euhr...omdat ik jouw favo fokker ben ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds bommie als favo fokker staan in me fobo. Waarom heb ik dat ooit neergezet??????![]()
Wissen en Soury er voor in de plaats zettenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds bommie als favo fokker staan in me fobo. Waarom heb ik dat ooit neergezet??????![]()
ja, vertel eens!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Volgens mij was jij precies mijn 1000ste, gefeliciteerdquote:
Oh...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wil je mijn foto's daar niet, ik herhaal niet voor gebruiken?![]()
Oke pfffffffffff................... je kan iets wel willen, maar je moet er ook de middelen voor hebben!!!! ZOOOOOOOOOO duidelijk genoeg!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
zoals ik al zei....TEASE!!!!!
Het enige dat ik kan bedenken is dat ik toen in een dronken bui was!!!quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh, en ze wilde ook al niet 'french kissen'![]()
![]()
dan is het je vergeven!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan bedenken is dat ik toen in een dronken bui was!!!![]()
of disanaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wissen en Soury er voor in de plaats zetten![]()
dus iemand biedt aan om te neuken en jij mist middelen? wat mis je in godsnaam? een vagina?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke pfffffffffff................... je kan iets wel willen, maar je moet er ook de middelen voor hebben!!!! ZOOOOOOOOOO duidelijk genoeg!![]()
BOSWANDELING EN BILLENquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Mispoes, werkt niet meer bij mij.
WIJN EN PIEMELS!
in de COS?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:28 schreef willem-jozef het volgende:
zit ik al de hele tijd in de cos te posten, niemand zei iets...
hola pony en lady di
thnxquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan bedenken is dat ik toen in een dronken bui was!!!![]()
ik heb niemand gezien die zich aanbood!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus iemand biedt aan om te neuken en jij mist middelen? wat mis je in godsnaam? een vagina?
ohw...dan las ik het verkeerdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
[..]
ik heb niemand gezien die zich aanbood!!!
quote:
avond miss met goede muziek smaakquote:
Sir Laughalot, greetings. Ik volg de COS even niet, dus je gaat vrijuitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:28 schreef willem-jozef het volgende:
zit ik al de hele tijd in de cos te posten, niemand zei iets...
hola pony en lady di
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
[..]
ik heb niemand gezien die zich aanbood!!!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
toch hou ik van je hoor!!!![]()
![]()
![]()
Moet toch de schijn ophouden van dat ik je haat!, maar je bent en blijft mij favo stttt niet doorvertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |