Woow, tegen deze fantastische theorie kan ik niet op. Jij wint ...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan staan ze verkeerd, want het is Knabbel en Babbel en geen Babbel en Knabbel.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:14 schreef Blight het volgende:
Ze zijn in ieder geval een stuk liever dan Pluto: http://www.dumpert.nl/med(...)met_zich_fokken.html
Tering die doos was ook in Holland Sport, kwam totaal niet uit dr woorden, zei niks zinnigsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit is de vertegenwoordigster van Oost 1e ring:
Zelfs in McRae zit meer leven dan in Jurgen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Colin Mcrae is wat lastiger, die haalt op dit moment net aan het niveau van Colin niet..
Wat moet zij in Holland Sport dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Tering die doos was ook in Holland Sport, kwam totaal niet uit dr woorden, zei niks zinnigs
Wat doe je ontopicquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:30 schreef Nashje het volgende:
En? Jaakke al ontslagen? Heeft lang genoeg geduurd nu.
Ze hadden een onderwerp dat amsterdammers/ajacieden hun zegje mochten doen over wat er mis was bij Ajax. Toen kwam zij ook aan de beurt als "grote fan" en begon ze onzin uit te kramen.quote:
Volgens mij begrijp je best wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ook als Ajax niet op de beurs genoteerd zou zijn, zou Sneijder voor dat bod verkocht zijn. Ajax leeft nu eenmaal van spelerstransfers, simpel.
Dat ben jij!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:11 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom is deze afgevallen
[ afbeelding ]
quote:Uitslag verkiezingen supporters-forum
Amsterdam, 12 okt 2007
De uitslag van de verkiezingen voor het supportersforum is bekend. De Ajax-seizoenkaarthouders konden via de website hun stem uitbrengen op een van de afgevaardigden van de tribunedelen.
De personen die zijn verkozen op basis van de stemming zijn:
West 1e ring – geen deelname
Noord 1e ring – Ron Jansen
Oost 1e ring - Ilona Oerlemans
Zuid 1e ring - Sander Adriaansen
West 2e ring – John van Reenen
Noord 2e ring - Simon Knol
Oost 2e ring – Brenda Toonen
Zuid 2e ring - Mike Tinniglo
Vak 016 - Dennis Bliek
Met de bovenstaande personen zal zo snel mogelijk contact op worden genomen over de eerste vergadering van het forum. Via de website zullen supporters op de hoogte worden gehouden van de opzet.
Dan wordt Colin na zn carriere direct voorzitter!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:28 schreef PLAE@ het volgende:
Ik wil trouwens dat we gewoon met Socio's gaan werken.
quote:‘Positie Ajax-voorzitter Jaakke wankelt’
Datum: 12-okt-2007 13:38
Na het vertrek van Ajax-trainer Henk ten Cate is de storm rondom de club uit Amsterdam nog niet gaan liggen. Bronnen binnen Ajax bevestigden vrijdag aan Sportweek dat de positie van voorzitter John Jaakke aanstaande dinsdag tijdens de algemene ledenraadvergadering ter discussie zal staan. Jaakke is naast voorzitter van AFC Ajax ook voorzitter van de Raad van Commissarissen van Ajax NV.
Jaakke werd in 2003, op voorspraak van oud-burgemeester van Amsterdam, Ed van Thijn benoemd tot voorzitter van Ajax. Daar waar Ajax volgens het beleidsplan een consistente aanpak nastreeft, nam hij sindsdien afscheid van de trainers Ronald Koeman, Danny Blind en Henk ten Cate. Ook technisch directeur Louis van Gaal diende zijn contract onder het bewind van Jaakke niet uit.
De belangrijkste kandidaat die in de wandelgangen van Ajax wordt genoemd als opvolger van Jaakke is Leo van Wijk, vice-president van Air France-KLM. Van Wijk is een geboren Amsterdammer en speelde vroeger in het tweede elftal van Ajax. Daarnaast is hij een jeugdvriend van Johan Cruijff; beiden groeiden samen op in Betondorp. (HM/ MB)
Als dat echt zo is ben ik weer even in de zevende hemelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |