quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
uit liefde, denk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daarom denk ik ook dat het beter is me te beroepen op mijn zwijgrecht!!!! Ik heb al teveel prive info gegeven lullo!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja wat? vertel? Je bent voor jouw doen vandaag al behoorlijk over de grens gegaan, streepie!![]()
Neeh, en ze wilde ook al niet 'french kissen'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
Heb je geen leuk spelletje geleerd in Frankrijk![]()
Te moeilijk mmmm ff kieken heb hier nog wel twister liggen ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat win je.
Ik stel gansenbord voor.
BIER EN TETTEN !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgende met TIETEN in de TT, zul jij eens zien![]()
Ah, daar trapt toch niemand inquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
No place like homequote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja.....duurde even voordat ik de weg terug gevonden had......![]()
Ahhh lulligquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh, en ze wilde ook al niet 'french kissen'![]()
![]()
zoals ik al zei....TEASE!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat het beter is me te beroepen op mijn zwijgrecht!!!! Ik heb al teveel prive info gegeven lullo!!!!![]()
wil je mijn foto's daar niet, ik herhaal niet voor gebruiken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
euhr...omdat ik jouw favo fokker ben ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds bommie als favo fokker staan in me fobo. Waarom heb ik dat ooit neergezet??????![]()
Wissen en Soury er voor in de plaats zettenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds bommie als favo fokker staan in me fobo. Waarom heb ik dat ooit neergezet??????![]()
ja, vertel eens!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Volgens mij was jij precies mijn 1000ste, gefeliciteerdquote:
Oh...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wil je mijn foto's daar niet, ik herhaal niet voor gebruiken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |