OMG, als je maar bij mijn huis weg blijftquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Misschien gebeurt dat wel binnenkort onze liefde is nog pril( kikker in je bil hihi )
Duhquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OMG, als je maar bij mijn huis weg blijft
Onder welke steen kom jij vandaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:39 schreef Sala-adin het volgende:
jij had toch iets met afzuigkap ofzo?
Mooiquote:
Hoezo is het uit dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan![]()
حَلاَلquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
Afzuigkap is meer neukbaarder maar jojoortje heeft weer van die mooie zaadvragende ogen.
Jij woont toch in Delftquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MooiAls ik je Ferrari zie maak ik er een kras op, zo
HHey doe eens normaal over mijn aanstaandequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
Afzuigkap is meer neukbaarder maar jojoortje heeft weer van die mooie zaadvragende ogen.
Jaaahaaaaa, dat dacht jequote:
Nee?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
HHey doe eens normaal over mijn aanstaande
Het zal , maar zeg nou hoe kan je nou daar en in twente wonenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaahaaaaa, dat dacht jeIk volg je overal mannetje
Als je straks achter iemand in Groningen aangaat, woon ik opeens daar
Ach, ik woon daar maar een paar dagen per weekquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het zal , maar zeg nou hoe kan je nou daar en in twente wonen
Wat een pokke-endquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, ik woon daar maar een paar dagen per week
(Mijn ouders wonen daar)
Ja, vertel dat ff tegen mn oudersquote:
Jojoortje, schat van een meidquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Brb ik ga ff dichten voor dr
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:24 schreef bierbart het volgende:
Ik hoef maar 5 minuten te fietsen om bij IN haar te komen!![]()
Heb je dat geleerd bij je inburgeringscursus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |