lekker stratums feesten!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef Meeka het volgende:
[..]
klopt, maar ik ga stappen in oss, den bosch en eindhoven
in ONZquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens ff serieus ok
Realiteit is een bitch maar ik ben een pooierquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:36 schreef NX het volgende:
[..]
![]()
Dude, leuk en aardig, maar heeft zij ook gevoelens voor jou? Jij bent verliefd op het idee van een persoon, jij bent niet verliefd op haar, realiteit is een bitch!
Denbosch!!! eindhovuhh!!!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef Meeka het volgende:
[..]
klopt, maar ik ga stappen in oss, den bosch en eindhoven
Haha idd dat viel me als eerste op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:11 schreef VBVFV het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze heeft prachtige ogen![]()
gelukzakkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:36 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben ook verliefd op een fokster![]()
en ze woont ook zo ver weg![]()
En iedere keer als je een zin afsluit denk je aan haar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:36 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben ook verliefd op een fokster![]()
en ze woont ook zo ver weg![]()
shut upquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:46 schreef Meeka het volgende:
internet liefdes zijn voor op de basisschool, einde discussie
Noobquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:46 schreef Meeka het volgende:
internet liefdes zijn voor op de basisschool, einde discussie
Tuurlijk weet ze hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:11 schreef Meeka het volgende:
[..]
wist je het eigenlijk wel?
en zo ja, wil je wel iets met iemand die te laf is om je mee uit te vragen maar eerst ons om advies moet vragen?
Misschien gebeurt dat wel binnenkort onze liefde is nog prilquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:24 schreef Bravebart het volgende:
Je hebt toch een rode Ferrari Paul, sjees er heen
Proppig ?!?!?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:44 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ook op die foto waar je ligt zie je er proppig uit. Je hebt nogal dikke armen.Of ben je ook echt proppig? Want dan is het een goeie foto. Als hij niet zo wazig was dan hč.
Waarmee ben je niet eens dan preciesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:56 schreef Hanstin het volgende:
Paultjuhhh hoevaak ik het ook met je eens ben.
ben ik het dit keer niet met je eens
OMG, als je maar bij mijn huis weg blijftquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Misschien gebeurt dat wel binnenkort onze liefde is nog pril( kikker in je bil hihi )
Duhquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OMG, als je maar bij mijn huis weg blijft
Onder welke steen kom jij vandaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:39 schreef Sala-adin het volgende:
jij had toch iets met afzuigkap ofzo?
Mooiquote:
Hoezo is het uit dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan![]()
حَلاَلquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
Afzuigkap is meer neukbaarder maar jojoortje heeft weer van die mooie zaadvragende ogen.
Jij woont toch in Delftquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MooiAls ik je Ferrari zie maak ik er een kras op, zo
HHey doe eens normaal over mijn aanstaandequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
Afzuigkap is meer neukbaarder maar jojoortje heeft weer van die mooie zaadvragende ogen.
Jaaahaaaaa, dat dacht jequote:
Nee?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
HHey doe eens normaal over mijn aanstaande
Het zal , maar zeg nou hoe kan je nou daar en in twente wonenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaahaaaaa, dat dacht jeIk volg je overal mannetje
Als je straks achter iemand in Groningen aangaat, woon ik opeens daar
Ach, ik woon daar maar een paar dagen per weekquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het zal , maar zeg nou hoe kan je nou daar en in twente wonen
Wat een pokke-endquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, ik woon daar maar een paar dagen per week
(Mijn ouders wonen daar)
Ja, vertel dat ff tegen mn oudersquote:
Jojoortje, schat van een meidquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Brb ik ga ff dichten voor dr
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:24 schreef bierbart het volgende:
Ik hoef maar 5 minuten te fietsen om bij IN haar te komen!![]()
Heb je dat geleerd bij je inburgeringscursus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
Je wilt niet weten wat je daar allemaal leert.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:10 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Heb je dat geleerd bij je inburgeringscursus?![]()
Jij hebt dat ding om dr wakker te maken.quote:
Aanstaande maandag poëzie op actionradio?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
http://icecast.netmastering.nl/content/fokradio/071008_3.mp3.m3u
Hoor hier mijn romantische gedicht voor dr op 30:48 !
Alweeer?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:35 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Aanstaande maandag poëzie op actionradio?![]()
UT ZAL ! maar ik ga wel weer een gedichtje maken voor mijn grote liefde heurquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:40 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw ik bel wel naar de studio maar dat is wat anders![]()
ROTTERDAM! K.......en vul de rest zelf maar aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
VALT ER HIER GOFTEDOMME NOG WAT TE NEUKUH?!
Nou technisch gezien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
VALT ER HIER GOFTEDOMME NOG WAT TE NEUKUH?!
Kansenstad? Er zitten wel veel kansenjongeren, dat is waar. Maar die zitten ook in nul-zwei-nul.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:05 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
ROTTERDAM! K.......en vul de rest zelf maar aan
Warmquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kansenstad? Er zitten wel veel kansenjongeren, dat is waar. Maar die zitten ook in nul-zwei-nul.
Ik heb niet gekeken maar ik doe nu een gokje: Nieuw Dier - Rotterdam K....stadquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:08 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Warmwacht ik geef je een hint*
http://www.youtube.com/watch?v=d5Mpc8duKP0
wat.. kanker?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken maar ik doe nu een gokje: Nieuw Dier - Rotterdam K....stad
Ik hou niet zo van dat woord. [ afbeelding ]
denk dat hij kanker bedoelt jaquote:
Goeie keus!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:15 schreef Berenanus het volgende:
Maar enter is het meisje die de hele dag in mijn dagdromen verschijnt
En danquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:41 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja!!
Vanavond komt ze naar mij toe![]()
![]()
![]()
Wordt er gesport denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:30 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Eerst kijken of Paultjuhh geen wapens bij heeft hij is een gevaarlijk persoon!
Neeeeejoh... Paultjuhhh is liefquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:30 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Eerst kijken of Paultjuhh geen wapens bij heeft hij is een gevaarlijk persoon!
Je hebt hem nog geeneens in het echt gezienquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neeeeejoh... Paultjuhhh is lief![]()
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:42 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Je hebt hem nog geeneens in het echt gezien![]()
Ze weten niks over onze intieme relatiequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ze denken alles over ons te weten he
Wat versta jij onder intiemquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze weten niks over onze intieme relatie![]()
inˇtiem (bn.)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:55 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Wat versta jij onder intiem![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
inˇtiem (bn.)
1 in het diepste, binnenste gelegen
2 persoonlijk, zeer vertrouwelijk => close![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie zijn wel erg nieuwsgierig he
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:19 schreef paultjuhhh het volgende:
De 1e foto's zal ik hier wel neerzetten van ons noorseviking
Actiefoto's.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |