Kan ook zijn dat ik kieskeurig ben, en niet zomaar met iedereen in zee gaat en daardoor selectief ga lezen!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw...dan las ik het verkeerd![]()
Kaas en pita goede combo al zeg ik het zelf hoewel ik ben wel een billemanquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, zat weer te achterlangsen natuurlijk...
Misschien heeft hij je wat toegestopt destijds....?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan bedenken is dat ik toen in een dronken bui was!!!![]()
ja en volgende keer graag niet zo hard schat, hij bloed weer heftigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, zat weer te achterlangsen natuurlijk...
okay, dankjewel, ik zal het nimmer vergeten, echt niet..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Sir Laughalot, greetings. Ik volg de COS even niet, dus je gaat vrijuit![]()
dat selectief lezen van jou is me nog niet zo opgevallenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik kieskeurig ben, en niet zomaar met iedereen in zee gaat en daardoor selectief ga lezen!!!!![]()
Nog nooit boswandeling gedronken ?????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je gek?!? Moet er niet aan denken: rode mieren en brandnetels zul je bedoelen!
Zou ut????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien heeft hij je wat toegestopt destijds....?
Doodzonde hoor, OT in de COS!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, dankjewel, ik zal het nimmer vergeten, echt niet..
Naakt twisterenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Pavement het volgende:
Te moeilijk mmmm ff kieken heb hier nog wel twister liggen ?
Oh ja!!! solly das waar, oke waar kunnen we over 15 minuten afspreken!!!!!!quote:
sorry, door die donkere plek eromheen schatte ik je ruimer in...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja en volgende keer graag niet zo hard schat, hij bloed weer heftig![]()
GAtver WJ wat doe je nou!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, door die donkere plek eromheen schatte ik je ruimer in...![]()
Ik beken mijn onwetendheidquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Nog nooit boswandeling gedronken ?????![]()
Ik weet zeker je vindt het heerlijk!!!!!!!!!!!
Me heli is stukquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ja!!! solly das waar, oke waar kunnen we over 15 minuten afspreken!!!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |