Eigenlijk zouden Cpt. Redbeard of Iggy hier nu moeten opduiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:46 schreef bartrid het volgende:
Ik heb die album titel van WASP opgezocht en nog steeds zegt het me niks. Ben benieuwd
Ga door, ga door, maar dan in een totaal andere stijl (alhoewel, de muziek van de gezochte groep was ook wel hard, maar dan anders...)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
WASP-album heet geloof ik Dominator...
quote:Domination's the name of the game
In bed or in life
They're both just the same
Except in one you're fulfilled
At the end of the day
MadMaster +1quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Depeche Mode - Master & Servant
Alles...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:31 schreef ranja het volgende:
heeft-ie iets met Visage te maken? Fade to Grey?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:35 schreef bukgeit het volgende:
Waarom zeg je dan niet: Steve Strange![]()
die naam ken ik nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:35 schreef bukgeit het volgende:
Waarom zeg je dan niet: Steve Strange![]()
Jij kent Steve Strange van Visage niet? Ook grappig hij zat vorig jaar in Celebrity Hairdresser of hoe die show ook moge heten.quote:
Die show ken ik ook niet. Ik ken Visage alleen van muziek, niet van namen of gezichtenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:44 schreef bartrid het volgende:
Jij kent Steve Strange van Visage niet? Ook grappig hij zat vorig jaar in Celebrity Hairdresser of hoe die show ook moge heten.
Dan weet ik van welk project de bovenste meneer is, maar de link naar de onderste weet ik dan nog niet...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Als ik zeg, denk aan een film...
of meneer onder was de kapitein van de bootquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:49 schreef MadMaster het volgende:
Gokje:
U96 - Das Boot
Meneer onder heeft de filmmuziek van Das Boot gedaan?
Das Boot zocht ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan weet ik van welk project de bovenste meneer is, maar de link naar de onderste weet ik dan nog niet...
Gokje:
U96 - Das Boot
Meneer onder heeft de filmmuziek van Das Boot gedaan?
De foto is van de videoclip waar ze van die geweldige flanger-achtige effecten in gebruikten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:48 schreef ranja het volgende:
komt me vaag bekend voor maar dat vaag kan ook aan de foto liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |