MadMaster +1quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Ken de band niet, maar wel het verhaal:
Negativland.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
1 Rock me Amadeus - Falco
2 I like Chopin - Gazebo
3 Dinner with Gershwin - Donna Summer
4 Roll over Beethoven - Chuck Berry
indeed, je boekt vooruitgangquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:00 schreef MadMaster het volgende:
Cafca moet dat zijn...
Ik zal je helpen, deze afbeelding doet dat waarschijnlijk wel:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik word niet getroffen door een overdaad aan herkenning..
De personen van deze groep stonden ook niet zo op de voorgrond.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmmm..nou, een overdaad kan ik het nog steeds niet noemen
bukgeit +1quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:41 schreef bukgeit het volgende:
Human League
Arctic Monkeys
LFO
Cabaret Voltaire
ABC?
Comsat Angels
Autechre
Volgens mij woon jij in een heel ander deel van Nederland...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:12 schreef ranja het volgende:
Eton Crop?
Eigenlijk zouden Cpt. Redbeard of Iggy hier nu moeten opduiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:46 schreef bartrid het volgende:
Ik heb die album titel van WASP opgezocht en nog steeds zegt het me niks. Ben benieuwd
Ga door, ga door, maar dan in een totaal andere stijl (alhoewel, de muziek van de gezochte groep was ook wel hard, maar dan anders...)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
WASP-album heet geloof ik Dominator...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |