Pieppiep hallo pieppiep hallo!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ach, ik ben een soort van Robin Hoed.
Maar dan zonder hoed.
En met een hond.
Die nodig uitgelaten moet worden.
Ahoy.
Pieppiep hallo pieppiep hallo!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ach, ik ben een soort van Robin Hoed.
Maar dan zonder hoed.
En met een hond.
Die nodig uitgelaten moet worden.
Ahoy.
gadver de gadver, weet je hoe smerig je wordt van die krante en weet je wat voor kl*te wijk het is, met allemaal enge mensen enzo, het is een sloopwijk!!!!quote:
quote:
Hoi buurvrouwquote:
Maak je niet ongerust, het is enkel een grote muil.....verder komt het niet.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Goftedomme.
50% van de SC wijven is loops.
NOu kom maar hier als je durftquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, het is enkel een grote muil.....verder komt het niet.....![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh ze hebben even hun "girlpower"-uurtje.
Girlpower = mannen nabootsen.
Wat voor soort mannen, dat ligt aan het sociale milieu van de betreffende powergirl.
Dus lopen sommigen al opgewonden te doen zodra er drie pixels bij elkaar staan die op iets neukbaars lijken. Bouwvakkers onder elkaar zeg maar.
Ik quote hem maar even, voordat je hem editquote:
dat zie ik in één oogopslagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het erg als ze niet kunnen tellen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik quote hem maar even, voordat je hem edit![]()
quote:
Volgens die dames waren er hier geen mannen.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
alle dames nu vertrokken?![]()
Gelukkig zijn de mannen er nog...![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Hé Pavementquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens die dames waren er hier geen mannen.....![]()
wakker worden hidiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
Jaap vind het een snood plannetje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:53 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Waar is Leandra verdomme, ik heb advies nodig!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan zeikwijven daarentegen geen gebrek.
[ afbeelding ]
ja dat welquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:01 schreef Pavement het volgende:
jesus wat traag weer, pleit m, ff bakken en braden
* HiDiHo schilt ook maar even wat aardappels ondertussenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
maar ik multitask me er wel doorheen![]()
vanaaf tenniswedstrijd, dus vroeg eten. anders dacht ik nu nog niet over eten na![]()
Geloof me, hier heb ik Leandra voor nodigquote:
ik heb ook -1quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Geloof me, hier heb ik Leandra voor nodig![]()
Zij heeft een bepaalde afwijking die ik even nodig heb![]()
wat staat er verder op het menu heidi? wij wortel/doperwt met gehaktbal.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo schilt ook maar even wat aardappels ondertussen
of rode kool, spercie bonen of spinazie. net welk potje ik open trekquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat staat er verder op het menu heidi? wij wortel/doperwt met gehaktbal.sonja zegt het...
Zoiets bedoelde ik dan net niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb ook -1en aan beide ogen dus hè
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde ik dan net niet.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde ik dan net niet.
Het is meer de wansmaak qua muziek waar ik op doelde.quote:
mag ik daaruit concluderen dat ik geen wansmaak heb (qua muziek)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Het is meer de wansmaak qua muziek waar ik op doelde.
*ik word gewurgd als ze dit terug leest.![]()
Muhehe, ik Fok! en kijk FullMetal Alchemist tegelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mag ik daaruit concluderen dat ik geen wansmaak heb (qua muziek)![]()
![]()
ff etenben echt goed in multi taksen, heb ook nog de strijk gedaan ondertussen
![]()
Later Neoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Beter idee: ik ga uit eten.
Fijne avond, menschen.
Ik ben altijd lievvvquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Doe jij es ff lievvv en quote mij niet!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |