Appelkoffie? Als in Appelthee, maar dan met koffie?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:51 schreef Geqxon het volgende:
Bijna over mijn nek gegaan van de intens zoete appelsmaak in mijn koffie. Bah
hmpf, ik moet nog 2 hele dagenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Wel goeie timign ja: het is weekend!
lolquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
is dat beter dan koffie en pepermunt?
[..]
Valt toch wel mee?
Ik kan me nog wel herinneren dat we 128MB voor 49 euro verkochten
die 30 euro half jaar geleden was een aanbieding.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:22 schreef FredvZ het volgende:
Euro per maand, dus over een jaar of 2 zijn ze gratis...
En dat zal waarschijnlijk nog realiteit zijn ook, tenminste als ze dan nog verkocht worden.
Daar gaat mn stellingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:39 schreef mschol het volgende:
die 30 euro half jaar geleden was een aanbieding.
normaal waren ze toen nog rond de 45 euro..
Ik eet vandaag pizza, hapje?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:03 schreef BlueCurl het volgende:
Fred... zit je me AT of Geschiedenis in de gaten te houden ofzo? hihi (reactie foto topic)
edit: ik ben studente op HBOen ik eet minimaal 1x per week pizza... maar ik laat het alleen niet brengen
das toevallig , ga zo ook pannenkoeken eten..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:12 schreef Sjowhan het volgende:
Mams belde net, of ik pannenkoeken kwam eten
Natuurlijk![]()
![]()
koedijk van welke provincie..??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik eet vandaag pizza, hapje?
pannekoeken zijn bah!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
das toevallig , ga zo ook pannenkoeken eten..![]()
alleen als ik ze zelf bak heb ik altijd een droog randje![]()
Alkmaar (noord-holland), 2 uur naar jouw toequote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
koedijk van welke provincie..??
lama allemaal ver wegstuur maar op ofzo
Spek pannekoeken met stroopquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:03 schreef BlueCurl het volgende:
Fred... zit je me AT of Geschiedenis in de gaten te houden ofzo? hihi (reactie foto topic)
dan is die pizza al koud!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Alkmaar (noord-holland), 2 uur naar jouw toe.
Had je al gelezen van je trappetjequote:
Iets meer boter gebruikenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
das toevallig , ga zo ook pannenkoeken eten..![]()
alleen als ik ze zelf bak heb ik altijd een droog randje![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:02 schreef BlueCurl het volgende:
Ik haat knuffelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |