En dat Sara dus uit de serie is, maar niet dood? De actrice is er dus gewoon mee gestopt om kinderen te gaan baren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:42 schreef BillyOcean het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat Sarah echt dood is... Die linc heeft gewoon poep in zijn ogen...! Over een paar afleveringen zul je zien dat het iemand was die erop leek...
Neeman, dat zou pas gaar zijn. Dat is gewoon sarah.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:42 schreef BillyOcean het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat Sarah echt dood is... Die linc heeft gewoon poep in zijn ogen...! Over een paar afleveringen zul je zien dat het iemand was die erop leek...
Waar heb je dat vandaanquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:13 schreef Mrsgod het volgende:
Verder vind ik het maar gaar dat episode 5 na 6 komt
Kijkcijfers per aflevering ligt gemiddeld rond de 10 miljoen. Verder bedoel ik met 'fans buiten de VS' niet alleen Nederlandersquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Sowieso lopen ze overal achter op de Amerikaanse en dat zal zo ook wel blijven. Daarnaast hebben ze ruim 300 miljoen inwoners in Amerika. De kijkcijfers vallen tegen in vergelijking met andere series, maar er kijken veel meer Amerikanen naar dan Nederlanders ofzo.
Mafkeesquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:13 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Neeman, dat zou pas gaar zijn. Dat is gewoon sarah.
En ze kapt er inderdaad mee omdat ze zwanger is.
Verder vind ik het maar gaar dat episode 5 na 6 komt
Nee joh, vanochtend gewoon één aflevering. Over twee weken (volgens de officiele site) is aflevering 6 pas weer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgenvroeg dubbele aflevering of niet?
Maar ze is wel lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat stukje van Linc en die slet op 't strand waarbij ze opeens haar vest (of wat 't was) uittrok was echt belachelijk slecht(en paste totaal niet in 't verhaal
).
Ze is zeker lekker, maar ik had echt het idee dat ik 2min naar Baywatch zat te kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:30 schreef RenzoBrad het volgende:
Maar ze is wel lekker![]()
Linc wilde er volgens mij zo bovenop duiken![]()
Volgens mij willen ze een slaapmiddel o.i.d. in de beker stoppen die de bewaker zal krijgen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:28 schreef Kinga het volgende:
Hmm, ik snap dat hele beker gebeuren niet..
Het tempo ligt inderdaad tig keer hoger dan in seizoen 1quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:03 schreef Trancelocator het volgende:
Zo te zien over twee weken al de season finale?
Sowieso klopte het niet, in een van de eerste camera shots bij die scene kon je volgens mij heel duidelijk zien dat hij er makkelijk bij kon...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Michael is ook niet echt slim bezig als hij bij zijn afgesloten cel terugkomt en die EMP probeert te pakken. Als hij nou die verrekijker in z'n hand neemt kon hij makkelijk dat snoer naar zich toetrekken.
Inderdaad, de makers lijken het een beetje af te raffelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:21 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Sowieso klopte het niet, in een van de eerste camera shots bij die scene kon je volgens mij heel duidelijk zien dat hij er makkelijk bij kon...![]()
Waarom merkten de bewakers trouwens die EMP niet op? Zag er toch niet meer uit als een normale magnetron![]()
De bewaker loopt vanuit Sona richting de toren. Volgens mij komt dat bekertje (met bijvoorbeeld koffie) uit Sona. Als ze daar nou slaapmiddel, zeer sterke drugs of iets dergelijks in kunnen doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:28 schreef Kinga het volgende:
Hmm, ik snap dat hele beker gebeuren niet..
Nee, de bewaker is dirty volgens mij? Hij gooit express z'n bekers daarneer, en daar stoppen ze dan drugs in en gooien ze de gevangenis in. Dus als ze hem op hun hand krijgen dan hebben ze meer kans om eruit te breken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De bewaker loopt vanuit Sona richting de toren. Volgens mij komt dat bekertje (met bijvoorbeeld koffie) uit Sona. Als ze daar nou slaapmiddel, zeer sterke drugs of iets dergelijks in kunnen doen.
Want? Heb je gekeken? ik vind het nog steeds spannende serie vooral wat er over 2weken komt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef Haunter het volgende:
Wat een matige serie is Prison Break toch geworden![]()
![]()
Lijkt me gewoon dat ze hem willen drogeren (zoals al eerder gezegd in dit topic). Dat zal inderdaad een taak voor Sucre zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:11 schreef Syd het volgende:
"if we get to that cup, we get to the man"
Ze moeten er achterkomen hoe die beker daar komt, waarschijnelijk een taak voor Sucre
Had hij ook niet een rol in ST: Enterprise?quote:en trouwens die ene gast die nieuw in sona is, die speelt ook mee in Heroes (Seizoen 2)
Haha inderdaad! Ga jij lekker graven, ik geniet even van de zonquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat stukje van Linc en die slet op 't strand waarbij ze opeens haar vest (of wat 't was) uittrok was echt belachelijk slecht(en paste totaal niet in 't verhaal
).
De serie is niet afgelopen indien de ontsnapping succesvol isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:04 schreef Knipoogje het volgende:
Gaan ze nu de serie in 2 afleveringen afraffelen omdat de stekker eruit gaat ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |