Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:11 schreef golfer het volgende:
Ik viel net binnen bij het einde, maar zat die ene vrouw nou te soppen op die grote man met dat matje?
Jammer dat ik de hele uitzending dus niet heb gezien.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:20 schreef nebelung het volgende:
Ja dus Golfer, ze was gewoon verliefd op hem hoor.
Even geheel offtopic:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:45 schreef Chanell het volgende:
Als hij had toegegeven waren ze vanaf dag 1 al met elkaar in bed gekropen, geile doos.
Maar goed, die 'berend' van haar was ook niet veel soeps.
Geen idee, maar wat een verwend nest is me dat zeg... Ik bedoelde het meer als beeldspraak. Zij met haar "Ik wil dit, ik wil dat"... Zet 'r maar eens een weekje in Afrika neer, kijken of ze dan nog zo'n kapsones heeft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:47 schreef static het volgende:
Waar komt die vrouw vandaan?
Dat vond ik ook al zo raar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een verwend nest die negerin.![]()
En wat ze daarstraks over haar man zei: Hij is een beetje saai, maarja het is mijn man dus dat is goed.![]()
Waar hij hem ook mee naartoe genomen zou hebben, het zou toch nooit goed zijn geweest. Zeker bang voor 'the attack of the stofjes' onder zijn bank thuis.quote:
vergeet die boven de klok niet, of in de glazen kastquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:23 schreef YPrue het volgende:
[..]
Waar hij hem ook mee naartoe genomen zou hebben, het zou toch nooit goed zijn geweest. Zeker bang voor 'the attack of the stofjes' onder zijn bank thuis.![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:27 schreef Ole het volgende:
[..]
vergeet die boven de klok niet, of in de glazen kast![]()
![]()
Ik ben het hier volkomen mee eens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:42 schreef HaveANiceDay het volgende:
Verschrikkelijk, wat een dwangmatige controlfreak met smetvrees zeg! Je mag toch hopen dat die vrouw na deze beelden haar ophemelende mening over "haar mannetje" ietwat bijstelt. Hoezo "hij is blij met het kleinste dingetje" en "hij vindt alles goed"? Grote dingen kosten tijd en geld en daar mag niemand aankomen! En hij vindt inderdaad alles goed…zolang men zich strikt houdt aan zijn dwingende smetvrees- en budgetregime ja! Mijn god, hoe vaak moet iemand sorry zeggen? En maar blaffen over die 82!!! euro, terwijl hij toch ook eerlijk moest toegeven dat de ruilvrouw/man nog 30 euro had overgehouden van het huishoudgeld. En geen moment, geen minuut, geen secónde heeft ie genoten van de stralende gezichtjes van z'n kinderen. Nee, want genieten doe je van een pluisvrije vloer onder de bank. Hoe triest ben je dan…?![]()
Ach, eigenlijk is het volgens mij een heel zielig mannetje. Hij lijkt mij zó onzeker over zichzelf en z'n (in alle opzichten) karige leventje dat hij alleen nog uit het afgeven op anderen enig gevoel van zelfrespect probeert te halen. En maar blijven herhalen dat die homo-meneer zich vooral niets beter moest voelen dan hij. Vooral bedoeld om zichzelf te overtuigen als je het mij vraagt.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:42 schreef HaveANiceDay het volgende:
Verschrikkelijk, wat een dwangmatige controlfreak met smetvrees zeg! Je mag toch hopen dat die vrouw na deze beelden haar ophemelende mening over "haar mannetje" ietwat bijstelt. Hoezo "hij is blij met het kleinste dingetje" en "hij vindt alles goed"? Grote dingen kosten tijd en geld en daar mag niemand aankomen! En hij vindt inderdaad alles goed…zolang men zich strikt houdt aan zijn dwingende smetvrees- en budgetregime ja! Mijn god, hoe vaak moet iemand sorry zeggen? En maar blaffen over die 82!!! euro, terwijl hij toch ook eerlijk moest toegeven dat de ruilvrouw/man nog 30 euro had overgehouden van het huishoudgeld. En geen moment, geen minuut, geen secónde heeft ie genoten van de stralende gezichtjes van z'n kinderen. Nee, want genieten doe je van een pluisvrije vloer onder de bank. Hoe triest ben je dan…?![]()
Ach, eigenlijk is het volgens mij een heel zielig mannetje. Hij lijkt mij zó onzeker over zichzelf en z'n (in alle opzichten) karige leventje dat hij alleen nog uit het afgeven op anderen enig gevoel van zelfrespect probeert te halen. En maar blijven herhalen dat die homo-meneer zich vooral niets beter moest voelen dan hij. Vooral bedoeld om zichzelf te overtuigen als je het mij vraagt.
Dubbel sneu, want nu heeft het waarschijnlijk zeldzame dagje uit met z'n gezin hem geen cent gekost en toch was het nog steeds een verspilde dag in het leven van dit trieste mannetje. En dat dankzij zijn eigen obsessieve gedrag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:52 schreef bibi het volgende:
Ik weet uit betrouwbare bron dat hij zijn 82 euro heeft terug gekregen uiteindelijk. Wat een enge vent zeg.
82 euro voor een dagje uit met de kinderen. Voor het betreffende gezin bijna een week eten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:31 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb het gisteren niet gezien, om welke 82 euro ging het?
Idd.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:56 schreef Ole het volgende:
vieze oude kerel..
Inderdaad zeg. Zegt 'ie dat hij rond 19.15 uur thuis is om te koken, hoe laat staat het eten op tafel (omdat hij de tijd vergeet in de kroeg)? 21.15 uur.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef Canisfire het volgende:
Haha raar wijf idd. Maar die kerel was erger eerst naar de kroeg en je kinderen tot 9 uur laten wachten voor het eten.
ja ze zijn ook altijd het tegenovergestelde van elkaar, ligt er iets te dik op wat mij betreft. Maar blijft wel leuk om te kijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:24 schreef worldpimber het volgende:
Het moet ook altijd zo overdreven benadrukt worden dat de een heel tevreden is als debiel, wietrokende arme sloebers en de ander een luxepaard gewend aan vaatwasser etc.![]()
+ Comic Sans regelboekjes
ik snap ook niet waarom ze dat doet, ze hebben geld zatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:43 schreef kauwkikker het volgende:
wat een kutbaan zeg (met die witlof)
het lijken een beetje van die mensen die graag rijk over willen komen maar er dan wel heeeeel veel voor moeten doen. Ik weet het niet hoor, maar zo lijkt het.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom ze dat doet, ze hebben geld zat
Wat een giller.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:50 schreef Adelante het volgende:
volgens mij tast drugs en verveling je verstand aan, het wc-blokje aan de buitenkant van hte toilet
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:50 schreef Adelante het volgende:
volgens mij tast drugs en verveling je verstand aan, het wc-blokje aan de buitenkant van hte toilet
Dat pak was wel lache idd. Was een leuke aflevering. Had 'm al een keer gezien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:17 schreef YPrue het volgende:
Dat bunny-pak!![]()
Ben je toch ook meteen wakker als je dat het 's morgens ziet.
Leuke aflevering vandaag.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
LOL die franse muts van die boot, ze lijkt wel een heroïne hoer en slaaf van de meester.
En met die kleding ook, dat ie het zelf niet mag pakken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Een jongen van 25 die uit gaat leggen dat de handdoeken niet goed gevouwen zijn, omdat ze niet trapsgewijs opgestapeld moeten worden maar pyramidegewijs. Omg
Idd zeg, die spoort echt niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef doeka het volgende:
Die Joyce moet onmiddelijk worden opgenomen! Op een gesloten afdeling!
Ik had 'm ook al gezien.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:24 schreef Remzz het volgende:
Wat een bizarre vrouw ook al had ik de aflevering al gezien. Die is echt psychisch niet in orde
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:38 schreef Adelante het volgende:
sommige vrouwen moeten ze uit voorzorg steriliseren
ik ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG, als ik zulke idioot strenge ouders zou hebben dan was ik al heel jong van huis weggelopen.
met een heel streng gezin iig..quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:20 schreef Adelante het volgende:
is dit die met dat duitse gezin?
die vader keek ze niet eens aanquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:23 schreef Bluezz het volgende:
OMG die kinderen, 'mag ik van tafel', en dan 1 voor 1
5x was genoeg hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:50 schreef Adelante het volgende:
nee, dat zure wijf van 'm dan... ik zou zeggen dat ze eens een goede beurt moet hebben, maar d'r lopen al zo veel kinderen rond...
Heerlijke erger-TV weer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:33 schreef Adelante het volgende:
amerika is altijd wat extremer dan nederland, zo blijkt wel weer
dat zei ikquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:53 schreef tong80 het volgende:
Dat godsdienstwijf neukt alleen om kinderen te krijgen
eigenlijk is het allemaal nepquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:33 schreef kauwkikker het volgende:
hoe kan zo`n natuurgezin nou afweten van dat programma?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:34 schreef Ole het volgende:
[..]
eigenlijk is het allemaal nepdie beesten die uit die gore onderbroek kwamen ook?
![]()
Ze zeiden net dat ze in het weekend wel tv kijken.
Kan hij wel even zoeken idd. Wellicht in de Christelijke hoekquote:Op woensdag 7 november 2007 00:17 schreef kauwkikker het volgende:
Vrouwen als zijn moeder zijn nog maar moeilijk te vinden als hij later groot is denk ik :-D
iig is die christelijke vrouw een zwaar onwetende kutbiatchquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:35 schreef kauwkikker het volgende:
christen familie vs lesbisch koppel met kind, zou het voorspelbaar worden vanavond?
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:47 schreef Adelante het volgende:
jouw vrouw, mijn man vandaag
mijn god wat een vooroordelen t.o.v. die homo's: de kinderen hebben gebrek aan een moeder en de man moet mannelijker zijn en leren schieten
Ja he, 5 over 11quote:Op maandag 24 december 2007 22:29 schreef F04 het volgende:
vanavond weer?
quote:
Ik zapte toevallig langs, maar deze is al 3 keer geweest geloof ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:59 schreef sander89 het volgende:
Dam, moet ook maar weer is gaan kijken, geen HH meer dus?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef Noodly het volgende:
Ik dacht dat het een grap was ofzo, maar die mensen zijn echt zo?
die kijk ik nuquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:31 schreef borisz het volgende:
Christenen vs punk rockers. Het is wel weer lollig.
Jelaas gemistquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:49 schreef Ole het volgende:
[..]
die kijk ik nu
van de week was een hh van die ajax vrouw. die liep niet goed af. Het zou je vrouw maar zijn
dat mens was echt helemaal gestoord. Het zal je vrouw maar zijnquote:
Ja denk het wel vanavond zal dus dan deel 2 komenquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Misschien is dat dan dezelfde als gisteren.
Toen ze zei dat dat hele huis uit bomen was gemaakt
Jeeehquote:Op woensdag 9 april 2008 23:23 schreef Ole het volgende:
weer nieuwe afleveringen![]()
wat een hypocriete trut zeg vanavond!
En hoe ze deed met het verdelen van het geldquote:Op donderdag 10 april 2008 02:00 schreef Manono het volgende:
Het ligt vast aan de edit maar die Californische dictatoriale veganiste die op die alligatorfarm terecht kwam, omg wat een sociaal gehandicapt mens zeg.. die eindeloze dwingende monologen en preken tegen dat kind hele tijd! Maar wat een leuk jongetje, die ZZ.
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:13 schreef Ole het volgende:
En hoe ze deed met het verdelen van het geld![]()
eerst janken dat ze niks kreeg, en toen kreeg ze 20.000 dollar, wilde ze het absoluut niet delen!!!
Hoe ze ook deed tegen haar eigen kinderen, echt zielig gewoon.
Wat een naar mens
Kunnen ze eindelijk meubels kopenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:55 schreef Ole het volgende:
Yup..
Maar toch willen de zwevers 50.000 dollar cashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |