kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:14 schreef Frasier het volgende:
Een aantal jaar terug was ik net zo koppig als Dennis. Sinds ik die instelling verandert heb is 't leven zoveel aangenamer
Je ziet Nadia denken? ..................... pak me dan............. pak me dan............ please!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:14 schreef Ziet het volgende:
of amanda en lieke wat zachter kunnen praten, want ze hebben een serieus gesprek met dennis
lieke: kan ie dat dan?
amanda: dus jij hoort liever dennis dat je vriendin en mij?
huub ja op dit moment wel
lieke: en als wij nou ook een serieus gesprek hebben?
amanda: ja, hoe vaak zijn wij nou zo gezellig?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
Mag ik concluderen dat Dennix nogsteeds nix is ?![]()
dat wilde ik zeggen jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
Dennis zegt dat het Nadia-Luc verhaal lijn over is "ze is er heel duidelijk over geweest"
Check de private
Tsja minder dan nix is er nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
Mag ik concluderen dat Dennix nogsteeds nix is ?![]()
volgens mij zitten ze pas veilig als ze er een jaar zitten, niet asl de dgk 1 jaar bestaat. En daarom zouden ze idd hun borg kwijt kunnen raken door op te stappemquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef akveor het volgende:
IEDEREEN GEHOORD?
De nieuwelingen kan het nog steeds de borg kosten wanneer ze opstappen.
Er was wat onduidelijkheid over.
Volgens mij is dat geen nieuws. Je krijgt je borg terug na een jaar verblijf in dat hok na een unanieme wegstemming.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef akveor het volgende:
IEDEREEN GEHOORD?
De nieuwelingen kan het nog steeds de borg kosten wanneer ze opstappen.
Er was wat onduidelijkheid over.
Vanmiddag zei iemand het tegenovergestelde en dat dat was nagevraagd door Huub.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen nieuws. Je krijgt je borg terug na een jaar verblijf in dat hok na een unanieme wegstemming.
Precies wat ik ook dacht. Maar vanmiddag hoorde ik iets anders. Over dat Huub daarover gebeld had ofzo. Maar Huub heeft het nu gezegd dat het ze nog steeds de borg kan kosten en nix bevestigde dat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:19 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens mij zitten ze pas veilig als ze er een jaar zitten, niet asl de dgk 1 jaar bestaat. En daarom zouden ze idd hun borg kwijt kunnen raken door op te stappem
Dé 2 finalistenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:25 schreef Dark het volgende:
Brian en Huub zijn een goed team samen, op dit moment!
Dreamboy dat wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:17 schreef Dreamboy het volgende:
Er waren hier mensen die hadden het erover dat iedereen
zijn borg terug krijgt als je er nu uit stapt...
dat is dus niet waar je moet er 1 jaar zitten.
Hij zei zelf dat hij hem binnen hadquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dreamboy dat was
01:42 vannacht.
vanaf 23 september krijgt iedereen zijn borg terug,
Huub heeft dat expliciet nagevraagd.
(Uitslag populariteitspoll)
Palma had een weddenschap met Huub,
onder de 50% , wordt Palma voor 1 dag miljonair en Huub 1 dag Hoofd Huishouding.
Boven de 50%, Palma 1 avond de eprsoonlijke butler van Huub.
Nu dus 50% voor Huub? Wat gaat er gebeuren?
Goh, dat heb je meestal ook bij een goede vriendschap. Huub en Brain na De Gouden Kooi vrienden voor 't leven?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:27 schreef avonne het volgende:
Brian en Huub vullen elkaar altijd goed aan. Ze hoeven daar nooit van te voren over te vergaderen.
Ben het met je eens hoor. Maar het is natuurlijk te mooi om deze eerste ferme uitspraak van Dennis niet tegen hem te gebruikenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef avonne het volgende:
Nah, dit vind ik wel ver gezocht, hoor.
Dat het niet Nadia's fout is als Dennis gekwetst is.
Ze is gewoon een aandachtshoer, en maakt gewoon gebruik van Dennis.
Weet je daar zou ik niet eens raar van staan te kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, dat heb je meestal ook bij een goede vriendschap. Huub en Bain na De Gouden Kooi vrienden voor 't leven?![]()
Huub zei net tegen Dennix op de bank je bent nog vers dus je moet je borg nog terug verdienen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:28 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij hem binnen had![]()
ik had het over de weddenschap met palma schatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:31 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Huub zei net tegen Dennix op de bank je bent nog vers dus je moet je borg nog terug verdienen.
http://dgk.servehttp.com/favstream.jpg/fly.gifquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:34 schreef mspoez het volgende:
Ik zit zó te genieten....
Totaal offtopic: wie heeft dat plaatje met die tekst-met-vlieg voor me?
Is af, wat zitten ze weer te tetterenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:15 schreef b.a.s. het volgende:
Dank voor de nieuwe COS Prospera!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
mooie opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is af, wat zitten ze weer te tetteren![]()
Idd, het is een mooie taktiek. Maar het belangrijkste vind ik dat het op een mooie 'beschaafde' manier kan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:38 schreef Miraaa het volgende:
Wel slim......Huub en Lieke werden allebij gebasht, dus wat krijg je dan ...een veel sterkere band.
Dat zag je toen ook bij Huub en Sylvia, je trekt dan automatisch veel meer naar elkaar toe.
Maar in dit geval....Nix en Nadia.....wordt eigenlijk alleen Nix geziekt en blijft Nadia enigzins buitenschot en kweek je jaloesie bij de ander.
Je trekt die 2 dus uit elkaar, want speltechnisch gezien, wil je niet vrijwillig met een loser meeleopen.
Ik ben voor, gooi maar een hele aantrekkelijke vrouw in die kooi, dan ben ik benieuwd naar het haantjes-gedrag van de mannen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:39 schreef akveor het volgende:
Goh, ik krijg nu het gevoel, nu Huub zo fanatiek over jaloezie begint, dat er binnenkort wel eens een gastspeler komt die zijn relatie op de proef gaat stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |