abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:38:20 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53880200
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:34 schreef Blight het volgende:
We hebben hier nu wel een een heel seizoen lang gespreksstof trouwens met al die speculaties over trainers.
Anders open ik er wel een speciaal topic voor, wel zo handig!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:38:23 #152
52871 Blight
Supersized.
pi_53880202
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Ja, de trainer is weer de lul hoor .

Die arme vent gaat na een dik jaar aankloten even fiks, VRIJWILLIG, zijn zakken vullen bij Chelsea, nee, HtC heeft een zwaar leven...
Hij wordt wel overal afgezeken alsof hij Ajax hoogstpersoonlijk de afgrond in heeft geholpen. Ik ben geen fan van Ten Cate, maar het moge toch duidelijk zijn dat andere trainers het niet perse beter hadden gedaan na het wegvallen van Sneijder en Davids. Ajax is na het vertrek van Ten Cate nog alles behalve gezond.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:38:48 #153
52871 Blight
Supersized.
pi_53880215
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Anders open ik er wel een speciaal topic voor, wel zo handig!
Dan kunnen we het hier gewoon weer over bier, hoeren, kermis enzovoorts hebben.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:42:39 #154
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53880287
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:38 schreef Blight het volgende:

[..]

Dan kunnen we het hier gewoon weer over bier, hoeren, kermis enzovoorts hebben.
Sowieso, het is weer vrijdag!

HIer het topic, waar alle geruchten kunnen komen over de nieuwe trainer/coach van Ajax:

[CENTRAAL] Wie wordt na dit seizoen trainer/coach van Ajax?

Co Adriaanse heeft zichzelf al beschikbaar gesteld, Louis van Gaal zou het kunnen gaan doen en ook Marco van Basten lijkt een belangrijke kandidaat.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:43:49 #155
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:45:39 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53880346
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:38 schreef Blight het volgende:

[..]

Hij wordt wel overal afgezeken alsof hij Ajax hoogstpersoonlijk de afgrond in heeft geholpen. Ik ben geen fan van Ten Cate, maar het moge toch duidelijk zijn dat andere trainers het niet perse beter hadden gedaan na het wegvallen van Sneijder en Davids. Ajax is na het vertrek van Ten Cate nog alles behalve gezond.
Ajax was al ziek voor hij kwam en nu nog steeds. Maar hij heeft eigenlijk niets beter gemaakt. Het spel is zo mogelijk nog dramatischer, de resultaten zijn beroerd. We missen goeie spelers door hem...

En tijdens zijn tijd bij Ajax was het altijd de schuld van van alles behalve hij en Ajax en nu is hij weg bij Ajax en is alles de schuld van Ajax...

nee, ik heb geen h oge pet op van hem...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:46:55 #157
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53880362
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ajax was al ziek voor hij kwam en nu nog steeds. Maar hij heeft eigenlijk niets beter gemaakt. Het spel is zo mogelijk nog dramatischer, de resultaten zijn beroerd. We missen goeie spelers door hem...

En tijdens zijn tijd bij Ajax was het altijd de schuld van van alles behalve hij en Ajax en nu is hij weg bij Ajax en is alles de schuld van Ajax...

nee, ik heb geen h oge pet op van hem...
Daar tegen over staat de komst van Gabri.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:49:10 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53880404
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:46 schreef pfaf het volgende:

[..]

Daar tegen over staat de komst van Gabri.
Ik zeg ook niet dat hij helemaal niets goeds gedaan heeft .

Maar het was een hoop geschreeuw en weinig vol...
Get woke, go broke!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:54:50 #159
52871 Blight
Supersized.
pi_53880485
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij helemaal niets goeds gedaan heeft .

Maar het was een hoop geschreeuw en weinig vol...
Daar kan ik me wel in vinden ja. Ten Cate heeft wel goede dingen gedaan, maar ook fouten gemaakt die hij vervolgens niet kan toegeven.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:58:48 #160
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53880547
Van tevoren had ik meer verwacht van Henk ten Cate, ik was dan ook heel tevreden met zijn komst. Een Amsterdammer die aanvallend speelde, misschien kon hij Ajax weer genezen. Maar goed, nu hij weg is kan geconcludeerd worden dat het niet top was. De moeilijkste (uit)wedstrijden werden gewonnen, maar we konden ook van iedereen verlizen. Ik snak nu naar een trainer/coach die Ajax wat regelmatiger laat presteren, die van Ajax weer een échte topclub maakt.
pi_53880626
"Het spel is nog dramatischer" Ja joh, natuurlijk HeatWave. Flikker toch op man. Vorig seizoen heeft het spel een aardige boost gehad. Niets zaligmakends, maar ten opzichte van Blind was het gewoon 200% beter. Dat het dit seizoen na het wegvallen van een stuk of 6 basisspelers dramatisch is, dat is bekend. Maar zoals ik al zeg, de oorzaak ook.

Maar geloof vooral je eigen verhaaltjes zou ik zeggen, als je het blijft vergelijken met '94/'95 dan speelt elke trainer dramatisch natuurlijk.
pi_53880762
Van gisteravond:

http://dapperestrijders.web-log.nl/

'Morgen ledenvergadering, Jaakke stapt op!'

Een bron binnen Ajax meldde vanavond aan DS Weblog dat er voor morgenochtend een speciale ledenvergadering is ingelast. Een bijeenkomst waarbij John Jaakke zal worden gevraagd zijn functie als voorzitter van Ajax neer te leggen.

De kritiek op Jaakke is inmiddels in alle hevigheid losgebarsten. Nu ook prominente voetbalmensen uithalen naar de leiding van Ajax is de ledenraad, net als wij, van mening dat de positie van Jaakke onhoudbaar is geworden.

Morgen meer goed nieuws? We wachten het af...
Secrets never die. Only people.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:12:42 #163
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53880795
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:11 schreef PizzaSalami het volgende:
Van gisteravond:

http://dapperestrijders.web-log.nl/

'Morgen ledenvergadering, Jaakke stapt op!'

Een bron binnen Ajax meldde vanavond aan DS Weblog dat er voor morgenochtend een speciale ledenvergadering is ingelast. Een bijeenkomst waarbij John Jaakke zal worden gevraagd zijn functie als voorzitter van Ajax neer te leggen.

De kritiek op Jaakke is inmiddels in alle hevigheid losgebarsten. Nu ook prominente voetbalmensen uithalen naar de leiding van Ajax is de ledenraad, net als wij, van mening dat de positie van Jaakke onhoudbaar is geworden.

Morgen meer goed nieuws? We wachten het af...
Jammer dat die WijsNeus altijd de grootste onzin uit zijn duim zuigt, het zou natuurlijk geweldig nieuws zijn.
pi_53880807
Ik zal geen traan om de man laten, maar ik moet nog maar zien wie hem dan op zal volgen. Bovendien zie ik niet zo 1-2-3 welke problemen hij nu eigenlijk veroorzaakt zou hebben binnen Ajax, behalve dat hij niet de juiste uitstraling heeft.
pi_53880984
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jammer dat die WijsNeus altijd de grootste onzin uit zijn duim zuigt, het zou natuurlijk geweldig nieuws zijn.
Stond nog op wat andere sites, maar ik moet het ook nog zien. Zou me geen beter begin van het weekend voor kunnen stellen .
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:25:05 #166
52871 Blight
Supersized.
pi_53881057
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:13 schreef Chivu het volgende:
Ik zal geen traan om de man laten, maar ik moet nog maar zien wie hem dan op zal volgen. Bovendien zie ik niet zo 1-2-3 welke problemen hij nu eigenlijk veroorzaakt zou hebben binnen Ajax, behalve dat hij niet de juiste uitstraling heeft.
De kop van jut hè.
pi_53881123
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:25 schreef Blight het volgende:

[..]

De kop van jut hè.
Yup. En is Jaakke weg, dan gaat men zeiken dat Fontein weg moet. Als Fontein weg moet, moet Jeroen Slop weg. Hij is immers de man die definitief een knip dicht kan houden. Is Jeroen Slop weg en wordt er in de winterstop een speler voor 15 mljoen gekocht die niet presteert, dan moet Martin van Geel weg en presteren we door die miskoop niet dan moet ook de interim-coach maar wijiken. Ondertussen gaat het gekanker op Colin, Delorge, Rommedahl, Urzaiz en Kennedy vrolijk door. God, wat helpen de supporters de club toch goed de laatste jaren.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:28:40 #168
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53881124
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:21 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Stond nog op wat andere sites, maar ik moet het ook nog zien. Zou me geen beter begin van het weekend voor kunnen stellen .
Als hij dan ook Maarten Fontein in zijn val meesleept en er twee échte Ajacieden voor terugkeren (dus niet wéér twee hockeyende/korfballende zakenmannen), dan is het seizoen nu al geslaagd.

pi_53881208
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als hij dan ook Maarten Fontein in zijn val meesleept en er twee échte Ajacieden voor terugkeren (dus niet wéér twee hockeyende/korfballende zakenmannen), dan is het seizoen nu al geslaagd.

Ik had ergens gelezen dat het wel eens die directeur van KLM kon gaan wezen die er dan kwam te zitten. Dus weer niemand met een echt Ajax-hart.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:32:45 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53881217
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:03 schreef Chivu het volgende:
"Het spel is nog dramatischer" Ja joh, natuurlijk HeatWave. Flikker toch op man. Vorig seizoen heeft het spel een aardige boost gehad. Niets zaligmakends, maar ten opzichte van Blind was het gewoon 200% beter. Dat het dit seizoen na het wegvallen van een stuk of 6 basisspelers dramatisch is, dat is bekend. Maar zoals ik al zeg, de oorzaak ook.

Maar geloof vooral je eigen verhaaltjes zou ik zeggen, als je het blijft vergelijken met '94/'95 dan speelt elke trainer dramatisch natuurlijk.

.

Ja hoor, het spel tegen VVV en kozakkenboys was ooooogstrelend.....

Heb je Ajax wel ZIEN spelen de laatste weken? De tactiek was de laatste weken de lange bal van Stekelenburg en de balletjes breed van Colin!

En zat 0 opbouw in. Ga toch weg met me. Ik vergelijk niets met 95, dat was een "wonder" jaar. Maar een Ajax dat op de lange ballen gokt en niet met voetbal een aanval probeert op te zetten is GEEN Ajax!
Get woke, go broke!
pi_53881282
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.

Heb je Ajax wel ZIEN spelen de laatste weken? De tactiek was de laatste weken de lange bal van Stekelenburg en de balletjes breed van Colin!

En zat 0 opbouw in. Ga toch weg met me. Ik vergelijk niets met 95, dat was een "wonder" jaar. Maar een Ajax dat op de lange ballen gokt en niet met voetbal een aanval probeert op te zetten is GEEN Ajax!
vergeet de prachtige wedstrijden in Europa niet dit seizoen, met 0% bezieling.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53881349
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef HeatWave het volgende:
.

Ik weet dat je altijd graag het laatste woord wilt hebben, maar lees mijn post nu eens even rustig door, inclusief het laatste stuk van de eerste alinea, voordat je weer op die "Invoeren"-knop moet rammen.
pi_53881429
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:13 schreef Chivu het volgende:
Die knakker die in het begin van de Arena de voorzitter van de arena was, lees ik ook wel eens als optie...
pi_53881435
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Ik had ergens gelezen dat het wel eens die directeur van KLM kon gaan wezen die er dan kwam te zitten. Dus weer niemand met een echt Ajax-hart.
Je zou je ook eens kunnen verdiepen in het verleden van Leo van Wijk, die man is al 50 jaar lid van Ajax en heeft nog met o.a. JC samen gespeeld.
pi_53881462
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:41 schreef Longmen het volgende:

[..]

Die knakker die in het begin van de Arena de voorzitter van de arena was, lees ik ook wel eens als optie...
Gaasterland, God wat heb ik me aan die man geirriteerd.
pi_53881466
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:41 schreef Longmen het volgende:

[..]

Gaasterland oid dan?

Van Wijk of Molenaar, dat moet wel.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53881489
Ja Gaasterland dacht ik, kan het artikel niet meer vinden...
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:44:46 #178
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53881491
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:42 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Je zou je ook eens kunnen verdiepen in het verleden van Leo van Wijk, die man is al 50 jaar lid van Ajax en heeft nog met o.a. JC samen gespeeld.
Wilde het net zeggen.

Leo van Wijk in plaats van John Jaakke, Keje Molenaar in plaats van Maarten Fontein.
pi_53881503
En wat te doen met Piet Keijzer?
pi_53881535
Zondag 14 oktober is de afgelopen week meest besproken man van het Nederlandse voetbal te gast in het RTL 7-programma ‘RTL Voetbal Insite’: Henk ten Cate. De coach maakte deze week de overstap van Ajax naar Chelsea. Bij de Amsterdammers lag Ten Cate voor zijn vertrek al onder vuur na de uitschakeling dit seizoen in de Champions League en UEFA Cup. Ook de resultaten in de KNVB Beker (slechts een nipte overwinning in de blessuretijd op amateurclub Kozakken Boys) en het spel in de Eredivisie zijn niet optimaal. Desalniettemin is Ajax nog steeds volop in de race voor deze twee nationale prijzen. Met het vertrek van trainer Jose Mourinho kwam voor Ten Cate de weg vrij om bij de internationale topclub uit Londen aan de slag te gaan. De lezingen over zijn vertrek bij Ajax liepen uiteen. Heeft hij de club ‘voor het blok’ gezet, zoals in de krant was te lezen, of heeft hij het besluit om zijn contract niet uit te dienen juist in handen van de clubleiding gelegd? Ten Cate geeft zondag tekst en uitleg aan de vaste ‘spelers’ van het voetbalpraatprogramma, Wilfred Genee, Johan Derksen en Willem van Hanegem, en de RTL 7-kijker. Daarnaast is er natuurlijk ook aandacht voor het Nederlands Elftal, dat de dag ervoor in en tegen Roemenië heeft gespeeld.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:47:06 #181
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53881542
quote:
Bij Ajax maakt hij, samen met Johan Cruijff, op 1 september 1957 zijn debuut. Beiden zijn in de volkswijk Betondorp opgegroeid. Verschil is alleen dat Leo geen echte balvirtuoos is. Hij is meer de man van beton. Met zijn robuuste figuur haalt hij als achterhoedespeler de Cruijffjes van de tegenpartij onderuit. Toch is hij allerminst een simpele rauwdouwer. In plaats van een carrière als profvoetballer opteert hij voor de studie econometrie. Na het voltooien daarvan treedt hij in 1971 bij KLM in dienst.
pi_53881570
Ik las naast Gaasterland ook nog Uri Coronel.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:51:33 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53881620
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:38 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ik weet dat je altijd graag het laatste woord wilt hebben, maar lees mijn post nu eens even rustig door, inclusief het laatste stuk van de eerste alinea, voordat je weer op die "Invoeren"-knop moet rammen.
het wegvallen van spelers is nog geen excuus om ipv (voorbeeld) vd Wiel, toch weer Colin op te stellen. Want dan speel je expres met mindere spelers.

En het wegvallen van Sneijder en Babel (davids) is nog geen excuus om lafhartig verdedigend te gaan spelen in eigen huis terwijl je een VOORSPRONG hebt op je tegenstander.

En het is geen excuus om de lange ballen hanteren als taktiek te bestempelen.

En het is geen excuus om in het veld te staan alsof het een benefietwedstrijd is die je niet MAG winnen, dus je toont geen inzet. Pas in de laatste 20 min tegen Slavia en thuis tegen Zagreb begon Ajax te voetballen.

Dus ja, ik wil het laatste woord, omdat het laatste woord het woord moet zijn dat klopt!
Get woke, go broke!
pi_53881630
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:42 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Excusus van mijn kant. Had alleen iets gehoord over een KLM-directeur niet over de naam. Dus vandaar. Maar waarom zouden we Johan himself niet proberen??
pi_53881656
En het mediacircus is weer op gang gekomen.
Dit doet me weer denken aan de transferperiode afgelopen zomer.
Elke dag verschenen er wel namen in het nieuws die aan Ajax werden verbonden.
Behalve de naam van Colin.
Dus laten we nu niet alles te serieus gaan nemen.
Ik denk dat Maaskant het word.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:57:11 #186
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_53881709
Maarten Fontein is niet erg hoor. Hij heeft best goede ideeën, maar naar mijn mening beter als Marketing Directeur. Keje Molenaar dan maar?
pi_53881730
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:57 schreef Messenga het volgende:
Maarten Fontein is niet erg hoor. Hij heeft best goede ideeën, maar naar mijn mening beter als Marketing Directeur. Keje Molenaar dan maar?
Best goede ideeen? Flikker toch gauw op. Hij wil naar Azie om daar Ajax op de kaart te zetten. Als ie er eerst eens voor zorgt dat Ajax in Nederland op de kaart kom te staan .
pi_53881778
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:52 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Excusus van mijn kant. Had alleen iets gehoord over een KLM-directeur niet over de naam. Dus vandaar. Maar waarom zouden we Johan himself niet proberen??
Omdat Cruijff daar zelf geen trek in heeft. Lekker een beetje van onder de spaanse zon Ajax en Barca adviseren en af en toe een snabbeltje bij de NOS.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:04:09 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53881824
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

Best goede ideeen? Flikker toch gauw op. Hij wil naar Azie om daar Ajax op de kaart te zetten. Als ie er eerst eens voor zorgt dat Ajax in Nederland op de kaart kom te staan .
Opzich zijn dat soort dingen prima. Als hij zich niet hoeft te bemoeien met zaken in Nederland mag hij best geldbronnen in Azie aanboren. Het moet idd alleen niet ten koste gaan van eventuele werkzaamheden die eerst nog in NL moeten gebeuren. Maar dat zal wel meevallen.

Er zit heel veel geld daar en Ajax zou heel dom zijn om het niet te proberen.
Get woke, go broke!
pi_53881827
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

En Europa daarna...
pi_53881839
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:53 schreef patrickt37 het volgende:
En het mediacircus is weer op gang gekomen.
Dit doet me weer denken aan de transferperiode afgelopen zomer.
Elke dag verschenen er wel namen in het nieuws die aan Ajax werden verbonden.
Behalve de naam van Colin.
Dus laten we nu niet alles te serieus gaan nemen.
Ik denk dat Maaskant het word.
Maaskant?
pi_53881853
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:01 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Omdat Cruijff daar zelf geen trek in heeft. Lekker een beetje van onder de spaanse zon Ajax en Barca adviseren en af en toe een snabbeltje bij de NOS.
Het voelt alsof dit een kleine sneer naar hem toe is? Maar ook het gespeculeer over trainers is begonnen. Lees al namen als Foppe de Haan, Co Adriaanse en Louis van Gaal. Welke zou jij het best vinden op deze plek op dit moment.
pi_53881920
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:04 schreef Longmen het volgende:

[..]

Maaskant?
Dan weten we in ieder geval zeker dat de spelers niet op hun eigen wedstrijd gokken.
pi_53881960
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
het wegvallen van spelers is nog geen excuus om ipv (voorbeeld) vd Wiel, toch weer Colin op te stellen. Want dan speel je expres met mindere spelers.
Als Van der Wiel en Colin omwisselen zijn enige fout is in de formatie dan valt het allemaal wel mee. Ik zie Van der Wiel niet als een ontzettende stap vooruit ten opzichte van Colin, al zie ik wel dat speeltijd beter aan Van der Wiel is besteed gezien zijn achtergrond en toekomst. Ik heb een groter probleem met dat Colin uberhaupt aangetrokken wordt door Henk terwijl hij Boakye had kunnen terughalen, dan met het daadwerkelijke opstellen omdat er altijd wel een blessure is.
quote:
En het wegvallen van Sneijder en Babel (davids) is nog geen excuus om lafhartig verdedigend te gaan spelen in eigen huis terwijl je een VOORSPRONG hebt op je tegenstander.

En het is geen excuus om de lange ballen hanteren als taktiek te bestempelen.
Daar heb je gelijk in, maar zoals ik zeg is het met een compleet fitte selectie vorig seizoen veel beter gegaan dan het seizoen ervoor onder Blind.
quote:
En het is geen excuus om in het veld te staan alsof het een benefietwedstrijd is die je niet MAG winnen, dus je toont geen inzet. Pas in de laatste 20 min tegen Slavia en thuis tegen Zagreb begon Ajax te voetballen.
Dat is iets wat al jaren in terugkerende vorm een probleem is. De ene keer pas voetballen na achterstand, de andere keer stoppen met voetballen bij een voorsprong. Motiveren is dus blijkbaar niet Henk zijn sterkste vak, maar is dat gezien dat al jaren een probleem is de schuld van Henk?

Let wel, ik zeg nergens dat Henk het prima gedaan heeft. Maar hoe hij het stelt:"Nationaal goed, maar internationaal gefaald" daar heeft hij gewoon gelijk in. Ik had graag het kampioenschap gepakt met een doelpuntje meer, en natuurlijk is het vat niet leeg t.o.v. die prestatie. Maar ten opzichte van wat er nationaal werd gepresteerd (zowel qua resultaat als qua veldspel) heeft Ten Cate gewoon meer gebracht als Blind. Het enige wat hem de nek heeft omgedraaid is dat hij Europees heeft gefaald.

Speelden we gewoon 2 keer Champions League, dan denk ik dat er geen haan had gekraaid op dit moment, naar de prestatieis van Ten Cate.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:14:27 #195
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53882028
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:05 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Het voelt alsof dit een kleine sneer naar hem toe is?
Och, Johan Cruijff loopt liever geen risico's meer iets te verknallen, lekker vrijblijvend adviseren/analyseren.
quote:
Maar ook het gespeculeer over trainers is begonnen. Lees al namen als Foppe de Haan, Co Adriaanse en Louis van Gaal. Welke zou jij het best vinden op deze plek op dit moment.
Daar was een apart topic over, maar zo'n jongen die vroeger altijd gepest werd op school, heeft hem gesloten.
pi_53882198
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Och, Johan Cruijff loopt liever geen risico's meer iets te verknallen, lekker vrijblijvend adviseren/analyseren.
[..]

Daar was een apart topic over, maar zo'n jongen die vroeger altijd gepest werd op school, heeft hem gesloten.
Hahaha ok. Ik kijk niet de hele dag op FOK dus kon niet weten dat er een topic over was geopend.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:22:18 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53882235
quote:
Speelden we gewoon 2 keer Champions League, dan denk ik dat er geen haan had gekraaid op dit moment, naar de prestatieis van Ten Cate.
Zou je denken . En als we vorig jaar kampioen waren geworden ook niet.

Dit is geen open deur meer, dit is een open hangar .
Get woke, go broke!
pi_53882431
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Chivu het volgende:
Dit zou een uitspraak van Henk kunnen zijn .
pi_53882582
Uitslagen van de verkiezingen van het supportersforum zijn bekend. denthemen zit er volgens mij bij.
pi_53882690
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Ja want als je directeur bent geweest kan je geen Ajax hart hebben !!!!

Alhoewel ik niks over Van Wijk weet behalve dat ie directeur van KLM is

Een Ajax voorzitter moet gewoon zijn verstand gebruiken en niet teveel gekke dingen doen, alles een beetje bij elkaar houden enzo.
pi_53882724

pi_53882830
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:44 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Een Ajax voorzitter moet gewoon zijn verstand gebruiken en niet teveel gekke dingen doen, alles een beetje bij elkaar houden enzo.
Het had misschien beter geweest dat je eerst het hele topic had doorgelezen. We willen een man met Ajax hart bovenin. Ik had gehoord dat er iemand van KLM bleek te komen. Daarop gaf ik aan weer iemand zonder Ajax hart. Had zijn naam nog niet gehoord. Daarop werd door verschillenden uitgelegd wie het was waarop ik voor uitspraak excuseerde. Dus wij waren al een paar regels verder.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:54:03 #203
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53882898
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:45 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53882957
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:44 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Helaas heb je de hele tijd de druk van de aandeelhouders mee te dragen....
pi_53883000
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zou je denken . En als we vorig jaar kampioen waren geworden ook niet.

Dit is geen open deur meer, dit is een open hangar .
Dit om aan te geven dat noch de speelwijze, noch de nationale prestaties, zoals jij dat aangeeft, de oorzaak waren. Nu wordt door jou naar alles en nog wat gewezen, terwijl de enige echte oorzaak dat Ten Cate weg moest de internationale prestaties zijn.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:01:21 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53883060
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:58 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dit om aan te geven dat noch de speelwijze, noch de nationale prestaties, zoals jij dat aangeeft, de oorzaak waren. Nu wordt door jou naar alles en nog wat gewezen, terwijl de enige echte oorzaak dat Ten Cate weg moest de internationale prestaties zijn.
De nationale prestatie zijn toch ook niet al te best? Ja, we waren op 1 goal na kampioen, dus we waren het niet. En de beker is leuk, maar eigenlijk alleen een prijs icm met de schaal.

En het spel is al jaren dramatisch en dat is iig nauwelijks beter geworden.

En ja, de internationale prestatie zijn ook belangrijk hoor! Al was het maar voor het prestige..

En hij hoefde niet weg, hij ging weg..
Get woke, go broke!
pi_53883094
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:56 schreef Longmen het volgende:

[..]

Helaas heb je de hele tijd de druk van de aandeelhouders mee te dragen....
Dat hoeft helemaal niks uit te maken hoor, kijk naar Man UTD etc.

Net alsof het Ajax aandeel ook maar iets voorstelt !
pi_53883222
Van Gaal terug zou mooi zijn
AFC AJAX
pi_53883541
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:09 schreef BonJovi het volgende:
Van Gaal terug zou mooi zijn
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
pi_53883784
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:03 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niks uit te maken hoor, kijk naar Man UTD etc.

Net alsof het Ajax aandeel ook maar iets voorstelt !
dat hoeft niet, maar bij ajax werkt het nog niet. Waarom denk je dat Sneijer perse weg moest voor dat bod?
Dat het niets voorstelt doet niet ter zake
pi_53884017
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:01 schreef HeatWave het volgende:

En het spel is al jaren dramatisch en dat is iig nauwelijks beter geworden.
Ik denk dat we vorig seizoen de eerste wedstrijden (tot PSV thuis) en de tweede seizoenshelft het beste voetbal van Ajax hebben gezien dit millenium ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53884037
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:35 schreef Longmen het volgende:

Waarom denk je dat Sneijer perse weg moest voor dat bod?
Ook als Ajax niet op de beurs genoteerd zou zijn, zou Sneijder voor dat bod verkocht zijn. Ajax leeft nu eenmaal van spelerstransfers, simpel.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53884362
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:01 schreef HeatWave het volgende:
De nationale prestatie zijn toch ook niet al te best? Ja, we waren op 1 goal na kampioen, dus we waren het niet. En de beker is leuk, maar eigenlijk alleen een prijs icm met de schaal.
Ajax leeft niet alleen in Nederland hoor. Het is echt niet zo dat wanneer Ajax het normale niveau haalt, een kampioenschap gegarandeerd is. We hebben nu eenmaal ook met PSV te maken. Wij Ajacieden willen misschien graag geloven dat Ajax op eenzame hoogte staat, maar nationaal is er gewoon 50/50 concurrentie van PSV en hier en daar een outsider (of de nu Feyenoord of AZ heet).

Kortom, op 1 doelpunt na het kampioenschap mssen is emotioneel voor Ajacieden een schande, maar objectief is het gewoon een teken dat Ajax tot op het laatste moment titelkandidaat is geweest. En dat laatste telt ook als vooruitgang, gezien de achterstand op de concurrentie de laatste jaren.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:06:27 #214
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53884465
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:39 schreef Nashje het volgende:
Uitslagen van de verkiezingen van het supportersforum zijn bekend. denthemen zit er volgens mij bij.
duh dat was de enige kandidaat daar
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:44:21 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53885165
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:39 schreef Nashje het volgende:
Dit is de vertegenwoordigster van Oost 1e ring:

En deze van Oost 2e ring:

vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:48:47 #216
52871 Blight
Supersized.
pi_53885224
Tering.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:48:58 #217
52871 Blight
Supersized.
pi_53885227
Wie van die twee is kleinzusje?
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:01:37 #218
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53885459
Zie die knabbel rechts verwend worden
><(({°>
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:03:53 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53885497
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:01 schreef BigKahuna het volgende:
Dat is juist Babbel, ik was ook benieuwd of één van de twee kleinzusje of Riro is.

Thank God it's Friday!
pi_53885526
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:01 schreef BigKahuna het volgende:

We worden trouwens gewoon kampioen hoor. Maakt niet uit met welke trainer
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:06:12 #221
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53885532
Nee met die grote neus is Babbel!
><(({°>
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:09:52 #222
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53885595
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:06 schreef BigKahuna het volgende:
Nee met die grote neus is Babbel!
Dan staan ze verkeerd, want het is Knabbel en Babbel en geen Babbel en Knabbel.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:14:19 #223
52871 Blight
Supersized.
pi_53885682
Ze zijn in ieder geval een stuk liever dan Pluto: http://www.dumpert.nl/med(...)met_zich_fokken.html
pi_53885757
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat is juist Babbel, ik was ook benieuwd of één van de twee kleinzusje of Riro is.

Thank God it's Friday!
Riro zal daar niet blij mee zijn
AFC AJAX
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:18:58 #225
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_53885778
Lekker wijf wel!

Dat kleine meisje bedoel ik dan heh
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:21:09 #226
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53885835
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dan staan ze verkeerd, want het is Knabbel en Babbel en geen Babbel en Knabbel.
Woow, tegen deze fantastische theorie kan ik niet op. Jij wint ...
><(({°>
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:23:14 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53885879
Komkommertijd .
Get woke, go broke!
pi_53886011
We kunnen beter Colin Farrell in onze team hebben, volgens mij is hij nog beter dan onze Colin
AFC AJAX
pi_53886026
En? Jaakke al ontslagen? Heeft lang genoeg geduurd nu.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:31:35 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53886045
Colin Mcrae is wat lastiger, die haalt op dit moment net aan het niveau van Colin niet. .
Get woke, go broke!
pi_53886076
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:14 schreef Blight het volgende:
Ze zijn in ieder geval een stuk liever dan Pluto: http://www.dumpert.nl/med(...)met_zich_fokken.html
!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:33:28 #232
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53886101
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Tering die doos was ook in Holland Sport, kwam totaal niet uit dr woorden, zei niks zinnigs
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53886106
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Colin Mcrae is wat lastiger, die haalt op dit moment net aan het niveau van Colin niet. .
Zelfs in McRae zit meer leven dan in Jurgen.
pi_53886215
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:33 schreef Sethje het volgende:

[..]

Tering die doos was ook in Holland Sport, kwam totaal niet uit dr woorden, zei niks zinnigs
Wat moet zij in Holland Sport dan?
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:42:09 #235
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53886274
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:30 schreef Nashje het volgende:
En? Jaakke al ontslagen? Heeft lang genoeg geduurd nu.
Wat doe je ontopic ?
><(({°>
pi_53886347
Babbel

Doet me denken aan Ryan
En zijn prachtige heupschot
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:56:14 #237
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53886513
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat moet zij in Holland Sport dan?
Ze hadden een onderwerp dat amsterdammers/ajacieden hun zegje mochten doen over wat er mis was bij Ajax. Toen kwam zij ook aan de beurt als "grote fan" en begon ze onzin uit te kramen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:58:29 #238
52871 Blight
Supersized.
pi_53886570
Ach. Dat hele supportersforum is ook maar een middel om te de illusie te wekken dat wij fans enige inbreng hebben in het bedrijf dat Ajax heet.
pi_53886618
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:46 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ook als Ajax niet op de beurs genoteerd zou zijn, zou Sneijder voor dat bod verkocht zijn. Ajax leeft nu eenmaal van spelerstransfers, simpel.
Volgens mij begrijp je best wat ik bedoel.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:11:41 #240
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53886810
Waarom is deze afgevallen

[ Bericht 4% gewijzigd door PLAE@ op 12-10-2007 15:17:38 ]
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:15:21 #241
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53886868
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 15:11 schreef PLAE@ het volgende:

Waarom is deze afgevallen

[ afbeelding ]
Dat ben jij!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:17:06 #242
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53886902
Als ik dat ben is dit een profvoetballer van Ajax
pi_53886981
quote:
Uitslag verkiezingen supporters-forum

Amsterdam, 12 okt 2007
De uitslag van de verkiezingen voor het supportersforum is bekend. De Ajax-seizoenkaarthouders konden via de website hun stem uitbrengen op een van de afgevaardigden van de tribunedelen.

De personen die zijn verkozen op basis van de stemming zijn:

West 1e ring – geen deelname
Noord 1e ring – Ron Jansen
Oost 1e ring - Ilona Oerlemans
Zuid 1e ring - Sander Adriaansen
West 2e ring – John van Reenen
Noord 2e ring - Simon Knol
Oost 2e ring – Brenda Toonen
Zuid 2e ring - Mike Tinniglo
Vak 016 - Dennis Bliek

Met de bovenstaande personen zal zo snel mogelijk contact op worden genomen over de eerste vergadering van het forum. Via de website zullen supporters op de hoogte worden gehouden van de opzet.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:26:48 #244
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53887096
Leuk voor je hoor . Krijgen we nu polls hier voor elke vergadering of hou je vergaderingen in de rust op het plateau
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:28:27 #245
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53887122
Ik wil trouwens dat we gewoon met Socio's gaan werken.
pi_53887291
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 15:28 schreef PLAE@ het volgende:

Ik wil trouwens dat we gewoon met Socio's gaan werken.
Dan wordt Colin na zn carriere direct voorzitter!
pi_53887916
quote:
‘Positie Ajax-voorzitter Jaakke wankelt’
Datum: 12-okt-2007 13:38

Na het vertrek van Ajax-trainer Henk ten Cate is de storm rondom de club uit Amsterdam nog niet gaan liggen. Bronnen binnen Ajax bevestigden vrijdag aan Sportweek dat de positie van voorzitter John Jaakke aanstaande dinsdag tijdens de algemene ledenraadvergadering ter discussie zal staan. Jaakke is naast voorzitter van AFC Ajax ook voorzitter van de Raad van Commissarissen van Ajax NV.

Jaakke werd in 2003, op voorspraak van oud-burgemeester van Amsterdam, Ed van Thijn benoemd tot voorzitter van Ajax. Daar waar Ajax volgens het beleidsplan een consistente aanpak nastreeft, nam hij sindsdien afscheid van de trainers Ronald Koeman, Danny Blind en Henk ten Cate. Ook technisch directeur Louis van Gaal diende zijn contract onder het bewind van Jaakke niet uit.

De belangrijkste kandidaat die in de wandelgangen van Ajax wordt genoemd als opvolger van Jaakke is Leo van Wijk, vice-president van Air France-KLM. Van Wijk is een geboren Amsterdammer en speelde vroeger in het tweede elftal van Ajax. Daarnaast is hij een jeugdvriend van Johan Cruijff; beiden groeiden samen op in Betondorp. (HM/ MB)
pi_53888483
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:07 schreef Nashje het volgende:

[..]
Als dat echt zo is ben ik weer even in de zevende hemel
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  Redactie Games vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:35:07 #249
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_53888519
Weg met die kerel. Hopleijk komt die LEo van Wijk. Heeft bij KLM hele goede dingen gedaan op bestuurlijk niveau en hij is nog een ajax man ook. Maarja weet niet of KLM hem weg wil laten gaan.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_53888581
Zo he, gaat hard. En als Jaakke weggaat, lijkt de weg voor Co ook haast vrij.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:47:01 #251
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53888768
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zelfs in McRae zit meer leven dan in Jurgen.
Ja, Jurgen mist ook een beetje die helicopterview in wedstrijden
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:49:55 #252
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53888826
Of voor Louis
><(({°>
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:00:18 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53889026
Jaakke, weer iemand die ik niet zal missen. Alleen zijn onaangename rotsmoel al. Echt zo'n elleboogtype . Alles voor de carriere.... Prima, maar niet bij Ajax.

NEXT!
Get woke, go broke!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:05:02 #254
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53889112
Liever John Jaakke dan die kankerdebiel van een Adriaanse .
-
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:05:54 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53889131
Niet dezelfde functie, dus ook niet vergelijkbaar .

Al had ik wel liever Perez dan HtC .
Get woke, go broke!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:13:15 #256
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53889276
nog even en dan kunnen we gaan zwaaien naar Jaakke
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53889389
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_53889713
quote:
Ajacieden in het bestuur!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:34:18 #259
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53889743
quote:
tis alleen jammer dat die molenaar in het verleden de fout gemaakt heeft om voor onze vrienden uit rotjeknut zuid uit te komen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:38:11 #260
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53889857
quote:
Ook zei Molenaar: ‘Jaakke wil Ajax terug naar de top brengen en denkt dat via een commerciële weg te kunnen bereiken. Ik vind dat niet de juiste manier. Als je goed en succesvol voetbal speelt, volgt het commerciële succes vanzelf. De clubleiding van Ajax is het voetbal uit het oog verloren. Nee, dit zijn geen opmerkingen van iemand die uit rancune handelt. Ik maak me gewoon zorgen om de club waar ik aanhanger van ben.’
><(({°>
pi_53889865
Ik hoop zooooooooo erg dat Foppe naar Ajax komt.
pi_53889901
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:38 schreef BigKahuna het volgende:

[..]
klinkt goed , zo kijk ik er ook tegen aan. Maar ja; wie zou het zogenaamd niet zo zeggen als je kandidaat bent als voorzitter van Ajax.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:47:47 #263
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53890052
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Liever John Jaakke dan die kankerdebiel van een Adriaanse .
Welk vak zit/sta jij eigenlijk?
pi_53890117
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:38 schreef toma het volgende:
goeie coach maar of hij bij ajax past weet ik niet..
pi_53890171
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:38 schreef toma het volgende:
Vergeet het maar..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53890364
quote:
'Molenaar belangrijkste gegadigde om Jaakke bij Ajax op te volgen'

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 12-okt-2007 17:06

Als John Jaakke volgende week onder druk van de algemene ledenraad daadwerkelijk terug moet treden als voorzitter van Ajax, is Keje Molenaar de belangrijkste kandidaat om Jaakke op te volgen. Dat meldden bronnen binnen Ajax vrijdag aan Sportweek. Aanstaande dinsdag zal de positie van Jaakke tijdens de algemene ledenraadvergadering ter discussie komen te staan.

Van Molenaar, die eind 2005 in Amsterdam ook al in beeld was om algemeen directeur Arie van Eijden op te volgen, maar toen door Jaakke te onervaren werd bevonden, is bekend dat hij een fel tegenstander is van de huidige voorzitter. Zo liet hij in de media meermaals weten dat hij het een slechte zaak vond dat echte Ajacieden als Klaas Nuninga en Hein Blocks in het verleden zijn teruggetreden, terwijl mensen als Jaakke er alleen zitten voor ‘hun eigen ego en de pluche’ en ondertussen wel de touwtjes in handen hebben.

Ook zei Molenaar: ‘Jaakke wil Ajax terug naar de top brengen en denkt dat via een commerciële weg te kunnen bereiken. Ik vind dat niet de juiste manier. Als je goed en succesvol voetbal speelt, volgt het commerciële succes vanzelf. De clubleiding van Ajax is het voetbal uit het oog verloren. Nee, dit zijn geen opmerkingen van iemand die uit rancune handelt. Ik maak me gewoon zorgen om de club waar ik aanhanger van ben.’

Advocaat Keje Molenaar, geboren op 29 september 1958, speelde in zijn actieve carrière achtereenvolgens voor Volendam (1977-79), Ajax (1980-84), opnieuw Volendam (1984-85) en Feyenoord (1985-89). Ook speelde hij twee (vriendschappelijke) interlands. (HM/ MB)
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53890868
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:50 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

goeie coach maar of hij bij ajax past weet ik niet..
Hij is realistisch en nuchter.
Hij kan goed met jonge spelers overweg.
Hij heeft veel ervaring en past zijn taktiek aan op zijn spelers en niet zijn spelers op zijn taktiek.
Hij is alleen niet arrogant.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:24:23 #268
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53890985
Foppe komt niet hoor, dat weet ik toch wel vrij zeker.
><(({°>
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:24:25 #269
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53890987
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En deze van Oost 2e ring:

[ afbeelding ]

Die tweede gaat volgens mij ook met elke uitwedstrijd mee. En die eerste was idd bij Holland Sport.
De uitverkorende van Zuid II zit overigens ook op AT en AN, dus het zit wel goed qua forummers in het forum.

Overigens over Jaakke: Ledenvergadering+positie van Jaakke onder druk...1+1=2 denk ik.
Gourmetten of steengrillen?
pi_53891176
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
Foppe komt niet hoor, dat weet ik toch wel vrij zeker.
ik geloof er ook niet in. Maar hij zou wel de beste zijn.
pi_53891349
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:59 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nu die andere droplul nog...
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:41:52 #272
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53891376
Foppe alsjeblieft zeg.

Molenaar heb ik mijn twijfels bij. Al roept hij vaak de dingen die 'we' willen horen.

Van Wijk moet uit zichzelf al een steekje los hebben. Qua salaris zal het niet eens op elkaar lijken. Al zal hij met Ajax ook maar een dag of 2/3 in de week bezig zijn. Of dat valt te combineren met een fulltime baan bij KLM....dat lijkt mij niet. Alhoewel ze in dat soort regionen weer commissariaten uitgevonden hebben voor mensen die parttime baantjes zoeken. Zeer weinig doen voor zeer veel geld hehe.
Financieel zal hij er echt zwaar op achteruit gaan. Zou dus wel respect hebben voor de man als hij zou willen.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:46:27 #273
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53891483
Wel grappig dat Molenaar (overigens ook door mij) graag wordt gezien in een belangrijke functie bij Ajax, terwijl hij meer wedstrijden voor de aartsrivaal heeft gespeeld.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:48:57 #274
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53891530
Foppe en Ajax zijn elkaars tegenpolen. Het hoeft niet perse te betekenen dat het gedoemd is te mislukken, maar ik heb er weinig vertrouwen in.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:50:20 #275
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53891555
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
die kankerdebiel van een Adriaanse .
Praat even normaal over de man die Ajax weer groot gaat maken (met MvG).
pi_53891573
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:59 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik zie het wel zitten in Molenaar
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:56:29 #277
51286 w00h00
Digital man!
pi_53891690
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 18:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zie het wel zitten in Molenaar
Tenminste een Ajacied!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:05:47 #278
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_53891896
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 18:46 schreef twi het volgende:
Wel grappig dat Molenaar (overigens ook door mij) graag wordt gezien in een belangrijke functie bij Ajax, terwijl hij meer wedstrijden voor de aartsrivaal heeft gespeeld.
Cruijff is ook een Ajacied. Toch?
pi_53892005
Ik hoop zo dat co komt. Dan kan hij die prutsers eieren laten zoeken in de tuin. Beetje discipline
Terug naar de top... Nou moeten we weer een paar jaar kampioen worden
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:13:40 #280
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53892124
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:09 schreef D3nn15 het volgende:
Ik hoop zo dat co komt. Dan kan hij die prutsers eieren laten zoeken in de tuin. Beetje discipline
1K h00p h3t 00K.
Gourmetten of steengrillen?
pi_53892325
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:09 schreef D3nn15 het volgende:
Co, kom op zeg. Wat een ramp is die man!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53892395
Nee, ik heb wel vertrouwen in Co.
pi_53893325
Van Gaal come home
AFC AJAX
pi_53893536
Wouters come home

vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:19:34 #285
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53893622
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Welk vak zit/sta jij eigenlijk?
Als ik ga, meestal in 128. Bij m'n gappies van vroeger, toen ik nog wel een seizoenskaart had (De Meer tijdperk)
-
pi_53893637
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 20:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Wouters come home

Die Wouters ken mij echt de tyfus krijgen..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:22:34 #287
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53893670
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 18:50 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Praat even normaal over de man die Ajax weer groot gaat maken (met MvG).
Sorry, maar iemand die zo respectloos met mijn held omgaat mag echt de tyfus krijgen.
Sowieso kan ik er niet tegen als een volwassene zich zo gedraagt. Het zijn profs, geen kleine kinderen.
-
pi_53893689
Keje Molenaar... Dat is toch een advocaat? Hij staat namelijk een vriend van me bij in een tuchtzaak.
pi_53894482
Molenaar is inderdaad een advocaat... netzoals Jaakke..... (jurist)...

tja, ik denk da t supporters weinig kunnen zeggen over de prestaties van Jaakke..... maargoed... Keje roept ook alleen maar dingen die 'we' willen horen... dus of het nou een verbetering zal zijn.. ik denk het niet
Love is in the air!
pi_53894520
Vraag me ook af of een voorzitter nou echt veel invloed heeft. Molenaar heeft wel z'n verleden en uitstraling mee tov Jaakke.
pi_53894784
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef zjroentje het volgende:
Vraag me ook af of een voorzitter nou echt veel invloed heeft.
ja, dat vraag ik me ook af, we zullen heus niet opeens de Champions League gaan pakken toch? Maar ja... het is toch weer een van de uithangborden van je club, dus 't is altijd fijn als zoiemand een beetje fatsoenlijk overkomt, wat dat betreft heb ik meer vertrouwen in Molenaar dan Jaakke.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:13:38 #292
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53894843
Daarom zou het ook beter zijn om Molenaar als Algemeen Directeur te hebben. Veel meer invloed. Dan kun je die gozer van de KLM dat erebaantje geven, zodat 'ie nog wat meer kan schnabbelen.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:37:32 #293
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53895384
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef zjroentje het volgende:
Vraag me ook af of een voorzitter nou echt veel invloed heeft. Molenaar heeft wel z'n verleden en uitstraling mee tov Jaakke.
Je kan je ook afvragen of Jaakke ooit een bindende factor is geweest.
pi_53895978
Jakkes weg
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:36:32 #295
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53896723
Is ie weg??
><(({°>
pi_53897577
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 22:36 schreef BigKahuna het volgende:
Is ie weg??
nog niet.
pi_53897600
Denk dat met Molenaar het kampioenschap wel zo goed als zeker binnen is.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:12:08 #298
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53897674
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef toma het volgende:

[..]

nog niet.
><(({°>
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:12:25 #299
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53897681
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef N.i.c.k het volgende:
Denk dat met Molenaar het kampioenschap wel zo goed als zeker binnen is.
><(({°>
pi_53897702
jakkes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')