk ten Cate naar Chelsea niet zal nadreunen binnen de selectie van de hoofdstedelingen. "Ik denk niet dat de selectie veel tijd nodig zal hebben om zich aan te passen aan de nieuwe situatie. Wat ik vind van het feit dat Ten Cate weg is? Dat is voetbal. Je weet nooit wat er gaat gebeuren. Maar er is echt geen man overboord. Er lopen hier bij Ajax voldoende goede trainers. Fons en Frank weten ook van wanten. En al die trainers hebben dezelfde ambitie: ze willen kampioen van Nederland worden. Nee, ik ben niet boos op Ten Cate. En ik voel me ook niet belazerd. Dit hoort bij deze sport."
quote:
Chelsea maakt komst Ten Cate officieel

Chelsea is donderdagmiddag definitief de nieuwe werkgever van Henk ten Cate geworden. De oefenmeester verliet eerder deze week met gebogen hoofd de Amsterdam Arena, alwaar Adrie Koster als intirim-trainer voorlopig de honneurs zal waarnemen bij Ajax.

Ten Cate verliet de hoofdstedelingen op een onprettige manier. De technisch directeur van de Amsterdammers, Martin van Geel, betichtte de trainer van een aantal zaken, waarna de geboren Amsterdammer de bal terug kaatste. In Londen zal Ten Cate samen met hoofdtrainer Avram Grant het vertrek van José Mourinho bij The Blues moeten opvangen.

In eerste instantie is Ten Cate aangetrokken als veldtrainer, maar de voormalig coach van onder meer NAC Breda en Vitesse zal zich ook met de opstellingen bemoeien, zo liet Chelsea op haar digitale thuis weten. Tevens verwelkomde de topclub Ten Cate officieel: "Chelsea bevestigt dat Henk ten Cate aan de slag gaat als assistent van de coach van het eerste elftal. We heten hem welkom bij de club", staat te lezen.

Eerder vervulde de flamboyante trainer de rol als assistentcoach al bij FC Barcelona. In Spanje werkte Ten Cate samen met stadsgenoot en vriend Frank Rijkaard. Het tweetal boekte verschillende successen met als hoogtepunt het winnen van de Champions League.
quote:
Beenhakker begrijpt niets van AJAX

"Belachelijk dat Henk ten Cate er nu als ‘schuldige’ uitkomt in de huidige malaise", opende Leo Beenhakker een vragenstuk in Sportweek. De bondscoach van Polen snapt niets van de gang van zaken binnen het bestuur van de Amsterdammers.

De voormalig trainer en technisch directeur van de hoofdstedelingen heeft zijn boekje open gedaan en zijn ongenoegen geuit over de bestuurders binnen de club, die in het seizoen 1995 nog de Champions League won, maar sindsdien alleen maar achteruit is gegaan. "Er zijn twee dragende spelers vertrokken, waarvan de belangrijkste vlak voor de competitiestart. Met het verlies van Wesley Sneijder lever je dertig procent van je voetballende vermogen in. Die jongen heeft het vorig seizoen fenomenaal gedaan. Babel is ook nog vertrokken en Davids raakte geblesseerd; tel uit je verlies", geeft Don Leo aan.

"Als club had Ajax heel duidelijk naar buiten toe moeten communiceren dat de doelstelling naar beneden was bijgesteld. Maar ik heb daar helemaal niets ‘officieels’ over gehoord! Men laat het gebeuren dat alle pijlen op de trainer worden afgeschoten. Die is weer de lul."

"Ten Cate had veel meer krediet verdiend en had veel meer uit de wind gezet moeten worden. Als er vanuit de clubleiding wordt besloten om de beste speler te verkopen, dan moet die de verantwoording nemen voor een minder seizoen. Maar nee hoor, de trainer wordt weer afgezeken en de clubleiding kan weer vrolijk opnieuw beginnen. Ik vind dat een heel rare gang van zaken", aldus de oefenmeester die eind vorig seizoen dezelfde rol bij Feyenoord vervulde als Adrie Koster nu bij Ajax, die van intirim-trainer.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53877736
Beenhakker begrijpt niets van AJAX

"Belachelijk dat Henk ten Cate er nu als ‘schuldige’ uitkomt in de huidige malaise", opende Leo Beenhakker een vragenstuk in Sportweek. De bondscoach van Polen snapt niets van de gang van zaken binnen het bestuur van de Amsterdammers.

De voormalig trainer en technisch directeur van de hoofdstedelingen heeft zijn boekje open gedaan en zijn ongenoegen geuit over de bestuurders binnen de club, die in het seizoen 1995 nog de Champions League won, maar sindsdien alleen maar achteruit is gegaan. "Er zijn twee dragende spelers vertrokken, waarvan de belangrijkste vlak voor de competitiestart. Met het verlies van Wesley Sneijder lever je dertig procent van je voetballende vermogen in. Die jongen heeft het vorig seizoen fenomenaal gedaan. Babel is ook nog vertrokken en Davids raakte geblesseerd; tel uit je verlies", geeft Don Leo aan.

"Als club had Ajax heel duidelijk naar buiten toe moeten communiceren dat de doelstelling naar beneden was bijgesteld. Maar ik heb daar helemaal niets ‘officieels’ over gehoord! Men laat het gebeuren dat alle pijlen op de trainer worden afgeschoten. Die is weer de lul."

"Ten Cate had veel meer krediet verdiend en had veel meer uit de wind gezet moeten worden. Als er vanuit de clubleiding wordt besloten om de beste speler te verkopen, dan moet die de verantwoording nemen voor een minder seizoen. Maar nee hoor, de trainer wordt weer afgezeken en de clubleiding kan weer vrolijk opnieuw beginnen. Ik vind dat een heel rare gang van zaken", aldus de oefenmeester die eind vorig seizoen dezelfde rol bij Feyenoord vervulde als Adrie Koster nu bij Ajax, die van intirim-trainer.

Dit is precies zoals ik erover denk.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:14:24 #133
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53877758
ja, zo denk ik er ook over, alleen je was NET te laat
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:15:55 #134
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53877782
Ik hou van Leo de kakkerlak.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:16:23 #135
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53877786
pi_53878068
Leo... Was wel de grote man achter de komst van Zlatan .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53879577
quote:
'Van Gaal wil het nog één keer laten zien bij Ajax' 11 oktober 2007

Louis van Gaal is wellicht geïnteresseerd in de vacature als hoofdtrainer van Ajax. Dat suggereert Rob Cohen in AD Sportwereld. Volgens de zaakwaarnemer en spelersadviseur zou het zomaar kunnen dat Van Gaal oren heeft naar een comeback in De Arena. "Ik sluit niet uit dat Louis het nog één keer wil laten zien bij Ajax", aldus Cohen.

De schoonvader van Ronald de Boer ziet in Van Gaal de ideale kandidaat om Ajax weer op het juiste spoor te zetten. "Je hebt de allerbeste voetbalmensen nodig en er is er eigenlijk maar één goed genoeg op dit moment: Louis van Gaal. Laat ze maar eens gaan onderhandelen met Scheringa, waarom niet?" De coach van AZ zou echter niet willen werken onder de huidige Ajax-voorzitter John Jaakke, die hij ooit 'groener dan groen' noemde.

Jack Spijkerman, supporter en lid van Ajax, ziet geen heil in een terugkeer van Van Gaal. "Hij heeft bewezen een bindende factor te kunnen zijn en het is een goede trainer en coach, maar dat is dan ook weer zo'n naam uit het verleden. Ajax moet juist van die hang naar nostalgie af." Van Gaal won met Ajax in het midden van de jaren negentig alles wat er te winnen viel, waaronder de Champions League en de Wereldbeker. In oktober 2003 keerde hij terug als technisch directeur, maar destijds trad hij na een jaar alweer af na een conflict met toenmalig trainer Ronald Koeman.

Spijkerman ziet meer in Foppe de Haan als nieuwe trainer voor Ajax. "Ik pleit voor Foppe de Haan. Waarom niet? Gewoon een keer een heel ander, maar wel realistisch geluid. Ik geloof in wat die man kan. Hij is misschien net zo oud als al die Ajax-iconen, maar hij staat wél elke week op het veld en werkt met jonge en goede voetballers. Bovendien is Foppe een man die mensen bindt."

Daarnaast is de bondscoach van Jong Oranje nuchter genoeg voor Ajax, denkt de televisiemaker. "Hij kan Ajax een ander gezicht geven, is zo nuchter dat hij het gezeur van vijfde colonnes durft te weerstaan en hij heeft binnen Ajax of in een stad als Amsterdam aan niemand wat uit te leggen."
quote:
Hiddink ontkent gepolst te zijn door Ajax 12 oktober 2007

Guus Hiddink ontkent dat Ajax hem heeft gepolst voor een functie als trainer/coach in Amsterdam. Dat zei de oefenmeester in het radioprogramma Evers staat op. Afgelopen woensdag meldde Voetbal International dat Ajax-voorzitter John Jaakke afgelopen zomer al met Hiddink heeft gesproken over de opvolging van de inmiddels naar Chelsea verhuisde Henk ten Cate. Daarbij zou de Achterhoeker hebben laten weten geen interesse te hebben.

Guus Hiddink: 'Of het trainerschap bij Ajax denkbaar zou zijn? Nee' Hiddink stelt echter dat een dergelijk gesprek nooit heeft plaatsgevonden. "Nee, ik heb dat ook gehoord", verklaarde de bondscoach van Rusland. "Ik heb af en toe wel eens links en rechts contact met Ajax. Ik ben John Jaakke af en toe bij gelegenheden tegengekomen. Maar er is nooit en te nimmer serieus gesproken over een positie als hoofdtrainer bij Ajax. Het waren meer de normal talks die je even hebt. Of het trainerschap bij Ajax denkbaar zou zijn? Nee, dat zijn allemaal dingen die niet gaan gebeuren."

Deze week werd bekend dat Hiddink, die ook in de belangstelling stond van Chelsea, tot en met het WK van 2010 als bondscoach aan de Russische voetbalbond verbonden zal blijven.
pi_53879616
Niks mis met Leo. En dat stukje over Louis
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:05:00 #139
52871 Blight
Supersized.
pi_53879621
Helaas heeft hij ergens wel gelijk.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53879644
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:43 schreef Urquhart het volgende:
We hebben trouwens ook nog eens een muzikale cultband in onze gelederen gehad.
Wie herinnert zich nog het legendarische BMD trio met hun hit "Midas Touch"?

[ afbeelding ]
Dean Gorre Met die waanzinnige bicycle kick in de KNVB beker.
pi_53879660
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:02 schreef Nashje het volgende:

[..]

[..]
"in het programma Evers staat op" I rest my case
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:09:15 #142
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53879684
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 15:02 schreef Nashje het volgende:
Nog een keertje.

Poll: Co Adriaanse terug als trainer?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Mijn hemel, is het publiek hier echt zo jong dat ze het hele Adriaanse debacle niet kennen ofzo?
    -
    pi_53879708
    Denk het niet, maar misschien denken ze dat Co zijn lesje heeft geleerd.
    pi_53879969
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 09:05 schreef Blight het volgende:
    Helaas heeft hij ergens wel gelijk.
    Tuurlijk, maar dat hij zegt dat de clubleiding de verantwoording op zich moet nemen voor het vertrek van Sneijder. Is voor een deel natuurlijk wel zo, omdat het er even om gaat dat er creativiteit is ingeleverd en er geen nieuwe creativiteit voor terug is gehaald. Maar een bedrag van 27 miljoen is gewoon niet af te wijzen door een club als Ajax.

En 'de trainer is weer de lul'. Tsja dat is voetbal denk ik. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het geheel aan de clubleiding ligt, denk namelijk dat het ook een deel aan Ten Cate ligt. Met name hoe Perez 'niet welkom' was in het elftal en de aankoop Colin boven de uit eigen jeugdopleiding afkomstige Boakye.
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:26:18 #145
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_53879997
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 09:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mijn hemel, is het publiek hier echt zo jong dat ze het hele Adriaanse debacle niet kennen ofzo?
    Bij jou kunnen Frank en Ronald de Boer ook nooit meer iets goeds doen?
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_53880004
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 09:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mijn hemel, is het publiek hier echt zo jong dat ze het hele Adriaanse debacle niet kennen ofzo?
    Toen was het een hele andere situatie dan nu... Al was het toen al een zooitje bij de club
    Ajax!!
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:30:59 #147
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_53880081
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 09:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Bij jou kunnen Frank en Ronald de Boer ook nooit meer iets goeds doen?
    Beetje wat jij met Bassie hebt bedoel je?
    -
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:31:16 #148
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_53880085
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 09:26 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Toen was het een hele andere situatie dan nu... Al was het toen al een zooitje bij de club
    Maar Adriaanse was toen niet anders dan nu. Ik vind het niet nodig om je selectie van Amsterdam naar Alkmaar te laten lopen als je een keer verliest. Laat een trainer de ploeg maar op een juiste manier motiveren.
    I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:34:08 #149
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_53880131
    We hebben hier nu wel een een heel seizoen lang gespreksstof trouwens met al die speculaties over trainers.
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:36:33 #150
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_53880170
    Ja, de trainer is weer de lul hoor .

Die arme vent gaat na een dik jaar aankloten even fiks, VRIJWILLIG, zijn zakken vullen bij Chelsea, nee, HtC heeft een zwaar leven...
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')