Appelkoffie? Als in Appelthee, maar dan met koffie?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:51 schreef Geqxon het volgende:
Bijna over mijn nek gegaan van de intens zoete appelsmaak in mijn koffie. Bah
hmpf, ik moet nog 2 hele dagenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Wel goeie timign ja: het is weekend!
lolquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
is dat beter dan koffie en pepermunt?
[..]
Valt toch wel mee?
Ik kan me nog wel herinneren dat we 128MB voor 49 euro verkochten
die 30 euro half jaar geleden was een aanbieding.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:22 schreef FredvZ het volgende:
Euro per maand, dus over een jaar of 2 zijn ze gratis...
En dat zal waarschijnlijk nog realiteit zijn ook, tenminste als ze dan nog verkocht worden.
Daar gaat mn stellingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:39 schreef mschol het volgende:
die 30 euro half jaar geleden was een aanbieding.
normaal waren ze toen nog rond de 45 euro..
Ik eet vandaag pizza, hapje?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:03 schreef BlueCurl het volgende:
Fred... zit je me AT of Geschiedenis in de gaten te houden ofzo? hihi (reactie foto topic)
edit: ik ben studente op HBOen ik eet minimaal 1x per week pizza... maar ik laat het alleen niet brengen
das toevallig , ga zo ook pannenkoeken eten..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:12 schreef Sjowhan het volgende:
Mams belde net, of ik pannenkoeken kwam eten
Natuurlijk![]()
![]()
koedijk van welke provincie..??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik eet vandaag pizza, hapje?
pannekoeken zijn bah!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
das toevallig , ga zo ook pannenkoeken eten..![]()
alleen als ik ze zelf bak heb ik altijd een droog randje![]()
Alkmaar (noord-holland), 2 uur naar jouw toequote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
koedijk van welke provincie..??
lama allemaal ver wegstuur maar op ofzo
Spek pannekoeken met stroopquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:03 schreef BlueCurl het volgende:
Fred... zit je me AT of Geschiedenis in de gaten te houden ofzo? hihi (reactie foto topic)
dan is die pizza al koud!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Alkmaar (noord-holland), 2 uur naar jouw toe.
Had je al gelezen van je trappetjequote:
Iets meer boter gebruikenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
das toevallig , ga zo ook pannenkoeken eten..![]()
alleen als ik ze zelf bak heb ik altijd een droog randje![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:02 schreef BlueCurl het volgende:
Ik haat knuffelen!
Jeps, eigenlijk wel beschamend dat ik dat niet wist als Rotterdammer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:47 schreef BlueCurl het volgende:
Had je al gelezen van je trappetje? Najah van mijn trappetje
Of die van Rotterdam. Ligt er maar aan hoe je het bekijkt!
Ja maar ja maar dan mrs FredvZ jaloers...quote:
Kans is groter dat ik honger kreeg en een nieuwe heb gehaald in rotjeknorquote:
Dan kunnen we er net zo goed een echte DIG SC meet van maken, met bier er bijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef FredvZ het volgende:
DIG-SC-pizza-meet in Rotterdam?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef FredvZ het volgende:
DIG-SC-met-pizza-en-bier-in-Rotterdam-meet
Ja, ik ben in, zolang ik het maar lang genoeg van te voren weetquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:05 schreef FredvZ het volgende:
Of een andere plaats natuurlijk, maar Rotterdam is lekker dichtbij voor mij
lol vertelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:43 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon heeft een heerlijke workout achter de rug
[ afbeelding ]
Heerlijk gefietst.quote:
Doe je goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heerlijk gefietst.
En o my, komt er een nieuwe leuke stagiare, vergeet ik mij te scheren. * Geqxon ziet er niet uit als hij zich niet scheert.
Misschien valt ze wel op ongeschoren mannen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:21 schreef Geqxon het volgende:
En o my, komt er een nieuwe leuke stagiare, vergeet ik mij te scheren. * Geqxon ziet er niet uit als hij zich niet scheert.
Hahaha vroeger deden we ook altijd zogenaamd meetenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef FredvZ het volgende:
DIG-SC-met-pizza-en-bier-in-Rotterdam-meet
Zo geweldig vind ik Pathe Schouwburgplein niet, geef mij de Kuip maarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:43 schreef BlueCurl het volgende:
Maar Rotterdam is wel lekker dichtbij.. en we hebben een pizzahutDie zit overigens naast de een bioscoop
Het punt is meer dat ik als ik mij niet scheer een ranzig snorretje krijg. Mijn baard ziet er wel oke uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:34 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Misschien valt ze wel op ongeschoren mannen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |