Doe maar bijlezen, moest ik ook doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway.....nog meer nieuws vanavond dat gehoord moet worden? Of moet ik echt gaan bijlezen.....
Stomme trutquote:
Als er geen ruzie ís dan gáát het er wel over.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[...]
Dat moest ik toch even kwijt....![]()
Daar is de FB toch voorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er geen ruzie ís dan gáát het er wel over.
Ramptoeristje.......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
persoonlijk zit ik weer te wachten op een vette rel![]()
Hoe kan dat nou als ik zelf een ramp benquote:
Wat maakt dat je denkt dat dat niet gedaan isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar anders PM of mail je degene die jou negeert, en vraagt waarom hij/zij dit doet.
Misschien maakt hij/zij een uitzondering op de regel en krijg je een lekkere hatemail terug.![]()
Wat kost een ticket om naar je te mogen kijken......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als ik zelf een ramp ben![]()
Ik PM mijn rekeningnummer wel ffquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat kost een ticket om naar je te mogen kijken......
Heb je zoveeeeeel geld overquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil wel een garantie dat er wat moois te beleven is en er op zeker wat te zien is.....
Zeikwijf pleur op naar de COSquote:
Gelukt ?quote:
En toch ............................ hou ik van jequote:
weet ik allemaal toch allang, gekkerdje...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef petraa het volgende:
[..]
En toch ............................ hou ik van je![]()
'K ook van jouquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef petraa het volgende:
[..]
En toch ............................ hou ik van je![]()
Heej Wjquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:19 schreef willem-jozef het volgende:
navond dames en jonguh!
Ah die WJ.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:19 schreef willem-jozef het volgende:
navond dames en jonguh!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
weet ik allemaal toch allang, gekkerdje...![]()
Zo ...ben jij er ook weer, verschrikkelijke zak hooi?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar anders PM of mail je degene die jou negeert, en vraagt waarom hij/zij dit doet.
Misschien maakt hij/zij een uitzondering op de regel en krijg je een lekkere hatemail terug.![]()
Hoi wjquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:20 schreef willem-jozef het volgende:
jongens..
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er valt een lange pauze.......tijd om naar bed te gaan of stilte voor de storm?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo ...ben jij er ook weer, verschrikkelijke zak hooi?
Je weet dat ik net zoveel om jou geef als om de gemiddelde hoop schapenstront en ik negeer je van ganse harte. In mijn bescheiden optiek ben je het licht in je ogen niet waard en zou ik het ten zeerste op prijs stellen als moeder natuur de grap die Gert heet beeindigt voor het op een ergje loopt! Zelden in mijn leven heb ik kennis genomen van een schepsel zo lelijk als you, ik vermoed dat zelfs kakkerlakken na 1 blik op jouw zielige karkas rechtop gaan lopen om alleen al hun borst vooruit te doen omdat ze weten dat zij niet meer tot de lelijkste wezen der aarde behoren! Daar komen dan ook nog eens je nietszeggende postings bij waaruit voort kan vloeien dat als slap lullen pudding was jij overduidelijk de dokter oetker van dit forum zou zijn. Ik neem je als mod, als mens en als deelgenoot van deze aarde totaal niet serieus en moet giegelen bij de gedachte dat aan alles een einde komt, zo ook aan jou!wil je verkering Gert?
niet zo para, brothaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er valt een lange pauze.......tijd om naar bed te gaan of stilte voor de storm?
Ahhh, wat liefquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
..wil je verkering Gert?
Negeer jij mij????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De inleiding voor een goed nieuws bericht is zeer bizonder te noemen.....![]()
ook goedenavond, verzamelsjonniequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je weet dat ik net zoveel om jou geef als om de gemiddelde hoop schapenstront en ik negeer je van ganse harte. In mijn bescheiden optiek ben je het licht in je ogen niet waard en zou ik het ten zeerste op prijs stellen als moeder natuur de grap die Gert heet beeindigt voor het op een ergje loopt! Zelden in mijn leven heb ik kennis genomen van een schepsel zo lelijk als you, ik vermoed dat zelfs kakkerlakken na 1 blik op jouw zielige karkas rechtop gaan lopen om alleen al hun borst vooruit te doen omdat ze weten dat zij niet meer tot de lelijkste wezen der aarde behoren! Daar komen dan ook nog eens je nietszeggende postings bij waaruit voort kan vloeien dat als slap lullen pudding was jij overduidelijk de dokter oetker van dit forum zou zijn. Ik neem je als mod, als mens en als deelgenoot van deze aarde totaal niet serieus en moet giegelen bij de gedachte dat aan alles een einde komt, zo ook aan jou!wil je verkering Gert?
verzamelsjonnie??? pardon?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook goedenavond, verzamelsjonnie![]()
Die heb je al een keer gebruikt in de Servival, boef.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
En en en en en wil jequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heb je al een keer gebruikt in de Servival, boef.![]()
Op die laatste zin na dan.![]()
Hoi grafsteenquote:
gelul, zoek maar naquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heb je al een keer gebruikt in de Servival, boef.![]()
Op die laatste zin na dan.![]()
Avond pavementquote:
quote:
Allerallerliefste HiDiHo,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
Geen aanzoek ??
Gelijk heb jequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon een beetje neuken OK, maar verkering
Lekker een vinger in je kont!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon een beetje neuken OK, maar verkering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |