Die live stream werkt hier inderdaad niet, maar je kunt rechts op 'beluister deze stream als mp3' klikken en dan speelt hij wel af in iTunes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:58 schreef Sjoewe het volgende:
Kan iemand van jullie wel naar 3fm luisteren via hun website? En zo ja, hoe de fuck doe je dat dan?
Helemaal gemist.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die live stream werkt hier inderdaad niet, maar je kunt rechts op 'beluister deze stream als mp3' klikken en dan speelt hij wel af in iTunes.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Helemaal gemist.Dankje.
En dan zijn de fucking spice girls op de radio...
Daar kan ik je niet bij helpen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Helemaal gemist.Dankje.
En dan zijn de fucking spice girls op de radio...
Ik heb een jaar een Griffin Elevator gebruikt in combinatie met een 15" MBP en een USB keyboard en muis. Dat werkte perfect.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tvp, m'n macbook bevalt heel erg goed.
Wie van jullie gebruiken zo'n laptophouder om het beeldscherm hoger te krijgen? Uiteraard icm losse toetsenbord en muis.
zo ja welke gebruik je?
Vet hoor!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:51 schreef Battlefan het volgende:
Over m'n bureau; Heb dit tafelblad, dat is van glasDan plak je daar Dioder onder en klaar
![]()
Ik vind niks lekkerder typen dan gewoon de MacBook op het bureau en gaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tvp, m'n macbook bevalt heel erg goed.
Wie van jullie gebruiken zo'n laptophouder om het beeldscherm hoger te krijgen? Uiteraard icm losse toetsenbord en muis.
zo ja welke gebruik je?
Eigenlijk zitten ze er onderquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vet hoor!Handig zo'n lichtbak op je bureau
![]()
Ruilen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb mijn MBP bijna een jaar![]()
What now? Ik ben nog nooit in zo'n situatie terechtgekomen....![]()
quote:iPhone al te koop in Nederland
DEURNE - De Apple iPhone is sinds woensdag via GSMtrack.nl in Nederland te koop. Dat is maanden eerder dan dat het nieuwe telefoontoestel officieel in Nederland verkrijgbaar zal zijn.
afbeelding vergroten De iPhone.
Het geavanceerde toestel is in Amerika sinds eind juni al wel te koop en is in Nederland alleen te gebruiken nadat de software via een aanpassing gebruiksklaar is gemaakt voor het Europese telefoonnetwerk.
Dennis Boerekamps, bedrijfsleider van de Brabantse webwinkel, heeft een hele partij iPhones op de kop getikt en verkoopt die in zijn winkel voor 189 euro, met abonnement. Boerekamps levert ze uit voorraad: ,,Als ik er 100 verkoop, zijn ze nog niet op.''
Anderhalf jaar geleden was GSMtrack ook al in het nieuws toen het bij een telefoonabonnement een auto weggaf. (ANP)
quote:
Ik zou ze sowieso vertieft schelden. Helpt geen reet, maar lucht wel opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:23 schreef Jarno het volgende:
Mja, ik word er een beetje suf van. Niks te vinden op de USPS tracking site (alhoewel ik begrepen heb dat die sowieso nooit goed werkt en pas wat laat zien na ontvangst in 9 van de 10 gevallen), bij TNT hebben ze (nog) geen pakket ontvangen met die barcode, etc, etc. Nu schijnt vooral USPS de boosdoener te zijn (jaja Walter, je had toch gelijk), maar goed, ik betaal natuurlijk geen 45 dollar voor dit soort levertermijnen, volgens de USPS website zou het om 3-5 business days gaan en we zijn nu bijna 2 weken verder...
Die ligt gewoon bij de douane, USPS is best snel maar die ambtenaren hier maken er een zootje van.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:23 schreef Jarno het volgende:
Mja, ik word er een beetje suf van. Niks te vinden op de USPS tracking site (alhoewel ik begrepen heb dat die sowieso nooit goed werkt en pas wat laat zien na ontvangst in 9 van de 10 gevallen), bij TNT hebben ze (nog) geen pakket ontvangen met die barcode, etc, etc. Nu schijnt vooral USPS de boosdoener te zijn (jaja Walter, je had toch gelijk), maar goed, ik betaal natuurlijk geen 45 dollar voor dit soort levertermijnen, volgens de USPS website zou het om 3-5 business days gaan en we zijn nu bijna 2 weken verder...
Ik heb geen idee, ik probeer ze al een tijdje te bellen, maar krijg ze niet te pakken...quote:
Ik heb vanochtend de inklaring (TNT) gemailed, en die hebben dus geen pakje liggen met mijn gegevens erop. (zeggen ze).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:10 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Die ligt gewoon bij de douane, USPS is best snel maar die ambtenaren hier maken er een zootje van.
Muhuaha, die gast ken ik..quote:
Wanneer komt het nu uit?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef Maidenfan het volgende:
Wie gaat leo hier eigenlijk direct kopen? Ik wacht nog wel eventjes... geen zin om direct 130 euro te geven voor iets dat ik enkel nodig heb eens ik ermee gewerkt heb.
Ik. Ik weet dat het goed werkt, en het zijn de kleine updates waar ik het voor doe.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef Maidenfan het volgende:
Wie gaat leo hier eigenlijk direct kopen? Ik wacht nog wel eventjes... geen zin om direct 130 euro te geven voor iets dat ik enkel nodig heb eens ik ermee gewerkt heb.
Voor welke updates doe je het?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik. Ik weet dat het goed werkt, en het zijn de kleine updates waar ik het voor doe.
Het OS in het algemeen. Dus alle kleine dingetjes (voorbeeld: het vernieuwde wifi-menu), de verbeterde snelheid, de vernieuwde dock, de stacks naast de dock, dat spul.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor welke updates doe je het?
Ik. Ik heb de beta draaiende en vind ik het sneller draaien dan Tiger. Daarnaast zijn het de nieuwe features natuurlijk waar ik het voor doe.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef Maidenfan het volgende:
Dit is natuurlijk leuke nieuws.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:33 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga hem waarschijnelijk metteen via Surfspot bestellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef Maidenfan het volgende:
Nop, een dvd is beveiligd met CSS. Naar je hardeschijf halen kan enkel met MacTheRipper. En het veranderen van de inhoud van de dvd is ook niet makkelijk te doen. Daar heb je DVD authoring programma's voor nodig.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef Geqxon het volgende:
Voor dat ik in het diepe spring: Kan ik in iDVD een retail-dvd inladen en één scene omwisselen voor een random XviD encoded bestand?
Het rippen is al gebeurt, ik heb hier nu een VIDEO_TS en een AUDIO_TS mapje. Ik hoef hem enkel nog maar te authoren, maar kan dit soort werk ook in iDVD?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:43 schreef Junkie het volgende:
[..]
Nop, een dvd is beveiligd met CSS. Naar je hardeschijf halen kan enkel met MacTheRipper. En het veranderen van de inhoud van de dvd is ook niet makkelijk te doen. Daar heb je DVD authoring programma's voor nodig.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:44 schreef Geqxon het volgende:
Het rippen is al gebeurt, ik heb hier nu een VIDEO_TS en een AUDIO_TS mapje. Ik hoef hem enkel nog maar te authoren, maar kan dit soort werk ook in iDVD?
Jij hebt echt een kutwerkgever he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... vandaag mijn door de werkgever opgelegde Casema maxi abootje in gebruik genomen.
18Mbps is best lekker.
Aan de andere kant is het weer geen 9 tot 5 baantje. Deze aansluiting betekent in mijn avonduurtjes routers in verschillende stadia van ontwikkeling mee naar huis nemen en eens kijken hoe casema er op reageert....quote:
Ik gebruik het zelf nog niet, en Walter volgens mij ook niet, maar van een thread op een ander forum begreep ik dat GPRS van KPN, Vodafone, Telfort en T-Mobile werkt. EDGE werkt met geen enkele provider hier, aangezien er geen enkele provider is met een EDGE aanbieding in Nederland.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:21 schreef Maravilla het volgende:
Er zitten hier iPhone bezitters toch? Even een vraagje dan, hoe zit het met het internetten als er geen wifi in de buurt is? GPRS/Edge las ik wat berichten over? Werkt dit een beetje (en kan het uberhaupt via T-Mobile?), iemand die misschien wat helderheid kan bieden?
Mijn collega had er vandaag een mee. Wat wordt een mens daar hebberig vanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:02 schreef Geqxon het volgende:
Vanaf je Touch?
The colbert report is nog gaverquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
Nah, beter zo dan dat je om elk klein dingetje moet bedelen en smeken.
En wat is The Daily Show een geweldig programma zeg.. Alleen daarom zijn die iTunes Gift Certificates al reuze hendig.
.
Ga ik ook eens bekijken, thanks voor de tip!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
The colbert report is nog gaver
Ohh dat ding. Die gedowngrade Iphone.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:33 schreef Jarno het volgende:
Een iPod Touch: http://www.apple.com/nl/ipodtouch/
Gezellig onder die steen, Rock?
Eigenlijk is de Touch 's werelds eerste telefoon waar je niet mee kan bellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ohh dat ding. Die gedowngrade Iphone.
Ik zat aan een wacom of iets dergelijks te denken...![]()
iPhone en je vriendin de was op laten hangen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:27 schreef Sjoewe het volgende:
Moeilijk moeilijk. Wasdroger of iPheune
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Eigenlijk is de Touch 's werelds eerste telefoon waar je niet mee kan bellen.
Nu niet meer?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:02 schreef snoopy het volgende:
[..]ja dat was het treurige. Maar voor de rest was het een mooi ding
![]()
"the MacBook update will be a relatively modest update, and simply bump processor speeds'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:46 schreef gtsmrt het volgende:
http://www.macrumors.com/2007/10/09/new-macbooks-by-november/
ik weet niet of het al gepost was![]()
Zeg dat wel ja. Ik hoop dat die andere geruchten kloppen. Een aluminium MacBook. Past ook veel beter in de nieuwe stijl van de producten. Maar misschien komt die dan volgend jaar pas..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
"the MacBook update will be a relatively modest update, and simply bump processor speeds'
Doe eens iets aan die grafische kaart!
Nope. Ik weet niet zo goed meer wat ik er mee aan moet. Je kunt bij Paypal je geld terug vragen tot 45 dagen na betaling, dus zo lang moet ik het maar uithouden. Die eBay gast is zo behulpzaam dat ik gewoon niet kan geloven dat ik belazerd ben, ik zou als oplichter daarna gewoon virtueel zelfmoord plegen en zeker niet mensen terug gaan mailen enzo, en hij heeft nog meer iPhone's verkocht na mijn aankoop dus dat zit wel snor. Maar goed, mocht ik na een maand nog niks ontvangen hebben ga ik die procedure wel in gang zetten iig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iPhone al binnen, J.?
Nee!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:02 schreef Geqxon het volgende:
Vanaf je Touch?
USPS: ik hoor daar meer verhalen over. Schijnt soms 3 weken te duren. En ik denk dat jouw iPhone onder 'soms' valt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nope. Ik weet niet zo goed meer wat ik er mee aan moet. Je kunt bij Paypal je geld terug vragen tot 45 dagen na betaling, dus zo lang moet ik het maar uithouden. Die eBay gast is zo behulpzaam dat ik gewoon niet kan geloven dat ik belazerd ben, ik zou als oplichter daarna gewoon virtueel zelfmoord plegen en zeker niet mensen terug gaan mailen enzo, en hij heeft nog meer iPhone's verkocht na mijn aankoop dus dat zit wel snor. Maar goed, mocht ik na een maand nog niks ontvangen hebben ga ik die procedure wel in gang zetten iig.
Voor m'n gevoel ligt het ding gewoon 'ergens bij de douane' maar die zeggen geen pakje in het proces te hebben zitten met die code.
Ja, toch is dat wel klote. Ik betaal natuurlijk geen 45 dollar voor dit soort leveringstermijnen. Heb ook extra gelapt voor Expedited verzending zodat het iig íets sneller zou moeten gaan (3-5 business days volgens de site). Nouja, afwachten maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
USPS: ik hoor daar meer verhalen over. Schijnt soms 3 weken te duren. En ik denk dat jouw iPhone onder 'soms' valt.
quote:Een voordeel: als ie straks bij je aankomt, is er vast een unlockmethode voor 1.1.1![]()
Hoe is die van jou opgestuurd dan, Walter? En wat had jij er ook al weer voor betaald?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
USPS: ik hoor daar meer verhalen over. Schijnt soms 3 weken te duren. En ik denk dat jouw iPhone onder 'soms' valt.
Een voordeel: als ie straks bij je aankomt, is er vast een unlockmethode voor 1.1.1![]()
Die unlockmethode is er al...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:35 schreef Jarno het volgende:
. Dat dan weer wel. (Ik las trouwens net op TUAW.com dat 1.1.2 al gesignaleerd is!)
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:11 schreef Junkie het volgende:
[..]
Die unlockmethode is er al...![]()
Nu je iPhone nog...![]()
iPhoneSimFree offers world's first 1.1.1 iPhone unlocks
Via UPS door een collega in de VS. Die iPhone kostte me 400 dollar en nog wat btw: ik meen dat ik in totaal zo'n 350 euro kwijt was.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hoe is die van jou opgestuurd dan, Walter? En wat had jij er ook al weer voor betaald?
w0000t.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:11 schreef Junkie het volgende:
[..]
Die unlockmethode is er al...![]()
Nu je iPhone nog...![]()
iPhoneSimFree offers world's first 1.1.1 iPhone unlocks
Zoals een kerel op slashdot.org zei: "Het is duidelijk geen telefoon, want er zit geen camera op"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Eigenlijk is de Touch 's werelds eerste telefoon waar je niet mee kan bellen.
Nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
zit er eigenlijk een update van de MBP aan te komen?
Er zit toch geen oplader bij.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:32 schreef warchaser44 het volgende:
ik ga dus naar new york en wou daar een ipod touch kopen
maakt dat uit met stroom, compatibiliteit hier in nederland etc etc ?
bednakt!
Neem ff een iPhone voor me mee. 14.gifquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:32 schreef warchaser44 het volgende:
bednakt!
Nee hoor, dat is geen probleem.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:32 schreef warchaser44 het volgende:
bednakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |