Idd zeg, die spoort echt niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef doeka het volgende:
Die Joyce moet onmiddelijk worden opgenomen! Op een gesloten afdeling!
Ik had 'm ook al gezien.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:24 schreef Remzz het volgende:
Wat een bizarre vrouw ook al had ik de aflevering al gezien. Die is echt psychisch niet in orde
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:38 schreef Adelante het volgende:
sommige vrouwen moeten ze uit voorzorg steriliseren
ik ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG, als ik zulke idioot strenge ouders zou hebben dan was ik al heel jong van huis weggelopen.
met een heel streng gezin iig..quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:20 schreef Adelante het volgende:
is dit die met dat duitse gezin?
die vader keek ze niet eens aanquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:23 schreef Bluezz het volgende:
OMG die kinderen, 'mag ik van tafel', en dan 1 voor 1
5x was genoeg hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:50 schreef Adelante het volgende:
nee, dat zure wijf van 'm dan... ik zou zeggen dat ze eens een goede beurt moet hebben, maar d'r lopen al zo veel kinderen rond...
Heerlijke erger-TV weer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:33 schreef Adelante het volgende:
amerika is altijd wat extremer dan nederland, zo blijkt wel weer
dat zei ikquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:53 schreef tong80 het volgende:
Dat godsdienstwijf neukt alleen om kinderen te krijgen
eigenlijk is het allemaal nepquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:33 schreef kauwkikker het volgende:
hoe kan zo`n natuurgezin nou afweten van dat programma?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:34 schreef Ole het volgende:
[..]
eigenlijk is het allemaal nepdie beesten die uit die gore onderbroek kwamen ook?
![]()
Ze zeiden net dat ze in het weekend wel tv kijken.
Kan hij wel even zoeken idd. Wellicht in de Christelijke hoekquote:Op woensdag 7 november 2007 00:17 schreef kauwkikker het volgende:
Vrouwen als zijn moeder zijn nog maar moeilijk te vinden als hij later groot is denk ik :-D
iig is die christelijke vrouw een zwaar onwetende kutbiatchquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:35 schreef kauwkikker het volgende:
christen familie vs lesbisch koppel met kind, zou het voorspelbaar worden vanavond?
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:47 schreef Adelante het volgende:
jouw vrouw, mijn man vandaag
mijn god wat een vooroordelen t.o.v. die homo's: de kinderen hebben gebrek aan een moeder en de man moet mannelijker zijn en leren schieten
Ja he, 5 over 11quote:Op maandag 24 december 2007 22:29 schreef F04 het volgende:
vanavond weer?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |