Is af, wat zitten ze weer te tetterenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:15 schreef b.a.s. het volgende:
Dank voor de nieuwe COS Prospera!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
mooie opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is af, wat zitten ze weer te tetteren![]()
Idd, het is een mooie taktiek. Maar het belangrijkste vind ik dat het op een mooie 'beschaafde' manier kan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:38 schreef Miraaa het volgende:
Wel slim......Huub en Lieke werden allebij gebasht, dus wat krijg je dan ...een veel sterkere band.
Dat zag je toen ook bij Huub en Sylvia, je trekt dan automatisch veel meer naar elkaar toe.
Maar in dit geval....Nix en Nadia.....wordt eigenlijk alleen Nix geziekt en blijft Nadia enigzins buitenschot en kweek je jaloesie bij de ander.
Je trekt die 2 dus uit elkaar, want speltechnisch gezien, wil je niet vrijwillig met een loser meeleopen.
Ik ben voor, gooi maar een hele aantrekkelijke vrouw in die kooi, dan ben ik benieuwd naar het haantjes-gedrag van de mannen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:39 schreef akveor het volgende:
Goh, ik krijg nu het gevoel, nu Huub zo fanatiek over jaloezie begint, dat er binnenkort wel eens een gastspeler komt die zijn relatie op de proef gaat stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |