oke bedankt voor de informatiequote:Op maandag 17 september 2007 18:49 schreef JoMo0 het volgende:
Even om een goed beeld te krijgen , Zune heeft een 3" scherm. iPod 3,5".
![]()
Is de Zune ook stuk dan?quote:Op maandag 17 september 2007 22:28 schreef hardcorebass het volgende:
Me zen is nu ook stuk, dus helemaal een geldprobleem.
haha neequote:
ik ben nog ff aan het kijken, want wil eigenlijk liever centen, die heb ik zo hard nodig nuquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:45 schreef chibii het volgende:
check mijn topic hier ergens op fok
[TK] T-Mobile Vario 2 (htc hermes)
Niets afzetterij, ik heb er zelf meer dan 250 voor betaald.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:20 schreef Public_NME het volgende:
Afzetterij, ik heb hem nieuw gehaald voor 175e. (nu nog minder met de dollarkoers)
Je hoeft geen invoerrechten te betalen over een Zune man.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:50 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Niets afzetterij, ik heb er zelf meer dan 250 voor betaald.
Hier in Nederland wordt hij via een winkel ook te koop aangeboden voor 300 euro, en ik heb gewoon invoerskosten etc. betaald. Jij heel waarschijnlijk niet.
nee dat zal nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:16 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Je hoeft geen invoerrechten te betalen over een Zune man.
Zijn genoeg trucs voor van Swieten. Maarja, ik zal je topic niet verder verstoren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:38 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nee dat zal nietvraag het even aan de douane, dingen duurder dan 30 euro uit het buitenland moet je invoerrechten over betalen
ja dat weet ik, maar je zei dat je het niet hoeft te betalen, het moet dus wel..quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:54 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Zijn genoeg trucs voor van Swieten. Maarja, ik zal je topic niet verder verstoren.
Volgens mij kost de 30gb video op z'n goedkoopst een a twee tientjes minder, lijkt me niet dus. Verder heeft de zune ook wifi toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
De nieuwste iPod met 80 gigabyte is 249, hoe denk in godsnaam deze Zune te gaan verkopen?
klopt, de zune heeft wifi.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
Volgens mij kost de 30gb video op z'n goedkoopst een a twee tientjes minder, lijkt me niet dus. Verder heeft de zune ook wifi toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |