Je wilt niet weten wat je daar allemaal leert.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:10 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Heb je dat geleerd bij je inburgeringscursus?![]()
Jij hebt dat ding om dr wakker te maken.quote:
Aanstaande maandag poëzie op actionradio?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
http://icecast.netmastering.nl/content/fokradio/071008_3.mp3.m3u
Hoor hier mijn romantische gedicht voor dr op 30:48 !
Alweeer?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:35 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Aanstaande maandag poëzie op actionradio?![]()
UT ZAL ! maar ik ga wel weer een gedichtje maken voor mijn grote liefde heurquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:40 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw ik bel wel naar de studio maar dat is wat anders![]()
ROTTERDAM! K.......en vul de rest zelf maar aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
VALT ER HIER GOFTEDOMME NOG WAT TE NEUKUH?!
Nou technisch gezien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
VALT ER HIER GOFTEDOMME NOG WAT TE NEUKUH?!
Kansenstad? Er zitten wel veel kansenjongeren, dat is waar. Maar die zitten ook in nul-zwei-nul.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:05 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
ROTTERDAM! K.......en vul de rest zelf maar aan
Warmquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kansenstad? Er zitten wel veel kansenjongeren, dat is waar. Maar die zitten ook in nul-zwei-nul.
Ik heb niet gekeken maar ik doe nu een gokje: Nieuw Dier - Rotterdam K....stadquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:08 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Warmwacht ik geef je een hint*
http://www.youtube.com/watch?v=d5Mpc8duKP0
wat.. kanker?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken maar ik doe nu een gokje: Nieuw Dier - Rotterdam K....stad
Ik hou niet zo van dat woord. [ afbeelding ]
denk dat hij kanker bedoelt jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |