gelul, zoek maar naquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heb je al een keer gebruikt in de Servival, boef.![]()
Op die laatste zin na dan.![]()
Avond pavementquote:
quote:
Allerallerliefste HiDiHo,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
Geen aanzoek ??
Gelijk heb jequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon een beetje neuken OK, maar verkering
Lekker een vinger in je kont!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk uit met het laminaat......ter plaatse....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk schatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Allerallerliefste HiDiHo,
Wil je met me trouwen!!!!![]()
![]()
Petraaaquote:
Ah !!!!!gaat over vinger in je kont daag jij opquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah !!!!!gaat over vinger in je kont daag jij op![]()
Heet jouw neefje Dennis?quote:
Trouw niet in gvg....let op uw zaak....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk schat![]()
![]()
Ik heb wel zin in een feestje![]()
De echte bruinwerkers melden zich altijd op het juiste moment.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah !!!!!gaat over vinger in je kont daag jij op![]()
quote:
Let maar niet op d'r, die glijdt vandaag van topic naar topicquote:
je hebt me gesloopt..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi liefje, al bijgekomennnnnnnnnnnnnnnnnnnn?
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Let maar niet op d'r, die glijdt vandaag van topic naar topic![]()
Sorry Willem-joost, ik was perplex door die verzamelsjonnie...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat bedoel ik, versaslijmie, meiskes groet je wel![]()
Post van versabommiequote:
heb ik je een trauma bezorgd?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
jij probeert meteen of je hele vuist erin past
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk schat![]()
![]()
Ik heb wel zin in een feestje![]()
door jou welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Heej Lobas, jij gaat zo vaak weg en komt ook zo vaak weer terug, is dat omdat je gezoend wil worden ???![]()
![]()
Valt mee, ik kan al weer aardig zittenquote:
Geil! Eindelijk een beetje lesbo actie in de SC!quote:
Goed dat je me daaraan herinner!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trouw niet in gvg....let op uw zaak....![]()
werd tijd na 3 weken...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt mee, ik kan al weer aardig zitten![]()
in den beginne ging het nog wel...later ontwikkelde zich een stevige koppijn, die nu weer iets afneemt door 2 rettichs van panadol die een paar uur terug nogal moeizaam naar binnen gingen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry Willem-joost, ik was perplex door die verzamelsjonnie...
Goedenavond mijn waarde, hoe lachte de dag vandaag tegen joe?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geil! Eindelijk een beetje lesbo actie in de SC!![]()
werken slapen moed indrinken, sc bezoekenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
in den beginne ging het nog wel...later ontwikkelde zich een stevige koppijn, die nu weer iets afneemt door 2 rettichs van panadol die een paar uur terug nogal moeizaam naar binnen gingen...
et vous?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
in den beginne ging het nog wel...later ontwikkelde zich een stevige koppijn, die nu weer iets afneemt door 2 rettichs van panadol die een paar uur terug nogal moeizaam naar binnen gingen...
et vous?
met je streepie!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie je laptop een stukje omhoog gaan!!!
ik heb vandaag toch de naam al, dus kan ik net zo goed doorgaan![]()
Ja kom op beetje bijblijven he!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef Pavement het volgende:
jesus het gaat snel nu oi peet wj en heidi en lobbas en de rest
ik ben in top vorm,quote:
paverboyquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef Pavement het volgende:
jesus het gaat snel nu oi peet wj en heidi en lobbas en de rest
Sinds wanneer heeft een vent hersens???quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ben in top vorm,mn pc en mn hersens alleen niet
![]()
*schrik*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
DOH !!!
Als het bloed weer terug stroomtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een vent hersens???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |