quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
uit liefde, denk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daarom denk ik ook dat het beter is me te beroepen op mijn zwijgrecht!!!! Ik heb al teveel prive info gegeven lullo!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja wat? vertel? Je bent voor jouw doen vandaag al behoorlijk over de grens gegaan, streepie!![]()
Neeh, en ze wilde ook al niet 'french kissen'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
Heb je geen leuk spelletje geleerd in Frankrijk![]()
Te moeilijk mmmm ff kieken heb hier nog wel twister liggen ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat win je.
Ik stel gansenbord voor.
BIER EN TETTEN !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgende met TIETEN in de TT, zul jij eens zien![]()
Ah, daar trapt toch niemand inquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
No place like homequote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja.....duurde even voordat ik de weg terug gevonden had......![]()
Ahhh lulligquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh, en ze wilde ook al niet 'french kissen'![]()
![]()
zoals ik al zei....TEASE!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat het beter is me te beroepen op mijn zwijgrecht!!!! Ik heb al teveel prive info gegeven lullo!!!!![]()
wil je mijn foto's daar niet, ik herhaal niet voor gebruiken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
euhr...omdat ik jouw favo fokker ben ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds bommie als favo fokker staan in me fobo. Waarom heb ik dat ooit neergezet??????![]()
Wissen en Soury er voor in de plaats zettenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds bommie als favo fokker staan in me fobo. Waarom heb ik dat ooit neergezet??????![]()
ja, vertel eens!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Volgens mij was jij precies mijn 1000ste, gefeliciteerdquote:
Oh...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wil je mijn foto's daar niet, ik herhaal niet voor gebruiken?![]()
Oke pfffffffffff................... je kan iets wel willen, maar je moet er ook de middelen voor hebben!!!! ZOOOOOOOOOO duidelijk genoeg!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
zoals ik al zei....TEASE!!!!!
Het enige dat ik kan bedenken is dat ik toen in een dronken bui was!!!quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh, en ze wilde ook al niet 'french kissen'![]()
![]()
dan is het je vergeven!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan bedenken is dat ik toen in een dronken bui was!!!![]()
of disanaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wissen en Soury er voor in de plaats zetten![]()
dus iemand biedt aan om te neuken en jij mist middelen? wat mis je in godsnaam? een vagina?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke pfffffffffff................... je kan iets wel willen, maar je moet er ook de middelen voor hebben!!!! ZOOOOOOOOOO duidelijk genoeg!![]()
BOSWANDELING EN BILLENquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Mispoes, werkt niet meer bij mij.
WIJN EN PIEMELS!
in de COS?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:28 schreef willem-jozef het volgende:
zit ik al de hele tijd in de cos te posten, niemand zei iets...
hola pony en lady di
thnxquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
ik heb niemand gezien die zich aanbood!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus iemand biedt aan om te neuken en jij mist middelen? wat mis je in godsnaam? een vagina?
ohw...dan las ik het verkeerdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
[..]
ik heb niemand gezien die zich aanbood!!!
quote:
avond miss met goede muziek smaakquote:
Sir Laughalot, greetings. Ik volg de COS even niet, dus je gaat vrijuitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:28 schreef willem-jozef het volgende:
zit ik al de hele tijd in de cos te posten, niemand zei iets...
hola pony en lady di
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
[..]
ik heb niemand gezien die zich aanbood!!!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
toch hou ik van je hoor!!!![]()
![]()
![]()
Moet toch de schijn ophouden van dat ik je haat!, maar je bent en blijft mij favo stttt niet doorvertellen
Kan ook zijn dat ik kieskeurig ben, en niet zomaar met iedereen in zee gaat en daardoor selectief ga lezen!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw...dan las ik het verkeerd![]()
Kaas en pita goede combo al zeg ik het zelf hoewel ik ben wel een billemanquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, zat weer te achterlangsen natuurlijk...
Misschien heeft hij je wat toegestopt destijds....?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
ja en volgende keer graag niet zo hard schat, hij bloed weer heftigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, zat weer te achterlangsen natuurlijk...
okay, dankjewel, ik zal het nimmer vergeten, echt niet..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Sir Laughalot, greetings. Ik volg de COS even niet, dus je gaat vrijuit![]()
dat selectief lezen van jou is me nog niet zo opgevallenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik kieskeurig ben, en niet zomaar met iedereen in zee gaat en daardoor selectief ga lezen!!!!![]()
Nog nooit boswandeling gedronken ?????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je gek?!? Moet er niet aan denken: rode mieren en brandnetels zul je bedoelen!
Zou ut????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien heeft hij je wat toegestopt destijds....?
Doodzonde hoor, OT in de COS!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, dankjewel, ik zal het nimmer vergeten, echt niet..
Naakt twisterenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Pavement het volgende:
Te moeilijk mmmm ff kieken heb hier nog wel twister liggen ?
Oh ja!!! solly das waar, oke waar kunnen we over 15 minuten afspreken!!!!!!quote:
sorry, door die donkere plek eromheen schatte ik je ruimer in...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja en volgende keer graag niet zo hard schat, hij bloed weer heftig![]()
GAtver WJ wat doe je nou!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, door die donkere plek eromheen schatte ik je ruimer in...![]()
Ik beken mijn onwetendheidquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Nog nooit boswandeling gedronken ?????![]()
Ik weet zeker je vindt het heerlijk!!!!!!!!!!!
Me heli is stukquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ja!!! solly das waar, oke waar kunnen we over 15 minuten afspreken!!!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |