lekker stratums feesten!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef Meeka het volgende:
[..]
klopt, maar ik ga stappen in oss, den bosch en eindhoven
in ONZquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens ff serieus ok
Realiteit is een bitch maar ik ben een pooierquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:36 schreef NX het volgende:
[..]
![]()
Dude, leuk en aardig, maar heeft zij ook gevoelens voor jou? Jij bent verliefd op het idee van een persoon, jij bent niet verliefd op haar, realiteit is een bitch!
Denbosch!!! eindhovuhh!!!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef Meeka het volgende:
[..]
klopt, maar ik ga stappen in oss, den bosch en eindhoven
Haha idd dat viel me als eerste op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:11 schreef VBVFV het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze heeft prachtige ogen![]()
gelukzakkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:36 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben ook verliefd op een fokster![]()
en ze woont ook zo ver weg![]()
En iedere keer als je een zin afsluit denk je aan haar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:36 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben ook verliefd op een fokster![]()
en ze woont ook zo ver weg![]()
shut upquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:46 schreef Meeka het volgende:
internet liefdes zijn voor op de basisschool, einde discussie
Noobquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:46 schreef Meeka het volgende:
internet liefdes zijn voor op de basisschool, einde discussie
Tuurlijk weet ze hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:11 schreef Meeka het volgende:
[..]
wist je het eigenlijk wel?
en zo ja, wil je wel iets met iemand die te laf is om je mee uit te vragen maar eerst ons om advies moet vragen?
Misschien gebeurt dat wel binnenkort onze liefde is nog prilquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:24 schreef Bravebart het volgende:
Je hebt toch een rode Ferrari Paul, sjees er heen
Proppig ?!?!?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:44 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ook op die foto waar je ligt zie je er proppig uit. Je hebt nogal dikke armen.Of ben je ook echt proppig? Want dan is het een goeie foto. Als hij niet zo wazig was dan hè.
Waarmee ben je niet eens dan preciesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:56 schreef Hanstin het volgende:
Paultjuhhh hoevaak ik het ook met je eens ben.
ben ik het dit keer niet met je eens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |