Die live stream werkt hier inderdaad niet, maar je kunt rechts op 'beluister deze stream als mp3' klikken en dan speelt hij wel af in iTunes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:58 schreef Sjoewe het volgende:
Kan iemand van jullie wel naar 3fm luisteren via hun website? En zo ja, hoe de fuck doe je dat dan?
Helemaal gemist.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die live stream werkt hier inderdaad niet, maar je kunt rechts op 'beluister deze stream als mp3' klikken en dan speelt hij wel af in iTunes.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Helemaal gemist.Dankje.
En dan zijn de fucking spice girls op de radio...
Daar kan ik je niet bij helpen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Helemaal gemist.Dankje.
En dan zijn de fucking spice girls op de radio...
Ik heb een jaar een Griffin Elevator gebruikt in combinatie met een 15" MBP en een USB keyboard en muis. Dat werkte perfect.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tvp, m'n macbook bevalt heel erg goed.
Wie van jullie gebruiken zo'n laptophouder om het beeldscherm hoger te krijgen? Uiteraard icm losse toetsenbord en muis.
zo ja welke gebruik je?
Vet hoor!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:51 schreef Battlefan het volgende:
Over m'n bureau; Heb dit tafelblad, dat is van glasDan plak je daar Dioder onder en klaar
![]()
Ik vind niks lekkerder typen dan gewoon de MacBook op het bureau en gaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tvp, m'n macbook bevalt heel erg goed.
Wie van jullie gebruiken zo'n laptophouder om het beeldscherm hoger te krijgen? Uiteraard icm losse toetsenbord en muis.
zo ja welke gebruik je?
Eigenlijk zitten ze er onderquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vet hoor!Handig zo'n lichtbak op je bureau
![]()
Ruilen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb mijn MBP bijna een jaar![]()
What now? Ik ben nog nooit in zo'n situatie terechtgekomen....![]()
quote:iPhone al te koop in Nederland
DEURNE - De Apple iPhone is sinds woensdag via GSMtrack.nl in Nederland te koop. Dat is maanden eerder dan dat het nieuwe telefoontoestel officieel in Nederland verkrijgbaar zal zijn.
afbeelding vergroten De iPhone.
Het geavanceerde toestel is in Amerika sinds eind juni al wel te koop en is in Nederland alleen te gebruiken nadat de software via een aanpassing gebruiksklaar is gemaakt voor het Europese telefoonnetwerk.
Dennis Boerekamps, bedrijfsleider van de Brabantse webwinkel, heeft een hele partij iPhones op de kop getikt en verkoopt die in zijn winkel voor 189 euro, met abonnement. Boerekamps levert ze uit voorraad: ,,Als ik er 100 verkoop, zijn ze nog niet op.''
Anderhalf jaar geleden was GSMtrack ook al in het nieuws toen het bij een telefoonabonnement een auto weggaf. (ANP)
quote:
Ik zou ze sowieso vertieft schelden. Helpt geen reet, maar lucht wel opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:23 schreef Jarno het volgende:
Mja, ik word er een beetje suf van. Niks te vinden op de USPS tracking site (alhoewel ik begrepen heb dat die sowieso nooit goed werkt en pas wat laat zien na ontvangst in 9 van de 10 gevallen), bij TNT hebben ze (nog) geen pakket ontvangen met die barcode, etc, etc. Nu schijnt vooral USPS de boosdoener te zijn (jaja Walter, je had toch gelijk), maar goed, ik betaal natuurlijk geen 45 dollar voor dit soort levertermijnen, volgens de USPS website zou het om 3-5 business days gaan en we zijn nu bijna 2 weken verder...
Die ligt gewoon bij de douane, USPS is best snel maar die ambtenaren hier maken er een zootje van.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:23 schreef Jarno het volgende:
Mja, ik word er een beetje suf van. Niks te vinden op de USPS tracking site (alhoewel ik begrepen heb dat die sowieso nooit goed werkt en pas wat laat zien na ontvangst in 9 van de 10 gevallen), bij TNT hebben ze (nog) geen pakket ontvangen met die barcode, etc, etc. Nu schijnt vooral USPS de boosdoener te zijn (jaja Walter, je had toch gelijk), maar goed, ik betaal natuurlijk geen 45 dollar voor dit soort levertermijnen, volgens de USPS website zou het om 3-5 business days gaan en we zijn nu bijna 2 weken verder...
Ik heb geen idee, ik probeer ze al een tijdje te bellen, maar krijg ze niet te pakken...quote:
Ik heb vanochtend de inklaring (TNT) gemailed, en die hebben dus geen pakje liggen met mijn gegevens erop. (zeggen ze).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:10 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Die ligt gewoon bij de douane, USPS is best snel maar die ambtenaren hier maken er een zootje van.
Muhuaha, die gast ken ik..quote:
Wanneer komt het nu uit?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef Maidenfan het volgende:
Wie gaat leo hier eigenlijk direct kopen? Ik wacht nog wel eventjes... geen zin om direct 130 euro te geven voor iets dat ik enkel nodig heb eens ik ermee gewerkt heb.
Ik. Ik weet dat het goed werkt, en het zijn de kleine updates waar ik het voor doe.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef Maidenfan het volgende:
Wie gaat leo hier eigenlijk direct kopen? Ik wacht nog wel eventjes... geen zin om direct 130 euro te geven voor iets dat ik enkel nodig heb eens ik ermee gewerkt heb.
Voor welke updates doe je het?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik. Ik weet dat het goed werkt, en het zijn de kleine updates waar ik het voor doe.
Het OS in het algemeen. Dus alle kleine dingetjes (voorbeeld: het vernieuwde wifi-menu), de verbeterde snelheid, de vernieuwde dock, de stacks naast de dock, dat spul.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor welke updates doe je het?
Ik. Ik heb de beta draaiende en vind ik het sneller draaien dan Tiger. Daarnaast zijn het de nieuwe features natuurlijk waar ik het voor doe.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef Maidenfan het volgende:
Dit is natuurlijk leuke nieuws.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:33 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga hem waarschijnelijk metteen via Surfspot bestellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef Maidenfan het volgende:
Nop, een dvd is beveiligd met CSS. Naar je hardeschijf halen kan enkel met MacTheRipper. En het veranderen van de inhoud van de dvd is ook niet makkelijk te doen. Daar heb je DVD authoring programma's voor nodig.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef Geqxon het volgende:
Voor dat ik in het diepe spring: Kan ik in iDVD een retail-dvd inladen en één scene omwisselen voor een random XviD encoded bestand?
Het rippen is al gebeurt, ik heb hier nu een VIDEO_TS en een AUDIO_TS mapje. Ik hoef hem enkel nog maar te authoren, maar kan dit soort werk ook in iDVD?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:43 schreef Junkie het volgende:
[..]
Nop, een dvd is beveiligd met CSS. Naar je hardeschijf halen kan enkel met MacTheRipper. En het veranderen van de inhoud van de dvd is ook niet makkelijk te doen. Daar heb je DVD authoring programma's voor nodig.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:44 schreef Geqxon het volgende:
Het rippen is al gebeurt, ik heb hier nu een VIDEO_TS en een AUDIO_TS mapje. Ik hoef hem enkel nog maar te authoren, maar kan dit soort werk ook in iDVD?
Jij hebt echt een kutwerkgever he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... vandaag mijn door de werkgever opgelegde Casema maxi abootje in gebruik genomen.
18Mbps is best lekker.
Aan de andere kant is het weer geen 9 tot 5 baantje. Deze aansluiting betekent in mijn avonduurtjes routers in verschillende stadia van ontwikkeling mee naar huis nemen en eens kijken hoe casema er op reageert....quote:
Ik gebruik het zelf nog niet, en Walter volgens mij ook niet, maar van een thread op een ander forum begreep ik dat GPRS van KPN, Vodafone, Telfort en T-Mobile werkt. EDGE werkt met geen enkele provider hier, aangezien er geen enkele provider is met een EDGE aanbieding in Nederland.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:21 schreef Maravilla het volgende:
Er zitten hier iPhone bezitters toch? Even een vraagje dan, hoe zit het met het internetten als er geen wifi in de buurt is? GPRS/Edge las ik wat berichten over? Werkt dit een beetje (en kan het uberhaupt via T-Mobile?), iemand die misschien wat helderheid kan bieden?
Mijn collega had er vandaag een mee. Wat wordt een mens daar hebberig vanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:02 schreef Geqxon het volgende:
Vanaf je Touch?
The colbert report is nog gaverquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
Nah, beter zo dan dat je om elk klein dingetje moet bedelen en smeken.
En wat is The Daily Show een geweldig programma zeg.. Alleen daarom zijn die iTunes Gift Certificates al reuze hendig.
.
Ga ik ook eens bekijken, thanks voor de tip!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
The colbert report is nog gaver
Ohh dat ding. Die gedowngrade Iphone.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:33 schreef Jarno het volgende:
Een iPod Touch: http://www.apple.com/nl/ipodtouch/
Gezellig onder die steen, Rock?
Eigenlijk is de Touch 's werelds eerste telefoon waar je niet mee kan bellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ohh dat ding. Die gedowngrade Iphone.
Ik zat aan een wacom of iets dergelijks te denken...![]()
iPhone en je vriendin de was op laten hangen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:27 schreef Sjoewe het volgende:
Moeilijk moeilijk. Wasdroger of iPheune
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Eigenlijk is de Touch 's werelds eerste telefoon waar je niet mee kan bellen.
Nu niet meer?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:02 schreef snoopy het volgende:
[..]ja dat was het treurige. Maar voor de rest was het een mooi ding
![]()
"the MacBook update will be a relatively modest update, and simply bump processor speeds'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:46 schreef gtsmrt het volgende:
http://www.macrumors.com/2007/10/09/new-macbooks-by-november/
ik weet niet of het al gepost was![]()
Zeg dat wel ja. Ik hoop dat die andere geruchten kloppen. Een aluminium MacBook. Past ook veel beter in de nieuwe stijl van de producten. Maar misschien komt die dan volgend jaar pas..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
"the MacBook update will be a relatively modest update, and simply bump processor speeds'
Doe eens iets aan die grafische kaart!
Nope. Ik weet niet zo goed meer wat ik er mee aan moet. Je kunt bij Paypal je geld terug vragen tot 45 dagen na betaling, dus zo lang moet ik het maar uithouden. Die eBay gast is zo behulpzaam dat ik gewoon niet kan geloven dat ik belazerd ben, ik zou als oplichter daarna gewoon virtueel zelfmoord plegen en zeker niet mensen terug gaan mailen enzo, en hij heeft nog meer iPhone's verkocht na mijn aankoop dus dat zit wel snor. Maar goed, mocht ik na een maand nog niks ontvangen hebben ga ik die procedure wel in gang zetten iig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iPhone al binnen, J.?
Nee!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:02 schreef Geqxon het volgende:
Vanaf je Touch?
USPS: ik hoor daar meer verhalen over. Schijnt soms 3 weken te duren. En ik denk dat jouw iPhone onder 'soms' valt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nope. Ik weet niet zo goed meer wat ik er mee aan moet. Je kunt bij Paypal je geld terug vragen tot 45 dagen na betaling, dus zo lang moet ik het maar uithouden. Die eBay gast is zo behulpzaam dat ik gewoon niet kan geloven dat ik belazerd ben, ik zou als oplichter daarna gewoon virtueel zelfmoord plegen en zeker niet mensen terug gaan mailen enzo, en hij heeft nog meer iPhone's verkocht na mijn aankoop dus dat zit wel snor. Maar goed, mocht ik na een maand nog niks ontvangen hebben ga ik die procedure wel in gang zetten iig.
Voor m'n gevoel ligt het ding gewoon 'ergens bij de douane' maar die zeggen geen pakje in het proces te hebben zitten met die code.
Ja, toch is dat wel klote. Ik betaal natuurlijk geen 45 dollar voor dit soort leveringstermijnen. Heb ook extra gelapt voor Expedited verzending zodat het iig íets sneller zou moeten gaan (3-5 business days volgens de site). Nouja, afwachten maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
USPS: ik hoor daar meer verhalen over. Schijnt soms 3 weken te duren. En ik denk dat jouw iPhone onder 'soms' valt.
quote:Een voordeel: als ie straks bij je aankomt, is er vast een unlockmethode voor 1.1.1![]()
Hoe is die van jou opgestuurd dan, Walter? En wat had jij er ook al weer voor betaald?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
USPS: ik hoor daar meer verhalen over. Schijnt soms 3 weken te duren. En ik denk dat jouw iPhone onder 'soms' valt.
Een voordeel: als ie straks bij je aankomt, is er vast een unlockmethode voor 1.1.1![]()
Die unlockmethode is er al...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:35 schreef Jarno het volgende:
. Dat dan weer wel. (Ik las trouwens net op TUAW.com dat 1.1.2 al gesignaleerd is!)
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:11 schreef Junkie het volgende:
[..]
Die unlockmethode is er al...![]()
Nu je iPhone nog...![]()
iPhoneSimFree offers world's first 1.1.1 iPhone unlocks
Via UPS door een collega in de VS. Die iPhone kostte me 400 dollar en nog wat btw: ik meen dat ik in totaal zo'n 350 euro kwijt was.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hoe is die van jou opgestuurd dan, Walter? En wat had jij er ook al weer voor betaald?
w0000t.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:11 schreef Junkie het volgende:
[..]
Die unlockmethode is er al...![]()
Nu je iPhone nog...![]()
iPhoneSimFree offers world's first 1.1.1 iPhone unlocks
Zoals een kerel op slashdot.org zei: "Het is duidelijk geen telefoon, want er zit geen camera op"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Eigenlijk is de Touch 's werelds eerste telefoon waar je niet mee kan bellen.
Nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
zit er eigenlijk een update van de MBP aan te komen?
Er zit toch geen oplader bij.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:32 schreef warchaser44 het volgende:
ik ga dus naar new york en wou daar een ipod touch kopen
maakt dat uit met stroom, compatibiliteit hier in nederland etc etc ?
bednakt!
Neem ff een iPhone voor me mee. 14.gifquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:32 schreef warchaser44 het volgende:
bednakt!
Nee hoor, dat is geen probleem.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:32 schreef warchaser44 het volgende:
bednakt!
Op m'n broertjes Macbook (geen Pro dus) speel ik regelmatig Cricket 07 en The Movies, en dat draait prima. Cricket gewoon op de allerhoogste instellingen en dat draait dan vloeiend. The Movies heeft soms wat problemen met het openen van een nieuw venstertje in het spel, maar dan staat het beeld een fractie van een seconde stil, eigenlijk niet eens storend.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:14 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er hier mensen die gamen op hun MacBook Pro middels Boot Camp. draait dat een beetje?
Je moet wel even zeggen dat je geen linkshandige touch wilt, tenzij je links bent natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:51 schreef warchaser44 het volgende:
ik heb het over die ipod docks enzo, die zijn gewoon overal hetzelfde dus
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
iPhone en je vriendin de was op laten hangen.
De vriendin in kwestie haat namelijk de was doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:58 schreef Sjoewe het volgende:
Voorlopig geniet de wasdroger mijn voorkeur
MacBook heeft een geintegreerde videokaart, de MacBook Pro modellen een NVIDIA GeForce 8600M GT.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:19 schreef Maravilla het volgende:
Op m'n broertjes Macbook (geen Pro dus) speel ik regelmatig Cricket 07 en The Movies, en dat draait prima. Cricket gewoon op de allerhoogste instellingen en dat draait dan vloeiend. The Movies heeft soms wat problemen met het openen van een nieuw venstertje in het spel, maar dan staat het beeld een fractie van een seconde stil, eigenlijk niet eens storend.
Maarja, het zijn niet de meest hoogdravende spellen natuurlijk.
Deed het eerst wel, alles draaide goed en mooi (Voor zover je er wat aan hebt; de 3dMark '06 score was 2450quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:14 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er hier mensen die gamen op hun MacBook Pro middels Boot Camp. draait dat een beetje?
En dus moet de vriendin maar een iPhone voor de vriend kopen. Klinkt akelig logisch.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[..]
De vriendin in kwestie haat namelijk de was doen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik moest me inhouden![]()
[TK] Microsoft Zune
Sprak de audiofiel die het apparaat amper gebruikt heeft..quote:Op donderdag 20 september 2007 17:39 schreef hardcorebass het volgende:
ipod nieuw kost geloof ik 250, en dit is een veel beter apparaat dan een ipod, vele male betere geluidskwaliteit,
Wat moest je inhouden? Je lach?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik moest me inhouden![]()
[TK] Microsoft Zune
Vanavond nach ein Deutche DJ geht luister'n..quote:
Waar heb je dat gevonden ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:15 schreef super-muffin het volgende:
Voor het hacken van de Touch heb je een Intel Mac nodig.
En mijn broertje heeft zijn MacBook vanavond 'nodig' (een game op WoW)
Dat is dan jammer, maar je bent nou eenmaal een vrouw. Niet zo miepen dus, je bent op aarde om je mannetje te verwennen. Een iPhone voor hem, een waslijn voor jou.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[..]
De vriendin in kwestie haat namelijk de was doen.
Ik hoop dat ie z'n Appletje meeneemt net zoals ie dat bij Lowlands deed.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:27 schreef Sjoewe het volgende:
Oplichtende appeltjes in een donkere zaal
quote:Status: Missent
Your item was misrouted. The error has been corrected and every effort is being made to deliver it as soon as possible. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
Gex, waarom vind je het nou nodig om elke keer van die zuigopmerkingen te maken?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, maar je bent nou eenmaal een vrouw. Niet zo miepen dus, je bent op aarde om je mannetje te verwennen. Een iPhone voor hem, een waslijn voor jou.
Tja, je kan vloeken en tieren, sneller wordt het toch niet verzonden..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:23 schreef Jarno het volgende:
Status update van USPS:
[..],
.
Sufferds. Nouja, dat gaat dus nog wel een weekje (of 2 indien douane) duren.
Ik vloek en tier ook niet hoor. Het heeft denk ik ook weinig zin om als buitenlander bij een bedrijf als USPS te gaan klagen, maar extreem suf is het wel. Ik bedoel, daar betaal je nou bijna $50 voor he!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja, je kan vloeken en tieren, sneller wordt het toch niet verzonden..
Kun je geleden emotionele schade claimen..? Het is natuurlijk 'n Amerikaans bedrijf. Heb je niet nog een oom of tante die pas jarig was en die je koste wat het kost een iPhone wilde geven voor zijn of haar verjaardag..?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vloek en tier ook niet hoor. Het heeft denk ik ook weinig zin om als buitenlander bij een bedrijf als USPS te gaan klagen, maar extreem suf is het wel. Ik bedoel, daar betaal je nou bijna $50 voor he!
Hij heeft waarschijnlijk vandaag ruzie met z'n mams gehad..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gex, waarom vind je het nou nodig om elke keer van die zuigopmerkingen te maken?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Overigens, ook leuk: Consumentenbond: Boycot Windows Vista
Mjah, ik vraag me af of je het nog terug kan krijgen. Het is best kut ja, voor hetzelfde geldt kan ik dus even bij die gast van GSMtrack langsrijden om een iPhone op te halen met abonnement welliswaar, maar goed ik denk wel dat je je pakketje nog binnen krijgt..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vloek en tier ook niet hoor. Het heeft denk ik ook weinig zin om als buitenlander bij een bedrijf als USPS te gaan klagen, maar extreem suf is het wel. Ik bedoel, daar betaal je nou bijna $50 voor he!
$50? Bij mij was Usps gratis en Express 20 euro...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ook leuk om te vermelden voor iPhone-gebruikers: http://www.apple.com/webapps/
Werkt mogelijk ook voor dat kreupele kleine broertje met een waterhoofd van de iPhone, de iPod Touch.![]()
Ik heb 't nou 3 keer gelezen, maar say what?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:11 schreef warchaser44 het volgende:
kijk he,
als ik m'n ipod touch in de USA koop, wil ik er natuurlijk wat muziek op hebben voor daar, en de weg terug
maarrr mijn home pc waar ik het op aan sluit geht naturlich nicht
dus als ik een laptop meeneem, maar dan sluit ik 'm daar voor het eerst op aan, er staat daar al itunes op, maar word mijn itunes hier dan nog wel goed zegmaar, die blijft neem ik aan gewoon hetzelfde
dus dat ik 'm hier erin voer en dat ik dan mijn ipodje zie etc etc ookal steek ik hem voor het eerst in een andere pc ?
Jezus leer typen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:11 schreef warchaser44 het volgende:
kijk he,
als ik m'n ipod touch in de USA koop, wil ik er natuurlijk wat muziek op hebben voor daar, en de weg terug
maarrr mijn home pc waar ik het op aan sluit geht naturlich nicht
dus als ik een laptop meeneem, maar dan sluit ik 'm daar voor het eerst op aan, er staat daar al itunes op, maar word mijn itunes hier dan nog wel goed zegmaar, die blijft neem ik aan gewoon hetzelfde
dus dat ik 'm hier erin voer en dat ik dan mijn ipodje zie etc etc ookal steek ik hem voor het eerst in een andere pc ?
Kijk, nu komen we ergens.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:23 schreef super-muffin het volgende:
iTunes (en dus ook AirTunes) bediening voor de Touch en iPhone. Erg vet, maar niet gratis.
link
Omdat ik gefrustreerd ben.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gex, waarom vind je het nou nodig om elke keer van die zuigopmerkingen te maken?
Nice! Dat dit er standaard niet op staat....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:23 schreef super-muffin het volgende:
iTunes (en dus ook AirTunes) bediening voor de Touch en iPhone. Erg vet, maar niet gratis.
link
zo beter ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:11 schreef warchaser44 het volgende:
als je een nieuwe ipod op een laptop aansluit, dan is er niks aan de hand als ik die gewoon op m'n pc gebruik, dan ziet de pc 'm, dan kan ik alles ermee doen alsof ik hem meteen aansloot op deze pc, geen verschil
Gefrustreerd? Eerder een lul op twee poten. Doe je ook zo tegen je moeder?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik gefrustreerd ben.
[..]
Nice! Dat dit er standaard niet op staat....
Jaaaaaaaaaa man, Jamaica.quote:Status: Processed
Your item was processed and left our JAMAICA, NY 11499 facility on October 11, 2007.
Neequote:
Die gratis 1.1.1 unlock kan nu écht elk moment uitkomen schat ik zo in!quote:we got secpack, so free unlock of 1.1.1 coming soon
Dunno right now about bricked iphones, but i guess we can reflash them now and back to working state.
So, wait a bit and don't use ipsf.
Dat zou wel een beetje sneu zijn...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:52 schreef DaFrenk het volgende:
Wauw, ik zie dat iCentre CS in Amsterdam zelfs op zondag open is! Als ze het Nano hoesje op voorraad hebben dan ga ik misschien wel even mee.. 3 uur rijden![]()
![]()
Als je alleen wil tekst wil printen, voldoet elke simpele printer wel. Ik heb nog geen printer meegemaakt die het niet deed in OS X.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zippen kun je OSX zelf: maak archief aan. Erg eenvoudig.
Vraagje: wat is een goed printer-merk voor OSX? Ik heb enkel papierprint-behoefte; ik hoef niets met foto's te doen. Ik ben een enorme printer-n00b.
Fuck, ik voel een neiging opkomen om dit te gaan proberen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:04 schreef Jarno het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)r-durfals/#more-2311
Ik wacht wel even tot er een 'go to 1.1.1.app' in Installer.app zichtbaar wordt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Fuck, ik voel een neiging opkomen om dit te gaan proberen.
Haha, dat heb ik ook altijd bij dit soort guides. Heb 'm net even door zitten lezen en het ziet er goed uit hoor, moet goed te doen zijn. Zeker als je de 1.0.2 unlock ook al zelf gedaan hebt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Fuck, ik voel een neiging opkomen om dit te gaan proberen.
En dubbelklik op 'spatie' voor een 'punt' aan het end van de zinquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:19 schreef Geqxon het volgende:
Maar..... een grote kans op een gebrickte iPhone.... puur voor de iTunes wifi store?
En tv out, toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dubbelklik op 'spatie' voor een 'punt' aan het end van de zin![]()
![]()
Indeed.. zie mijn bericht hieronderquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zou wel een beetje sneu zijn...
Thanks! Ik ben erachter dat ze ze hier in Maastricht ook hadden. Echter de witte was al uitverkochtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:29 schreef Battlefan het volgende:
Zag daar trouwens die Biscuit hoesjes voor de nieuwe nano hangen
Neem dan geen Canon als je 't niet zeker weet of er drivers voor zijn, die hun OSX support suckt bij mijn weten... heb een LBP2900 (laser van 100 euro) zonder mac-driversquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je alleen wil tekst wil printen, voldoet elke simpele printer wel. Ik heb nog geen printer meegemaakt die het niet deed in OS X.
Als je veel print is een laserprinter misschien het overwegen waard.
Waar? In Den Bosch nog nergens te krijgen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:49 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben vandaag naar een iTouch gaan kijken. Had ik niet moeten doen.
In het echt zijn ze helemaal dope.
Over die wasmachine, he...?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:49 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben vandaag naar een iTouch gaan kijken. Had ik niet moeten doen.
In het echt zijn ze helemaal dope.
Btw. Je kunt hem nu ook jailbreaken met een PPC.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:06 schreef super-muffin het volgende:
Ik vind dat na een week wel het leuke er af is hoor.
50 euro excl. verzendenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:06 schreef super-muffin het volgende:
Ik vind dat na een week wel het leuke er af is hoor.
Ik ben nu al bezig, alleen heb ik iets niet helemaal goed gedaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Btw. Je kunt hem nu ook jailbreaken met een PPC.
* AudreyHepburn heeft de broek aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Over die wasmachine, he...?
Hier in Amsterdam hebben ze een showmodel bij 'iCentre' (tegenover CS); heb ik gisteren ook even in handen gehad. Man oh man, wat een geil dingetje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:41 schreef EricG het volgende:
[..]
Waar? In Den Bosch nog nergens te krijgen.
Wel met beschermfolie.. volgens de maker is hij nog primaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:50 schreef Maravilla het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FMliByCWzdg
Auw.![]()
![]()
quote:Status: International Dispatch
Your item left the United States from JOHN F. KENNEDY APT/NEW YORK at 10:19 PM on October 11, 2007. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
iPhone?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:38 schreef Jarno het volgende:
En jawel, we zijn de VS uit! Woehoei!
[..].
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een Amerikaans vrachtvliegtuig is vanmiddag kort na de start van New York JFK in zee gestort. Nadere berichtgeving ontbreekt nog, maar volgt zo spoedig mogelijk.
bron
Oeps.
Denk niet dat je ¤ 80,- moet toeleggen op zo'n levering. Dat voordeel haar je er dan wel uit waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ja dat snap ik ook welMaar wat komt er nog bij aan import heffing. 250 dollar is wel meer dan 22,50 euro namelijk.
Als het meer dan 250 euro is kan is 'm net zo goed hier kopen.
Dat probleem heb ik ook vaak gehad. Nu komt het nog heel af en toe voor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:24 schreef broer het volgende:
Als ik tegenwoordig mijn MacBook uitzet, geeft Firefox bij de volgende keer opstarten de melding dat de laatste sessie 'onverwacht gestopt' is. Ik dacht dat OS X bij het uitzetten alle draaiende programma's netjes afsloot... Zou dit een Firefox- of een OS X-foutje zijn?
Hangt er vanaf welke staat in de US, want er komt nog tax bij waarschijnlijk. Aan de grens met NL moet je er dan ook nog NL belasting over betalen, plus een douaneheffing van een paar procent. Dus reken op ongeveer 25 procent bovenop de prijs die je op internet ziet, dan zit je aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ja dat snap ik ook welMaar wat komt er nog bij aan import heffing. 250 dollar is wel meer dan 22,50 euro namelijk.
Als het meer dan 250 euro is kan is 'm net zo goed hier kopen.
Wat wel een hoop gedoe kan schelen is binnen de EU bestellen. Voor muziekgear ga ik vaak naar Thomann.de, die zijn betrouwbaar, goedkoop en hebben ongeveer alles op voorraad.quote:
Tsja, dan ben je idd voor ruim 250 klaar, want shippen is standaard iets van 8 euro.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:47 schreef Sjoewe het volgende:
hmm maar die hebben ze ook
http://www.thomann.de/nl/numark_total_control.htm
Andersom inderdaad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke staat in de US, want er komt nog tax bij waarschijnlijk. Aan de grens met NL moet je er dan ook nog NL belasting over betalen, plus een douaneheffing van een paar procent. Dus reken op ongeveer 25 procent bovenop de prijs die je op internet ziet, dan zit je aardig in de buurt.
Overigens kun je de Nederlandse tax volgens mij wel terugvragen, omdat je kunt aantonen dat je in Amerika al belasting hebt betaald (of andersom, dat weet ik niet precies meer..)
Medewerkers in het Apple center zeiden tegen mij dat zij (de Apple winkels) bij levering voorrang krijgen boven particulieren die op de site bestellen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:22 schreef Remzz het volgende:
Mijn touch staat al 2 weken op "Nog niet verzonden" dat schiet echt niet op....
Toch Firefox, dus. Vermoedde ik al. Dat ze dan maar snel met een goeie update mogen komen, want dit is irritant.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:31 schreef DaFrenk het volgende:
Dat probleem heb ik ook vaak gehad. Nu komt het nog heel af en toe voor.
Ik sluit iig FireFox altijd handmatig voordat ik de MacBook uit zet. 99 van de 100 keer sluit hij dan netjes af, een enkele keer blijft hij toch 'actief' maar hangt hij.
Dan moet je dus forceer stop doen (of Mac OS X doet dat voor je als je het OS afsluit), dus is Firefox niet goed gesloten en krijg je de volgende keer die melding.
Feedback is echt de HTR onder de muziekzaken. Het irritante is dat je wel min of meer tot ze veroordeeld bent, want ze zijn doorgaans wel de goedkoopste. Bij Dirk Witte (voormalig Stand-By) zijn ze wel veel relaxeder, maar dat is vaak echt veel te druk. Is ook maar een klein winkeltje...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:56 schreef Sjoewe het volgende:
Mja maar zij hebben 'm ook niet in stock. dus dan wacht ik wel tot de Feedback () 'm weer heeft want dat is hier om de hoek.
Alleen die verkopers zijn van die zelfingenomen figuren, ik voel me altijd een debiel daar.
Krijg ik de 'Echt OMFG LollerBBQ'-blik omdat ik vraag of er een ding bestaat met een zooi knoppen waar ik dmv Midi-learn functies aan kan toewijzen.
Krijg je de Jip en Janneke toon: Neeeeeeee meneertje daarom heet het een DIEEEDJEEEEEJ controller.
Ga nou eerst maar eens nadenken wat je wil voor ik drie uur moet uittrekken om je alle 250 controllers uit te leggen.
WTF
Ik stond daar echt zo vanO, okay... dan ehm ga ik maar...
* Svyatagor fulltime loonslaaf isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:30 schreef Sjoewe het volgende:
Nou normaal word je bij Dirk Witte heel goed geholpen en nemen ze ook de tijd voor je, maar dan moet je wel op Woensdagmiddag komen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
* Svyatagor fulltime loonslaaf is![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:39 schreef JoMo0 het volgende:
iCal , Notes , Mail , Stocks en Google Maps op de iTouch.
Super !
Oke, met een nieuwe vraag: hoe kan ik beelden verkleinen in iMovie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:20 schreef Xilantof het volgende:
Hoe kan ik in de nieuwe iMovie m'n uitgeknipte scene van een dvd exporteren weer naar een gewoon film-type-achtig-bestand?
Ik heb leuk werk. Dat ik niet altijd en overal aan mijn consumptiedrang kan voldoen is een offer dat ik vooralsnog wel wil maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:10 schreef Junkie het volgende:
[..]
Een vrije dag moeten nemen om je geld te mogen uitgeven.![]()
Volgens mij kun je dat beter doen in Quicktime Pro, dan wel met een videoconverter voor bv de iPod.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Oke, met een nieuwe vraag: hoe kan ik beelden verkleinen in iMovie?
Gaat hard nu!quote:Status: Into Foreign Customs
Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
Ik vraag me altijd af hoe je dat dan met de abonnement doet. Of kun je hem ook gewoon zonder abonnement kopen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:45 schreef X-Naut het volgende:
Mijn broertje gaat deze week naar NY & gaat daar twee iPhones scoren; één voor hemzelf en ééntje voor ondertekende. Ik ben ben erg benieuwd
Volgens mij wordt de iPhone bij Apple stores zonder abo verkocht.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe je dat dan met de abonnement doet. Of kun je hem ook gewoon zonder abonnement kopen?
Je krijgt er een nog niet geactiveerde simkaart van AT&T bij; als je'm thuis gaat activeren dan moet je je gegevens en je cc-nr invoeren e.d. Tenzij je'm hackt, dus.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe je dat dan met de abonnement doet. Of kun je hem ook gewoon zonder abonnement kopen?
Bij nader inzien zijn al me fonts fucked nu. Dus pas er mee opquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:27 schreef Fluxi het volgende:
Iemand de beta van Office 2008 al geprobeerd. Hier draait ie als een zonnetje en lijkt vooralsnog erg stabiel
Dus wel of niet de moeite waard om te proberen? Hoe verneukt ie het dan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:37 schreef Fluxi het volgende:
[..]
Bij nader inzien zijn al me fonts fucked nu. Dus pas er mee op
Ik kreeg allemaal letters over elkaar heb nu bij me font management me web fonts disabled en nu lijkt alles goed te werken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:55 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dus wel of niet de moeite waard om te proberen? Hoe verneukt ie het dan?
waar fix je datquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:02 schreef Fluxi het volgende:
[..]
Ik kreeg allemaal letters over elkaar heb nu bij me font management me web fonts disabled en nu lijkt alles goed te werken.
Verder is ie natuurlijk universal en dus vele male sneller.
Eerlijk is eerlijk, dat was uit te schakelen. Ook al was het onduidelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
omg
heel mn dock voor bagger. Microsoft Messenger in mn dock.
.
Zelf gebruik ik Toast titanium 8. Werkt goed met cd's en dvd's. Het programma is echter niet gratis maar met de huidige dollarkoers valt het mee.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat gebruiken jullie als cd/dvd brandprogramma? Ik kan niet zeggen dat de discutiliy en ik vrienden zijn...
Wtfquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:00 schreef HuubTuub het volgende:
Heb gisteren een Touch 16gb gekocht bij Dixons. Ze hadden er een heleboel!
Fijn is ie hoor.
Blits, dat ga ik ff proberenquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:34 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
http://digg.com/apple/iPod_Classic_Comes_to_iPod_Video_2
http://www.ipodwizard.net/showthread.php?t=30444
http://www.youtube.com/watch?v=FUL_LZ4Xq7w
Maar het is meer een skin dan een echte firmware change.![]()
![]()
Laat je even weten of het prettig werkt?quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Blits, dat ga ik ff proberen![]()
Indeed.. vervelend dat machteloze gevoel. Kan je hem ophalen denk je? Lijkt me haast van niet eigenlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:22 schreef Jarno het volgende:
Wat een ellende zeg, dat gewacht op zo'n iPhone. Deze week maar even afwachten, maar als er vrijdag nog geen beweging inzit bij de douane-folks ga ik 'm misschien maar even halen ofzo. Sloterdijk is dat toch?
Jahoor, bij de douane kun je gewoon zelf je pakket inklaren, je krijgt het dan direct mee.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Indeed.. vervelend dat machteloze gevoel. Kan je hem ophalen denk je? Lijkt me haast van niet eigenlijk.
met of zonder boete? (misschien stomme vraag hoor, magoedquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jahoor, bij de douane kun je gewoon zelf je pakket inklaren, je krijgt het dan direct mee.
Top, ga ik vanavond mn iPod ook even helemaal 2007 makenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Werkt op zich prima: ik moest wel in Windows de firmware updaten, omdat er blijkbaar geen OSX equivalent is voor iPodWizard. En dus moet mijn iPod Windows-indeling hebben. Even meegespeeld, maar toen de iPod maar weer geformatteerd voor OSX.
Als iemand een OSX-proggie heeft wat doet wat iPodWizard doet, dan houd ik me aanbevolen!
Ik kon mijn afspeellijsten alleen in WIndows toevoegen; als ik een windows-formatted iPod onder OSX de speellijsten liet bewerken, sloeg de iPod vast. Just so you know.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:05 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Top, ga ik vanavond mn iPod ook even helemaal 2007 maken
Bedankt voor de info Walter
Waarom installeren mensen uberhaupt Office for Mac? iWorkquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
omg
heel mn dock voor bagger. Microsoft Messenger in mn dock.
.
Het antwoord is al min of meer gegeven door de restquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb de video ook bekeken, en het is inderdaad meer een skinquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:34 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
http://digg.com/apple/iPod_Classic_Comes_to_iPod_Video_2
http://www.ipodwizard.net/showthread.php?t=30444
http://www.youtube.com/watch?v=FUL_LZ4Xq7w
Maar het is meer een skin dan een echte firmware change.![]()
![]()
Dat rosetta trager is is ongelofelijke bullshit, het snelheidsverlies wordt gecompenseerd dmv de snellere CPU vergeleken met de G4's...quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Is ie qua gebruiksgemak ook vooruit gegaan? Want de huidige office is maar kut (en zeker onder rosetta)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |