Hier dus ook ...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:38 schreef Karina het volgende:
Jammer, ik zat ook al te zoeken, weekje wachten dan maar.
inderdaad, hij is hem nu aan het binnenhalen, zo lekker kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:27 schreef MMaRsu het volgende:
Als het goed is is Prison Break ep 5 wel uitgezonden, maar alleen voor mensen met een satteliet ofzo.
Zoeken zoeken zoeken
Er is geen aflevering geweest gister. Verder moet iedereen 't zelf weten.quote:This torrent has been reported by the community as bad or harmful.
Report Fake (164), Password (2), Low quality (3), Virus (9)
Op de Fox/Prison Break site staat netjes zo'n dagen aftel ding.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:32 schreef AR212 het volgende:
Op IMDB staat hij gewoon voor 15 oktober gepland en op de site van Fox/Prison break zelf wordt ik ook niet veel wijzer.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:56 schreef Crane. het volgende:
Sorrie, kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is? ik heb 6 verschillende "episode 5's" gedownload en het zijn allemaal achterlijke nutteloze KUTbestanden.
oja de reden dat ik misschien een domme vraag stel is misschien omdat ik het topic niet gelezen heb, ik wil geen spoilers lezen.
Nee er is inderdaad geen aflevering uitgekomenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:14 schreef Crane. het volgende:
onee toch, ik heb niks gelezen hier maar ik kan uit die fucked up smiley opmaken dat er geen aflevering is gekomen, ofwel?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:56 schreef Crane. het volgende:
Sorrie, kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is? ik heb 6 verschillende "episode 5's" gedownload en het zijn allemaal achterlijke nutteloze KUTbestanden.
Je moet wat in een week zonder uitzendingen hequote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hebbie dat plaatje zelf gemaakt?
sorry maar zie geen enkele gelijkenisquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:55 schreef El_jefe07 het volgende:
Moest gisteren even ergens aan denken toen ik het journaal zag..
Iemand anders enige gelijkenis gezien?
[ afbeelding ]
Leve de nieuwe YouTubefilterquote:This video is no longer available due to a copyright claim by Twentieth Century Fox Film Corporation
Dat vind ik altijd zo achterlijk. Beetje proberen te voorkomen dat mensen jouw promotiemateriaal verspreiden omdat het technisch gesproken niet hun eigendom is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leve de nieuwe YouTubefilter. Nee dus
.
"Zo'n dagen aftel ding' die niet klopt ja. Op 17 september jl. (Season premiere) heb ik die Countdowntimer gevolgd en gezien dat hij op 19 uur afliep NEDERLANDSE TIJD, dat is dus 13 uur aan de oostkust van de VS, en nog een aantal uur later in centraal VS en de oostkust van de VS. Die countdowntimer klopt dus niet. Nog steeds telt hij af naar maandag 19 uur Nederlandse tijd en klopt dus niet. Als het wel zou kloppen zouden we niet tot dinsdagochtend hoeven wachten, maar tot maandagavond.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:47 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Op de Fox/Prison Break site staat netjes zo'n dagen aftel ding.
En heb je ehm nog gezien?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
inderdaad, hij is hem nu aan het binnenhalen, zo lekker kijken
De dag klopt in ieder geval gewoon. En als je toen al wist dat hij qua tijd dus kennelijk niet helemaal goed loopt, had je dat nu ook kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:25 schreef AR212 het volgende:
[..]
"Zo'n dagen aftel ding' die niet klopt ja. Op 17 september jl. (Season premiere) heb ik die Countdowntimer gevolgd en gezien dat hij op 19 uur afliep NEDERLANDSE TIJD, dat is dus 13 uur aan de oostkust van de VS, en nog een aantal uur later in centraal VS en de oostkust van de VS. Die countdowntimer klopt dus niet. Nog steeds telt hij af naar maandag 19 uur Nederlandse tijd en klopt dus niet. Als het wel zou kloppen zouden we niet tot dinsdagochtend hoeven wachten, maar tot maandagavond.
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:55 schreef El_jefe07 het volgende:
Moest gisteren even ergens aan denken toen ik het journaal zag..
Iemand anders enige gelijkenis gezien?
[ afbeelding ]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar of die countdowntimer nou goedloopt of niet (hij pakt je systeemtijd) boeit niet, want ik kijk er nooit op. Ik ging gewoon uit van 'dinsdagmorgen, nieuwe prison break', en ik kijk nooit vantevoren op internet over de aflevering vanwege eventuele spoilers.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:58 schreef Addict89 het volgende:
[..]
De dag klopt in ieder geval gewoon. En als je toen al wist dat hij qua tijd dus kennelijk niet helemaal goed loopt, had je dat nu ook kunnen bedenken.
Sowieso lopen ze overal achter op de Amerikaanse en dat zal zo ook wel blijven. Daarnaast hebben ze ruim 300 miljoen inwoners in Amerika. De kijkcijfers vallen tegen in vergelijking met andere series, maar er kijken veel meer Amerikanen naar dan Nederlanders ofzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:30 schreef AR212 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar of die countdowntimer nou goedloopt of niet (hij pakt je systeemtijd) boeit niet, want ik kijk er nooit op. Ik ging gewoon uit van 'dinsdagmorgen, nieuwe prison break', en ik kijk nooit vantevoren op internet over de aflevering vanwege eventuele spoilers.
Maar waar het mij om ging is dat ik dinsdag geen nieuwe PB kon vinden. Ik naar die site van Fox/Prison Break, wat lijkt mij de enige officiële site. Ik zie die countdowntimer weer braaf aftellen naar maandagavond 19 uur, je ziet niet zo 1-2-3 welke afleveringen al geweest zijn, en ook geen enkele mededeling over een skip in de weekprogrammering. En dat op de officiële site, begrijp je mijn punt?
En als ik me niet vergis heeft de serie zoiezo meer fans buiten de VS dan daarbinnen (tegenvallende kijkcijfers). En dan toch de officiële site alleen op de VS richten![]()
Dat het hek vervolgens als sneeuw voor de zon aan het "smelten" was, is natuurlijk niet ver gezocht.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:45 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind het weer leuk!
Tweede seizoen kakte wat in, en werd wat té ver gezocht maar toen ik Sucre als grafdelver zag kreeg ik er wel weer zin in
Eerder ook al wel maar hij zit er weer bij, leuk!
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:37 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Dat het hek vervolgens als sneeuw voor de zon aan het "smelten" was, is natuurlijk niet ver gezocht.![]()
En dat Sara dus uit de serie is, maar niet dood? De actrice is er dus gewoon mee gestopt om kinderen te gaan baren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:42 schreef BillyOcean het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat Sarah echt dood is... Die linc heeft gewoon poep in zijn ogen...! Over een paar afleveringen zul je zien dat het iemand was die erop leek...
Neeman, dat zou pas gaar zijn. Dat is gewoon sarah.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:42 schreef BillyOcean het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat Sarah echt dood is... Die linc heeft gewoon poep in zijn ogen...! Over een paar afleveringen zul je zien dat het iemand was die erop leek...
Waar heb je dat vandaanquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:13 schreef Mrsgod het volgende:
Verder vind ik het maar gaar dat episode 5 na 6 komt
Kijkcijfers per aflevering ligt gemiddeld rond de 10 miljoen. Verder bedoel ik met 'fans buiten de VS' niet alleen Nederlandersquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Sowieso lopen ze overal achter op de Amerikaanse en dat zal zo ook wel blijven. Daarnaast hebben ze ruim 300 miljoen inwoners in Amerika. De kijkcijfers vallen tegen in vergelijking met andere series, maar er kijken veel meer Amerikanen naar dan Nederlanders ofzo.
Mafkeesquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:13 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Neeman, dat zou pas gaar zijn. Dat is gewoon sarah.
En ze kapt er inderdaad mee omdat ze zwanger is.
Verder vind ik het maar gaar dat episode 5 na 6 komt
Nee joh, vanochtend gewoon één aflevering. Over twee weken (volgens de officiele site) is aflevering 6 pas weer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgenvroeg dubbele aflevering of niet?
Maar ze is wel lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat stukje van Linc en die slet op 't strand waarbij ze opeens haar vest (of wat 't was) uittrok was echt belachelijk slecht(en paste totaal niet in 't verhaal
).
Ze is zeker lekker, maar ik had echt het idee dat ik 2min naar Baywatch zat te kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:30 schreef RenzoBrad het volgende:
Maar ze is wel lekker![]()
Linc wilde er volgens mij zo bovenop duiken![]()
Volgens mij willen ze een slaapmiddel o.i.d. in de beker stoppen die de bewaker zal krijgen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:28 schreef Kinga het volgende:
Hmm, ik snap dat hele beker gebeuren niet..
Het tempo ligt inderdaad tig keer hoger dan in seizoen 1quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:03 schreef Trancelocator het volgende:
Zo te zien over twee weken al de season finale?
Sowieso klopte het niet, in een van de eerste camera shots bij die scene kon je volgens mij heel duidelijk zien dat hij er makkelijk bij kon...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Michael is ook niet echt slim bezig als hij bij zijn afgesloten cel terugkomt en die EMP probeert te pakken. Als hij nou die verrekijker in z'n hand neemt kon hij makkelijk dat snoer naar zich toetrekken.
Inderdaad, de makers lijken het een beetje af te raffelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:21 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Sowieso klopte het niet, in een van de eerste camera shots bij die scene kon je volgens mij heel duidelijk zien dat hij er makkelijk bij kon...![]()
Waarom merkten de bewakers trouwens die EMP niet op? Zag er toch niet meer uit als een normale magnetron![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |