Ja, doordenker.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef Vinamp het volgende:
wtf?
beetje jammer wel....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
'T is rustig.
Of nee, eerder "Rustiek".
Dit is mijn eerste, ik moet nog inkomen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beetje jammer wel....![]()
niet een Leandra topic waardig, als ik zo vrij mag zijn...![]()
stormloopnaamtopicquote:
Yup, je hele forum tieft in elkaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:18 schreef Gert het volgende:
De aftakeling van de eens zo bloeiende SC is pijnlijk zichtbaar.
die was al ingezet sinds BB3 ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:18 schreef Gert het volgende:
zeg het eens...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:23 schreef versabommie het volgende:
Lompe boer?
neuqen?quote:
jij klinkt ook weer lekker opbeurend..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:18 schreef Gert het volgende:
Goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
die was al ingezet sinds BB3 ofzo![]()
nee veuls te bang voor de premolaren in jouw doos!quote:
hell yeah!quote:
quote:
Erfgenaam, erfgenaam.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
hell yeah!
DGK is maar een aftands stukje placebo!
ja, doe es lief voor me..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet ik maar even een leuke smillie hiervoor maken![]()
Wees blij dat het geen molaren zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee veuls te bang voor de premolaren in jouw doos!
Waar zijn de beledigingen, de afkrakers de uitsmijters gebleven ?quote:
ze lopen alleen maar te zeiken dat het niet druk is...als jij dat gezellig noemt...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:33 schreef petraa het volgende:
Gezellig hier ???
Wat zeg je?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:33 schreef petraa het volgende:
Gezellig hier ???
En dat terwijl er zo'n "geniaal concept" achter ten grondslag ligt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Yup, je hele forum tieft in elkaar.![]()
ik wil niet zien hoe ze een kauwgompje neemt!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen molaren zijn![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ze lopen alleen maar te zeiken dat het niet druk is...als jij dat gezellig noemt...![]()
wat? Posten tot je er bij neer valt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat terwijl er zo'n "geniaal concept" achter ten grondslag ligt.![]()
jij was toch diegene die onderwerpen doet aansnijden om vervolgens met de snelheid van forrest gump te maken dat je wegkomt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
[..]
9 van de 10 zijn mannen en mannen zeiken altijd!!!!!
Maar nu ben ik er weer en wij zijn vrouwen, dus wij maken het hier wel ff gezellig![]()
hmz het geniale mis ik dan een beetje!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij was toch diegene die onderwerpen doet aansnijden om vervolgens met de snelheid van forrest gump te maken dat je wegkomt?
Van binnen huil je.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
De "clib37", het SC-café, tijdens BB3 was gewéldig !!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
die was al ingezet sinds BB3 ofzo![]()
Hoe moet dat? Klinkt wel lekker dramatisch.quote:
Huilennnnnnnn is voor jou te laat!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe moet dat? Klinkt wel lekker dramatisch.![]()
Echt waar? Gotfetdomme!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Huilennnnnnnn is voor jou te laat!!!![]()
Niet hier in ieder geval!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef Lobasca het volgende:
Echte mannen..where are you???
Lavabakquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:52 schreef baklava het volgende:
Hoi, wat een slap geouwehoer hier zeg.![]()
moet je de instelling van je toetsenbord omzettenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet hier in ieder geval!
trouwens me toetsenbord oet raar als ik vraagteken wil doen krijg ik de =
Ja ik zag het ze stonden op NE nu staan ze op EN en weer goed!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
moet je de instelling van je toetsenbord omzetten
ik heb het ook zeer regelmatig...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik zag het ze stonden op NE nu staan ze op EN en weer goed!!!!!
Ben toch niet zo blont als ik eruit zie![]()
Zijn de (fok)koeien al gemolken?quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn de (fok)koeien al gemolken? [ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Een trouwerij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Love is in the air!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe oud is ie eigenlijk!!! Baklavaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat is je leeftijd!quote:
Snavel houden jij !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:02 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Jezus, het is ineens een wijventopique geworden.![]()
Aan zeikwijven daarentegen geen gebrek.quote:
Oi, je kwijl loopt over mijn moederbord.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe oud is ie eigenlijk!!! Baklavaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat is je leeftijd!
28 net,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe oud is ie eigenlijk!!! Baklavaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat is je leeftijd!
Ach, zoek het ook maar uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo s dat! Girlpowerrrrrrrrrrrrrrr!!!![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Girlpowerrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo s dat! Girlpowerrrrrrrrrrrrrrr!!!![]()
Mooie leeftijd!!!! Lang geleden dat ik zoooooooooo jong wasquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan zeikwijven daarentegen geen gebrek.
[ afbeelding ]
quote:
Joh ze hebben even hun "girlpower"-uurtje.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:09 schreef baklava het volgende:
maaruh neo , vette avatar ramstein rules meine freund .
Ik hobbel weer verder mensen *zwaai*
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh ze hebben even hun "girlpower"-uurtje.
Girlpower = mannen nabootsen.
Wat voor soort mannen, dat ligt aan het sociale milieu van de betreffende powergirl.
Dus lopen sommigen al opgewonden te doen zodra er drie pixels bij elkaar staan die op iets neukbaars lijken. Bouwvakkers onder elkaar zeg maar.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
[..]
zwaai!!!!
Je was iets te uitbundig lobas, je hebt hem weggejaagd
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:13 schreef petraa het volgende:
![]()
[..]
Opstellen in rijen van 4, wij keuren!!!!![]()
Ik ben ook weer weg... niet botoxen.... maar het klinkt stom..... de krantenwijk van kippie doen.... die zit met haar reet in Parijs!!!! En het is geeeeeeen smoesje het is echtquote:
Is het erg als ze niet kunnen tellen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:13 schreef petraa het volgende:
![]()
[..]
Opstellen in rijen van 4, wij keuren!!!!![]()
In dit geval !!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het erg als ze niet kunnen tellen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Goftedomme.
50% van de SC wijven is loops.
Cos, cos, cos.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:22 schreef Jewscky het volgende:
Dat moet je toch maar durfen om daar gitaar te spelen,hij kan echt niet spelen ,hij heeft geen gevoel voor muziek
alles is vals,zingen ook is ook vals.
Pieppiep hallo pieppiep hallo!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ach, ik ben een soort van Robin Hoed.
Maar dan zonder hoed.
En met een hond.
Die nodig uitgelaten moet worden.
Ahoy.
Pieppiep hallo pieppiep hallo!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ach, ik ben een soort van Robin Hoed.
Maar dan zonder hoed.
En met een hond.
Die nodig uitgelaten moet worden.
Ahoy.
gadver de gadver, weet je hoe smerig je wordt van die krante en weet je wat voor kl*te wijk het is, met allemaal enge mensen enzo, het is een sloopwijk!!!!quote:
quote:
Hoi buurvrouwquote:
Maak je niet ongerust, het is enkel een grote muil.....verder komt het niet.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Goftedomme.
50% van de SC wijven is loops.
NOu kom maar hier als je durftquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, het is enkel een grote muil.....verder komt het niet.....![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh ze hebben even hun "girlpower"-uurtje.
Girlpower = mannen nabootsen.
Wat voor soort mannen, dat ligt aan het sociale milieu van de betreffende powergirl.
Dus lopen sommigen al opgewonden te doen zodra er drie pixels bij elkaar staan die op iets neukbaars lijken. Bouwvakkers onder elkaar zeg maar.
Ik quote hem maar even, voordat je hem editquote:
dat zie ik in één oogopslagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het erg als ze niet kunnen tellen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik quote hem maar even, voordat je hem edit![]()
quote:
Volgens die dames waren er hier geen mannen.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
alle dames nu vertrokken?![]()
Gelukkig zijn de mannen er nog...![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Hé Pavementquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens die dames waren er hier geen mannen.....![]()
wakker worden hidiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
Jaap vind het een snood plannetje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:53 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Waar is Leandra verdomme, ik heb advies nodig!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan zeikwijven daarentegen geen gebrek.
[ afbeelding ]
ja dat welquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:01 schreef Pavement het volgende:
jesus wat traag weer, pleit m, ff bakken en braden
* HiDiHo schilt ook maar even wat aardappels ondertussenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
maar ik multitask me er wel doorheen![]()
vanaaf tenniswedstrijd, dus vroeg eten. anders dacht ik nu nog niet over eten na![]()
Geloof me, hier heb ik Leandra voor nodigquote:
ik heb ook -1quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Geloof me, hier heb ik Leandra voor nodig![]()
Zij heeft een bepaalde afwijking die ik even nodig heb![]()
wat staat er verder op het menu heidi? wij wortel/doperwt met gehaktbal.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo schilt ook maar even wat aardappels ondertussen
of rode kool, spercie bonen of spinazie. net welk potje ik open trekquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat staat er verder op het menu heidi? wij wortel/doperwt met gehaktbal.sonja zegt het...
Zoiets bedoelde ik dan net niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb ook -1en aan beide ogen dus hè
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde ik dan net niet.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde ik dan net niet.
Het is meer de wansmaak qua muziek waar ik op doelde.quote:
mag ik daaruit concluderen dat ik geen wansmaak heb (qua muziek)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Het is meer de wansmaak qua muziek waar ik op doelde.
*ik word gewurgd als ze dit terug leest.![]()
Muhehe, ik Fok! en kijk FullMetal Alchemist tegelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mag ik daaruit concluderen dat ik geen wansmaak heb (qua muziek)![]()
![]()
ff etenben echt goed in multi taksen, heb ook nog de strijk gedaan ondertussen
![]()
Later Neoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Beter idee: ik ga uit eten.
Fijne avond, menschen.
Ik ben altijd lievvvquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Doe jij es ff lievvv en quote mij niet!!!!![]()
NOu kom maar hier als je durftquote:
Hoi Leandraquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:11 schreef Leandra het volgende:
WTF, een nametopic?!
Eerst ff die SC 1000 en die andere # 999 bijlezen
quote:
kom je alleen?quote:
Haha, ik schrik me een hoedje, dat had ik ook net opstaanquote:
Lol, idd. het blijft toch gokkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hah, ik schrik me een hoedje, dat had ik ook net opstaan.
Goede methode wel, straks de blinddoek.
Had dan ff een mailtje gestuurdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:53 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Waar is Leandra verdomme, ik heb advies nodig!
Dagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
Zo... helemaal bijgelezen...
Dan kan ik er nu weer vandoor, want ik zou bij een dinnetje op de koffie gaan vanavond
Laters![]()
Godverdegodver!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
Zo... helemaal bijgelezen...
Dan kan ik er nu weer vandoor, want ik zou bij een dinnetje op de koffie gaan vanavond
Laters![]()
Hoiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef Lobasca het volgende:
Echte mannen..where are you???
quote:
Neuh.. dat hoor je mij niet zeggenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik alleen ben geen mietje!!!!!
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik alleen ben geen mietje!!!!!
![]()
Benje groot dan ????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Neuh.. dat hoor je mij niet zeggen![]()
Heb je ook je groot rijbewijs?![]()
Tis toch wel triest, als hidi je ervan moet overtuigen dat je niet gek bent!!!!quote:
Er is 'n tiet van koom'n en d'r is 'n tiet van goan, moar ie heb wah geliek..quote:
lekkah - ga doorquote:[..]
![]()
[..]
Zie je Hilde ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef petraa het volgende:
Hidiho als ik prnt scr. doet blijft er één stream steeds doorlopen. Hoe moest ik dat ook alweer stoppen.
Wil jij wel is lief zijn voor HiDIquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis toch wel triest, als hidi je ervan moet overtuigen dat je niet gek bent!!!!![]()
Heeft het opgelucht ??????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even of the record, zitten hier misschien twee partijen elkaar het leven zuur maken en/of elkaar zoveel mogelijk te ontwijken/negeren?
Persoonlijk merk ik dat ook ik ontweken wordt om de één of andere niet bekende reden door in ieder geval één poster.
De vraag die rest: Hoe zielig zijn sommige mensen hier eigenlijk dat ze elkaar ook op een neutraal subforumpje als dit het leven zuur gaan/blijven maken en/of elkaar voor langere tijd totaal negeren?
Ik kan mij voorstellen dat je af en toe een beetje mot hebt, maar als je dat niet binnen 24 uur van je af kunt zetten, dan zijn de enige woorden die ik kan uitspreken "Get a life!"
Dat moest ik toch even kwijt....![]()
Waarom zou je hem willen stoppen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef petraa het volgende:
Hidiho als ik prnt scr. doet blijft er één stream steeds doorlopen. Hoe moest ik dat ook alweer stoppen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou kijk ik doe altijd prnt scr. dan plak ik hem naar paint en dan maak ik er foto van maar meestal is het precies de sstream die ik wil hebben die door blijft lopenquote:
Hij is niet gek, hij is een vliegtuigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis toch wel triest, als hidi je ervan moet overtuigen dat je niet gek bent!!!!![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.....![]()
Ja joh, het druipt een beetje van de SC af sinds mijn verhuizing. Come on, allemaal volwassen mensen hier, ik denk dan "doe eens normaal na wat gekissebis toch?"quote:
Resultaat in brede zin moet nog blijken. Ik zie de één komen als de ander weg gaat en vice versa....te bizar toch....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:53 schreef petraa het volgende:
[..]
NOu dan heeft het resultaat!!! en daar houwe we van!!![]()
![]()
persoonlijk zit ik weer te wachten op een vette relquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja joh, het druipt een beetje van de SC af sinds mijn verhuizing. Come on, allemaal volwassen mensen hier, ik denk dan "doe eens normaal na wat gekissebis toch?"
Ben je verhuisd ????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja joh, het druipt een beetje van de SC af sinds mijn verhuizing. Come on, allemaal volwassen mensen hier, ik denk dan "doe eens normaal na wat gekissebis toch?"
Relluhhhhhh!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
persoonlijk zit ik weer te wachten op een vette rel![]()
Doe maar bijlezen, moest ik ook doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway.....nog meer nieuws vanavond dat gehoord moet worden? Of moet ik echt gaan bijlezen.....
Stomme trutquote:
Als er geen ruzie ís dan gáát het er wel over.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[...]
Daar is de FB toch voorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er geen ruzie ís dan gáát het er wel over.
Ramptoeristje.......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
persoonlijk zit ik weer te wachten op een vette rel![]()
Hoe kan dat nou als ik zelf een ramp benquote:
Wat maakt dat je denkt dat dat niet gedaan isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar anders PM of mail je degene die jou negeert, en vraagt waarom hij/zij dit doet.
Misschien maakt hij/zij een uitzondering op de regel en krijg je een lekkere hatemail terug.![]()
Wat kost een ticket om naar je te mogen kijken......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als ik zelf een ramp ben![]()
Ik PM mijn rekeningnummer wel ffquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat kost een ticket om naar je te mogen kijken......
Heb je zoveeeeeel geld overquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil wel een garantie dat er wat moois te beleven is en er op zeker wat te zien is.....
Zeikwijf pleur op naar de COSquote:
Gelukt ?quote:
En toch ............................ hou ik van jequote:
weet ik allemaal toch allang, gekkerdje...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef petraa het volgende:
[..]
En toch ............................ hou ik van je![]()
'K ook van jouquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef petraa het volgende:
[..]
En toch ............................ hou ik van je![]()
Heej Wjquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:19 schreef willem-jozef het volgende:
navond dames en jonguh!
Ah die WJ.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:19 schreef willem-jozef het volgende:
navond dames en jonguh!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
weet ik allemaal toch allang, gekkerdje...![]()
Zo ...ben jij er ook weer, verschrikkelijke zak hooi?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar anders PM of mail je degene die jou negeert, en vraagt waarom hij/zij dit doet.
Misschien maakt hij/zij een uitzondering op de regel en krijg je een lekkere hatemail terug.![]()
Hoi wjquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:20 schreef willem-jozef het volgende:
jongens..
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er valt een lange pauze.......tijd om naar bed te gaan of stilte voor de storm?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo ...ben jij er ook weer, verschrikkelijke zak hooi?
Je weet dat ik net zoveel om jou geef als om de gemiddelde hoop schapenstront en ik negeer je van ganse harte. In mijn bescheiden optiek ben je het licht in je ogen niet waard en zou ik het ten zeerste op prijs stellen als moeder natuur de grap die Gert heet beeindigt voor het op een ergje loopt! Zelden in mijn leven heb ik kennis genomen van een schepsel zo lelijk als you, ik vermoed dat zelfs kakkerlakken na 1 blik op jouw zielige karkas rechtop gaan lopen om alleen al hun borst vooruit te doen omdat ze weten dat zij niet meer tot de lelijkste wezen der aarde behoren! Daar komen dan ook nog eens je nietszeggende postings bij waaruit voort kan vloeien dat als slap lullen pudding was jij overduidelijk de dokter oetker van dit forum zou zijn. Ik neem je als mod, als mens en als deelgenoot van deze aarde totaal niet serieus en moet giegelen bij de gedachte dat aan alles een einde komt, zo ook aan jou!wil je verkering Gert?
niet zo para, brothaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er valt een lange pauze.......tijd om naar bed te gaan of stilte voor de storm?
Ahhh, wat liefquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
..wil je verkering Gert?
Negeer jij mij????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De inleiding voor een goed nieuws bericht is zeer bizonder te noemen.....![]()
ook goedenavond, verzamelsjonniequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je weet dat ik net zoveel om jou geef als om de gemiddelde hoop schapenstront en ik negeer je van ganse harte. In mijn bescheiden optiek ben je het licht in je ogen niet waard en zou ik het ten zeerste op prijs stellen als moeder natuur de grap die Gert heet beeindigt voor het op een ergje loopt! Zelden in mijn leven heb ik kennis genomen van een schepsel zo lelijk als you, ik vermoed dat zelfs kakkerlakken na 1 blik op jouw zielige karkas rechtop gaan lopen om alleen al hun borst vooruit te doen omdat ze weten dat zij niet meer tot de lelijkste wezen der aarde behoren! Daar komen dan ook nog eens je nietszeggende postings bij waaruit voort kan vloeien dat als slap lullen pudding was jij overduidelijk de dokter oetker van dit forum zou zijn. Ik neem je als mod, als mens en als deelgenoot van deze aarde totaal niet serieus en moet giegelen bij de gedachte dat aan alles een einde komt, zo ook aan jou!wil je verkering Gert?
verzamelsjonnie??? pardon?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook goedenavond, verzamelsjonnie![]()
Die heb je al een keer gebruikt in de Servival, boef.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
En en en en en wil jequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heb je al een keer gebruikt in de Servival, boef.![]()
Op die laatste zin na dan.![]()
Hoi grafsteenquote:
gelul, zoek maar naquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heb je al een keer gebruikt in de Servival, boef.![]()
Op die laatste zin na dan.![]()
Avond pavementquote:
quote:
Allerallerliefste HiDiHo,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
Geen aanzoek ??
Gelijk heb jequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon een beetje neuken OK, maar verkering
Lekker een vinger in je kont!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk uit met het laminaat......ter plaatse....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk schatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Allerallerliefste HiDiHo,
Wil je met me trouwen!!!!![]()
![]()
Petraaaquote:
Ah !!!!!gaat over vinger in je kont daag jij opquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah !!!!!gaat over vinger in je kont daag jij op![]()
Heet jouw neefje Dennis?quote:
Trouw niet in gvg....let op uw zaak....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk schat![]()
![]()
Ik heb wel zin in een feestje![]()
De echte bruinwerkers melden zich altijd op het juiste moment.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah !!!!!gaat over vinger in je kont daag jij op![]()
quote:
Let maar niet op d'r, die glijdt vandaag van topic naar topicquote:
je hebt me gesloopt..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi liefje, al bijgekomennnnnnnnnnnnnnnnnnnn?
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Let maar niet op d'r, die glijdt vandaag van topic naar topic![]()
Sorry Willem-joost, ik was perplex door die verzamelsjonnie...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat bedoel ik, versaslijmie, meiskes groet je wel![]()
Post van versabommiequote:
heb ik je een trauma bezorgd?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
jij probeert meteen of je hele vuist erin past
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk schat![]()
![]()
Ik heb wel zin in een feestje![]()
door jou welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Heej Lobas, jij gaat zo vaak weg en komt ook zo vaak weer terug, is dat omdat je gezoend wil worden ???![]()
![]()
Valt mee, ik kan al weer aardig zittenquote:
Geil! Eindelijk een beetje lesbo actie in de SC!quote:
Goed dat je me daaraan herinner!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trouw niet in gvg....let op uw zaak....![]()
werd tijd na 3 weken...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt mee, ik kan al weer aardig zitten![]()
in den beginne ging het nog wel...later ontwikkelde zich een stevige koppijn, die nu weer iets afneemt door 2 rettichs van panadol die een paar uur terug nogal moeizaam naar binnen gingen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry Willem-joost, ik was perplex door die verzamelsjonnie...
Goedenavond mijn waarde, hoe lachte de dag vandaag tegen joe?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geil! Eindelijk een beetje lesbo actie in de SC!![]()
werken slapen moed indrinken, sc bezoekenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
in den beginne ging het nog wel...later ontwikkelde zich een stevige koppijn, die nu weer iets afneemt door 2 rettichs van panadol die een paar uur terug nogal moeizaam naar binnen gingen...
et vous?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
in den beginne ging het nog wel...later ontwikkelde zich een stevige koppijn, die nu weer iets afneemt door 2 rettichs van panadol die een paar uur terug nogal moeizaam naar binnen gingen...
et vous?
met je streepie!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie je laptop een stukje omhoog gaan!!!
ik heb vandaag toch de naam al, dus kan ik net zo goed doorgaan![]()
Ja kom op beetje bijblijven he!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef Pavement het volgende:
jesus het gaat snel nu oi peet wj en heidi en lobbas en de rest
ik ben in top vorm,quote:
paverboyquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef Pavement het volgende:
jesus het gaat snel nu oi peet wj en heidi en lobbas en de rest
Sinds wanneer heeft een vent hersens???quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ben in top vorm,mn pc en mn hersens alleen niet
![]()
*schrik*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
DOH !!!
Als het bloed weer terug stroomtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een vent hersens???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |