kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:14 schreef Frasier het volgende:
Een aantal jaar terug was ik net zo koppig als Dennis. Sinds ik die instelling verandert heb is 't leven zoveel aangenamer
Je ziet Nadia denken? ..................... pak me dan............. pak me dan............ please!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:14 schreef Ziet het volgende:
of amanda en lieke wat zachter kunnen praten, want ze hebben een serieus gesprek met dennis
lieke: kan ie dat dan?
amanda: dus jij hoort liever dennis dat je vriendin en mij?
huub ja op dit moment wel
lieke: en als wij nou ook een serieus gesprek hebben?
amanda: ja, hoe vaak zijn wij nou zo gezellig?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
Mag ik concluderen dat Dennix nogsteeds nix is ?![]()
dat wilde ik zeggen jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
Dennis zegt dat het Nadia-Luc verhaal lijn over is "ze is er heel duidelijk over geweest"
Check de private
Tsja minder dan nix is er nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
Mag ik concluderen dat Dennix nogsteeds nix is ?![]()
volgens mij zitten ze pas veilig als ze er een jaar zitten, niet asl de dgk 1 jaar bestaat. En daarom zouden ze idd hun borg kwijt kunnen raken door op te stappemquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef akveor het volgende:
IEDEREEN GEHOORD?
De nieuwelingen kan het nog steeds de borg kosten wanneer ze opstappen.
Er was wat onduidelijkheid over.
Volgens mij is dat geen nieuws. Je krijgt je borg terug na een jaar verblijf in dat hok na een unanieme wegstemming.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef akveor het volgende:
IEDEREEN GEHOORD?
De nieuwelingen kan het nog steeds de borg kosten wanneer ze opstappen.
Er was wat onduidelijkheid over.
Vanmiddag zei iemand het tegenovergestelde en dat dat was nagevraagd door Huub.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen nieuws. Je krijgt je borg terug na een jaar verblijf in dat hok na een unanieme wegstemming.
Precies wat ik ook dacht. Maar vanmiddag hoorde ik iets anders. Over dat Huub daarover gebeld had ofzo. Maar Huub heeft het nu gezegd dat het ze nog steeds de borg kan kosten en nix bevestigde dat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:19 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens mij zitten ze pas veilig als ze er een jaar zitten, niet asl de dgk 1 jaar bestaat. En daarom zouden ze idd hun borg kwijt kunnen raken door op te stappem
Dé 2 finalistenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:25 schreef Dark het volgende:
Brian en Huub zijn een goed team samen, op dit moment!
Dreamboy dat wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:17 schreef Dreamboy het volgende:
Er waren hier mensen die hadden het erover dat iedereen
zijn borg terug krijgt als je er nu uit stapt...
dat is dus niet waar je moet er 1 jaar zitten.
Hij zei zelf dat hij hem binnen hadquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dreamboy dat was
01:42 vannacht.
vanaf 23 september krijgt iedereen zijn borg terug,
Huub heeft dat expliciet nagevraagd.
(Uitslag populariteitspoll)
Palma had een weddenschap met Huub,
onder de 50% , wordt Palma voor 1 dag miljonair en Huub 1 dag Hoofd Huishouding.
Boven de 50%, Palma 1 avond de eprsoonlijke butler van Huub.
Nu dus 50% voor Huub? Wat gaat er gebeuren?
Goh, dat heb je meestal ook bij een goede vriendschap. Huub en Brain na De Gouden Kooi vrienden voor 't leven?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:27 schreef avonne het volgende:
Brian en Huub vullen elkaar altijd goed aan. Ze hoeven daar nooit van te voren over te vergaderen.
Ben het met je eens hoor. Maar het is natuurlijk te mooi om deze eerste ferme uitspraak van Dennis niet tegen hem te gebruikenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef avonne het volgende:
Nah, dit vind ik wel ver gezocht, hoor.
Dat het niet Nadia's fout is als Dennis gekwetst is.
Ze is gewoon een aandachtshoer, en maakt gewoon gebruik van Dennis.
Weet je daar zou ik niet eens raar van staan te kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, dat heb je meestal ook bij een goede vriendschap. Huub en Bain na De Gouden Kooi vrienden voor 't leven?![]()
Huub zei net tegen Dennix op de bank je bent nog vers dus je moet je borg nog terug verdienen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:28 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij hem binnen had![]()
ik had het over de weddenschap met palma schatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:31 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Huub zei net tegen Dennix op de bank je bent nog vers dus je moet je borg nog terug verdienen.
http://dgk.servehttp.com/favstream.jpg/fly.gifquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:34 schreef mspoez het volgende:
Ik zit zó te genieten....
Totaal offtopic: wie heeft dat plaatje met die tekst-met-vlieg voor me?
Is af, wat zitten ze weer te tetterenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:15 schreef b.a.s. het volgende:
Dank voor de nieuwe COS Prospera!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
mooie opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is af, wat zitten ze weer te tetteren![]()
Idd, het is een mooie taktiek. Maar het belangrijkste vind ik dat het op een mooie 'beschaafde' manier kan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:38 schreef Miraaa het volgende:
Wel slim......Huub en Lieke werden allebij gebasht, dus wat krijg je dan ...een veel sterkere band.
Dat zag je toen ook bij Huub en Sylvia, je trekt dan automatisch veel meer naar elkaar toe.
Maar in dit geval....Nix en Nadia.....wordt eigenlijk alleen Nix geziekt en blijft Nadia enigzins buitenschot en kweek je jaloesie bij de ander.
Je trekt die 2 dus uit elkaar, want speltechnisch gezien, wil je niet vrijwillig met een loser meeleopen.
Ik ben voor, gooi maar een hele aantrekkelijke vrouw in die kooi, dan ben ik benieuwd naar het haantjes-gedrag van de mannen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:39 schreef akveor het volgende:
Goh, ik krijg nu het gevoel, nu Huub zo fanatiek over jaloezie begint, dat er binnenkort wel eens een gastspeler komt die zijn relatie op de proef gaat stellen.
Luc alias double L is een gastspeler iemand die dus tijdelijk in de kooi verblijftquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:43 schreef heracles het volgende:
Is die Luc een permanente butler of een nieuwe bewoner????
Ik meteen een maandje gekocht toen ik las dat Dennix geterroriseerd ging worden maar die Luc ken ik niet. Wie is dat?
Luc is een gastspeler en blijft wrs een maand.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:43 schreef heracles het volgende:
Is die Luc een permanente butler of een nieuwe bewoner????
Ik meteen een maandje gekocht toen ik las dat Dennix geterroriseerd ging worden maar die Luc ken ik niet. Wie is dat?
Door maar twee dan.... Nena en Tamara....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben voor, gooi maar een hele aantrekkelijke vrouw in die kooi, dan ben ik benieuwd naar het haantjes-gedrag van de mannen.
Ok twee, maar dan Hedda en Tamara.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Door maar twee dan.... Nena en Tamara....![]()
Waarom Fries logeren als Dennix of Luc in de buurt is?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:46 schreef Varen het volgende:
Luc wil straks nog even met Nadia praten
paard longeren om deze tijd??? in het donker???quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:46 schreef Prospera het volgende:
Wa gebeurt er, gebeurt er![]()
[ afbeelding ]
Nada wil alleen zijn, ze heeft helemaal geen zin meer in deze issues.
Ze gaat Fries longeren.
Luc: is goed, als je tijd heb kom dan ff kletsen.
ik post niet vaak maar die dennix drijft me er toe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:52 schreef Varen het volgende:
Dennis gaat met Luc praten; Hij zingt en zegt, mooie issus allemaal weer
Dennis heeft niks tegen Luc, hij zegt dat Nadia erg een flirt is en erg toegankelijk. Hij haalt haar exen erbij
heel verstandig,snap best dat fries meer beweging moet....beest staat stalpoten te kweken daar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:56 schreef BuffyJan het volgende:
Ellen zei dat ie meer beweging moest hebben.
Prima natuurlijk maar dat moet je wel opbouwen.
Haha Nadia mag niet rijden want ze heeft gedronken! Hahaha
Hij valt misschien wel op d'r borstenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:58 schreef Varen het volgende:
Fries wil niet luisteren, hij wil bijten
zou ik doen als hamsterweken bij me in de buurt kwam met leidsel en drank kegel van hier tot tokio!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:58 schreef Varen het volgende:
Fries wil niet luisteren, hij wil bijten
Heeft Nix al een ex ? Of komt ie er binnenkort aan ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:57 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik post niet vaak maar die dennix drijft me er toe.
wat een verschrikkelijk zwaktebod om haar exen er bij te halen. Wat een ontzettend weekdier is het ook. Als het mijn vriend was had ik hem eigenhandig over het hek geflikkerd. Drie keer nix![]()
Nadia wilde gewoon een mooie eenzaam paardenmeisjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:58 schreef SIRA het volgende:
heel goed dat 'achter' op zit te letten
is ook geen tijd om nu op Fries te rijden, laat dat beest toch lekker rusten.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Nix al een ex ? Of komt ie er binnenkort aan ?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo,
God god ik zit me werkelijk DOOD te irriteren hier. Fries snapt t niet omdat ze t verkeerd doet. Ze blijft steeds voor m lopen, dan is t logisch dat ie niet om dr heen loopt. Dan hapt ie en dan trekt ze m heel hard aan de teugels in zn mondquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heel verstandig,snap best dat fries meer beweging moet....beest staat stalpoten te kweken daar!
maar een ritje of longeren om bij elf uur,vind ik wat overdreven??![]()
![]()
nadia is zijn toekomstige exquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Nix al een ex ? Of komt ie er binnenkort aan ?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef Prospera het volgende:
Huub: Fries is boos
Naad: Fries is kwaad
[ afbeelding ]
Kom, schatje; je hoef maar 1 rondje te rijden voor mij.
Jaap: hij kan doorslaan.
Huub: hij luistert beter dan Dennis.
Kill that biatchquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Trut, laat Fries toch met rust, die heeft er helemaal geen zin in.
vind het pure misbruik van een paard,voor eigen frustratie....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
God god ik zit me werkelijk DOOD te irriteren hier. Fries snapt t niet omdat ze t verkeerd doet. Ze blijft steeds voor m lopen, dan is t logisch dat ie niet om dr heen loopt. Dan hapt ie en dan trekt ze m heel hard aan de teugels in zn mondLekker als je een bit in hebt.
En die meid heeft paarden gehad?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
God god ik zit me werkelijk DOOD te irriteren hier. Fries snapt t niet omdat ze t verkeerd doet. Ze blijft steeds voor m lopen, dan is t logisch dat ie niet om dr heen loopt. Dan hapt ie en dan trekt ze m heel hard aan de teugels in zn mondLekker als je een bit in hebt.
ik irriteer me ook rot hier en ik zie niet eens dat ze 't verkeerd doetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
ze doet het hadstikke verkeerd. Hopelijk geeft ie haar een trap.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:05 schreef SIRA het volgende:
[..]
ik irriteer me ook rot hier en ik zie niet eens dat ze 't verkeerd doet
zie alleen dat Fries duidelijk geen zin heeft
Idd! En anders ga je maar lekker naar huisquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Trut, laat Fries toch met rust, die heeft er helemaal geen zin in.
je kan het zelf wel dromen in je bed.....sowieso sowieso sowieso 100% 100% sowiesoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
Ik lig al op bedmaar ik begrijp dat niemand het gesperk volgt tussen Dennix en Luc?
Ja hoor Luc vindt Dennix een toffe gast.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
Ik lig al op bedmaar ik begrijp dat niemand het gesperk volgt tussen Dennix en Luc?
ja maar buiten zou hij knallen, zeker weten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:11 schreef noekje het volgende:
Luc: als Nadia met mij flirt dan ga ik er wel in mee.
Dennis: natuurlijk! Ik zou hetzelfde doen!!
Wat????
en hij wil niet dat dit tussen hem en Luc in komt staan. Hij wil gewoon lekker chillen overdag met Luc!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:12 schreef 2live het volgende:
[..]
ja maar buiten zou hij knallen, zeker weten.![]()
Hij had het erover dat er nog iemand bijkwam en dat daar op gewacht moest worden ofzoiets.....quote:
"Ik wil gewoon met je chillen, muziek maken..."quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:13 schreef noekje het volgende:
[..]
en hij wil niet dat dit tussen hem en Luc in komt staan. Hij wil gewoon lekker chillen overdag met Luc!
Zo desperate..
samen spelen, samen delen, zoiets?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:13 schreef noekje het volgende:
[..]
en hij wil niet dat dit tussen hem en Luc in komt staan. Hij wil gewoon lekker chillen overdag met Luc!
Zo desperate..
en Nadia vanavond een uur op hem inpraten dat ze hem jaloers wil zien. Dat is zo sexy! Nou, daar gaat haar energie even down the drain!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
"Ik wil gewoon met je chillen, muziek maken..."
Eens, niks spelinfo en plots over naar Naad en Dimitri.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:16 schreef Nostalgist het volgende:
Heerlijk warm gesprek
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat de stream van Huub af, dat snap je toch niet ......![]()
50% wil Huub zienquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat de stream van Huub af, dat snap je toch niet ......![]()
daarom zegt ze het ook zo vaakquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:22 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia is oprecht verliefd op Dennis. Tuurlijk!
Precies. Ik zet ze aan/. Op de ene nadia dat de pop poll haar niet kan schelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En het ergste is dat de 1% en de 3% het meest op de streams zijn.
Ja snap je het???quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En het ergste is dat de 1% en de 3% het meest op de streams zijn.
Dennis is gewoon een vorm van jammer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:28 schreef noekje het volgende:
Dat is wel realistisch van Dennis. Ik heb ook met die 5-2 meegedaan en nu is het mijn beurt.
Jammer, die 10 boemen er achteraan.
mooie typering !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Dennis is gewoon een vorm van jammer.![]()
Ik vind het altijd heel stoer als ie "boem boem boem" doet. Dan denk ik; wow, je bent een echte vent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:28 schreef noekje het volgende:
Dat is wel realistisch van Dennis. Ik heb ook met die 5-2 meegedaan en nu is het mijn beurt.
Jammer, die 10 boemen er achteraan.
Dat is geen verliefdheid... ze gebruikt hem in wezen...dennix andersom haar ook...dat is geen relatie die ergens op gebaseerd isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:22 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia is oprecht verliefd op Dennis. Tuurlijk!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Dennis is gewoon een vorm van jammer.![]()
hij zegt het altijd alleen als ie ergens veilig in de bosjes staat...je hebt er niets aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel stoer als ie "boem boem boem" doet. Dan denk ik; wow, je bent een echte vent.
Als ze nu maar niet de fout maken om hun fout niet te herstellen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:33 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ook de regie c.q. toelatingscommissie (?) maakt wel eens fouten, grote fouten.....![]()
Hoezo dat dan? Was Luc 'm aan het reanimeren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:38 schreef riri het volgende:
waarom zit luc dennix op adem te laten komen?
In de buitenwereldquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:37 schreef ruby het volgende:
"Brian zal nooit tegen me liegen"...is Luc een beetje naïef?
Duidelijk geen streamer.
Hij wordt zo geholpen om tv te gaan maken! Zelfs Huub doet dat soms. Nadia doet niet anders, Jaap heeft het geprobeerd en heeft het opgegeven. Nu doet Luc het en nog komt er alleen maar,' boem, 100% en sowieso' uit en dit maal 1763.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:40 schreef Vandaag... het volgende:
Luc: "als het war is tussen ons, dan is het war. Dat begrijp ik, we kunnen buiten de muur dan nog best een biertje drinken. Dus doe je ding".
Dennis: tuurlijk..tuuurlijk..tuurlijk..
Dus m.a.w. Luc adviseert hem om tv te maken als hij Luc en Nadia betrapt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
D: Ik zei ook tegen Nadia, ik ga het liefst relaxed met Luc om, lekker muziek maken, ons ding doen.
L: Hou het in je achterhoofd Dennix als het war is het war.
D: I know, i know. daarom ik zei ook zelf als je mag kiezen vrienden of war, kies je voor vrienden.Dat vind ik ook echt zonde
L: Dat is het ook, maar het kan zijn dat er een situatie ontstaat, ga dan voor war.
D: Dat zou ik ook zeker doen.
het is trekken aan een dood paardquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Dus m.a.w. Luc adviseert hem om tv te maken als hij Luc en Nadia betrapt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |